Προς το περιεχόμενο

Τραυματισμός στο δάχτυλο από ασκήσεις


Προτεινόμενες αναρτήσεις

στο 1-2-3-4 δεν πρεπει να μείνουν τα δάχτυλα κολλημένα το καθενα στο δικο του ταστο μεχρι την αλλαγη χορδης? ...οπως και το 4-3-2-1 στη αλλαγη της χορδης να πατησουν και τα τεσσερα πρωτα και μετα να αφερεις ενα ενα?

Όταν κάνεις hammer-on με τα 1-2-3-4 η σωστή τεχνική είναι να μεταφέρεις το "βάρος" από το προηγούμενο δάχτυλο στο επόμενο. Όταν κάνεις pull-off με το 4-3-2-1 πρέπει αναγκαστικά να έχεις και τα 4 δάχτυλα πατημένα και να αφαιρείς ένα-ένα.

 

Όταν παίζεις και τις 4 νότες του 1-2-3-4 ή 4-3-2-1 με την πένα μπορείς είτε να έχεις τα δάχτυλα πατημένα είτε όχι. Αν μιλάμε για ασκήσεις ανεξαρτησίας δαχτύλων (που είναι σχετικό με το παρόν thread), η σωστή τεχνική είναι να μην τα κρατάς πατημένα. Αν μιλάμε για ασκήσεις με ανοίγματα, τα δάχτυλα πρέπει να μένουν πατημένα (αλλιώς το άνοιγμα δεν υφίσταται).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 112
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Στα pull-offs ναί, τα προηγούμενα δάχτυλα μένουν πάνω στην ταστιέρα "αναγκαστικά" αν θες να το κάνεις σωστά. Εξ'άλλου εκεί, σε μεταφορά σε άλλη χορδή και αρχίζοντας ένα Pull off τα προηγούμενα δάχτυλα μεταφέρονται απ'ευθείας πρίν απ'το αρχικό του riff. Αν όμως μελετάς συγκεκριμένα πράγματα που δεν θες να βγούν legato ή pull off τότε είναι αρκετά καλύτερα ν'αφήνεις το προηγούμενο δάχτυλα με το που πατήσει το επόμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν κάνεις hammer-on με τα 1-2-3-4 η σωστή τεχνική είναι να μεταφέρεις το "βάρος" από το προηγούμενο δάχτυλο στο επόμενο. Όταν κάνεις pull-off με το 4-3-2-1 πρέπει αναγκαστικά να έχεις και τα 4 δάχτυλα πατημένα και να αφαιρείς ένα-ένα.

 

Όταν παίζεις και τις 4 νότες του 1-2-3-4 ή 4-3-2-1 με την πένα μπορείς είτε να έχεις τα δάχτυλα πατημένα είτε όχι. Αν μιλάμε για ασκήσεις ανεξαρτησίας δαχτύλων (που είναι σχετικό με το παρόν thread), η σωστή τεχνική είναι να μην τα κρατάς πατημένα. Αν μιλάμε για ασκήσεις με ανοίγματα, τα δάχτυλα πρέπει να μένουν πατημένα (αλλιώς το άνοιγμα δεν υφίσταται).

 

Εγινε...ευχαριστω  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομιζω αυτο λεει κ ο spy... ειναι πιο φυσιολογικο στο χερι να σηκωνονται τα δακτυλα σε μια κίνηση 1-2-3-4 ... γιατι δεν σφιγγεται.

 

κλασσικοτατο παραδειγμα ειναι ο J McLaughlin. Αν δειτε πως παιζει σε καποιο βιντεακι... χρησιμοποιεί δε , πολύ συχνα το 4ο δακτυλο -εκει που καποιος θα επαιζε με 1-3- για να μην κανει stretch.

 

Η "παρανόηση" (αν υπαρχει) ξεκιναει απο την κλασσικη κιθάρα, όπου σε επίπεδο αρχαρίου συχνά του λένε να κρατάει τα δάκτυλα πάνω, ώστε αυτό να αποκτήσει σωστή στάση και δύναμη. (δεν πιστεύω στο "stretching"). Κατα τη γνωμη μου, στην περιπτωση που αφηνει κανεις τα δακτυλα πανω στην ταστιερα οταν παιζει μια κλιμακα,πρεπει να τονιστει οτι δεν βαζεις δυναμη. Απλα τα εχεις πανω,ή πολυ κοντα στο ταστο.

 

Επίσης, στην κλασσική κιθάρα, οταν θες πολυφωνία, παίζεις με το αριστερό χερι με ανοιχτα δακτυλα,σαν να θες να 'γαντζωσεις κατι' ... εκει η τεχνικη ειναι διαφορετική από το "αφηνω καθε δακτυλό που δεν παιζω" γιατι παιζεις πολυφωνικα. Αντιστοιχα οταν παιζεις με 3notes-per-string ως shredder στην ηλεκτρική

 

Αρα πανω κατω εξαρταται απο το τι θες να παιξεις...

 

Τωρα που διαβαζω το ποστ, δε ξερω αν προσφερει κ τιποτα παραπανω... μια και το γραψα το στελνω!

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δείτε και την άσκηση 12 που παίζει ο Patrick Rondat

 

Εμένα πάλι η στάση του 4ου δαχτύλου του παραπάνω παίχτη δεν μ'αρέσει καθόλου μιας κ το δάχτυλό του δεν είναι καθόλου κάθετο ως προς την ταστιέρα. Πολλές φορές αυτή η στάση μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε legato παίξιμο, αλλά σίγουρα δεν είναι η στάση με την οποία θα πιάσουμε μια συγχορδία μιας κ η από κάτω χορδή από το 4ο δεν θα ακουστεί (κ δεν μιλάω για τις παιχτικές ικανότητες του παραπάνω παίχτη). Όταν έκανα εξάσκηση στο 4ο μου δάχτυλο προσπαθούσα να έχω κάθετη θέση παντού ώστε να μην αλλάζω τεχνική αναλόγως με το παίξιμο. Υπάρχουν παίχτες που παίζουν έτσι κ παίζουν μια χαρά αλλά νομίζω ότι η κάθετη θέση του δαχτύλου έχει πιο σίγουρα κ ξεκάθαρα αποτελέσματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν κάνεις hammer-on με τα 1-2-3-4 η σωστή τεχνική είναι να μεταφέρεις το "βάρος" από το προηγούμενο δάχτυλο στο επόμενο. Όταν κάνεις pull-off με το 4-3-2-1 πρέπει αναγκαστικά να έχεις και τα 4 δάχτυλα πατημένα και να αφαιρείς ένα-ένα.

 

Όταν παίζεις και τις 4 νότες του 1-2-3-4 ή 4-3-2-1 με την πένα μπορείς είτε να έχεις τα δάχτυλα πατημένα είτε όχι. Αν μιλάμε για ασκήσεις ανεξαρτησίας δαχτύλων (που είναι σχετικό με το παρόν thread), η σωστή τεχνική είναι να μην τα κρατάς πατημένα. Αν μιλάμε για ασκήσεις με ανοίγματα, τα δάχτυλα πρέπει να μένουν πατημένα (αλλιώς το άνοιγμα δεν υφίσταται).

 

στις χρωματικες ΠΑΝΤΑ τα δακτυλα κρατημενα, για να εχει νοημα η ασκηση...

 

qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το αρχικό θέμα (κουλαμάρα του 4ου) είχα (και έχω σε μικρότερο βαθμό) πρόβλημα όλα τα χρόνια που παίζω, ακόμα κι όταν έπαιζα καθημερινά.

 

Πριν κάνα δυο χρόνια αποφάσισα να το λύσω το ζήτημα. Ουσιαστικά αυτό που είδα είναι ότι το πρόβλημα είναι και του 3ου, δηλαδή τα δυο τους μοιράζονται κάποιους τένοντες αφενός και αφετέρου υπάρχει μια αντανακλαστική κίνηση που παρασύρει τους τένοντες του ενός όταν κινείται το άλλο. Φυσικά και δοκίμασα όλα τα παραπάνω, αλλά στο μεταξύ το 4ο μου είχε μάθει να πατάει με λάθος τρόπο. Το μόνο που πραγματικά βοήθησε (δηλαδή και δυνάμωσε και έκανε πιο γρήγορο και έβαλε στη σωστή θέση το τρισκατάρατο μικρό) ήταν μια βασανιστικά αργή και ψυχοφθόρα άσκηση που βρήκα στο νετ και είναι:

αφήνεις τα δάχτυλα κάθετα πάνω (1,5 εκ.) από την A ας πούμε και κατεβάζεις Α Ρ Γ Α με τη σειρά όλα τα δάχτυλα μέχρι να αγγίξουν τη χορδή και να επανέλθουν, Χ Ω Ρ Ι Σ να κινηθεί κανένα από τα άλλα. Καθόλου εύκολο, ειδικά για τα προβληματικά 3 κ 4. Όταν (και όχι αν, γιατί σίγουρα θα γίνει) κινηθεί και άλλο δάχτυλο, επαναφορά στην αρχική και επανάληψη. Σιγά σιγά ο εκγέφαλος συνθηθίζει και καταφέρνει να ελέγχει τους σωστούς τένοντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λες ακούγεται καλό αλλά οι υπόλοιπες ασκήσεις που είπαν τα παιδιά έρχονται σε αντίθεση με τη φιλοσοφία και τη γενικότερη τεχνική της άσκησης που λες  :-\

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στις χρωματικες ΠΑΝΤΑ τα δακτυλα κρατημενα, για να εχει νοημα η ασκηση...

Says who?

 

(εκτός αν εννοείς να μην φεύγουν σε μεγάλη απόσταση από τις χορδές, οπότε ΟΚ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου