Προς το περιεχόμενο

Το Μπουζούκι


dromilious

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εδώ και ο Hendrix 8O δεν είχε μιλήσει για ένα μπουζουξή μας;;(μου διαφεύγει το όνομα :roll: )

Χιώτη μήπως?

 

Ναι Χιώτη :D  :D

 

Ήταν κατά τη διάρκεια συνέντευξης, και τον ρωτάει ο δημοσιογράφος: "Λένε ότι είστε ο καλύτερος κιθαρίστας στον κόσμο, τι έχετε να πείτε γι' αυτό;"

Και η απάντηση: "Μπορεί και να ήταν κάπως έτσι, αν δεν υπήρχε ένας τύπος στην Ελλάδα που παίζει μια περίργη κιθάρα με τέσσερις χορδές..."

Και φυσικά εννοούσε το Χιώτη, με το μπουζούκι του... :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως αν και λατρευω τον ΒΑΣΙΛΙΑ των οργανων (γιατι ΕΙΝΑΙ ο βασιλιας των οργανων!)

 

Καλά λίγο ψυχραιμία... Όλοι το αγαπάμε το  μπουζούκι αλλα όχι και βασιλιάς των οργάνων. Αυτη είναι απάντηση πειραιώτη ντερμπεντέρη σίδερο στο χέρι, άσσο στη μπουνιά.

Ακόμη και σε ολόκληρη την ελλάδα να κανεις γκάλοπ δεν βγαίνει το μπουζούκι βασιλιάς των οργάνων - φαντάσου να επεκταθεί και στο εξωτερικό αυτή η έρευνα....

 

Πληροφοριακά, βασιλιάς των οργάνων παγκοσμίως θεωρείται το πιάνο.  ;) :)

 

αν και λιγο αργα μου απαντας... (3 χρονια ειναι αυτα.. ;D)

 

στην Ελλαδα το μπουζουκι ειναι ο βασιλιας των οργανων με την εξης λογικη..

 

Βασιλιας ειναι ο απολυτος κυριαρχος,στην Ελλαδα τα λαϊκα ειναι ο απολυτος κυριαρχος της μουσικης,στα λαϊκα ο απολυτος κυριαρχος ειναι το....ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ,αρα το ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ειναι ο "βασιλιας" των οργανων στην Ελλαδα...

 

;D

 

τοσο απλο.... ;D ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμένα η γιαγιά μου λέει ότι βασιλιάς των οργάνων είναι το βιολί... ??? ;D

 

για Χιώτη - Χέντριξ όντως λίγο μύθος μου κάνει...αλλιώς θα υπήρχε στο youtube το ντκουμέντο 8)

 

γενικώς, πιστεύω ότι είναι καταπληκτικό όργανο με πολλές δυνατότητες κ ίσως λίγο παρεξηγημένο...

μια παρατήρηση που έχω να κάνω είναι ότι τρίχορδο με τετράχορδο έχουν μεγάλη διαφορά και υπάρχουν άνθρωποι που παίζουν για χρόνια μόνο το ένα ή το άλλο. δηλαδή δεν είναι απαραίτητο το πέρασμα κ απ τα δύο κατά την εξέλιξη...απλά πιστεύω διαλέγεις ανάλογα το ύφος που σου αρέσει...

{αν κάνω λάθος διορθώστε με ::)}

φβ/snoozeloop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ειχα να διαλεξω, θ διαλεγα τζουρα παντως.

Σωστόοοος, είναι και πιο αλάνικο όργανο, βγάζει αλητεία ;D ;)

 

Δηλαδή εγώ που χρόνια έχω έναν υπέροχο τζουρά (από τον μάγο

Καφετζόπουλο) και θέλω πια να πάρω μπουζούκι τι να πω  ???

 

Πάντως θεωρώ τον εαυτό μου εξαιρετικά τυχερό μιας και ο συνμπουζουξής

μου στο συγκρότημα (ξέρετε σε αυτόν που κάνω δεύτερες μιας και είμαι

κάπως πιο σπουδαγμένος!), μου δανείζει ένα δικό του εκπληκτικό τρίχορδο

όταν παίζουμε οπότε επί της ουσίας μπουζουξής είμαι και εγώ  ;D

 

Α, και κάτι άλλο: Από κλασσική κιθάρα (καμιά 12αριά χρόνια) ξεκίνησα και

εγώ και όπως κάποιος άλλος εδώ μέσα είχε πει: Για μένα η κιθάρα είναι

η γυναίκα μου αλλά το μπουζούκι η ερωμένη μου... ;D

 

Μαγεία και μυσταγωγία...

 

Επίσης ένα άλλο θέμα που θα έπερεπε να "ανοίξει" κανείς είναι τελικά

γιατί στα live σχεδόν πάντα, ακόμα και με κορυφαία μηχανήματα, "επιλέγουμε"

το αγαπημένο μας μπουζούκι να βγαίνει μέσα από μαγνήτη αλλοιώνοντας

τόσο πολύ τον ήχο του...? Είναι πια τόσο σημαντική η ευκολία της έντασης

από τον φυσικό ήχο  ???

 

Εγώ πάντως έχω επιλέξει την φυσική οδό:

Αγοράσαμε μαζί με τον συνμπουζουξή από δύο AKG 535 και με τον δικάναλο

προενισχυτή μου, τον focusrite twin track, έχουμε πλέον περιθώρια

επαρκέστατων εντάσεων και τον πλέον φυσικό ήχο... 

 

Πιστεύω να μην παρέκλεινα πολύ από το topic... :-[

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα παλι μου αρεσουν τα ΤΕΤΡΑΧΟΡΔΑ ηλεκτρικα μπουζουκια με ΜΑΓΝΗΤΗ "Ideal"  μεσα απο TWIN REVERB με το reverb στο 10!!! :) :) :)  (α,ρε Ζαφειριου γιγαντα!!)

 

Ο ηλεκτρικος ηχος του Χιωτη παραμενει για μενα "Ο" ηχος του μπουζουκιου...

 

Τους τζουραδες και τα τριχορδα δεν τα μπορω καθολου!! ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ηλεκτρικος ηχος του Χιωτη παραμενει για μενα "Ο" ηχος του μπουζουκιου...

 

Πάντως για την ιστορία, ο μεγάλος ο Χιώτης ηχογραφούσε αποκλειστικά

σχεδόν με μαγνήτη από ένα σημείο και μετά, καθώς με αυτόν τον τρόπο

πετύχαινε την διαφοροποίησή του από τους άλλους μπουξουξήδες

της εποχής.

 

Και για να μην προτρέξετε εννοείται ότι το παίξιμό του και με φυσικό τρόπο

ηχογράφησης ήταν μοναδικό αλλά για να είναι ακόμα πιο αναγνωρίσιμος στο

ευρύ κοινό επέλεξε την οδό του μαγνητισμού  ;D

 

Εγώ πάντως θα ήμουν ο πιο ευτυχισμένος μπουζουξής του κόσμου αν

έπαιζα σαν τον Ζαμπέτα...Γούστα είναι αυτά Superfunk!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα παλι μου αρεσουν τα ΤΕΤΡΑΧΟΡΔΑ ηλεκτρικα μπουζουκια με ΜΑΓΝΗΤΗ "Ideal"  μεσα απο TWIN REVERB με το reverb στο 10!!! :) :) :)  (α,ρε Ζαφειριου γιγαντα!!)

 

Ο ηλεκτρικος ηχος του Χιωτη παραμενει για μενα "Ο" ηχος του μπουζουκιου...

 

Τους τζουραδες και τα τριχορδα δεν τα μπορω καθολου!! ;D

Αν και δε λέω όχι (γούστα είναι αυτα)... επιμένω περισσότερο στο φυσικό ήχο του οργάνου.

Το καλύτερο ηχογραφημένο μπουζούκι που έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια είναι στο

δίσκο της Ε.Αρβανιτάκη - Όλα στο φώς στο κομμάτι : Πάω να πιάσω ουρανό. Πολύ θα ήθελα να μάθω πως ηχογραφήθηκε.

 

Τσάμπα καίει η....κονσόλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα οσο περνανε τα χρονια ο ηχος του μπουζουκιου (ακομα και ο ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΣ) στις ηχογραφησεις παει κατα διαολου,ειναι αναιμικος χωρις ογκο και δυστυχως ακομα και τα ..τετραχορδα τα κανουν να ακουγονται ..τριχορδα επηρεασμενοι ισως απο την "αναιμικοτητα" στο μπουζουκι που προσταζει το "εντεχνο".. ::)

 

ουτε μια εγγραφη μετα το 80 δεν εχω ακουσει που να εχει τον υπεροχο ηχο των ηχογραφησεων της δεκαετιας 60 & 70 (ειδικα αυτων του Σμυρναιου) εννοειται οτι ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΣ ηχος σαν του Παλαιολογου & του Ζαμπετα δεν εχει ξαναματαβγει... :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για την ιστορία, ο μεγάλος ο Χιώτης ηχογραφούσε αποκλειστικά

σχεδόν με μαγνήτη από ένα σημείο και μετά, καθώς με αυτόν τον τρόπο

πετύχαινε την διαφοροποίησή του από τους άλλους μπουξουξήδες

της εποχής.

 

Από το "Πέρασμα" (1938) και για μια 20ετία ο Χιώτης ηχογραφεί με φυσικό τρόπο καθώς τα μουσικά σχήματα της εποχής αυτής απαρτίζονται από: κιθάρα-μπουζούκια (το standard σχήμα) + μπαγλαμά - ακκορντεόν - πιάνο - βιολί (το πλήρες σχήμα).

Από τις ηχογραφήσεις στον "Επιτάφιο" του Ρίτσου και ύστερα (λέγεται ότι κράτησαν χρόνια καθώς ο Μίκης δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα και έτσι αποφάσισε να μπει συνενορχηστρωτής ο Χιώτης) οριστικοποιήθηκε ο ηλεκτρικός ήχος απογειώνοντας το αποτέλεσμα και τυγχάνοντας τεράστιας λαικής αποδοχής.

Εξάλλου σε Big Band συνθήκες (μπάσο-τύμπανα-κρουστά κ.α.) το μπουζούκι δεν βγαίνει μπροστά στη μείξη με τίποτε παρά μόνο με μαγνήτη.

Η διαφοροποίηση του Χιώτη από τους άλλους μπουζουκοπαίχτες μετά το '58 είναι ουσιαστικά η σύσταση και η μορφή της μπάντας του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου