Προς το περιεχόμενο

Είναι μια μπάντα διασκευών εξίσου αξιόλογη όσο μια μπάντα πρωτότυπο


akra2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΠΟλλοι μουσικοι υψηλου επιπεδου κ τεχνικης φοβουντε να παιξουν στο κοσμο κατι δικο τους απο κομπλεξ επειδη ακριβως εχουν ενα υψηλο επιπεδο κ δε τολμανε να ρισκαρουν με κατι που πιθανον να μην αρεσει.

Ποιοί δηλ?...Μπορείς να μου πείς 2-3?

Γιατί εγώ πιστεύω  το ακριβώς αντίθετο...μουσικοί υψηλού επιπέδου κ τεχνικής δεν έχουν κανένα κομπλεξ να παίξουν (με επιτυχία) ότι θέλουν...

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 93
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Eδώ το πρωτότυπο

The Beatles;A Day In The Life

και εδώ η ..."μπάντα  διασκευών"

Το "περίεργο" είναι ότι η διασκευή συγκινεί ακόμα τόσα χρόνα μετά ώστε..

"Beck also received his fifth Grammy award this past February for the track “A Day in the Life”

 

Κάτι τέτοια, απαντάνε (ίσως) στο αρχικό ερώτημα?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον Ελλαδικό χώρο και με αγγλικό στίχο θέλω να βλέπω μόνο cover* bands. (με 1-2 εξαιρέσεις)

Υπάρχει η εκτελεστική δεινότητα, η επιλογή του ρεπερτορίου, οι φωνές, η προσαρμογή, η πετυχημένη διασκευή, ο χαβαλές και αρκετά άλλα για να σε τραβήξουν σε μια τέτοια εκδήλωση.

 

Με ελληνικό στίχο ακριβώς το αντίθετο. Προτιμώ να βλέπω δημιουργούς. (μακριά από σκύλους και γάτες βέβαια).

 

Αυτά για τα live.

 

Δισκογραφικά δεν μου καίγεται καρφί. Αν μ' αρέσει δεν με νοιάζει αν το όνομα στην παρένθεση κάτω από τον τίτλο είναι το ίδιο με αυτό στο εξώφυλλο. (άσχετα που έχω φάει μια περιουσία ψάχνοντας αυθεντικές εκτελέσεις, -από ψώνιο και διαστροφή και όχι για ακουστική απόλαυση)

 

 

 

(*βάζω όλους όσους δεν παίζουν δικά τους κομμάτια, είτε cover είναι, είτε διασκευή)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι εσείς που κάνετε διασκευές, αναλογιστείτε κάποια στιγμή πόσο δύσκολη κάνετε τη ζωή σας. Αυτά τα κομάτια που λέτε ότι τα αγαπάτε (ενώ τα ξεφτιλίζετε) δεν τα αγαπάτε μόνο εσείς, αλλά τα αγαπάμε και εμείς. Τα έχουμε ακούσει και ξανακούσει, μερικοί τα έχουμε δει και live (όχι σε DVD version), οπότε αυτό με το οποίο θα συγκριθείτε είναι συνήθως τόσο ψηλά που καταντάει να είναι άδικο για εσάς.

 

Το μόνο κοινό που δεν θα σας επισημάνει αυτό το πρόβλημα, είναι μεθυσμένοι θαμώνες ξενυχτάδικων σε ελληνικές παραλιακές περιοχές . K o αμεσος σκοπος δημιουργιας ενος τετοιου σχηματος ειναι τα λαηβ σε μεγαλες μουσικες σκηνες κ ο προθαλαμος για τα σκυλαδικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, αυτό το thread είναι ένα κλασσικό παράδειγμα για το πόσο διαφορετικά βλέπουν οι μουσικοί (τους άλλους μουσικούς και τους εαυτούς των) από το πως τους βλέπει το κοινό.

 

Εγώ (ομιλών ως "κοινό") να σας ξαναπώ ότι δεν μπορώ να θυμηθώ ούτε το όνομα από τις μπάντες που άκουσα και που παίζαν "διασκευές".  Οπότε, για να είμαι ειλικρινής, δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς συζητάτε.

 

Γίνεται μία προσπάθεια να απομονωθεί το επάγγελμα του μουσικού από τις δημιουργικές του εκφάνσεις; Και λέμε ότι η προσπάθεια είναι επιτυχής όταν αυτό το πρόσωπο καταλήγει να ζει παίζοντας διασκευές; Και ότι η δικαίωσή του έγκειται στο ότι κατάφερε να γλυτώσει τη δουλειά 9 με 5;

 

ΟΚ τότε, αλλά νομίζω (ή μάλλον, γνωρίζω) ότι όλοι οι μουσικοί που θαυμάζω είχαν και έχουν ευγενέστερα κίνητρα, άσε που υποπτεύομαι ότι εργάζονται πολύ περισσότερες ώρες από ένα οκτάωρο.

 

:)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ (ομιλών ως "κοινό") να σας ξαναπώ ότι δεν μπορώ να θυμηθώ ούτε το όνομα από τις μπάντες που άκουσα και που παίζαν "διασκευές". 

Το παράδειγμα με τον Jeff Beck δεν σου φτάνει? Ή θεωρείται μεμονωμένο γεγονός?

 

Γίνεται μία προσπάθεια να απομονωθεί το επάγγελμα του μουσικού από τις δημιουργικές του εκφάνσεις

Είσαι σίγουρος, όπως είπε ο Νικολας, ότι όλοι όσοι παίζουν βιολί στης διαφορες συμφωνικές (που σίγουρα είναι μουσικοί), πρέπει να συνθέσουν πρωτότυπη μουσική για να εκδηλώσουν δημιουργικές εκφάνσεις?

 

Εγώ δεν έχω καταλάβει...μιλάμε για μουσική γενικά ή για Ελληνικό rock (πάλι)?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παράδειγμα με τον Jeff Beck δεν σου φτάνει? Ή θεωρείται μεμονωμένο γεγονός?

Είσαι σίγουρος, όπως είπε ο Νικολας, ότι όλοι όσοι παίζουν βιολί στης διαφορες συμφωνικές (που σίγουρα είναι μουσικοί), πρέπει να συνθέσουν πρωτότυπη μουσική για να εκδηλώσουν δημιουργικές εκφάνσεις?

 

Εγώ δεν έχω καταλάβει...μιλάμε για μουσική γενικά ή για Ελληνικό rock (πάλι)?

 

Απαντήσεις: α) Ο Μπέκος είναι μεμονωμένο γεγονός από κάθε άποψη, όπως ξέρεις. β) Αυτοί που παίζουν σε συμφωνικές έχουν αποδεχτεί την προσωρινή συνθήκη ότι η κρίση του συνθέτη και του μαέστρο υπερβαίνει σε σπουδαιότητα τη δική τους, και δεν "διασκευάζουν" απολύτως τίποτε. Στο μέτρο που έχουν εμπεδώσει αυτή την αναγκαιότητα έχεις μεγάλες ορχήστρες (Philadelphia / Ormandy), μέτριες (London Symphony Orchestra / Williams) ή κάκές (Συμφωνική της ΕΡΤ / Νακασιάν). Είναι αδιανόητο να αναφέρονται οι μουσικοί μίας συγκροτημένης ορχήστρας που λειτουργεί με κανόνες, σε μία συζήτηση για τις διασκευομπάντες όπου δεν υπάρχει καμία έξωθεν καλή μαρτυρία για την ποιότητα του προϊόντος (βλ. Leonard Cohen, παραπάνω). γ) Εγώ μιλάω γενικά για μουσική, οι άλλοι δεν ξέρω για ποιο πράγμα μιλάνε).

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δικία μου ερώτηση είναι ποιός ο λόγος να συντηρεί κανείς μία μπάντα (στην Ελλάδα) που παίζει original...εκτός από τη πλάκα του?

 

Εκτος απο το γεγονος (ισως και τυχη) της δισκογραφικης παρουσιας και των πολλων live που ειχα την τυχη να κανω με τα κατα καιρους σχηματα στα οποια εχω συμμετασχει και που επαιζαν μονο original συνθεσεις,προσωπικα ο ΒΑΣΙΚΟΣ λογος που ασχολουμουν,ασχολουμαι και θα ασχολουμαι (οσο εχω την υγεια μου.... ;D) με original υλικο ειναι οτι απλα δεν θα ασχολουμουν ΚΑΘΟΛΟΥ με τη μουσικη αν επαιζα μονο διασκευες ,προσωπικα τις βαριεμαι αφορητα ,αν και μου εδωσαν ΠΟΛΛΑ φραγκα και πληρωσαν για τις σπουδες μου στα...εξωτερικα  ;D οσο επαιζα σε cover bands & σε "μαγαζια" (ενω αλλοι συμφοιτητες μου κουβαλαγαν ψαροκασελες στην Little Odessa για τα μισα λεφτα που εγω εβγαζα σε ενα βραδυ),λαμπρη εξαιρεση βεβαια τα λαϊκα τα οποια γουσταρω τρελλά να παιζω...ειδικα αν ο τραγουδιαρης/τραγουδιαρα ειναι φωναρα... ;)

 

 

Θα μου αρεσε παντως να επαιζα Jazz κιθαρα σε μια καλη jazz cover band αλλα ειμαι εντελως ...αμπαλος.... ;D για κατι τετοιο....(αν και τωρα τελευταια το προσπαθω...)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαντήσεις: α) Ο Μπέκος είναι μεμονωμένο γεγονός από κάθε άποψη, όπως ξέρεις. β) Αυτοί που παίζουν σε συμφωνικές έχουν αποδεχτεί την προσωρινή συνθήκη ότι η κρίση του συνθέτη και του μαέστρο υπερβαίνει σε σπουδαιότητα τη δική τους, και δεν "διασκευάζουν" απολύτως τίποτε. Στο μέτρο που έχουν εμπεδώσει αυτή την αναγκαιότητα έχεις μεγάλες ορχήστρες (Philadelphia / Ormandy), μέτριες (London Symphony Orchestra / Williams) ή κάκές (Συμφωνική της ΕΡΤ / Νακασιάν). Είναι αδιανόητο να αναφέρονται οι μουσικοί μίας συγκροτημένης ορχήστρας που λειτουργεί με κανόνες, σε μία συζήτηση για τις διασκευομπάντες όπου δεν υπάρχει καμία έξωθεν καλή μαρτυρία για την ποιότητα του προϊόντος (βλ. Leonard Cohen, παραπάνω). γ) Εγώ μιλάω γενικά για μουσική, οι άλλοι δεν ξέρω για ποιο πράγμα μιλάνε).

Δεκτά όλα

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου