Προς το περιεχόμενο

Bugera V22 Guitar Amplifier Combo γνώμες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Eπειδή είστε η μόνη μου ελπίδα (σαν πιο έμπειροι) και επειδή είναι καινούριος , δεν γνωρίζω αν είναι κάτι που καλύπτει η εγγύηση ή αν και άλλον να μου δώσουν πάλι θα συναντήσω το ίδιο πρόβλημα. (πιθανόν κατασκευαστικό)

 

Αν και δεν έχει απαντήσει κανείς παραθέτω δείγμα ήχου για να καταλάβετε τι εννοώ. Εϊναι πολύ χαρακτηριστικό.

 

Η ηχογραφηση εγινε με καμερα? ή με καρτα ηχου? αν ειναι με καμερα ή κατι παρομοιο δηλαδη να περναει ολος ο ηχος του δωματιου τοτε δεν εχεις προβλημα..

 

Απλως τριζουν οι λαμπες σε μερικες συχνοτητες..Ειναι συχνο φαινομενο των λαμπων..Οι περισσοτεροι το εχουμε,δεν υπαρχει λογος να ανησυχεις..Καποιο σιδερακι της λαμπας ειναι κοντα με το γυαλι και με τη συχνοτητα οπως ειπα παραπανω να ακουμπανε και να ακουγεται αυτο το τριξιμο..

 

Αν ο ηχος περναει και στην ηχογραφηση τοτε ειναι αλλου το προβλημα..ΙΣΩΣ οταν χρειαστει να αλλαξεις τελικες λαμπες εξαφανιστει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 146
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

τι λέτε για τον combo αυτον της bugera,λαμπάτος με 22 βατ ( μπορείς να τον ανοίξεις και στο σπίτι σε σχέση με τους 50 βατ).αν κάποιος τον έχει ακούσει ας μας πεί την άποψή του και να μας πληροφορήσει για το gain του και αν έχει γκάζια  :P

Εαν τυχει ποτε και ακουσεις τον studio caliber(boogie),

θα αλλαξεις γνωμη για τα 22 watt!!

Για το σπιτι 5-10 watt και πολλα λεω.Εκτος και εαν μενεις σε μονοκατοικια,εκει αλλαζει το θεμα..

metal και φραπε!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ηχογραφηση εγινε με καμερα? ή με καρτα ηχου? αν ειναι με καμερα ή κατι παρομοιο δηλαδη να περναει ολος ο ηχος του δωματιου τοτε δεν εχεις προβλημα..

 

Απλως τριζουν οι λαμπες σε μερικες συχνοτητες..Ειναι συχνο φαινομενο των λαμπων..Οι περισσοτεροι το εχουμε,δεν υπαρχει λογος να ανησυχεις..Καποιο σιδερακι της λαμπας ειναι κοντα με το γυαλι και με τη συχνοτητα οπως ειπα παραπανω να ακουμπανε και να ακουγεται αυτο το τριξιμο..

 

Αν ο ηχος περναει και στην ηχογραφηση τοτε ειναι αλλου το προβλημα..ΙΣΩΣ οταν χρειαστει να αλλαξεις τελικες λαμπες εξαφανιστει!

 

Το τρίξιμο όσο περνάει η ώρα ακούγεται πλέον σε όλες τις συχνότητες. Χωρίς να έχω εμπειρία καταλάβαίνω οτι οντως προέρχεται απο κάποια λάμπα. Σϊγουρα θα περνάει και σε ηχογράφηση. Όντως τρίζει το γυαλί ή κατι τέτοιο. Μάλιστα , όσο ανεβάζω την ενταση απο τον ενισχυτή τόσο το τρίξιμο μεγαλώνει.

 

Είναι κρίμα πάντως γιατι σαν ήχος και γενικότερα σαν ενισχυτής μου ταίριαξε πολύ.

 

Αν δεν έχετε να μου πείτε τίποτα άλλο (συμβουλή,προτροπη,οτιδήποτε) λέω να στείλω μειλ στο τόμαν για αλλαγή.

 

@vonserke010780 : το έχω διαβάσει το θέμα αλλα δεν έχει καμία σχέση με το δικό μου πρόβλημα.

MUSIC IS MAGIC

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον ενισχυτή τον έχω τώρα κοντά στα 2 χρόνια. Μια χαρά παίζει αν εξαιρέσουμε το πρόβλημα που είχε από το εργοστάσιο. Να έχεις υπόψη σου οτι ο θωμάς θα δεχτεί να το γυρίσεις τον ενισχυτή πίσω αφού έχει εγγύηση. Εγώ δεν τον έστειλα πίσω για τους λόγους της μεταφοράς που με προβλημάτισαν αλλά και γιατί είπαν πως αν τον έχει χαλάσει το δίκτιο ηλεκτροδότησης τα πληρώνω όλα από τη τσέπη και ας έχεις εγγύηση (και πολύ καλά κάνουν).Παραθέτω το email.

Hello there,

thank you for your e-mail and information. We are sorry to hear about this.

 

In this case we would like to ask you to return the Bugera V22 to have it checked and repaired for you.

 

You shall receive an e-mail from UPS straight with the address label which you are to print out, stick on the parcel and contact UPS for the collection timing. With the e-mail from UPS you shall receive the contact details for them. Please arrange for the pickup timing within 2 weeks from the day you receive the e-mail as UPS will cancel the collection unless you arrange for this.

 

Please pack the unit as well as possible so to avoid any transport damage on route back to us here in Germany, and in case of any damage we know that the courier is liable for it.For any further packing tips or instructions please visit the following link; http://www.ups.com/content/de/en/resources/ship/packaging/supplies/index.html UPS will not take any responsibility for damage in case one occurs if the parcel wasn't packed good enough for their standards no matter what the driver might say of the parcels sufficiency.

 

Some very important information:

DO NOT in any case give out the parcel without the correct shipping documents.

DO NOT give them the article(s) if you do not receive a document  from them that proves that the delivery has been picked up by UPS and please KEEP THE RECEIPT !!!!

DO NOT in any case fill out anything for UPS. They should have a shipping label (readily filled with all the needed information) with them when they come for  collection in case you haven't already received it from them.

 

Please write a small note with as exact fault description as possible and your wishes for the procedure with this specific reclamation. Please include full contact details and your customer number if at hand.

 

In a case where the repairsman states that the fault was accidentaly caused by you or if it is just a high mortality part of the unit (lamp, battery, etc.) we unfortunatelly will have to charge you with the shipping costs for sending the item back and for the quote made by our repais men and we can, of course, not repair the unit under guarantee. I don't think this being the case with you but I am obliged to let you know this in before hand.

 

The note is very important for us to be able to provide a smooth and quick service regarding reclamations!

 

Thank you and with kind regards,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα!

Θα ηθελα καποιον που εχει την γνωση και την διαθεση να με βοηθησει σε κατι.Για να μην ξαναγραφω τα παντα αλλα και για να καταλαβετε καλυτερα τι θελω μιας και υπηρξε ενας μικρος "διαλογος" στο παρελθον,οποιος μπορει ας κοιταξει σελ 8 και 9 τα posts απο 75-81

Εχω βολευτει με διαφορους τροπους προφανως αλλα θα ηθελα να μαθω και το τι γινεται με αυτο το θεμα.

Ευχαριστω πολυ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@vonserke010780 : το έχω διαβάσει το θέμα αλλα δεν έχει καμία σχέση με το δικό μου πρόβλημα.

 

Ναι το ξερω οτι δεν ειναι το ιδιο προβλημα, σε προετρεψα να το διαβασεις για να αποκτησεις μια εικονα για το τι μπορεις να κανεις απο 'δω και μπρος! Οπως ειπε και ο φιλος KurtC ''Εγώ δεν τον έστειλα πίσω για τους λόγους της μεταφοράς που με προβλημάτισαν αλλά και γιατί είπαν πως αν τον έχει χαλάσει το δίκτυο ηλεκτροδότησης τα πληρώνω όλα από τη τσέπη και ας έχεις εγγύηση (και πολύ καλά κάνουν)''. Ειναι ο ιδιος λογος που δεν τον εστειλα και εγω πισω! Το δικο μου προβλημα (το φυσημα) το εχω λυσει προς το παρων κλεινοντας το reverb και στο προσεχες μελλον θα επισκεφτω εναν τεχνικο να μου το φτιαξει! Μηπως να σκεφτεις μια τετοια λυση? Δεν ξερω, η αποφαση ειναι δικη σου! Καλη τυχη φιλε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλημέρα απανταχού ΝΟΙΖάδες!

 

Έστειλα ένα mail στο Θωμά αναφέροντας το πρόβλημα και ρωτώντας τους αν έχουν να μου προτείνουν κάτι για να λύσω το tube rattling. Τους είπα πως γενικά ο ενισχυτής με καλύπτει αλλά θα ήθελα μονο να μην υπηρχε αυτό.

 

Την ίδια μέρα παρακαλώ παίρνω απάντηση απο τον τεχνικό.

 

"Hi there,

Thanks for your email, I am sorry to hear this but in most cases replacing the tubes will help so I have sent 3 new tubes to you today.

Replacing these will not affect your warranty."

 

Και ρωτάω εγώ. Υπήρχε περίπτωση κάποιος μαγαζάτορας εδω στην Ελλάδα να απαντήσει και να πράξει έτσι? Μου έκανε απόλυτα θετική εντύπωση η κίνηση τους αυτή.

 

Στα πρακτικά τώρα. Οι λάμπες που μου στέλνουν είναι αυτές.  http://www.thomann.de/gr/jj_nn003_roehre_ecc83s.htm

 

και λογικά είναι καλύτερες απο αυτές που ήδη φοράει ο ενισχυτής.

 

Θα αλλάξει κάτι στον τόνο του ενισχυτή?

Είναι τόσο δύσκολο να τις αλλάξω μόνος μου?

MUSIC IS MAGIC

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eιναι πολυ ευκολο να τις αλλαξεις μονος σου... Και οχι αποκλειεται να το εκανε Ελληνας μαγαζωταρας αυτο και το πιπ πιθανο ειναι να σου ελεγε οτι εσυ τον χαλασες και οτι τοσα χρονια δεν του εχει τυχει ποτε κατι αντιστοιχο... Στο τελος καποια λυση βεβαια θα εβρισκες αλλα δεν θα ητουνε ευκολο !!!! Αποψη μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απίστευτο, ο γερμανός σου έστειλε 3 λυχνίες πριν καν εσύ το ζητήσεις... Για ελληνικό κατάστημα νομίζω ούτε να το συζητάμε, μόνο ως ανέκδοτο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου