Προς το περιεχόμενο

Η Μιξη και το Μαστερινγκ στην Ελλαδα...



Προτεινόμενες αναρτήσεις

Menelaos δεν μας τα λες καλα. :lol:

 

Καταρχην για το φαλτσο του τραγουδιστη δεν ευθυνεται ο ηχοληπτης & κατα δευτερον σε πληροφορω οτι σε μια μεση παραγωγη ελληνικου fame story σκυλιου (απο φ.... ,μ.... δηλ :lol: ) το 90% του χρονου αφιερωνεται στο αγαπημενο Antares,και ΧΑΛΑΡΑ oι Ελληνες ηχοληπτες ειναι οι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ στον κοσμο στη χρηση του pitch correction μια και τα εγχωρια μουσικα ηθη επιβαλουν τραγουδιστριες με ωραια μπουτια μεν αθλια φωνη δε.

 

Εχω δει παμπολλες φορες ηχοληπτες να κανουν τα αδυνατα δυνατα με αυτες τις τραγουδιαρες... :lol:

 

ΟΜΩΣ ακομα & το Antares εχει τα ορια του & δεν μπορει να κανει θαυματα σε περιπτωσεις 99%...ΑΣΤΟΧΙΑΣ :lol:

 

Αν παρατηρησεις αλλωστε τα φαλτσα στο MAD γινονται κατα 90% απο τραγουδιστριες & οχι τραγουδιστες :wink:

 

Γενικα (& χωρις να θελω να υπερασπισω κανεναν ηχοληπτη btw δεν ειμαι ηχοληπτης) πιστευω οτι οι περισσοτεροι σοβαροι ελληνες ηχοληπτες (και υπάρχουν αρκετοι πιστεψε με) ειναι ηρωες μια & δουλευουν σε απιστευτες ταχυτητες και με Budget τρομερα χαμηλα.

 

Ενα θα σου πω,οταν εβαλα στον γνωστο αυτο αμερικανο παραγωγο το cd μας & του ειπα οτι το γραψαμε-μιξαραμε σε 40 ωρες μου ειπε : "εγω φιλε μου σε 40 ωρες δεν προλαβαινω ουτε τα μικροφωνα στους ενισχυτες να δοκιμασω!!!" 8O

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

παρακολουθω την κουβεντα σας και μου δημιουργηθηκαν μερικες αποριες:

 

1.σε τι διαφερει ο μηχανικος ηχου απο τον ηχοληπτη?

 

2.τι σημαινει παραγωγος(αφου ο sf το διαχωρησε απο τον ηχοληπτη)?ξερω οτι στην ελλαδα παραγωγος, ειναι καποιος που σκαει τα λεφτα,ακομα και στο χωρο της μουσικης, αλλα ας πουμε οταν λεμε οτι ο bob rock ειναι παραγωγος των metallica, δεν νομιζω οτι ειναι με την ελληνικη εννοια..

 

περα απο τον χωρο του metal, νομιζω οτι στην ελλαδα,εχουν αρχισει και γινονται πολυ καλες παραγωγες στην σκυλο-pop.

επισης εχω ακουσει και εχω στην δισκοθηκη μου μερικες εξαιρετικες παραγωγες απο ελλαδα.πχ σε 2 δισκους(διαφανα κρινα-bokomolech) o coti k. θεωρω οτι εχει κανει αψογη δουλεια που δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο ευρωπαικες παραγωγες.

 

υ.γ. συγνωμμη αν ξεφευγω λιγακι απλα ηθελα να τα ξεκαθαρισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.σε τι διαφερει ο μηχανικος ηχου απο τον ηχοληπτη?

 

ειναι το ΙΔΙΟ πραγμα.

 

2.τι σημαινει παραγωγος(αφου ο sf το διαχωρησε απο τον ηχοληπτη)?ξερω οτι στην ελλαδα παραγωγος, ειναι καποιος που σκαει τα λεφτα,ακομα και στο χωρο της μουσικης, αλλα ας πουμε οταν λεμε οτι ο bob rock ειναι παραγωγος των metallica, δεν νομιζω οτι ειναι με την ελληνικη εννοια..

 

Ο παραγωγος στη μουσικη κανει ΑΚΡΙΒΩΣ την ιδια δουλεια με αυτη που κανει ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ στον κινηματογραφο :wink:

 

Στην Ελλαδα υπάρχουν αρκετοι επαγγελματιες παραγωγοι με την παραπανω εννοια απασχολουνται ομως κυριως στο λαϊκο (οπως αλλωστε ειναι και φυσικο)

 

Υπαρχουν παραγωγοι που ειναι ΚΑΙ ηχολήπτες ,υπάρχουν ομως και παραγωγοι που ΔΕΝ ειναι ηχολήπτες,καλο ομως ειναι να εχουν καποιες βασικες γνωσεις γυρω απο τη μουσικη & την ηχοληψία...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Menelaos δεν μας τα λες καλα. :lol:

 

Καταρχην για το φαλτσο του τραγουδιστη δεν ευθυνεται ο ηχοληπτης & κατα δευτερον σε πληροφορω οτι σε μια μεση παραγωγη ελληνικου fame story σκυλιου (απο φ.... ' date='μ.... δηλ :lol: ) το 90% του χρονου αφιερωνεται στο αγαπημενο Antares,και ΧΑΛΑΡΑ oι Ελληνες ηχοληπτες ειναι οι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ στον κοσμο στη χρηση του pitch correction μια και τα εγχωρια μουσικα ηθη επιβαλουν τραγουδιστριες με ωραια μπουτια μεν αθλια φωνη δε.

 

Εχω δει παμπολλες φορες ηχοληπτες να κανουν τα αδυνατα δυνατα με αυτες τις τραγουδιαρες... :lol:

 

ΟΜΩΣ ακομα & το Antares εχει τα ορια του & δεν μπορει να κανει θαυματα σε περιπτωσεις 99%...ΑΣΤΟΧΙΑΣ :lol:

 

Αν παρατηρησεις αλλωστε τα φαλτσα στο MAD γινονται κατα 90% απο τραγουδιστριες & οχι τραγουδιστες :wink:

 

Γενικα (& χωρις να θελω να υπερασπισω κανεναν ηχοληπτη btw δεν ειμαι ηχοληπτης) πιστευω οτι οι περισσοτεροι σοβαροι ελληνες ηχοληπτες (και υπάρχουν αρκετοι πιστεψε με) ειναι ηρωες μια & δουλευουν σε απιστευτες ταχυτητες και με Budget τρομερα χαμηλα.

 

Ενα θα σου πω,οταν εβαλα στον γνωστο αυτο αμερικανο παραγωγο το cd μας & του ειπα οτι το γραψαμε-μιξαραμε σε 40 ωρες μου ειπε : "εγω φιλε μου σε 40 ωρες δεν προλαβαινω ουτε τα μικροφωνα στους ενισχυτες να δοκιμασω!!!" 8O[/quote']

 

Ναι, δεκτόν, γι αυτό και τόνισα ότι δεν "τη λέω" στους ηχολήπτες. Πάντως κι εμένα με έτρωγε να τονίσω το "τραγουδΙΣΤΡΙΕΣ" και όχι τραγουδιστές :lol: Αλλά πέραν αυτού μου κάνει τεράστια εντύπωση να ακούω τραγούδια με φριχτά φάλτσα πάνω στη βασική γραμμή, ειδικά όταν μιλάμε για τραγούδια που πάνε για χιτάκια....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια θελω να ρωτησω και εγω καποια πραγματα

 

1.Τι γινεται με την παραγωγη και μειξη ηλεκτρονικης μουσικης στην ελλαδα και στο εξωτερικο ?

 

2.ποιες ειναι η τιμες ?

 

3.Αμα καποιος θελει να κανει τη μουσικη του να μπορει να ''ακουγετε'' χωρις να ξοδεψει περιουσιες τι μπορει να κανει(ερασιτεχνικο επιπεδο) ?

 

4.Τα κομματια κινδυνευουν να κλαπουν μεσω e-mastering ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.Τι γινεται με την παραγωγη και μειξη ηλεκτρονικης μουσικης στην ελλαδα και στο εξωτερικο ?

 

ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ,ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΟΠΟΥ ΤΟ ΘΕΣ (ΦΤΑΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ & ΓΝΩΣΕΙΣ & ΕΝΑ ΚΑΛΟ PC BASED SYSTEM)

 

2.ποιες ειναι η τιμες ?

 

ΤΖΑΜΠΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ

 

3.Αμα καποιος θελει να κανει τη μουσικη του να μπορει να ''ακουγετε'' χωρις να ξοδεψει περιουσιες τι μπορει να κανει(ερασιτεχνικο επιπεδο) ?

 

ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ & ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ.

 

4.Τα κομματια κινδυνευουν να κλαπουν μεσω e-mastering ?

 

ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ (ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΣΕΡΒΕΡ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ) ΑΛΛΑ & ΝΑ ΣΤΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΓΓΛΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΚΛΕΒΕ "ΤΟ ΝΙΝΙ ΣΕΡΝΕΙ ΚΑΡΑΒΙ???" :lol: :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω ότι αν ενας έφτιαχνε σοβαρές παραγωγές Metal θα είχε σκιστεί στο φράγκο.......Και όλα τα άλλα περι είμαστε λίγοι για αυτό δεν ενδιαφέρεται κανένας για μεταλ παραγωγές είναι αρλούμπες.......

 

 

εγώ έχω να πω ότι άλλαξαν τα μουσικά μου γούστα στην ηλικά των 27 οπότε chaos star έχεις άλλα 2 χρόνια να το διαπιστώσεις...άλλα όποια μουσική και αν αγαπήσεις να θυμάσαι ότι η μουσική είναι διακοπές στην θάλασσα, είναι βλακεία να πηγαίνεις στην ίδια παραλία.....τράβα και σε άλλες.....

 

επιπλέον έχω να προσθέσω το Θεϊκότερο όλων... Τους crimson glory τους ξέρετε;... όσοι δεν τους ξέρετε και πάτε φέτος rockwave θα τους μάθετε... λοιπόν τον midnight τον τραγουδιστή τους τον ξέρετε... έσπασε απο την μπάντα και όλοι οι οπαδοί κατεβάσαν πλερέζες.. Απο φίλο λοιπόν οπαδό, έπεσε στα χέρια μου δουλειά του midnight στην οποία έγινε το εξής τραγικό ... η μίξη έξω και το μαστερινγκ στην ελλάδα....

 

Δεν έχω να πω τίποτα το αποτέλεσμα αυτού του πειράματος ήταν απογοητευτικό... για αυτό να μην τα πολυλέμε.. δλειά για μίξη-μαστερινγκ... έξω....

ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Menelaos δεν μας τα λες καλα. :lol:

 

Καταρχην για το φαλτσο του τραγουδιστη δεν ευθυνεται ο ηχοληπτης & κατα δευτερον σε πληροφορω οτι σε μια μεση παραγωγη ελληνικου fame story σκυλιου (απο φ.... ' date='μ.... δηλ :lol: ) το 90% του χρονου αφιερωνεται στο αγαπημενο Antares,και ΧΑΛΑΡΑ oι Ελληνες ηχοληπτες ειναι οι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ στον κοσμο στη χρηση του pitch correction μια και τα εγχωρια μουσικα ηθη επιβαλουν τραγουδιστριες με ωραια μπουτια μεν αθλια φωνη δε.

 

Εχω δει παμπολλες φορες ηχοληπτες να κανουν τα αδυνατα δυνατα με αυτες τις τραγουδιαρες... :lol:

 

ΟΜΩΣ ακομα & το Antares εχει τα ορια του & δεν μπορει να κανει θαυματα σε περιπτωσεις 99%...ΑΣΤΟΧΙΑΣ :lol:

 

Αν παρατηρησεις αλλωστε τα φαλτσα στο MAD γινονται κατα 90% απο τραγουδιστριες & οχι τραγουδιστες :wink:

 

Γενικα (& χωρις να θελω να υπερασπισω κανεναν ηχοληπτη btw δεν ειμαι ηχοληπτης) πιστευω οτι οι περισσοτεροι σοβαροι ελληνες ηχοληπτες (και υπάρχουν αρκετοι πιστεψε με) ειναι ηρωες μια & δουλευουν σε απιστευτες ταχυτητες και με Budget τρομερα χαμηλα.

 

Ενα θα σου πω,οταν εβαλα στον γνωστο αυτο αμερικανο παραγωγο το cd μας & του ειπα οτι το γραψαμε-μιξαραμε σε 40 ωρες μου ειπε : "εγω φιλε μου σε 40 ωρες δεν προλαβαινω ουτε τα μικροφωνα στους ενισχυτες να δοκιμασω!!!" 8O[/quote']

 

 

+ 100000000000 SF μου και τον πρώτο αριθμό του λαχείου να κληρώνει τραγουδίστρια άφωνη και γκόμενα του "παραγωγού" που πληρώνει... :lol: :lol: :lol:

 

Κάποια στιγμή πρέπει να συγκεντρώσουμε τις εμπειρείες που όλοι λίγο πολύ έχουμε από την σύγχρονη ελληνική παραγωγική διαδικασία από το κάθε πόστο που την υπηρετήσαμε και να τις εκδόσουμε...μιλάμε για γκανιάν best seller...

 

ΥΓ. χαίρομαι ειλικρινά που από την θέση σου (όπως θα ξέρεις δεν συνηθίζεται από τους συναδέλφους σου..και σε παραδέχομαι διπλά πέραν της εκτίμησης που σου έχω...) αναδικνύεις τα θετικά αλλά και τις τραγικές συνθήκες εργασίας των ηχοληπτών εδώ (τουλάχιστον αυτών που έχουν όραμα μεράκι και πασχίζουν με κόπο να μεταλαμπαδεύσουν "συνείδηση ήχου" στην Ελλάδα δείχνοντας τα κότσια τους στους "άρχοντες" -με την καλή έννοια- ξένους συναδέλφους τους... ).

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...οκ παιδια εγω εχω λιγα πραγματακια να προσθεσω....καταρχήν δεν εχω ακουσει ακομα ελληνικο δισκο ε καλη παραγωγη και καλη μιξη...ποτέ...εχουν υπαρξει ενα δυο καλες προσπαθειες αλλα ποτε κατι που να κανει τρομερη εντυπωη...δευτερον στην ελλαδα τεραστιο μερος του προβληματος ειναι οτι οι μπάντες δεν προβάρουν αρκετά....με αποτελεσμα να μην παιζουν και τοσο καλα...και δεν μιλαο απο τεχνικης αποψης αλλα απο εκτελεστικης...μια ηχογραφηση χωρις λαθη δεν ειναι απαραιτητα και η καλυτερη δυνατη....φυσικα σε αυτο παιζουν ρολο και οι ωρες κτλ...το ποιο σημαντικο ειναι οτι η ελληνικη νοοτροπια κανει πολυ κοσμο να σκεφτεται ως εξης...ειτε"θα το κανω σπιτι μου τσαμπε" ειτε θα το κανω στον ταδε επεδη δεν μπορω να του πω οτι θα το κανω αλλου, θα στραβωσει" και εχω ακουσει και το χειροτερο...νεα μπαντα που παιζεται στο ραδιοφωνο ΠΡΙΝ να κυκλοφορισει δισκο και με τρομερη προοθηση να μου λεει θελουμε το δίσκο οσο πιο φθηνα γινεται....αντι να πουν οσο πιο καλα γινεται...και δεν υπαρχει οικονομικο προβλημα...εχω λοιπον να πω οτι αν καποιος σκεφτεται σοβαρα αυτο ποθ ελει να κανει τοτε δεν φοβατια να κανει μια επενδυσει για να το ωγαλει καλο...ειτε στο στουντιο ειτε (και πιο σημαντικο ειναι αυτο) στο προβαδικο...υπαρχουν στουντιο που ηχογραφουν ανα κομματι και οχι ανα ω και με τα καλυτερα μηχανηματα σην ελλαδα...θελει λιγο ψαξιμο το θεμα...δεν παμε στον πρωτο που μας εδωσε μια προσφορα...

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου