Προς το περιεχόμενο

Η Μιξη και το Μαστερινγκ στην Ελλαδα...



Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το βασικότερο πρόβλημα στην Ελλαδά είναι η έλλειψη τεχνογνωσίας και εμπειρίας στο είδος. Σε όποιο στούντιο και να πας σου υπόσχονται τα ίδια "φοβερά" αποτελέσματα και στο τέλος παίρνεις το ίδιο "άθλιο" αποτελέσμα, πάντα σε σχέση με αυτό που ελπίζεις.

 

Έχω ακούσει καλές παραγωγές ακόμη και σε demo από ελληνικές μπάντες που όμως ο ήχος τους δεν συνδυάζει πολλά. Δηλαδή είναι το βασικό σχήμα - τύμπανα, 1 κιθάρα, μπάσσο και ένας τραγουδιστής. ¨Οταν πάμε σε πιο πολύπλοκες καταστάσεις με ορχήστρες, ακουστικά όργανα, καθαρές κιθάρες, γυναικείες φωνές κτλ, εκεί γίνεται ένας καταπληκτικός αχταρμάς και ούτε ο ίδιος ο συνθέτης δεν καταλαβαίνει εάν αυτό που ακούει είναι αυτό που έχει γράψει 8O

 

Στην Ελλάδα κανένας ηχολήπτης δεν κάθεται να μελετήσει το υλικό με τον τρόπο που πρέπει ώστε να μπορεί να κάνει μια σωστή παραγωγή. Οταν για παράδειγμα δέχεσαι να κάνεις την παραγωγή σε έναν ατμοσφαιρικό μέταλ δίσκο και δεν γνωρίζεις πολλά για το είδος, το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να ψαχτείς λιγάκι. Ούτε τα μηχανήματα φταίνε ούτε τίποτα. Στην τελική και στο εξωτερικό ακριβώς τα ίδια μηχανήματα και προγράμματα ηχογράφησης χρησιμοποιούν κι όμως το αποτέλεσμα δεν έχει καμία σχέση. Εχω ηχογραφήσει κι εγώ με το συγκρότημά μου αρκετές φορές κι ενώ στην πορεία της ηχογράφησης όλοι λέμε "ΟΥΑΟΥ τέλειος ο ήχος στα όργανα" καθώς τα γράφουμε, όταν φτάνει η ώρα της μίξης αρχίζουν όλα και χάνονται.. Οι στιβαρές κιθάρες γίνονται λευκός θόρυβος που σου σπάει τα νεύρα, τα τύμπανα χάνουν το δέσιμό τους, τα πιατίνια η θα είναι πολύ δυνατά η δεν θα τα ακούς καθόλου, οι φωνές θα είναι μέσα στην μούρη σου, τα πιάνα και τα πλήκτρα "κάπου εκεί στο βάθος" και το μπάσσο ούτε καν που υπάρχει.... :evil:

 

Εξωτερικό και πάλι εξωτερικό!!!!

Οχι για τα λεφτά, γιατί στην ουσία και στην Ελλάδα οι τιμές δεν είναι συγκριτικά χαμηλότερες, αλλά γιατί θέλεις να ακούσεις αυτό που δημιουργείς να βγει έτσι όπως του αξίζει να ακουστεί!

Don't compromise yourself, you're all you've got!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

και παντα βεβαια μιλάμε για το συγκεκριμενο ειδος,γιατι σε αλλα ειδη (λαΪκο,ποπ,εναλλακτικο κτλ) εχουν γινει μεγαλα βηματα & πολυ αξιολογες ηχητικα παραγωγες (με ελαχιστο αναλογικα κόστος)

 

το καλοκαιρι που περασε εβαλα να ακουσει αρκετες εγχωριες παραγωγες σε εναν απο τους μεγαλυτερους παραγωγους στον πλανητη (τον γνωρισα σε ελληνικο νησι) & δεν το πιστευε οτι ειχαν γινει σε 100-200 ωρες (το συνηθες οριο των ελληνικων παραγωγων)!

 

απλα το metal θελει αλλη τεχνικη & αλλο τροπο παραγωγης .

 

Υπαρχει βεβαια και μια καλυτερη λυση,να σταματησετε να παιζετε μεταλ & να παιξετε κατι καλυτερο!!! :lol: :lol: (καλα αυτο θα γινει ετσι κι αλλοιως με την ενηλικιωση...!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :? :lol: )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει βεβαια και μια καλυτερη λυση' date='να σταματησετε να παιζετε μεταλ & να παιξετε κατι καλυτερο!!! :lol: :lol: (καλα αυτο θα γινει ετσι κι αλλοιως με την ενηλικιωση...!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :? :lol: )[/quote']

 

:D :D Αφου δεν αλλαξα οταν εγινα 18 δεν νομιζω οτι στα 25 που θα την γλιτωσω....Ειναι ανιατη η ασθενεια :D.

 

ΥΓ. Αληθεια τι καλυτερο μπορει να υπαρχει;

Rockinger Teleplikter

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βασικότερο πρόβλημα στην Ελλαδά είναι η έλλειψη τεχνογνωσίας και εμπειρίας στο είδος. Σε όποιο στούντιο και να πας σου υπόσχονται τα ίδια "φοβερά" αποτελέσματα και στο τέλος παίρνεις το !

 

ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΕΤΑΛ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ=ΑΡΑΠΗΣ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

φοράει το ένα μανίκι από το σακάκι του κουστουμιού του που αυτό είναι ριγέ... αφήνει μουστάκι και παλεύει νωχελικά ένα κομπολόι στο αριστερό χέρι, ενώ με το άλλο βαστάει ένα τσιγάρο στριφτό....... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαπαπαπα...ζημιες...χαλαρωσε μαγκιτη και ραψε και τις τσεπες σου.. μην σου χυθει η μαγκια και εχουμε και κανα θυμα....

 

 

(συνεχιστε σοβαρα....δεν μιλαω αλλο...σορρυ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

το καλοκαιρι που περασε εβαλα να ακουσει αρκετες εγχωριες παραγωγες σε εναν απο τους μεγαλυτερους παραγωγους στον πλανητη (τον γνωρισα σε ελληνικο νησι) & δεν το πιστευε οτι ειχαν γινει σε 100-200 ωρες (το συνηθες οριο των ελληνικων παραγωγων)!

 

 

Κάπου είχα διαβάσει (αν δεν θυμάμαι καλά διόρθωσέ με)' date=' ότι ο Q.J στο thiller του Μ.J είχε 8000 ώρες για πάρτυ του σε 5-6 studios παράλληλα...όσο για το κόστος δεν θέλω να το συζητήσω...θάχω εφιάλτες...

Και θα έρθει κάποιος εδώ, θα του πεις 80 ώρες με 30 ε και θα νομίζει ότι του πουλάς σουίτα στο Hilton με την Hilton την ίδια μέσα να του κάνει αέρα... :lol:

 

Από την άλλη και τα παιδιά έχουν τα δίκια τους να την κάνουν σιγά σιγά προς τα όξω...Με φώναξε χθες φίλος από γνωστό νυχτερινό μαγαζί με live της Εκάλης γιατί είχε πρόβλημα με τον ήχο που είχε φτιάξει επώνυμος Έλλην "ηχοληπταράς"...Πήγα διστακτικά γιατί τα πράγματα μπορεί να ήταν μια χαρά κι αυτός να ήθελε να ακούσει αυτό που είδε χτες στον ύπνο του όπως συχνά συμβαίνει...Έλα όμως που είδα όντως τον Χριστό...Κακαουνάκη...

Ο τύπος είχε στήσει ένα p.a setup χωρίς ούτε έναν comp, με ηχεία σάλας όπου είχε αντικαταστήσει τα ταιριασμένα από την μαμα εταιρεία sub και φυσικά crossover χωρίς επιλογής συχνότητας αποκοπής, με κάποια μεγάλα mid από threeway, και μια DDA όπου ξεφυσούσε ασθμαίνοντας προενισχυτικά με την ένταση να καθορίζεται από τα main out fader στο ένα δέκατο της διαδρομής τους και τα ταλαίπωρα κανάλια στα pfl να δείχνουν ότι φαντάστηκε ο ηχοληπταράς που νόμιζε ότι τα gain είναι τα κουμπάκια που τα χρησιμοποιείς βάζοντάς τα προς το τέρμα της διαδρομής για να κερδίσεις την εύνοια της τραγουδιάρας που θέλει το mic της να "σκάει"...

Τώρα μην πιάσω τα ΕQ με τις περιοχές πάνω από τα 8khz νεκρές, τον " Όλυμπο" γύρω από τα 100 hz, τα high pass απενεργοποιημένα και και και.... ώπα γιατί θα ξημερώσουμε...

Το άσχετο του παραδείγματος αναγαγετέ το (τηρουμένων αναλογιών) τώρα σε πάμπολα ελληνικά studios και βγάλτε συμπεράσματα...Μύλοςςςςςςς...

 

Προσωπικά συνιστώ στα παιδιά που επενδύουν το όνειρό τους σε μια παραγωγή να είναι προσεκτικά...Ζητήστε να ακούσετε demostrasion cd με παραγωγές του studio....μην το ακούσετε στο χώρο του...και δείτε αν σας εμπνέει ο ήχος και συνάδει με αυτό που έχετε στο μυαλό σας (τηρουμένων πάλι αναλογιών με το υλικό και το είδος της μουσικής που παίζετε...μια καλή παραγωγή κιθάρας ή τυμπάνων σε ένα σκυλάδικο "χωράει" παντού...) και τέλος αφού συμφωνήσετε στην τιμή απαιτείστε η παραγωγή να ανταποκρίνεται σε αυτά που σας υποσχέθηκε και ήδη έχετε ακούσει ...

Προσοχή βέβαια να είστε και λογικοί στις απαιτήσεις σας...όχι με 80 ώρες να περιμένετε να σας κατεβάσει τ' άστρα...απλά με αυτές τις 80 το "διπλανό" studio μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο...ΨΑΞΤΕ

 

 

Υπαρχει βεβαια και μια καλυτερη λυση,να σταματησετε να παιζετε μεταλ & να παιξετε κατι καλυτερο!!! :lol: :lol: (καλα αυτο θα γινει ετσι κι αλλοιως με την ενηλικιωση...!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :? :lol: )

 

Μην του δίνετε σημασία.... ζηλευει την ηλικία και την ενέργειά σας όπως κι εγώ... :lol: :lol: :lol:

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπισης σε παρακαλω ακου τον δισκο του φιλτατου φιλου μου Bob Katsionis...Imaginary Force......sto σπιτι του εγινε mix&mastering αλλα....

 

Έχω την εντύπωση ότι ο φίλος Bob έστειλε το υλικό για mix στη Σκανδιναβία, που είναι... μανούλα σε power - prograssive metal κτλ. Δεν παίρνω κι όρκο άλλα νομίζω έτσι έγινε... Η ηχογράφηση έγινε όντως στο σπίτι του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπου είχα διαβάσει (αν δεν θυμάμαι καλά διόρθωσέ με)' date=' ότι ο Q.J στο thiller του Μ.J είχε 8000 ώρες για πάρτυ του σε 5-6 studios παράλληλα...όσο για το κόστος δεν θέλω να το συζητήσω...θάχω εφιάλτες...[/quote']

 

Καλά, εδώ μας λείπει ο qj όμως, στις ώρες θα κολλήσουμε;;; :lol: Πάντως εδώ που τα λέμε, άλλο μια καλή παραγωγή (ακόμα και μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΗ παραγωγή) και άλλο η παραγωγή στο thriller, που ακούς ένα drumstroke και καταλαβαίνεις ποιο τραγούδι ακούς και σε ποιο σημείο του βρίσκεσαι :lol: Και από την άλλη για πιο "απλά" μουσικά είδη από άποψη production δε θέλει ΤΟΣΕΣ ώρες. Χωρίς βέβαια να θέλω να πω ότι οι ελεεινές ελληνικές παραγωγές είναι ικανοποιητικές ή σωστές.

 

Αλλά εδώ τα μισά (ελληνικά) τραγούδια που βλέπω σε video στο mad έχουν ένα κάρο φάλτσα στα φωνητικά, και μιλάμε για τα τραγούδια που βγαίνουν σε video που θα υπέθετε κανείς ότι θα τα προσέχανε λίγο......... Τι να λέμε... Δε θα το καταλάβω ποτέ πάντως αυτό: ok ρε φίλε, τον τραγουδιστή να τον κάνεις να τραγουδήσει, εντάξει, δε μπορείς. Να διορθώσεις λίγο το track δε μπορεις?!?!?!? Η τουλάχιστον να τα κρύψεις λίγο τα λάθη! Τίγκα στο φάλτσο είναι τα μισά κομάτια, μου φαίνεται απίστευτο πραγματικά. Δηλαδή αυτός που τραγουδάει δεν το καταλαβαίνει; Ο ηχολήπτης δεν το ακούει; Ο παραγωγός; ΚΑΝΕΝΑΣ??? Τόσο φτηνές παραγωγές πια;;

 

disclaimer: δεν "τη λέω" στους ηχολήπτες, βάσει του χρόνου που έχουν, του budget και του πόσο μπορεί να αποδώσει ο καλλιτέχνης λειτουργούν κι αυτοί. Πάντως από τη στιγμή που βγήκανε κομμάτια χωρίς αίσχη στις φωνητικές γραμμές από αυτό το φάλτσο πράγμα που λέγεται Γιώργος Λεμπέσης, πιστεύω ότι αν κανείς ασχοληθεί λίγο μπορεί να κάνει σχεδόν τα πάντα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο μπαντες που εκαναν παραγωγή Ελλάδα εχω πορωθεί με

 

Fragile Vastness

Απ΄ ότι ξέρω επειδή έτυχε να πηγαίνω κάποτε στο στούντιο του μπασίστα τους νομίζω οτί εκεί έχει γραφτεί το cd τους και από άλλες παραγωγές του που έχω ακούσει είχα πάθει πλάκα. Tο στούντιο λέγεται FRAGILE και είναι στο Αιγάλεω κοντα στην Ιερά Οδό. Για ψαχτείτε μεταλλάδες πριν το ρίξετε σε..... κάτι καλύτερο :?

For Those About To Rock We Salute You

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου