Προς το περιεχόμενο

Digitech RP500-1000 - GSP1101


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προς ενημέρωση, το GSP στους "ενισχυτές" του έχει και master volume και preamp gain (όπου υπάρχουν και στην πραγματικότητα) και φυσικά όλο το tonestack. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην υπάρχει κάτι ανάλογο στις RP.  ???

 

η rp διαθέτει στους ενισχυτες gain, tonestack και amp level το οποίο δεν λειτουργεί ως master volume του αντίστοιχου λαμπάτου.

με λίγα λόγια δεν μπορείς να υπεροδηγήσεις το φανταστικό τελικό στάδιο του ενισχυτή. Όποια βρώμα, την παίρνεις απο το preamp (κουμπι gain).

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 689
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Προς ενημέρωση, το GSP στους "ενισχυτές" του έχει και master volume και preamp gain (όπου υπάρχουν και στην πραγματικότητα) και φυσικά όλο το tonestack. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην υπάρχει κάτι ανάλογο στις RP.  ???

Το Level είναι απλά ένα control για να ρυθμίσεις το output για βελτιστοποίηση του λόγου σήματος προς θόρυβο. Δεν συμφωνώ στο να χρησιμοποιείται για να υπεροδηγήσεις έναν τελικό λαμπάτο ή όχι. Αλλά όπως τον βολεύει τον καθένα.  ;)

 

Έτσι..... είναι και στην RP1000.

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

studio54GR τι εννοείς οτι έτσι είναι και στην RP1000?

 

πάντως η ρυθμιση amp level ΔΕΝ λειτουργει οπως θα λειτουργουσε το master voliume ενος λαμπάτου ή όπως λειτουργεί το VR gain της TL

 

 

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως η ρυθμιση amp level ΔΕΝ λειτουργει οπως θα λειτουργουσε το master voliume ενος λαμπάτου ή όπως λειτουργεί το VR gain της TL

 

Ηρακλή, πώς λειτουργεί ένα master volume? Γιατί σε κάθε (πραγματικό) ενισχυτή έχει διαφορετική συμπεριφορά.  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λειτουργεί ρυθμίζοντας πόσο σήμα θα μπει στο τελικό στάδιο ενίσχυσης και άρα ανάλογα το input που παρέχει στις τελικές είναι δυνατό να δημιουργηθεί power amp distortion.

 

πράγματι έχει διαφορετική συμπεριφορά, όπως επίσης και πολλοί ενισχυτές δεν έχουν κάν τέτοιο κουμπί, παρ'ολα αυτα στην TL παρέχεται η δυνατότητα να ρυθμίσεις και το πόσο σήμα θα μπαίνει στο "τελικο στάδιο" του ενισχυτή σου, ακόμα και σε ενισχυτές που κανονικά δεν θα είχαν αυτη τη δυνατότητα.

 

καταλήγεις σε διαφορετικούς ήχους αν πάρεις το overdrive απο το "gain" (preamp) ή από το "vr gain" (power amp)

 

 

στην RP1000, η ρυθμιση amp level το μόνο που κάνει είναι να λειτουργεί σαν "level" του εφέ "ενισχυτής" στην αλυσίδα επεξεργασίας του ήχου. Δεν αλλάζει τα χαρακτηριστικά του ήχου.

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα το χρησιμοποιείς και σαν recording interface φαντάζομαι? Μέσω κάρτας/κονσόλας?

 

οχι δεν το χρησιποποιω ετσι....θα παει καπως ετσι...gsp1101---xlr---art pro channel---καρτα ηχου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι δεν το χρησιποποιω ετσι....θα παει καπως ετσι...gsp1101---xlr---art pro channel---καρτα ηχου...

 

Πολύ ωραία. Τότε θα πρότεινα τα εξής:

 

1) Μην κάνεις υπερβολές με το gain!  :)

2) Δοκίμασε διάφορες επιλογές στο parametric EQ. Έχει πολύ ψωμί.

3) Δοκίμασε με και χωρίς καμπίνες. Στο σήμα χωρίς καμπίνες μπορείς να περάσεις μετά κάποιο IR μέσω ενός host VST και να πειραματιστείς με διάφορες επιλογές. Ενώ αν γράψεις απευθείας με καμπίνα, τότε that's what you have...

4) Οπωσδήποτε πρόσθεσε και ένα track που θα γράφεις με μικρόφωνο από την καμπίνα σου με τον τελικό Marshall.

5) Πολλοί ενισχυτές στο GSP έχουν ήχο που συμπληρώνει τέλεια ο ένας τον άλλο. Πειραματίσου δηλαδή με πολλαπλά tracks.

 

Καλή επιτυχία!

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικα ειχα δοκιμασει ΙR με το voxengo boombox καπως ετσι ενα free vst...του φορτωσα κατι καλα responses που ειχα τσεκαρει παλιοτερα αλλα ηταν χαλια ο ηχος...ισως κατι μου ξεφευγει....

 

αλλη δοκιμη περιελαμβανε xlr out---presonus firebox--2 τρακς με patches με καμπινες digitech...ιδιο ηχο μονο διαφορετικη καμπινα και ελαφρυ reverb...βγηκε πολυ καλο στο δισκο...καθαρο δυνατο σημα...σιγουρα ενας επαγελματιας θα μπορουσε να κανει θαυματα με αυτη την ηχογραφηση...

 

μια τριτη προσεγγιση και ποιο προσφατη εχει ως εξης: ενα 3 recto patch- xlr out στο ΑRT που ειναι λαμπατο...εκει παιζουμε με το gain της λαμπας και το master output....ακομα ενα track με marshall jcm900 εδειχνε να δενει πολυ ωραια...και παλι ειχαμε δυνατο και καθαρο σημα ακομα και σε ψιλα distortion....

 

το ολο θεμα ειναι οτι προσπαθουμε να βγαλουμε καλο ηχο συνολικα σε τυπικα οικιακα ηχοσυστηματα...αλλα εκει μπαινουν πολλοι παραγοντες οπως compressores limiters  etc...λογικα αν στα μονιτορ ακουγεται καλο και ευχαριστο τοτε ειμαστε σε καλο δρομο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικα ειχα δοκιμασει ΙR με το voxengo boombox καπως ετσι ενα free vst...του φορτωσα κατι καλα responses που ειχα τσεκαρει παλιοτερα αλλα ηταν χαλια ο ηχος...ισως κατι μου ξεφευγει....

 

Υπάρχουν διάφορα free VST που κάνουν πολύ καλή δουλειά, αλλά το θέαμ είναι να βρεις και τα κατάλληλα IR. Θέλει αρκετό πειραματισμό σίγουρα...

 

Τα IR μαζί με τα convolution engines είναι ό,τι καλύτερο έχουμε στη διάθεσή μας για εξομοίωση καμπινών/μικροφώνων/χώρων στις ηχογραφήσεις μας, αλλά και σε live μέσω modeller.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aloha!!!

 

Λοιπόν, μετά απο 2 μήνες παρέα με την RP500 επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο χθες (σε συνδιασμό με ένα σέρβις που έκανα στον Peavey μου) και ασχολήθηκα λίγο παραπάνω στο να φτιάξω ήχους.

Δείγματα μην περιμένετε ακόμα, είπα βρήκα λίιιιγο χρόνο ;D

Έτσι λοιπόν, δοκίμασα μερικούς ενισχυτές όπως τον Bassman, twin, JCM800, JCM900, Matchless, Dual & Triple Rectifier και τον ORANGE 120.

Μου άρεσε πάααρα πολύ ο orange 120, για british-overdrive καταστάσεις με ικανοποιητικά μεσσαία (στον έτοιμο ήχο του) και γεμάτες αρμονικές, έτσι με αυτόν έφτιαξα έναν ήχο που προορίζεται για ρυθμικά "γκαζάκια" αρκετά καλό.

Ο JCM800 και εδώ θα σταθώ πολύ, είναι πειστικός, αλλά... Εδώ αντιμετώπισα αυτό που συζητούσατε περί Master Volume. Δηλαδή, για να πάρω όλα τα γκάζια του 800άρη, έπρεπε να φουλάρω το gain αλλά και το master του ενισχυτή και μετά να κατεβάσω το γενικό του preset, αυτό ίσως και να είναι η λύση για το πουσάρισμα των ενισχυτών στις RP, αφού όπως είπαμε δεν έχει κάτι αντίστοιχο του VR της TL. Σαν αποτέλεσμα λοιπόν πήρα ένα πολύ ωραίο ήχο, σε συνδιασμό πάντα με την YJM Strat μου, που παραπέμπει σε...χμ... boostαρισμένο Hendrix ;D

O Matchless που πείραξα για αρκετή ώρα ήταν πολύ ενδιαφέρον, ειδικά στο οτι στα δικά μου αυτιά, μου έβγαζε αυτή τη "μπουτικίλα" του crunchy low drive. Η διαφορά που βρήκα σε σχέση με τον original, ήταν στην απόκριση του gain, όπου απο ένα σημείο και πάνω παραμόρφωνε περισσότερο απ'ότι πρέπει για matchless, χαλώντας έτσι το full crunch που προσφέρει ένας matchless με full gain και πηγαίνει προς το overdrive-distortion.

Ο JCM900, όπως και παρομοίως με τον JCM2000, προσφέρεται για '80s καταστάσεις με καλό hard rock overdrive και είναι το πιο ανεκτικό σε συνδιασμούς με πεταλάκια.

Ο Twin έβγαλε απ΄το πιο ωραία καθαρά που άκουσα απ'την RP, όπως και ο Bassman σε συνδιασμό με Vintage 4X12 καμπίνα.

Επίσης για καθαρά προτείνω στους κάτοχους να χρησημοποιούν άφοβα τις προσομοιώσεις ακουστικών για τα καθαρά, καθώς δεν ακούγεται όπως άλλες προσομοιώσεις που προσωπικά με χαλάνε, αλλά αντίθετα δίνουν ένα πολύ καθαρό, καθαρό, ειδικά η Dread είναι τέλεια για 'μένα.

Τώρα, τι με χάλασε:

Το Analog Delay, ενώ ανταποκρίνεται πολύ καλά στους χρόνους και τις επαναλήψεις, δημιουργεί ένα reverb στον ήχο που μάταια προσπάθησα να διορθώσω με ότι settings και αν έβαλα. Στη συνέχεια ανακάλυψα οτι το κάνει σε όλα τα delay. Γιατί??

Οι εντάσεις των preset θέλουν τεράστια προσοχή και καλό θα ήταν όταν φτιάχνετε ήχους να έχετε το volume στο max. για να παίρνετε σωστά αποτελέσματα. Προσωπικά την πάτησα σε 2 ήχους, όπου νόμιζα οτι οι εντάσεις είναι ίδιες αλλά τελικά δεν ήταν με αποτέλεσμα ο ένας να είναι στα "τάρταρα" και ό άλλος στο "Θεό".

 

Αυτά!

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου