Προς το περιεχόμενο

Analog VS Digital μια ενδιαφέρουσα άποψη


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πoooooooooooooooooo Ποοο με αυτα τα αγγλικα !!!!!!! :evil:

 

¶σε, θα σου το μεταφράσω εγώ: λέει ότι σε όποιον δεν αρέσουν οι RHCP του αξίζει να τον $@%@(@#$@)%&

 

:D :D :D :D :D

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 27
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν βρίσκω κάτι λάθος στην όλη εξήγηση όμως' date=' που ακριβώς είναι η παραπληροφόριση?

 

Το συγκεκρημένο κείμενο όντως απευθήνεται σε άτομα που δεν κατέχουν το "σπορ"[/quote']

 

μιλάω γενικά,το συγκεκριμένο κείμενο δεν παραπληροφορεί (λάθος μου αν υπονόησα κάτι τέτοιο :oops:).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά κάπως έτσι είναι. Έτσι μας τα λέγανε και οι καθηγητές πληροφορικής καμιά εικοσαριά χρόνια πριν, όταν πηγαίναμε με τα γράσα να μάθουμε τι είναι αυτό το κουμπιούτερ... :lol:

 

Πιστεύω όμως ότι κάτι τέτοια ερωτήματα όσο περνάει ο καιρός θα καταλήξουν να έχουν μόνο φιλοσοφική αξία. Από τη μια η ραγδαία εξάπλωση της ψηφιακότητας στη ζωή μας, και από την άλλη η συνεχής βελτίωση της ψηφιακής τεχνολογίας, θα τη βοηθήσουν να επιβληθεί κατά κράτος της αντίστοιχης αναλογικής, και δε θα υπάρχει θέμα γιατί κανείς πλέον δε θα ενδιαφέρεται για την τελευταία.

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
But the fact remains, "no matter how perfect you digitize and then recreate a copy of the original, it will never be as perfect as not digitizing it in the first place."

 

Αυτό δεν είναι υπερβολή? Με band-limited input και band-limited output οι διαφορές του σήματος που αναπαράγεις από το σήμα που δειγματολήπτησες πεφτουν πολύ κάτω από τη στάθμη του θορύβου.

(Αν δειγματοληπτήσεις με συχνότητα αρκετά πάνω από τη μέγιστη συχνότητα του σήματος που άφησες να φτάσει στον analog 2 digital converter. )

Κατά τη γνώμη μου, τα προβλήματα στους ψηφιακούς προσεσσορες μουσικής είναι το bit depth (έχω δει και 12-bit παλαιότερα) και η κακοί αλγόριθμοι distortion, phase κλπ.

 

(Όσοι την παλεύετε με τα μαθηματικά και έχετε όρεξη, ριξτε μία ματιά.... αυτός εδώ τα λέει συνοπτικά...

 

http://www.wescottdesign.com/articles/Sampling/sampling.html )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

But the fact remains' date=' "no matter how perfect you digitize and then recreate a copy of the original, it will never be as perfect as not digitizing it in the first place."[/quote']

 

Αυτό δεν είναι υπερβολή?

 

Η υπερβολή (και συνακόλουθη παραπληροφόρηση) έγκειται στη λέξη "perfect". Τι "perfect" τρομάρα τους;; ¶μα υπήρχε κάτι perfect στην αναλογική περίοδο, ακόμη ψάχνουμε να το βρούμε. Θα μπορούσε να πει "as sweet", "as beautiful", "as warm" κλπ, αλλά λέει "perfect" το οποίο δείχνει ότι απλά είναι εντελώς πολωμένος και τίποτε λιγότερο δε θα του είναι ποτέ αρκετό.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι "perfect" τρομάρα τους;;

 

Ε' date=' μην ξεσυνερίζεσαι όλους εμάς που έχουμε "αρπάξει" τον αναλογικό ιό! Για εμάς είναι perfect, κακέ άνθρωπε!

 

Επίσης,

 

Μου κάνει εντύπωση ότι όλοι οι υπέρμαχοι του αναλογικού ήχου που ξέρω, τελικά προέρχονται από το ροκ στερέωμα. Ή κάνω λάθος;

 

Εδώ κάνεις λάθος, η μισή noise σκηνή είναι με laptop και η άλλη μισή λατρεύει το analog. Και βασικά δεν είναι οι μόνοι. Γενικά το ψώνιο με τον αναλογικό ήχο θα το βρείς περισσότερο στην ηλεκτρονική σκηνή παρά στο ροκ,

τουλάχιστον η εμπειρία μου αυτό λέει.

I have a passion lord and it won't go away

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Προσωπικά, αν και κιθαροτραφής ερασιτέχνης μουσικός, πιστεύω ότι δεν είναι μακρυά η στιγμή που τις λάμπες θα τις χρησιμοποιούν μόνο οι ρομαντικοί ή αυτοί που έχουν μάθει με αυτόν το τρόπο. Οι αλγόριθμοι και τα κυκλώματα γίνονται όλο και ακριβέστερα και δυνατότερα (ταχύτερα). Ήδη παράγουν αξιόλογο ήχο σε πολλές περιπτώσεις. Τα προβλήματα που υπάρχουν ακόμα νομίζω εντοπίζονται στη δειγματοληψία σημάτων με ευρύ φασματικό περιεχόμενο (π.χ. κιθάρα- overdrive) και μεγάλης δυναμικής περιοχής, π.χ. κρουστά- καθαρά έγχορδα με πένα.

Είμαι υπέρμαχος των ψηφιακών εφφέ αλλά όχι κατ' ανάγκη της προσομοίωσης γνωστών αναλογικών κυκλωμάτων. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Η υπερβολή (και συνακόλουθη παραπληροφόρηση) έγκειται στη λέξη "perfect". Τι "perfect" τρομάρα τους;; ¶μα υπήρχε κάτι perfect στην αναλογική περίοδο' date=' ακόμη ψάχνουμε να το βρούμε.[/quote']

 

πιστεύω ότι δεν είναι μακρυά η στιγμή που τις λάμπες θα τις χρησιμοποιούν μόνο οι ρομαντικοί ή αυτοί που έχουν μάθει με αυτόν το τρόπο.

 

θα συμφωνήσω με αμφοτέρους τους προλαλήσαντες...οι ρομαντικοί πάντα θα υπάρχουν (καλώς βέβαια κατά την γνώμη μου)...τρανό παράδειγμα στον hi end κόσμο οι αναβιωτές του βινυλίου...ενώ το sacd ξεπέρασε εδώ και χρόνια οποιαδήποτε αναλογική πηγή, αυτοί ψάχνουν ακόμα το γεμάτο artifacts αναλογικό τους παρελθόν...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Allthough it is small, it contains more parts than say: a Minimoog,

thanks to this SMD technology. Electronically seen is a discrete

resistor the same as an SMD resistor, the SMD is 10 times smaller.

Most manufacturers use DSP (digital signal processing) now,

because it's so cheap to develop. To make a filter, they just have to

implement a formula in the DSP. A DSP based machine sounds too

perfect and has too low dynamics to equal analog gear in power &

liveness. Digital processing generally has the disadvantage of losing

information in the process of digitizing and calculating. With DSP

overdrive simulation, you can just reach the limit of your 64 bit

number. So, overdrive must be programmed, but still sounds dead.

Why ? A car crash is always different, in the same circumstances,

on the contrary, a computer simulated car crash is always the same.

Thats why real analog sounds more "live" than a bunch of routines

trying to simulate analog circuits."

 

Μιλάει ο Herman Gillis, κιθαρίστας και σχεδιαστής του περίφημου Shermann Filterbank.

I have a passion lord and it won't go away

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά κάπως έτσι είναι. Έτσι μας τα λέγανε και οι καθηγητές πληροφορικής καμιά εικοσαριά χρόνια πριν' date=' όταν πηγαίναμε με τα γράσα να μάθουμε τι είναι αυτό το κουμπιούτερ... :lol:

 

Πιστεύω όμως ότι κάτι τέτοια ερωτήματα όσο περνάει ο καιρός θα καταλήξουν να έχουν μόνο φιλοσοφική αξία. Από τη μια η ραγδαία εξάπλωση της ψηφιακότητας στη ζωή μας, και από την άλλη η συνεχής βελτίωση της ψηφιακής τεχνολογίας, θα τη βοηθήσουν να επιβληθεί κατά κράτος της αντίστοιχης αναλογικής, και δε θα υπάρχει θέμα γιατί κανείς πλέον δε θα ενδιαφέρεται για την τελευταία.[/quote']

οσον αφορα τους ενισχυτες κιθαρας,αν και δεν μπορω να προβλεψω τι θα γινει μελοντικα,πιστευω πως για πολλα χρονια ακομη θα προτιμω τους αναλογικους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου