Προς το περιεχόμενο

Edwards LP-130 vs Gibson Les Paul VOS 1960


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Ένα ενδιαφέρον μικρό συγκριτικό που βρήκα τυχαία... οι γιαπωνεζόφιλοι νοιζάδες θα χαρούν πολύ πιστεύω:

 

http://www.petelacis.com/2008/11/05/gibson-les-paul-vos-1960-vs-edwards-les-paul-lp130/

 

;D ;D ;D

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 109
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

...pete lacis...

 

...ΛΑΚΗΣ  ;D

 

περαν πλακας, μια Edwards LP που ειχα παιξει ηταν πραγματικα πολυ καλη.

Το μικρο(τερο) βαρος ισως να οφειλεται και σε weight relieved body...

 

γενικως, πολυ αξια οργανα.

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μικρο(τερο) βαρος ισως να οφειλεται και σε weight relieved body...

 

Όχι.  ;)

 

Η Edwards δεν είναι... Gibson.  ;) Οι κόπιες Les Paul που βγάζει είναι.... φουλ ξύλο, απλώς είναι ελαφρύτερο των Gibson (στατιστικά, στο σύνολο, όχι σε μεμονωμένα κομμάτια απαραίτητα). Κάποιοι λένε ότι η ποικιλία του μαονιού που χρησιμοποιούν είναι εκ'φύσεως ελαφρύτερο ξύλο.

 

Ηχητικά βέβαια, μια πιο ελαφριά κιθάρα δεν συνεπάγεται απαραίτητα ότι ακούγεται και καλύτερα, πέρα από τα άλλα αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα που έχει.

 

Εμένα μου έκαναν εντύπωση περισσότερο οι παρατηρήσεις περί μεγαλύτερης γωνίας κλίσης στο μπράτσο.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Edwards δεν είναι... Gibson.  ;) Οι κόπιες Les Paul που βγάζει είναι.... φουλ ξύλο, απλώς είναι ελαφρύτερο των Gibson (στατιστικά, στο σύνολο, όχι σε μεμονωμένα κομμάτια απαραίτητα). Κάποιοι λένε ότι η ποικιλία του μαονιού που χρησιμοποιούν είναι εκ'φύσεως ελαφρύτερο ξύλο.

 

 

Σε βλεπω πολυ σιγουρο, οποτε παω πασο.

 

Αλλωστε υποθεση εκανα, εξ'ου και το "ισως".  ;)

 

Εμένα μου έκαναν εντύπωση περισσότερο οι παρατηρήσεις περί μεγαλύτερης γωνίας κλίσης στο μπράτσο.

 

Η αυξημενη γωνια φανταζομαι οτι θα αναγκαζει τη γεφυρα να στεκεται ψηλοτερα, αρα χοντρικα να δινει πιο πριμαριστο ηχο λογω μεγαλυτερης break angle.

 

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αυξημενη γωνια φανταζομαι οτι θα αναγκαζει τη γεφυρα να στεκεται ψηλοτερα, αρα χοντρικα να δινει πιο πριμαριστο ηχο λογω μεγαλυτερης break angle.

...και να δυσκολευει ακομα περισσοτερο το δεξι χερι των φεντερακηδων...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Σε βλεπω πολυ σιγουρο, οποτε παω πασο.

 

Αλλωστε υποθεση εκανα, εξ'ου και το "ισως".  ;)

 

Καμμία παρεξήγηση.  ;) Η "σιγουριά" μου βασίζεται σε παρατηρήσεις κατόχων σχετικά με το βάρος των ξύλων των Edwards (που ισχύει, για παράδειγμα, και για τις SG, που δεν γίνεται να είναι weight relieved). Σίγουρα πρόκειται για άλλη ποικιλία του είδους "mahogany" που χρησιμοποιούν και άλλοι γιαπωνέζοι κατασκευαστές.

 

Επίσης έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς... ακτινογραφίες (!!!) από Edwards και Tokai που αποδεικνύουν ότι δεν υπάρχουν τρύπες κάτω από το καπάκι (σε αντίθεση με πολλές Gibson) και ότι το μπράτσο συνδέεται με long tenon στο σώμα (σε αντίθεση με το 90% των Gibson).  

 

Να σημειώσω ότι όλα αυτά δεν σημαίνουν απολύτως τίποτα αν η κιθάρα ακούγεται σαν τενεκές και παίζει σαν τελάρο με χορδές. Όμως το συγκριτικό (και τ'αυτιά μας) άλλα μας λένε...  ;)

 

Κάτι άξιο παρατήρησης, στο συγκεκριμένο συγκριτικό, είναι αυτό:

 

To that point, when I bought the Gibson, it was after playing about 30 Les Pauls and this one was the lightest and most resonant of the bunch, so take that into consideration.

 

Ενώ η Edwards προφανώς παραγγέλθηκε online και unseen...  ;)

 

Η αυξημενη γωνια φανταζομαι οτι θα αναγκαζει τη γεφυρα να στεκεται ψηλοτερα, αρα χοντρικα να δινει πιο πριμαριστο ηχο λογω μεγαλυτερης break angle.

 

Ναι, το γράφει κιόλας για την γέφυρα. Δεν ξέρω πως επηρεάζει όμως στη σκληρότητα των χορδών στο χέρι.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για παράδειγμα, και για τις SG, που δεν γίνεται να είναι weight relieved

 

καλα αν θελεις, ολα γινονται...  ;) 

 

ενα φιλετακι απο πανω κι ενα απο κατω για να κλεισει το σωμα-Emmental και μια χαρα!

 

δεν λεω οτι το κανουν οι συγκεκριμενοι, αλλα μπορει να γινει.

 

 

Σίγουρα πρόκειται για άλλη ποικιλία του είδους "mahogany" που χρησιμοποιούν και άλλοι γιαπωνέζοι κατασκευαστές.

 

mahogany?  afto ειναι  ;D

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mahogany?  afto ειναι  ;D

 

Mallon afto einai, alla pio mahogany? Giaponeziko kalytero gia metal? Amerikaniko gia varia riffs?

 

Πραγματικά πάντως, με αυτό, και άλλα, συγκριτικά ανάμεσα σε Gibson και "γιαπωνέζικες κόπιες", αναρρωτιέμαι για τα επιχειρήματα των fans της Gibson... τα οποία εν τέλει περιορίζονται στα:

 

1) Ναι, αλλά έχει καλή μεταπωλητική αξία

2) Ναι, αλλά έχει mojo

 

Και ξαναματαπαρατηρώ ότι μιλάμε για μια VOS που επιλέχτηκε ανάμεσα σε 30 άλλες Les Paul.

 

Προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι έχω παίξει με εκατοντάδες Les Paul, έχω παίξει όμως με καναδυο ντουζίνες (από διάφορες εποχές) και μπορώ να πω ότι ΜΙΑ μου άρεσε πραγματικά (ανήκει σε φίλο συμφορουμίτη και είχε... αλλαγμένους μαγνήτες).  ::)

 

Δεν επιθυμώ να ξεκινήσω flame war και ειλικρινά εύχομαι να είχα παίξει με περισσότερες Gibson Les Paul... αλλά τότε τι θα γινόταν αν δοκίμαζα ΜΙΑ γιαπωνέζα στην τύχη, και τις έσβηνε όλες?

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Ναι, αλλά έχει καλή μεταπωλητική αξία

Λίγο είναι αυτό?

Στο κάτω κάτω, εάν δεν είχε αξία, δεν βλέπω γιατί κάποιος πρέπει να αγοράζει κιθάρα και όχι να φτιάχνει μια ΑΚΡΙΒΩΣ στα μέτρα του.

Δέχομαι ότι μια custom handmade, μπορείς να την ακούσεις μόνο όταν αρχίσει να ολοκληρώνεται, ενώ τις έτοιμες τις δοκιμάζεις.

 

2) Ναι, αλλά έχει mojo

Αυτό πάλι, δεν το κατάλαβα ποτέ τι σημαίνει

 

Δεν επιθυμώ να ξεκινήσω flame war και ειλικρινά εύχομαι να είχα παίξει με περισσότερες Gibson Les Paul... αλλά τότε τι θα γινόταν αν δοκίμαζα ΜΙΑ γιαπωνέζα στην τύχη, και τις έσβηνε όλες?

Τίποτα, απλά επιβεβαιώνεις αυτό που πιστεύω...ότι δεν μετράει κανένα λογότυπο ή χώρα κατασκευής, αλλά το πως κάθεται η κιθάρα στο χέρι και στο αυτί σου

 

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου