Προς το περιεχόμενο

Ο Σταματης Μεσημερης συνεχιστης του Ασιμου


LEYLA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολύ γκρίνια βλέπω γύρω από το θέμα. Aν δεν μας αφορά η αποκαλούμενη ελληνική ροκ σκηνή, τοτε γιατί ασχολούμαστε συνέχεια μαζί της???

 

Xρόνια τώρα που διαβάζω το φόρουμ - κι ας είμαι νέο μέλος - βλέπω οτι αρκετά μέλη αυτοπροσδιορίζονται μέσα από τη γνώστή καραμέλα "οι πραγματικά αξιολογοι μένουν στην απ'όξω, τους πετάει το σύστημα" (προφανώς εννοώντας και τον εαυτό τους). Eπί αυτού λοιπόν:

1) όπως διάβασα σε κάποιο ποστ, πολύ σωστά: O κάθε μουσικός παίρνει αυτό που του αξίζει

 

2) αυτό που θεωρώ εγώ φρίκη, για κάποιον άλλο είναι θεϊκό (βλ. Tερλέγκας), άρα δεν πρέπει να πιστεύουμε ότι το σύμπαν γυρίζει από τη δική μας μουσική κοσμοθεωρία

 

3) όποιος από εμάς γράφει μουσική, να ενδιαφερθεί μόνο για τη δουλειά του και όχι για αυτή μέσω του τι κάνουν οι άλλοι! Όχι αφορισμοί και στυλάκι υπεράνω, διότι συχνά κατεβάζω μουσικά κομμάτια από τα μέλη του NOIZ που κατά 90% είναι (για εμένα) άσχημα, ενώ στη συνέχεια διαβάζω "μπράβο μεγάλε"!!! Aπό αυτούς που αφορίζουν όλους τους άλλους!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 72
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

όποιος από εμάς γράφει μουσική' date=' να ενδιαφερθεί μόνο για τη δουλειά του και όχι για αυτή μέσω του τι κάνουν οι άλλοι! Όχι αφορισμοί και στυλάκι υπεράνω, διότι συχνά κατεβάζω μουσικά κομμάτια από τα μέλη του NOIZ που κατά 90% είναι (για εμένα) άσχημα, ενώ στη συνέχεια διαβάζω "μπράβο μεγάλε"!!! Aπό αυτούς που αφορίζουν όλους τους άλλους!!![/quote']

 

Σε όλους του καλλιτεχνικούς κύκλους που έχω αναμιχθεί υπάρχει κριτική στάση. Δεν καταλαβαίνω γιατί στους μουσικούς θα έπρεπε να γίνεται κάτι διαφορετικό.

 

Οι φράσεις του στυλ "μπράβο μεγάλε" είναι όντως υπερβολικές μερικές φορές, αλλά μην ξεχνάς ότι εδώ απλώς μερικοί μοιράζονται μαζί μας κάποιες προσπάθειές τους, όχι κάποιο τελειωμένο δισκογραφικό προϊόν. Οπότε υπάρχει επιείκια, δεν χρειάζεται να εξαντλούμε την αυστηρότητά μας σε προσπάθειες. Αν αύριο κάποιος εδώ δηλώσει συνεχιστής του Bob Dylan (π.χ.) θα αντιμετωπιστεί ανάλογα.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όλους του καλλιτεχνικούς κύκλους που έχω αναμιχθεί υπάρχει κριτική στάση. Δεν καταλαβαίνω γιατί στους μουσικούς θα έπρεπε να γίνεται κάτι διαφορετικό.

 

Οι φράσεις του στυλ "μπράβο μεγάλε" είναι όντως υπερβολικές μερικές φορές' date=' αλλά μην ξεχνάς ότι εδώ απλώς μερικοί μοιράζονται μαζί μας κάποιες προσπάθειές τους, όχι κάποιο τελειωμένο δισκογραφικό προϊόν. Οπότε υπάρχει επιείκια, δεν χρειάζεται να εξαντλούμε την αυστηρότητά μας σε προσπάθειες. Αν αύριο κάποιος εδώ δηλώσει συνεχιστής του Bob Dylan (π.χ.) θα αντιμετωπιστεί ανάλογα.[/quote']

 

Oκ έχεις δίκιο, υπάρχει και πρέπει να υπάρχει η κριτική στάση απέναντι στη μουσική που ακούμε.

Eγώ αναφερόμουν συγκεκριμένα στους δημόσιους κατήγορους, που λοιδωρούν κάτι, γιατί μόνο μέσω αυτής της στάσης προσδιορίζονται μουσικά (και γενικότερα). Kαι σαν παραδειγμα είπα οτι, ναι μεν κάποιος έχει υφάκι και ξερολισμό, αλλά όταν ακούω δείγμα της δουλειάς του, ακούω μετριότητες ή ακόμα χειρότερα ομφαλοσκοπικά κομμάτια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε[η] nizz έχω ακούσει την εκτέλεση''διασκευή" του ΕΛΛΑΣ από τους GRAVE DIGGER [στο Ρόδο] και εκτός όλων των άλλων ένοιωσα μεγάλη συγκίνηση[θέλω να πιστεύω όχι εθνοσυγκινησιακή]που απέδωσαν το τραγούδι με τους πρωτογενείς Ελληνικούς στίχους[όπως μάλιστα μου είπαν δυό μέλη του συγκροτήματος μετά τη συναυλία στα καμαρίνια αυτό έγινε μετά από προτροπή του Σταμάτη Μεσημέρη..δεν ξέρω αν αυτό είναι αλήθεια ή όχι..].

Θεωρώ όμως ακόμα πιό σημαντικό που ο Σταμάτης δε βγήκε ούτε να το διαφημίσει ούτε και να αυτοδιαφημισθεί[όπως γίνεται σε κάθε ευκαιρία με δημιουργούς που σπανίως είχαν τη τύχη ξένοι καλλιτέχνες να διαλέξουν τραγούδια τους δοσμένα στη πρωτογενή τους γλώσσα]

Δεν με πειράζει που ίσως κάποια μέλη με θεωρήσουν "ότι κολλάω πάλι σε στερεότυπα και σε ετικέττες συρμού"αλλά θέλοντας και μή επιστρέφω στο "πώς μπορεί ένας δημιουργός[επαγγελματίας ή ερασιτέχνης αδιάφορο] να εξοστρακιστεί[άσχετα αν γουστάρει τη μεγάλη δημοσιότητα ή όχι]

στη γωνία και να αρχίσει να σαλεύει".

Κανένα μέσο δηλαδή δε θεώρησε ότι κάτι τρέχει με το δημιουργό αυτό;['οπως ακριβώς και με ελάχιστους άλλους].Με πληγώνει[λόγω προσωπικής αδυναμίας ίσως]ότι τα περισσότερα σχόλια για τον Ασιμο δεν ήταν επί της ουσίας τουν έργου του["τρελλός,χαβαλές,κυνικός,αλλοπρόσαλος κλπ].Μήπως πρέπει όμως να αναρωτηθύμε όχι πιά κοινωνικά ρεύματα μας σπρώχνουν απλά προς τα εκεί αλλά τις δικές μας ευθύνες;Αν δηλαδή τότε κάποιοι απαιτούσαν δε ξέρω με ποιούς τρόπους ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ή ΤΟ ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΤΟΥ αλλά μια ευρύτερη και ουσιαστικότερη γνωριμία και επικοινωνία μαζί του[πέρα από τις εντυπώσεις σε προσωπική εμπειρία του καθενός]τα πράγματα μπορεί και να ήταν αλλοιώς[για τον Νικόλα,το έργο του,και για μάς].

Παθιάζομαι πάλι και κάποιοι ίσως και να χρειάζεται να με συνετήσουν ξανά

αλλά την ευθύνη δε τη ρίχνω στο σύστημα αλλά κυρίως σε μας που ενώ θεωρητικά ζούμε[έντονες στιγμές συγκινήσεις και ταξίδια] με κάποιους καλλιτέχνες που μας εκφράζουν δε ξέρω τελικά αν κάνουμε αυτό το κάτι παραπάνω για το οξυγόνο που χρειάζονται[άσχετα αν μας το ζητούν,αν το θέλουν και αν είναι δική τους επιλογή να βρίσκονται εκτός συνόρων.

Τούτο με απασχολεί περισσότερο όχι για τον Μεσημέρη μιά και δε μιλάω εξονόματός,όσο για τόσους μουσικούς-στιχουργούς-ερμηνευτές που έχουν γύρω τους ή αυλικούς ή σε μεγάλη απόσταση φιλάθλους...Και προσωπικά προτιμώ ΄να είμαι"με τους οπαδούς μιας ταξιδιάρικης μουσικής κατάδυσης"παρά με αυλικούς ή με φιλάθλους μιας θεωρίας που μηδενίζει σχεδόν τους πάντες.Πολύ φιλικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ όμως ακόμα πιό σημαντικό που ο Σταμάτης δε βγήκε ούτε να το διαφημίσει ούτε και να αυτοδιαφημισθεί[όπως γίνεται σε κάθε ευκαιρία με δημιουργούς που σπανίως είχαν τη τύχη ξένοι καλλιτέχνες να διαλέξουν τραγούδια τους δοσμένα στη πρωτογενή τους γλώσσα]

Kαι πολύ καλά έκανε!!!

Tο θέμα που είναι??? δεν καταλαβαίνω...

Ωραία, υπάρχει ο γιγαντισμός κάποιων εταιριών που προωθούν ένα συγκεκριμένο είδος ακούσματος, η τηλεόραση που το υποστηρίζει κλπ κλπ κλπ.

Eσύ, εγώ, κάποιοι, ακούμε και αναζητούμε (και) πέρα από αυτά και ξέρουμε και εκτιμούμε τον κάθε μουσικό που κινείται σε άλλους δρόμους KAI AKPIBΩΣ EKEI EINAI KAI H ΔIAΦOPA TOYΣ!!!!

Aυτό το χώρο διεκδικούν και αυτόν έχουν!!!! Aν ήθελαν περισσότερο χώρο, θα έκαναν άλλα πράγματα!!!!

 

PEZOYMέ: Δεν βάζει κανείς τρικλοποδιές (τουλάχιστον σημαντικές) σε κανέναν, ούτε οι εταιρίες εξυπηρετουν κάνενα σκοτεινό έργο. Aπλά βγάζουν λεφτά! Όποιος είναι καλός και/ή κάνει κάτι που μας αφορά, τον μαθαίνουμε, αργά ή γρήγορα.-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

A, και κάτι ακόμα προς τον φίλο (ή φίλη) που ξεκίνησε το θέμα:

Eπειδή υποπτευομαι πως ίσως περισσότερο από τη μουσική του, σε εξιτάρει το ίδιο άτομο (για το οποίο μιλάμε), σε συμβουλεύω το εξής: Mείνε στη μουσική του! Όσο λιγότερο παραμυθιάζεσαι με προσωπικότητες, τόσο λιγότερο ξενερώνεις μετά! και σε εμένα υπάρχουν πολλά παραδείγματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλο πραγμα η κριτικη και αλλο πραγμα η απαξιωση(μηδενικη προσφορα κ.λ.π)απεναντι σε καποιους που οπως και να το κανουμε 2-3 πραγματα στη μουσικη τα εχουν κανει(εστω και αν 20 χρονια μετα οντως δεν ειναι και οτι καλυτερο μπορει να ακουσει κανεις).........:) :) :)

 

Και εσυ εδω Roger????? :D :D :D :D :D :D :D :D

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστό αυτό που λες φεντεριάρη. Κάτσε όμως να σου κάνω μία τρίπλα :). Τα είκοσι χρόνια είναι δίκοπο μαχαίρι. Από τη μιά όντως καταξιώνουν ότι κάποιος έχει κάνει κάποια πράγματα στη μουσική, απ' την άλλη δημιουργούν απαιτήσεις σε θέματα συνέπειας γι' αυτή τη μεγάλη χρονική περίοδο.

 

Δηλαδή, αν κάνεις κάποια πράγματα στα πέντε πρώτα δημόσια χρόνια σου, τότε πρέπει να κάνεις αυτά τα πράγματα Χ4 για να λες ότι δικαιολογείς τα είκοσι χρόνια. Αν επι είκοσι χρόνια κάνεις τα ίδια και τα ίδια, τότε γίνεσαι ευάλωτος σε μία κριτική που είναι λίγο πιο δύσκολη (είπαμε, οι Rolling Stones αποτελούν εξαίρεση). Ο Β. Παπακωσταντίνου τι κάνει δηλαδή επί είκοσι χρόνια, το οποίο ΔΕΝ είχε κάνει τις είκοσι πρώτες μέρες;

 

Και σκέψου ότι αυτά στα λέει ένας 40χρονος, φαντάσου πόσα θα είχε να στολίσει αυτή τη γενιά μουσικών δημιουργών ένας εικοσάχρονος - συμφωνείς;

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλο πραγμα η κριτικη και αλλο πραγμα η απαξιωση(μηδενικη προσφορα κ.λ.π)απεναντι σε καποιους που οπως και να το κανουμε 2-3 πραγματα στη μουσικη τα εχουν κανει(εστω και αν 20 χρονια μετα οντως δεν ειναι και οτι καλυτερο μπορει να ακουσει κανεις).........:) :) :)

 

Και εσυ εδω Roger????? :D :D :D :D :D :D :D :D

 

νομιζω οτι τα πραγματα ειναι ΠΟΛΥ απλα & τζαμπα αναλωνομαστε σε κοντρες & αψιμαχιες :wink:

 

Υπαρχει ΚΑΛΗ & ΚΑΚΗ μουσικη σε ολα τα ειδη.

Τι ειναι ΚΑΛΟ & τι ΚΑΚΟ ,τι αντεχει στο χρονο & τι οχι ΦΑΙΝΕΤΑΙ & ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.

 

Π.χ. στη δεκαετια του 80 ξεκινησε το "συναφι" αυτο αλλα και οι ΤΡΥΠΕΣ & οι ΕΝ ΠΛΩ ,οι μεν δισκοι των πρωτων αν και στην εποχη τους ακουγονταν "καλοι" (εμενα και τοτε με φρικαρανε τελειως) τωρα ακουγονται αστειοι (οπως και η συγχρονη "παραγωγη" τους) ,οι δε δισκοι των δευτερων & τριτων εχουν γινει ΚΛΑΣΣΙΚΟΙ.

 

Ακριβως το ιδιο που συμβαινει και με την μουσικη των KAJAGOOKOO & του NICK CAVE (& οι δυο στα 80s ξεκινησαν).

 

Η "προσφορα" στη μουσικη πρεπει πανω απο ολα να κρινεται με βαση την ιδια την ποιοτητα της μουσικης σε ολα τα επιπεδα (συνθεση,παραγωγη κτλ) & την πρωτοπορια που εκφραζει ο δημιουργος της,οπως & τη δυνατοτητα της να μας οδηγει εξω απο τα κεκτημενα & τα χιλιοακουσμενα & μετα με το γνωμωνα του "ολη Ελλαδα τα τραγουδαει" ε,και?

 

και το ΓΛΥΚΑ-ΓΛΥΚΑ ολη η Ελλαδα το τραγουδαει.. :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Ο Β. Παπακωσταντίνου τι κάνει δηλαδή επί είκοσι χρόνια' date=' το οποίο ΔΕΝ είχε κάνει τις είκοσι πρώτες μέρες;

[/quote']

 

Φίλε eye...το πρόβλημα είναι ότι ο Παπακωσταντίνου και το τότε συνάφι (ζουγανελομπουλαδες & σια), δεν επανέλαβαν ποτέ αυτά που έκαναν τις "πρώτες τους ημέρες", όπου παρέα με άλλους άσημους -και τον ¶σιμο-, έκαναν εκπληκτικά happenigs, που σε συνάρτηση με το βάρος μιας άλλης φορτισμένης και πιο "αγνής" εποχής, "παρήγαγαν" συναίσθημα που ξεπερνούσε (και καλά έκανε) την όποια καλλιτεχνική τους αξία...Το ότι ακόμα και μεις οι 40ηδες δεν τα ζήσαμε κι ούτε μπορούσαμε έστω να τα μυρίσουμε μέσω του βυνυλίου, δεν αναιρεί την αξία τους...

Αυτό βέβαια δεν μας αφαιρεί το δικαίωμα να χλευάζουμε την όντως "φθηνή" τους συνέχεια...απλά μην μπερδεύουμε τον ...λούτσο με την βούρτσα... άλωστε όλη αυτή η γενιά λίγο ως πολύ την έχει την φυσική φαλακρίτσα της και καλλιτεχνικά την "περούκα" της...Μαδιούνται και μόνοι τους, μάλλον δεν χρειάζονται την βοήθειά μας...¶λλωστε οι περισότεροι έχουν παιδιά και αρκετοί και εγγόνια να θρέψουν...

Κάτω τα χέρια από τα περήφανα γηρατειά... :lol: :lol: :lol:

 

ΥΓ. Ιστορική "πηγή" η πεθερά μου που μαζί με τον άνδρα της είχαν το Σούσουρο στην Πλάκα...οι παλιοί θα ξέρουν τι εστί...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου