Προς το περιεχόμενο

Γ.Θεοφάνους


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτο λεγεται 'καλαμι'; Λέγεται 'Δεν ξερω γιατι δεν εχεις φωνη, μη με απασχολείς'; Λέγεται 'ειναι η δουλεια μου & σώπα'? Το πιο τραγικό ειναι οτι αργότερα τον ίδιο ακριβώς διαγωνιζόμενο, τον αποκάλεσε μεγαλο ροκ σταρ & δηλωσε οτι δε θα μπορουσε να το απορρίψει απο το x-factor... με αποτέλεσμα να διωχτεί μια κοπέλα που προσωπικά θα έβαζα το χερι στη φωτια οτι ως φωνή ήταν κλάσεις ανώτερη του αντιπάλου της.

Δε ξερω ποσοι θα καταλαβουν αυτα που είπα. Δεν θελω να πιασετε τα λογια μου σαν αναφορα στην συμπεριφορα. Αλλα σαν εναν προβληματισμό ως προς το επίπεδο της μουσικής κρίσης του συνθέτη που πολύ θα ήθελα να μαθω πως συμβαδίζει με το επιπεδο της δουλειάς του. Προσωπικά ακούω όλα τα σχόλια σας μεχρι τωρα & ειναι αξιόλογα ειδικά τα ontopic.

Το πώς συμπεριφέρεται κάποιος - ειδικά σε τέτοιες συνθήκες - δεν έχει ΚΑΜΙΑ (μα ΚΑΜΙΑ) σχέση με το ταλέντο του, το επίπεδο της δουλειάς του και την επιτυχία στο επάγγελμά του.

 

Επαναλαμβάνω, καμία σχέση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 108
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το πώς συμπεριφέρεται κάποιος - ειδικά σε τέτοιες συνθήκες - δεν έχει ΚΑΜΙΑ (μα ΚΑΜΙΑ) σχέση με το ταλέντο του, το επίπεδο της δουλειάς του και την επιτυχία στο επάγγελμά του.

 

Επαναλαμβάνω, καμία σχέση.

 

Αυτο μπορω να το καταλαβω. Μάλιστα ισως θελει μεγαλύτερες ικανότητες το να γράφεις τραγούδια που δεν συμβαδίζουν με τον χαρακτήρα σου. Να σκέφτεσαι οτι θες ενα ερωτικό τραγούδι που να περιέχει τακτ και ευγένεια και να το παραδίδεις σαν κουλουράκι ακομα κι αν ως χαρακτήρας διαφωνεις με το περιεχόμενο. Κάτι τέτοιο δείχνει ταλέντο και γνώση του αντικειμένου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, αυτό δείχνει αποστασιοποίηση από τα συναισθήματά σου και είναι προϊόν τρέλας.

 

Βέβαια κάτι ανάλογο τραβάει και η πλειοψηφία των εργαζομένων, οπότε ίσως να είναι λιγότερο τραγικό από ότι ακούγεται.  ;D

 

Ή μπορεί και όχι  :'(

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, αυτό δείχνει αποστασιοποίηση από τα συναισθήματά σου και είναι προϊόν τρέλας.

 

Υπερβολές.

 

Αλλο το ένα άλλο το άλλο. Απλά.

Διαφορετικές μισθοδοσίες, διαφορετικοί ρόλοι.

Εδώ έχουμε ιντερνετικές περσόνες, ο διαφορετικός τρόπος συμπεριφοράς (που κατά πάσα πιθανότητα του ζητήθηκε κιόλας) κάποιου που πληρώνεται (και πολύ καλά υποθέτω) για αυτήν, σε πείραξε;

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγώ την προσωπική μου γνώμη. Μιας και κάθε αρχή της σαιζόν, (αλλά και ενδιάμεσα  >:() ασχολούμαι και ακούω το σύνολο σχεδόν της ετήσιας εμπορικής μουσικής παραγωγής, (μοντέρνο, ελαφρολαϊκό, λαϊκό κ.λ.π.), για να γράψω τις απαραίτητες πάρτες, λόγω δουλειάς.

Ο Θεοφάνους πάντα με εξέπληττε ευχάριστα. Τόσο οι μελωδίες του όσο και ο τρόπος γραφής του πάντα έχει κάτι το ξεχωριστό σε σχέση με το αναμενόμενο, στον χώρο που κινείται. Από την εποχή των ONE και της Ευρυδίκης μέχρι τους Τερζή, Θεοδωρίδου, Ρέμο κ.λ.π. Εν ολίγοις τον θεωρώ έναν από τους σημαντικότερους και καλύτερους νέους σχετικά συνθέτες, σε αυτόν τον χώρο.

Σαν στιχουργός, (αν και αυτό είναι κάπως πιο υποκειμενικό) είχε και έχει, τις απλά καλές του αλλά και τις πολύ καλές του στιγμές, όλο αυτό το διάστημα της μουσικής του πορείας. Σε καμία περίπτωση δεν είναι μέτριος και σε αυτή την ιδιότητα του, τουλάχιστον σε σύγκριση με άλλους που είναι, (δηλώνουν), αποκλειστικά στιχουργοί. Πάντα, επαναλαμβάνω, στον συγκεκριμένο χώρο. 

Σαν μουσικό, με την έννοια εκτελεστή οργάνου, δεν είχα την τιμή μέχρι τώρα να τον ακούσω live. Οπότε και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

Τώρα όσο για την συμπεριφορά του, αυτή σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να έχει σχέση με την μουσική του υπόστσση όπως πολύ εύστοχα αναφέρανε προηγούμενοι συνομιλητές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω, επειδη ήμουν απο τους πρωτους που αναφερθηκαν στο χαρακτηρα του, κατα ποσο επηρεαζει την κρίση μου και τι εννοουσα.

 

Καλα τα λεφτα και οι επιτυχιες και και και, αλλα προσωπικα απο την τεχνη λαμβανω συγκεκριμενα πραγματα. Τον τελευταιο καιρο μαλιστα ουτε στο 1% διασκεδαση απο τη μουσικη.

Θελω λοιπον καθε εργο που παρακολουθω να μου δινει και κατι, και πανω απ'ολα να μου βγαζει μια αυθεντικοτητα, κατι που δεν εχω ακουσει, παιξει, σκεφτει. Απο τη στιγμη που δεν το προσφερει αυτο ο Θεοφανους που δηλωνει οτι στο ταδε συγκροτημα θα γραψω μεχρι αυριο τοσα κομματια και που το συνολο τους είναι τα ιδια και τα ίδια, προσωπικά με αφήνει αδιαφορο απο μουσικες ικανοτητες και χαρτια και το γνωστο κομπλεξ "ξερεις τι εχω κανει εγω".

 

Και ακόμα παραπερα, απο τη στιγμη που ενας αδιαφορος (οχι ανικανος) στη δικη μου αντιληψη μουσικός, βγαινει και κραζεται μπροστα σε όλη την ελλαδα με εναν λεβεντη και εναν που είναι σαν αυγο και συμμετεχει σε ενα trash show οπως είναι τ χιφακτορ στην προκριματική του φαση, τοτε δε μου φαίνεται να εχει καμια διαφορα απο τη Σία Λιαροπουλου.

 

Και δε με ενδιαφερει κανένα εργο της Λιαροπουλου ακομα και αν γραφει βιβλια καλυτερα και απο τον Ουμπερτο Εκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...που δηλωνει οτι στο ταδε συγκροτημα θα γραψω μεχρι αυριο τοσα κομματια

 

 

Ενδιαφέρον. Δεν το βρίσκω όμως κατακριτέο. Νομίζω ότι πάνω- κάτω όποιος έχει φτάσει σε ένα άλφα σημείο σύνθεσης, μπορεί να κάνει παραλλαγές θεμάτων.

 

 

Φυσικά, ως αποτέλεσμα έρχεται και το

 

το συνολο τους είναι τα ιδια και τα ίδια

 

 

Ούτε αυτό όμως είναι κατακριτέο. Θα έλεγα μάλιστα ότι είναι και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, καθώς το "καινούργιο" σοκάρει- προβληματίζει- απασχολεί, και τέλος πάντων δε βοηθάει στην κατανάλωση οινοπνεύματος, την ρίψη λουλουδιών και τη γενικότερη καλοπέραση.

 

Χώρια που είναι και αδοκίμαστο. Και μια εμπορική επιχείρηση πάντα θα προτιμά το δοκιμασμένο  ;) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειπα οτι είναι κατακριτεο. Ειπα οτι δε μου βγαζει αυτο που επιθυμω για να ασχοληθω με ενα εργο. Καλα κανουν οι περισσοτεροι και τους αρεσει. Ομως απο τη στιγμη που προβαλλει την προσωπικοτητα του στην τηλεοραση  θα κριθει και αυτη.

 

Οποτε εχουμε. Μουσικη αδιαφορη, χαρακτηρας κατινας συζυγου του επι χρονια διαχειριστη, οποτε το αποτελεσμα εκτός απο ασχημο είναι και επικινδυνο για το μελλον της μουσικης μας. Πηραμε επιρροες απο τα παραδοσιακα και τα ρεμπετικα και θα δωσουμε στους επομενους Θεοφανους και λοιπα τηλεπτωματα.

 

::) Δε θα θελα να'μαι στη θεση των μεθεπομενων  :o

 

Τελικα μαλλον ειπα οτι είναι κατακριτεο.  ;D Αλλα φυσικα και μπορει να κανω λαθος  :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, όχι ρε παιδιά και επικίνδυνο για το μέλλον της μουσικής  ;D

 

Τι δουλειά θέλει το μέλλον της μουσικής με τον Θεοφάνους;

 

Το πρόβλημα της μουσικής, αν μπορεί κανείς να το πει πρόβλημα, είναι στο ΠΑΡΟΝ.

 

Και δεν έχει να κάνει με τους μουσικούς. Έχει να κάνει με το ρόλο της, που από έργο διανόησης έχει γίνει μέσο αποβλάκωσης.

 

Edit: Μπήκε ένα "μας" μετά τη μουσική. Νομίζω ότι η Ελλάδα δεν έχει μουσική, πέρα από κάποια μουσειακά είδη.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου