Προς το περιεχόμενο

Νεα Yamaha synths: MOXF6 & MOXF8


Waterfall-K

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

@ neeq

Δεν είπα κάτι κακό για σένα, ίσως το διατύπωσα λάθος και κατάλαβες κάτι στραβά, να με συμπαθάς ;D

 

Ποιός είναι αυτός ο σιλέιτορ;

 

Αν και κιθαρίστας σας ζηλεύω αφάνταστα εσάς τους πληκτράδες.

Δεν απέχεις και πολύ από τους πληκτράδες. Η απόστασή σας είναι ένα guitar to midi converter  ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 297
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Τρελό off topic,αλλά διαβάζοντας αυτό το thread δε μπορώ να μην το γράψω.

 

Αν και κιθαρίστας σας ζηλεύω αφάνταστα εσάς τους πληκτράδες.Έχετε τη δυνατότητα με τα μηχανήματά σας να ανακαλύψετε άπειρους μουσικούς δρόμους,να γίνεστε πάρα πολύ δημιουργικοί,να μην παιδεύεστε όσο εμείς και να έχετε άμεση επαφή με μια υπέροχη πλευρά της μουσικές τεχνολογίας,όπως το στήσιμο και η αναπαραγωγή ήχου μέσω των synths σας!

 

Bill, όπως βλέπεις:

 

Σε μερικες ακουστικες κιθαρες για παραδειγμα, μεσω των 2 assignable buttons ακουγονται μονο οι κυματομορφες για τις αρμονικες ενω σταματουν να παιζουν οι υπολοιπες κυματομορφες, ή μεσω aftertouch ακουγεται μονο μια slide κυματομορφη, ή στα strings για παραδειγμα, pizzicato κυματομορφες ακουγονται μονο οταν πατας τα assignable buttons κλπ

 

Ολη η προσπάθεια ειναι να γινουν αυτες οι οικιακες συσκευες, εστω και ελαχιστα εκφραστικες, όσο είναι μια χορδή πάνω σε ένα ξύλο ;)

 

 

 

 

 

@ neeq

Δεν είπα κάτι κακό για σένα, ίσως το διατύπωσα λάθος και κατάλαβες κάτι στραβά, να με συμπαθάς ;D

 

Ποιός είναι αυτός ο σιλέιτορ;

 

 

Ναι βρε, για χιουμορ το ειπα :D Ο σιλειτορ ειναι ο ξαδερφος του Ριλι.

 

Και μη με ρωτήσεις ποιος είναι ο Ριλίς ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κάνω κι εγω, κατα κορον, στις διαφορες δουλειες όπου δεν ενδιαφερομαι καθολου για το δημιουργικο κομματι. Δε θα το χαρακτήριζα θετικό ομως, ουτε θα έλεγα πως συνάδει με τη φιλοσοφία των synths. Και ειδικά, αυτων με τα απειρα specs!

Και γιατι οχι? Τα synths τα αγοραζεις γιατι σου αρεσουν οι ηχοι τους και για να παιζεις μουσικη. Αν τα presets τους σε ικανοποιουν, τελος. Δεν θα κανεις edit ποτε σε κανενα ηχο. Το 80% των πληκτραδων παιζουν μονο με presets, και μεσα σ'αυτους κατι εκατονταδες καρα-διασημοι. Το editing του ηχου σε ενα synth δεν ειναι κατι το υποχρεωτικο για κανεναν. Καλο ειναι ομως να υπαρχει η δυνατοτητα γι αυτους που θελουν να ψαχτουν παραπανω με τον ηχο του synth τους.

 

Μήπως ξεχνάς κάτι ?

Tότε, οι διαθέσιμες θέσεις για εργοστασιακούς ήχους ήταν ελάχιστες. Από 32-64. Έπρεπε να αγοράσεις κάρτες με εργοστασιακούς ήχους των 64 ήχων (only patches) η κάθε μία κάρτα.

Τα θυμαμαι, ξεχνιουνται αυτα? Οπως εχω ξαναγραψει, το πρωτο μου synth ηταν ενα DX21 το οποιο το εχω ακομα και το αγαρασα το 1985-86. Μπηκα καπως αναποδα στον κοσμο των synths, η αρχη ηταν δυσκολη γιατι αρχισα με FM synth και οχι με καποιο κλασσικο αναλογικο με αφαιρετικη συνθεση και φιλτρα. Τα DX δεν ειχαν φιλτρα, ειχαν μια εντελως διαφορετικη φιλοσοφια συνθεσης σε συγκριση με τα ως τοτε synths. Αλλα δεν πειραζει, καλο μου εκανε. ;D

 

Το DX21 λοιπον ειχε 32 θεσεις μνημης για ηχους, οι οποιοι ηταν για κλοτσιες. Το οργανο μπορει να βγαλει πραγματικα εκατονταδες καλους ηχους, απο "νορμαλ" μεχρι "βιδα". Αλλα θελει να βουτηξεις στα βαθια. Εγω σαν πιτσιρικας τοτε το εκανα, γουσταρα, ο αλλος ομως που παιζει μερικα χρονια με "νορμαλ" synths και ξαφνικα πιανει στα χερια του ενα FM synth του ερχεται ζαλη. 9 στους 10 τα παρατανε ή παιζουν με τα presets. Η μαγεια ομως ειναι πολλα χιλιομετρα μακρια απο τα presets. Το DX21 δεν επαιρνε καρτες οπως το DX7, ειχε μια υποδοχη απο πισω με την ονομασια CASSETTE, :P και με ενα καλωδιο που σου δινοταν με την αγορα του synth το συνεδεες με ενα κασετοφωνο και αρχιζες να γραφεις data/ηχους σε κασετα. O ηχος που εκανε οταν περναγες τους ηχους απο το DX21 στο κασετοφωνο ηταν παρομοιος με αυτον της Dial Up γραμμης. Για την εποχη του αυτο το συστημα "σωσιματος" ηχων ηταν αρκετα "προχω", και κυριως φτηνο, μια και το μονο που χρειαζοταν καποιος ηταν απλα ενα κασετοφωνο και μερικες κασετες.

 

Η μεταφορα data βεβαια με αυτον τον τροπο ηταν σπασιμο νευρων, πολυ αργη και πολλες φορες ανεπιτυχης, αν δεν ηταν το volume του synth στην καταλληλη ενταση η μεταφορα απλα δεν γινοταν. Επρεπε να βρεις ακριβως την σωστη σταθμη αλλιως θα παιδευοσουν για αρκετη ωρα.

 

Ωραιες εποχες... :-*

 

Συνεχίστε την κουβέντα,έχω μάθει άπειρα πράγματα! :)

Εγω παλι, οταν διαβαζω κιθαριστικα θεματα με πιανει το κεφαλι μου. Πολλες αγνωστες λεξεις βρε παιδι μου... ;D

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Bill, όπως βλέπεις:

Ολη η προσπάθεια ειναι να γινουν αυτες οι οικιακες συσκευες, εστω και ελαχιστα εκφραστικες, όσο είναι μια χορδή πάνω σε ένα ξύλο ;)

Ναι αλλά υπάρχουν και άλλα πράγματα που μια κιθάρα δεν κάνει,ή τα κάνει με τεράστια δυσκολία.

Εγω παλι, οταν διαβαζω κιθαριστικα θεματα με πιανει το κεφαλι μου. Πολλες αγνωστες λεξεις βρε παιδι μου... ;D

Εγώ ότι άγνωστες λέξεις βλέπω εδώ τις ψάχνω κατευθείαν να δω τι παίζει έστω! ;D

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Bill, σε βλεπω να παρατας την κιθαρα και να αγοραζεις...MOX. ;D

Μπαααα,παραείμαι εγωκεντρικός για κάτι άλλο!! ;D ;D ;D

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ cyclops

Σέβομαι τον τρόπο με τον οποίο θες να λειτουργείς - δημιουργείς και κατ'επέκταση την άποψή σου.

Αν και δεν υιοθετείται πολύ από τους επαγγελματίες συνθέτες του είδους, θεωρώ ότι εμένα με βολεύει καλύτερα αυτός ο τρόπος (ίσως επειδή δεν είμαι επαγγελματίας). Δε χάνεται η έμπνευση.  8)

 

Τρελό off topic,αλλά διαβάζοντας αυτό το thread δε μπορώ να μην το γράψω.

 

Αν και κιθαρίστας σας ζηλεύω αφάνταστα εσάς τους πληκτράδες.Έχετε τη δυνατότητα με τα μηχανήματά σας να ανακαλύψετε άπειρους μουσικούς δρόμους,να γίνεστε πάρα πολύ δημιουργικοί,να μην παιδεύεστε όσο εμείς και να έχετε άμεση επαφή με μια υπέροχη πλευρά της μουσικές τεχνολογίας,όπως το στήσιμο και η αναπαραγωγή ήχου μέσω των synths σας!

 

Συνεχίστε την κουβέντα,έχω μάθει άπειρα πράγματα! :)

Έλα στην παρέα μας, και λέγε-λέγε, πού θα πάει, θα σε κάνουμε πληκτρά!  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερεις τι χανς Bill. Σκεψου το. Αν θες βοηθεια, εδω ειμαι. Οπως ειχα βοηθησει παλια εναν αλλο φιλο (μιλαω για εποχες 80ς) που ειχε λυσσαξει να μαθει κιθαρα και ηταν μαλιστα στο παρα πεντε να αγορασει μια, ωσπου του εδωσα 3-4 κασετες/αλμπουμς του Jean Michel Jarre.

Αυτα πισω στα 80s. Σημερα, το 2013, ο φιλος μου ακομα παιζει επαγγελματικα σε μαγαζια σαν...πληκτρας. ;D ;D

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ο σιλειτορ ειναι ο ξαδερφος του Ριλι.

Και μη με ρωτήσεις ποιος είναι ο Ριλίς ;D

;D ;D ;D

 

Bill, σε βλεπω να παρατας την κιθαρα και να αγοραζεις...MOX. ;D

Δεν θα το αντέξω  ;D

 

Αν και δεν υιοθετείται πολύ από τους επαγγελματίες συνθέτες του είδους, θεωρώ ότι εμένα με βολεύει καλύτερα αυτός ο τρόπος (ίσως επειδή δεν είμαι επαγγελματίας). Δε χάνεται η έμπνευση.  8)

Την ίδια ακριβώς απάντηση είχα δώσει πριν πολλά χρόνια αλλά και πολύ πρόσφατα σε κάποιον πολύ γνωστό.

 

Σημερα, το 2013, ο φιλος μου ακομα παιζει επαγγελματικα σε μαγαζια σαν...πληκτρας. ;D ;D

Παίζει με ΜΟΧ ?
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου