Προς το περιεχόμενο

Home Studios, Dj Interviews & Old School House 90's-Legends


ProgressiveHouse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κοίτα, προσωπικά μόνο από μιζέρια δεν πάσχω ;)

 

Περισσότερο αναφέρθηκα αρχικά για Έλληνες παραγωγούς αλλά μετά......

Αναφέρομαι κυρίως στον ''επαγγελματισμό'' των τοπικών σκηνών (εάν υπάρχει τέτοιο πράγμα).

 

Το ότι θα πάνε στο synch πχ είναι φυσικά πολύ!! σημαντικό μιας και είναι πολύς ο κόσμος και αυτό μου αρέσει γιατί και η ατμόσφαιρα είναι πολύ όμορφη. Αλλά τα πράγματα είναι στο αρχικό στάδιο. Γιατί ναι μεν θα πάνε στο τάδε φεστιβάλ αλλά είναι μειονότητα αυτοί που θα πάνε γιατί ξέρουν τι θα πάνε να ακούσουν και να δουν. Τι να πω, τόσο ακραίος είμαι ρε παιδιά. ::) Ίσως να θέλω να δω περισσότερα σε ποιο σύντομο χρονικό διάστημα; 

 

Ναι στο gfest αναφερόμουν. Αυτό που έμαθα αυτό είπα, ισως να ήταν και μια δικαιολογία προς το κοινό σχετικά με αυτό που ανέφερες. Τι να πώ, όλα είναι πιθανά. Αλλά ακόμα και αυτό δείχνει έλλειψη επαγγελματισμού άρα και παιδείας. :D (από την μύγα ξίγκι)

 

Και να δηλώσω ευθαρσώς ότι δεν είμαι ξενομανής!! απλά ρε παιδιά, πως να το κάνουμε, σε κάποια πράγματα είμαστε πίσω λόγω συγκυριών. (όχι μόνο εμείς......) 

 

Aγαπητέ φίλε wav , μουσική παιδεία σημαίνει , πώς να λειτουργήσεις το DAWs , να συνδέσεις τα καλωδιάκια σου , πώς να μιξάρεις , μια ιδέα απο μουσική θεωρία κτλ κτλ

 

Μουσική παιδεία δεν είναι να πάς στο τάδε φεστιβάλ ή να ακούσεις τον τάδε καλιτέχνη.

 

Μουσική παιδεία μπορεί να μην απαιτεί να μην ακούς κανένα μουσικό καλλιτέχνη.

 

Μουσική παιδεία δεν σημαίνει τίποτα άλλο.... η άλλη  "μουσική παιδεία" είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται απο ανθρώπους με την μύτη ψηλά "και όλα τα φτάνω" , που κάπως έτσι τελείως ανώφελα προσπαθούν να ξεχωρίσουν τα "ξερά" απο τα "χλωρά".

 

Τώρα αν θές να συγκρίνεις εμάς που είμαστε 10.000.000 μέ τον υπόλοιπο κόσμο που είναι 6.000.000.000 , καλή σου τύχη. Και αν βγάλεις άκρη εδώ είμαστε. 

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 70
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Aγαπητέ φίλε wav , μουσική παιδεία σημαίνει , πώς να λειτουργήσεις το DAWs , να συνδέσεις τα καλωδιάκια σου , πώς να μιξάρεις , μια ιδέα απο μουσική θεωρία κτλ κτλ

 

Υπάρχουν πολλοί τομείς σε αυτό που ανέφερα ως μουσική παιδεία kilon. Για έναν μουσικό, παραγωγό κλπ, είναι και αυτά που ανέφερες συν άλλα πάρα πολλά. Αλλά η μουσική παιδεία ενός ακροατή τι γίνεται;

 

Ο ιστορικός τέχνης που ο ίδιος δεν είναι ούτε ζωγράφος αλλά ούτε και γλύπτης για παράδειγμα, θές να μου πείς πως είναι απαίδευτος;

έχει παιδεία και μάλιστα μέγιστη αλλά όχι ως δημιουργός.

 

Μουσική παιδεία δεν σημαίνει τίποτα άλλο.... η άλλη  "μουσική παιδεία" είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται απο ανθρώπους με την μύτη ψηλά "και όλα τα φτάνω" , που κάπως έτσι τελείως ανώφελα προσπαθούν να ξεχωρίσουν τα "ξερά" απο τα "χλωρά".

 

Θες δεν θες, χλωρά και ξερά υπάρχουν, όπως και ενδιάμεσες καταστάσεις. Σε ενοχλεί που κάποιοι έχουν την εμπειρία και την γνώση να τις **αντιλαμβάνονται;

Επειδή ο όρος χρησιμοποιείται  από ανθρώπους με την μύτη ψηλά, δεν σημάνει πως όλοι όσοι τoν χρησιμοποιούν έχουν την μύτη τους ψιλά. Μάθε να ξεχωρίζεις ποιος χρησιμοποιεί τις λέξεις όπως και το πως τις χρησιμοποιεί στης προτάσεις του.

 

**Δεν αναφέρομαι σε εμένα.

 

Τώρα αν θές να συγκρίνεις εμάς που είμαστε 10.000.000 μέ τον υπόλοιπο κόσμο που είναι 6.000.000.000 , καλή σου τύχη. Και αν βγάλεις άκρη εδώ είμαστε.

 

Συγγνώμη, καταλαβαίνεις τι γράφω η τα γράφω περίεργα; αυτό με ποιο σκεπτικό το έγραψες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα, αλλά ένα κακό live απο έναν διοργανωτή δεν καθορίζει τα πράγματα συνολικά. Επίσης το synch που ανέφερα είναι το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα αλλά δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άλλα. Παρακολούθησε τι θα γίνει όταν έρθουν οι dalek μόνοι τους τον νοέμβρη (ήταν να έρθουν και καλά στο gfest). Ή τι θα γίνει στον ltj bukem την παρασκευή. Ή τι έγινε σε δεκάδες τέτοια lives εδώ κι εκεί, kid606, dj krush, venetian snares, bong-ra, end.user, chris clark, alva noto, murcock κλπ. Λές όλος αυτός ο κόσμος που στηρίζει αυτά τα lives να σνόμπαρε να πα να δεί aphex; Ή μήπως όλος αυτός ο κόσμος δεν ξέρει τι πάει να δει; Και ποιός μπορεί να το κρίνει αυτό;

 

Πράγματα συμβαίνουν συνεχώς σε μικρότερη κλίμακα σίγουρα αλλά πολύ σημαντικά. Όταν μίλησα για μιζέρια εννοούσα κυρίως την κατάσταση "βρίζει ο thread starter την κωλοελλάδα + 1420 replies που λένε στον thread starter ότι λέει μαλακίες + η συζήτηση φεύγει στο σύμπαν" και μετά looping.

 

 

αχ.....γέρασα και έχω μείνει πίσω μου φαίνεται. :'( Για να αρχίσω κανένα ζέσταμα.

 

*Άσχετο.  Dopplereffekt είχες πάει ή έμαθες αν είχε κόσμο; (φαντάζομαι ναι) δεν μπόρεσα να πάω λόγο θλάσης στην λεκάνη...(ποδηλασία... 8)) και το περίμενα αυτο το live πως και πως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν πολλοί τομείς σε αυτό που ανέφερα ως μουσική παιδεία kilon. Για έναν μουσικό, παραγωγό κλπ, είναι και αυτά που ανέφερες συν άλλα πάρα πολλά. Αλλά η μουσική παιδεία ενός ακροατή τι γίνεται;

 

Ο ιστορικός τέχνης που ο ίδιος δεν είναι ούτε ζωγράφος αλλά ούτε και γλύπτης για παράδειγμα, θές να μου πείς πως είναι απαίδευτος;

έχει παιδεία και μάλιστα μέγιστη αλλά όχι ως δημιουργός.

 

ναι αυτό θέλω να σου πώ ακριβώς... αυτός που δεν κάνει πράξη , αυτός που διαβάζει και μελετάει είναι άνθρωπος χωρίς γνώση. Γνωρίζει την θεωρία δεν αντιλαμβάνεται την πρακτική σημασία. Άλλο θεωρία και άλλο γνώση.

 

Η μουσική παιδεία απαιτεί δημιουργία μουσικής. Πάντα ήμουν και θα είμαι ενάντια σε κάθε θεωρητική μελέτη ενός αντικειμένου. Απλούστατα εγώ αυτό δεν το ονομάζω παιδεία. Ασχέτως αν αυτό διδάσκουν τα Ελληνικά Πανεπιστήμια.

 

Θες δεν θες, χλωρά και ξερά υπάρχουν, όπως και ενδιάμεσες καταστάσεις. Σε ενοχλεί που κάποιοι έχουν την εμπειρία και την γνώση να τις **αντιλαμβάνονται;

Επειδή ο όρος χρησιμοποιείται από ανθρώπους με την μύτη ψηλά, δεν σημάνει πως όλοι όσοι τoν χρησιμοποιούν έχουν την μύτη τους ψιλά. Μάθε να ξεχωρίζεις ποιος χρησιμοποιεί τις λέξεις όπως και το πως τις χρησιμοποιεί στης προτάσεις του.

 

 

Πόσες φορές ένας καλλιτέχνης δεν έφαγε πόρτα επειδή άτομα με εμπειρία και "γνώση" του είπαν εμμέσως πλην σαφώς οτι η τέχνη του είναι μάπα. Και ο καλλιτέχνης μετά απο λίγο θριάμβευσε ?

 

Όπως σου είπα , ειδικά στην μουσική , το ψώνιο έχει φτάσει σε επίπεδο υπερχύλισης .

 

Αλήθεια πως ξεχωρίζεις αυτούς που έχουν το μυαλό να κρίνουν?

 

Συγγνώμη, καταλαβαίνεις τι γράφω η τα γράφω περίεργα; αυτό με ποιο σκεπτικό το έγραψες;

 

όχι βασικά δεν καταλαβαίνω αυτά που γράφεις. Είναι η εντύπωση μου ότι συγκρίνεις μια Ελλάδα , με μια Αμερική και μια Αγγλία κλτ. όταν εμείς πριν 30 χρόνια δεν είχαμε να φάμε κιολας, και εσύ απαιτείς επαγγελματισμό στην ελληνική ηλεκτρονική μουσική.....

 

Επίσης θα βοηθούσε αν ανέφερες τι εννοείς όταν λές για "γνώση" και τι όταν μιλάς για "επαγγελματισμό" στην ηλεκτρονική μουσική.

 

Μιλάμε για τον ίδιο επαγγελματισμό που έδειξε η Sony στον George Michael που τον τραβολογούσε στα δικαστήρια μια δεκαετία σχεδόν γιατί ο τελευταίος ήθελε απλά να φύγει ?

 

Ή μιλάμε για κάτι άλλο που συμβαίνει κατά τραγική σύμπτωση μόνο στο Τζατζικιστάν?

 

Και μετά υπάρχει το θέμα γούστου

 

πχ. πολυ θεωρούν τον φοίβο , άχρηστο, εμένα μου αρέσουν πολλά κομμάτια του

 

απο την άλλη Brain Eno, omnisphere, Alphex Twin, etc. etc. δεν μου λένε τίποτα, προτιμώ Royksoop , Goldfrapp, Squarepusher etc.

 

πού είναι τα χλωρά και που τα ξερά ?

 

Αυτή είναι η άποψη μου , φιλικά πάντα....

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αυτό θέλω να σου πώ ακριβώς... αυτός που δεν κάνει πράξη , αυτός που διαβάζει και μελετάει είναι άνθρωπος χωρίς γνώση. Γνωρίζει την θεωρία δεν αντιλαμβάνεται την πρακτική σημασία. Άλλο θεωρία και άλλο γνώση.

 

Η μουσική παιδεία απαιτεί δημιουργία μουσικής. Πάντα ήμουν και θα είμαι ενάντια σε κάθε θεωρητική μελέτη ενός αντικειμένου. Απλούστατα εγώ αυτό δεν το ονομάζω παιδεία. Ασχέτως αν αυτό διδάσκουν τα Ελληνικά Πανεπιστήμια.

 

Ανέφερα Ιστορικός τέχνης και όχι Κριτικός τέχνης.

 

Με αυτήν την λογική ένας Ιστορικός για να τον αποδεχθείς θα έπρεπε να έχει λάβει μέρος στην ναυμαχία της Σαλαμίνας για να γνωρίζει το γεγονός.

 

Η παιδεία δεν έχει μόνο την ακαδημαϊκή έννοια. Η παιδεία που λάβαμε από την οικογένειά μας, η διάπλαση δηλαδή, δεν είναι ακαδημαϊκής φύσης. Στηρίζετε στην εμπειρία, στην αλληλεπίδραση στις διδαχές των γονιών μας είναι ένα εμπειρικό ''σχολείο''. Για να κατανοήσεις καλύτερα το σκεπτικό μου τοποθέτησε στην θέση του γονιού την μουσική και στην θέση του παιδιού τον ακροατή. Όλη αυτή η ζωή μέχρι και την εφηβεία είναι ο μουσικός τρόπος ζωής που γίνονται

ζυμώσεις.

 

Πόσες φορές ένας καλλιτέχνης δεν έφαγε πόρτα επειδή άτομα με εμπειρία και "γνώση" του είπαν εμμέσως πλην σαφώς οτι η τέχνη του είναι μάπα. Και ο καλλιτέχνης μετά απο λίγο θριάμβευσε ?

 

Όπως σου είπα , ειδικά στην μουσική , το ψώνιο έχει φτάσει σε επίπεδο υπερχύλισης .

 

Αλήθεια πως ξεχωρίζεις αυτούς που έχουν το μυαλό να κρίνουν?

 

Όταν αναφέρομαι για κρίση δεν αναφέρομαι στο εάν ένα κομμάτι για παράδειγμα είναι καλό η κακό από πλευράς σύνθεσης. Αυτό είναι υποκειμενικό. Ορισμένα πράγματα όμως δεν είναι. Η παραγωγή για παράδειγμα. Πως να το κάνουμε, μια αδύναμη μίξη η ένα άσχημα δομημένο κομμάτι με ήχους που δεν δένουν μεταξύ τους κάνει μπαμ και εάν δεν κάνει μπαμ, υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν και το ξεχωρίζουν. Μιλάμε πάντοτε για προϋπάρχοντα μουσικά ιδιώματα η συνδυασμούς αυτών όπου μπορούμε να έχουμε έναν γνώμονα.   

 

Τώρα το πως τους ξεχωρίζω η το πώς μπορώ κι εγώ να ξεχωρίσω τα ξερά από τα χλωρά (συμβαίνει κάποιες φορές), δεν νομίζω ότι μπορώ να απαντήσω. Δεν μπορώ να βρω κατάλληλες λέξεις. Είναι κάτι εντελώς (αυτό που λέμε σχηματικά) μεταφυσικό :o. Το ξέρω ότι θα παρεξηγηθώ  :'(αλλά πίστεψέ με δεν είναι αυτό που φαίνεται ότι είναι. Όχι δεν είμαι ψώνιο, ποτέ δεν ήμουν και ποτέ δεν θα γίνω. Η παιδεία μου δεν μου το επιτρέπει. ;D Εάν κάποιος έχει ασχοληθεί πάρα πολύ με κάτι και ''το έχει'' απλά το έχει και αυτό δεν κρύβεται. Είναι σαν κληρονομικό χάρισμα.  ;D

 

*δεν τίθεται ζήτημα μυαλού. Δεν είναι θέμα εξυπνάδας και ευστροφίας.

 

όχι βασικά δεν καταλαβαίνω αυτά που γράφεις. Είναι η εντύπωση μου ότι συγκρίνεις μια Ελλάδα , με μια Αμερική και μια Αγγλία κλτ.  όταν εμείς πριν 30 χρόνια δεν είχαμε να φάμε κιολας, και εσύ απαιτείς επαγγελματισμό στην ελληνική ηλεκτρονική μουσική.....

 

Σε άλλο post ανέφερα......... ;)

 

Και να δηλώσω ευθαρσώς ότι δεν είμαι ξενομανής!! απλά ρε παιδιά, πως να το κάνουμε, σε κάποια πράγματα είμαστε πίσω λόγω συγκυριών. (όχι μόνο εμείς......)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

hello

 

Κανεις δεν απαντησε στο βασικο θεμα του ποστ.

Εχετε δει συνεντευξη ελληνα DJ απο καποιο Ραδιο η TV ?? αν δεν εχετε δει, Γιατι ?

Μαλλον, δεν ξερουμε τι ειναι αυτο (συνεντευξη σε DJ εδω ελλαδα)!!

 

Αν δεν εχετε δει, παρτε χαμπαρι οτι ειμαστε πισω 15-25 χρονια μουσικα. και οτι οντως

ειμαστε τριτοκοσμικοι.. μαθαμε ποια δεν βαριεσαι και ο κ. δεν ειναι ετσι.

 

Παραδειγμα :

 

Ερχεται ο Τιεστο ας πουμε εδω για Dj set. Ουδης θα παει να του παρει συνεντευξη.

Παει ο Τιεστο βελγιο, ιταλια, γαλλια, αμερικη, καναδα, βουλγαρια κτλ.

Μολις τελειωσει το set του, θα του παρουν συνεντευξη η θα εχουν κανονησει για συνεντευξη

σε ΡΑΔΙΟ μαγκες.

 

Αφηστε την καραμελα, τα ξερω ολα, ειμαι υπεροπτης, οποτε μιλησω γραφω εκθεση και πουλαω

πνευμα, και δεν βλεπω την πραγματικοτητα αλλα την κολλημενη βελονα μιας κοινωνιας που αδυνατη

να καταλαβει βασικους κανονες στον τομεα Μουσικη/Συναυλια/Συνεντευξη.

 

Βγαλτε το βιβλιο του Φιλοσοφου απο την τσεπη γιατι οι εποχες αλλαξαν. και αν ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ "ΙΝ"

εισαι πολυ απλα OUT. και το OUT πιστεψτε με εχει αλυσιδα αρνητικων μελλοντικα..

 

Μαθαμε μπουζουκακι, κλαψα, οτι ακουμε το ακουμε μονοι μας και κανουμε αφωνους ειδολα

εδω στην ελλαδα!! σε ολα τα ειδοι μουσικης, οχι μονο dance.

 

Αναρωτηθηκατε ποτε  ---------- >

Γιατι, το 2008, οι εφημεριδουλες μοιραζουν στον κοσμο τριτοκοσμικα ακουσματα με cds..

Ακουσματα μεταπολεμικα, καταθληπτικα, κλαμα και κακο.. ωραια ετσι ?

Το προβλημα ειναι πολυ μεγαλυτερο ομως αποτι νομιζουμε..

 

Δεν μπορεις να παριστανεις το υπεροπτη, τον γνωστη, τον δασκαλο, και να λες οτι εισαι

στην ευρωπη. Δεν μπορεις να βλεπεις τριτοκοσμικους παντου γυρω σου και να μην μιλας.

εκτος και αν δεν σε απασχωλει τιποτα πλεον της παρτης σου.

 

Δεν μπορει ενα ολοκληρος λαος να ειναι αποκομενος η απομακρος μουσικα σε σχεση με αλλα κρατοι.

 

Για κοιταξτε τον ΗΧΟ, του εξωτερικου σε ΟΛΑ τα ειδοι μουσικης.. ΑΛΛΑΖΕΙ, δεν μενει στασιμος 317 χρονια.

 

καταλαβατε μαγκες τωρα τι εννοω ? οκ

 

τα λεμε, zZzzZzzzzZ

 

Χαρης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο την άλλη Brain Eno, omnisphere, Alphex Twin, etc. etc. δεν μου λένε τίποτα, προτιμώ Royksoop , Goldfrapp, Squarepusher etc.

 

Καλά. Πώς γίνεται κάποιος να λέει ότι δεν του λέει τίποτα ο aphex twin (καταρχήν ποιός απο όλους, σε κάθε δίσκο κάνει άλλα πράγματα) και προτιμά τον squarepusher; Δεν μου λέει τίποτα ο Γιάννης.. Ωραίος όμως ο Γιαννάκης!

 

Κανεις δεν απαντησε στο βασικο θεμα του ποστ.

Εχετε δει συνεντευξη ελληνα DJ απο καποιο Ραδιο η TV ?? αν δεν εχετε δει, Γιατι ?

Μαλλον, δεν ξερουμε τι ειναι αυτο (συνεντευξη σε DJ εδω ελλαδα)!!

 

Αν δεν εχετε δει, παρτε χαμπαρι οτι ειμαστε πισω 15-25 χρονια μουσικα. και οτι οντως

ειμαστε τριτοκοσμικοι.. μαθαμε ποια δεν βαριεσαι και ο κ. δεν ειναι ετσι

 

Βασικά εγώ έχω δει συνεντεύξεις των Στερεο Νοβα τότε που γαμούσαν και έδερναν και έχω δει επίσης και μερικές ξεχωριστές απο Coti K, Μιχάλη Δέλτα ή Κωνσταντίνο Βήτα και απο διάφορους άλλους τύπου Νίκο Πατρελάκη και τέτοια. Στο ράδιο δεν ξέρω αλλά σε τηλεόραση και έντυπα σίγουρα!! Βέβαια -χωρίς να θέλω να γίνω κακοπροαίρετος- ενδέχεται να μην έχεις ακούσει νότα απο στερεο νοβα ωστόσο βγαίνεις και κρίνεις την "ηλεκτρονική μουσική στην ελλάδα" απο όλες τις μπάντες και 15-20-40 χιλιάδες χρόνια πίσω κλπ. Φαντάσου τι θα γινόταν αν ανοίγαμε κουβέντα για την σημασία μουσικών της ηλεκτρονικής σκηνής όπως ο spyweirdos, ο yosebu, η όλγα κουκλάκη, ο mobthrow, οι barbara's straight son, διάφοροι 800 χρόνια πίσω.

 

Φαίνεται όμως ότι το βασικό σου κριτήριο του να είσαι "μπροστά" είναι το αν θα πάρει κάποιος συνέντευξη απο τον ογκόλιθο του διεθνούς μουσικού στερεώματος και τιμούμενο πρόσωπο στον αστερισμό μυκόνου και ιμπίθα, tiesto. Ε, λοιπόν γι' αυτό δεν πρέπει να έχεις παράπονο, ο tiesto στο πανηγυράκι των ολυμπιακών το 2004 είχε την τιμητική του. Δε ξέρω αν του πήραν συνέντευξη βέβαια.

 

Για να το καλοσκεφτούμε όμως αν το prog house, ο tiesto, ο van dyk, ο sasha και οι περισσότεροι που αναφέρεις στο πρώτο σου ποστ είναι το "μπροστά" της ηλεκτρονικής τότε υπάρχει ένα παράδοξο γιατί αυτοί οι "ΗΧΟΙ" (sic) όπως παίζονται τώρα, θα μπορούσαν να ακούγονται με ελάχιστες διαφορές στο 1997 για να μην πω και πιο πίσω.

11 χρόνια πριν, ποιός είναι πίσω;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προτίθομαι να σου παραδώσω μια φίνα συνέντευξη του ιδιου του ευατού μου,θα πάθεις πλακα,τουλάχιστον 30 χρονια μπροστά ε...

 

 

ζζζζζζζζζζζζζουυ

 

Δεν μου λες progresive house?Γυρνάς τα βράδια στα σκυλάδικα?Αν ναι,γιατί αυτό να αντιπροσωπεύει όλους μας?

 

Κρίνεις ότι είμαστε 25 χρονια πίσω επειδή δεν υπάρχει "ΣΥΝΕΎΝΤΕΥΞΗ ΈΛΛΗΝΑ ΣΕ RADIO/TV"??

σε διαβεβαιώ ότι υπάρχει,και σε ελληνικά site και σε ελληνικά περιοδικά.

Λυπάμαι να βλέπω άτομα να μιλάνε έτσι,καλο είναι να ψάχνεσαι περισσότερο στα πάντα,εύχομαι να πας να δεις και τι παίζει στο εξωτερικό..

 

p.s.τα cd των εφημερίδων είναι άσχετα με την χωρα που ζεις φιλε μου,με την πολιτισμική μουσική αξια και τα λοιπά..+δεν μπορεί να ξέρει και η γιαγιά μου έλληνες dj.

Η συνέντευξη του σουηδού μετά το live χάπια set είναι και αυτή άσχετη,ποιο θα είναι το αντικείμενο,η ηλεκτρονική μουσική ??

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Όλα σου τα ερωτηματικά ProgressiveHouse, απαντώνται σε ένα μάθημα "Μουσικής Βιομηχανίας και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης" σε κάποιο ΙΕΚ εδώ ή σε κάποια άλλη χώρα που προτιμάς.

 

Τα CD εφημερίδων είναι τα λεγόμενα premium των δισκογραφικών, δηλαδή ο πάτος των καταλόγων τους, και γι αυτό δίνονται και δωρεάν... αλλά αν δεν ρωτάς πως θα μάθεις;

 

Εχεις δει εσύ συνέντευξη των αγαπητών σου σε κάποιο ευρωπαικό  περιοδικό, εφημερίδα, ευρείας κυκλοφορίας; Μπα... Δεν αφορά ούτε εκεί τον κόσμο.

Θα δεις τετοιες συνεντεύξεις που μπορεί να πούν σε σένα κάτι, μόνο σε κλαδικό τύπο. Και όσο μεγαλύτερη αγορά (περισσότεροι αγοραστές δηλαδή) τόσο ποιο ειδικός τύπος μπορεί να υπάρχει.

Η Ελλάδα έχει το ίδιο ποσοστό ενδιαφερόμενων με οποιαδήποτε άλλη ευρωπαική χώρα, αλλά το ποσοστό αυτό στα 10 εκατ. είναι μερικές χιλιάδες. Για να μη σου πω και περισσότεροι, αν αναλογιστείς σταθμούς σαν τους Best, Nitro και παλιό Klik (που εσύ δεν γνώρισες) που παρασέρνουν στην ατέλειωτη dance-που-έγινε-κουλτούρα πολλά fashion victims χωρίς ταυτότητα. Αδιάφορες συνεντεύξεις από d.j's έχουν υπάρξει σε αυτούς τους σταθμούς, και τα περιοδικά lifestyle των ομίλων αυτών. Ισως δεν τις άκουσες. Για τον Πιεστο μέχρι και οι κρατικοί σταθμοί έκαναν ειδικές παρουσιάσεις το 2004. Παρά το γεγονός ότι μου είναι ρηχή και αδιάφορη η κουλτούρα αυτή αναγκαστικά την έφαγα όπως όλοι στη μάπα.

 

Είσαι μικρός εικονοκλάστης που τα επιχειρήματα σου καταρρίπτονται αμέσως από το αυτονόητο των ερωτηματικών σου. Διάβασε λίγο πριν μιλήσεις. Καλό θα σου κάνει.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ιδέα ότι είμαστε "μπροστά" ή "πίσω", προϋποθέτει ότι κάποιος έχει δεχτεί μία γραμμική αντίληψη για την εξέλιξη της παγκόσμιας μουσικής. Σε μία τέτοια γραμμική αντίληψη, κάποιος πρέπει πάντα να περάσει από το σημείο Β πριν φτάσει στο σημείο Γ κ.ο.κ.

 

Όμως η μουσική (και οι τέχνες γενικότερα) δεν αναπτύσσονται με αυτό το τρόπο: δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι ένας λαός θα περάσει οπωσδήποτε από το σημείο Β, ούτε καν ότι ξεκίνησε από το σημείο Α... αυτά λειτουργούν με μία ακατανόηση (εν πολλοίς) λογική. Συνεπώς τέτοια σχόλια για το πόσο "εξελιγμένοι" είναι καλλιτεχνικά οι έλληνες δεν έχουν κανένα αντικείμενο.

 

Από εκεί και πέρα, είμαι βέβαιος ότι οι περισσότεροι εδώ στο φόρουμ δεν ξέρουν καν τι ΕΙΝΑΙ η ηλεκτρονική μουσική, νομίζοντας ότι είναι (γενικώς και αορίστως) ότι μπορεί να παιχτεί με synthesizers. ΑΝ ξέρανε τι είναι και ΑΝ είχαμε διαβάσει και πέντε πράγματα, θα είχαμε καλύτερη αντίληψη των πραγμάτων.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου