Προς το περιεχόμενο

Review Drum sample libraries & VSTi


nikodemos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

GGD για μένα είναι τοπ, αλλά είναι αρκετά metalιάρικα. Χρησιμοποίησα πρόσφατα το Modern Fusion στο Anastasis, και γούσταρα άσχημα. Δεν ασχολήθηκα πολύ με mixing στα ξεχωριστά μικρόφωνα γιατί είχα θέμα με την μπότα (έπαιρνε σήμα από άλλα μικρόφωνα ενώ δε θα έπρεπε). Μάλλον εγώ έκανα κάτι λάθος άλλα δεν είχα χρόνο να το κοιτάξω παραπάνω. Ο ήχος όμως είναι φοβερός. Το επόμενο που θα διάλεγα είναι το Superior Drummer.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Guru

καλησπέρα σε όλους

Σε λιγο καιρό (ελπίζω μέσα στο καλοκαίρι) θα κυκλοφορήσει στην αγορά και η δική μου πρόταση στο συγκεκριμένο τομέα - drum sample libraries... θα είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του Kontakt και θα περιλαμβάνει πολλές και ενδιαφέρουσες διφοροποιήσεις σε σχέση με τις περισσότερες προτάσεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, αλλά θα επανέλθω όταν έλθει η ώρα με αναλυτική περιγραφή, παρουσίαση κλπ... προς το παρόν χρειάζομαι την πολύτιμη βοήθεια σας...

Αυτή την περίοδο καθώς ολοκληρώνεται το πρώτο μεγάλο μέρος της βιβλιοθήκης, εχω ξεκινήσει να ετοιμάζω και κάποια αρχικά demo. Σκέφτηκα πως η καλύτερη επιλογή για μια πρώτη ιδέα είναι ένα demo που θα δείχνει το ζητούμενο από την συγκεκριμένη βιβλιοθήκη σαν πρώτη ανάγνωση: ένα  αρτια ηχογραφημένο, όσο το δυνατόν φυσικότερο και ρεαλιστικό drum kit (και από εκει και πέρα στα επόμενα θα παρουσιάζονται οι επιλογές σε οτι αφορά την επεξεργασία, δρομολογηση κλπ). Το ζητούμενο λοιπόν στο συγκεκριμένο παράδειγμα είναινα νιώσει ο ακροατής ότι βρίσκεται στο στούντιο ηχογράφησης και ακούει τα recorded tracks..

θα ήθελα λοιπόν την γνώμη σας πάνω στην φυσικότητα και ρεαλισμό των δειγμάτων (συγχωρέστε μου το μέτριο programming, προσπάθησα να κάνω ενα showcase από διαφορετικές ντραμιστικες προσεγγίσεις). 
 

 

ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας

  • Like 2

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δεν είμαι καθόλου κατάλληλος να δώσω feedback, αλλά μου άρεσε πολύ αυτό που άκουσα.

 

Περιμένουμε την κυκλοφορία για να στηρίξουμε!

  • Like 1

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δουλευοντας εδω και 4 χρονια πλεον επαγγελματικα με drum samples απο sierra studios 44,1 KHz sta 24 bit θα εβαζα ενα 8,8/10 απο άποψης ρεαλιστικότητας, ποιότητας ήχου και δυναμικών, συγχαρητήρια πολύ καλή δουλειά!!!!

 

βεβαια ολα αυτα με ακουστικα χωρις να έχει δοκιμαστει το σετ στα αγαπημένα μου EV ZLX 15 τα οποία συνήθως δουλεύω με 2x ELX 118P και την Allen & Heath Qu-16 Chrome την οποία θεωρώ σημείο αναφοράς, σε διαφορετικές συνθήκες live όμως με ανακλάσεις, κόσμο, διαφορετικούς επαγγελματιούς χώρους κτλ και από διάφορους παράγοντες τους οποίους θα κρίνουν την αξία του σετ πέρα από το περιβάλλον του home studio.

 

απο μια πρωτη ματια πάντως φαίνεται πολύ καλή δουλειά που μπορεί να σταθεί σε διάφορα ήδη μουσικής και πατάει σε διεθνή στανταρ βιβλιοθηκών ήχου! εγώ προσωπικά θα το αγόραζα!

  • Like 1

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας δουλέψει με αρκετά drum libraries αλλά και σαν παλιός drummer, μου φάνηκε αρκετά καλό και σίγουρα ο ρεαλισμός είναι εκεί.

 

Θα πω όμως ότι το programming θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Το συγκεκριμένο track μου φάνηκε πολύ πρόχειρο, σαν να έχεις προσπαθήσει να παίξει live με κακό keybed. Eιδικά το ταμπούρο αδικείται ιδιαίτερα. Εκεί που ήθελα να ακούσω ένα μέτριο προς δυνατό χτύπημα (90-100 velocity), άκουγα ένα σαν να είναι κάτι παραπάνω από ghost note. Πχ, στο 0:49, περιμένω να ακούσω κάτι σκληρό, αλλά ακούω κάτι πεθαμένο - και συνεχίζει με αρκετά inconsistencies, που μάλλον οφείλονται στο programming (εκτός αν έχει γίνει κάτι πολύ λάθος στο sampling).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Thanks for the input!

ναι το programming είναι αρκετά ως πολύ πρόχειρο (και το κυριότερο χωρίς μουσική να το κατευθύνει κάπου...) 

Παρ'ολα αυτά η επιλογή τών συγκεκριμένων velocity layers (σε όλα τα elements) έχει γίνει σκόπιμα στο συγκεκριμένο demo καθώς ο σκοπός ήταν κυρίως η αναδημιουργία μιας κάπως "χαλαρής" προσέγγισης στο παίξιμο και ενός ήχου λίγο δωμάτιο φάση...(και τα δύο αρκετά προβληματικά και ιντριγκαδορικα)

 

Καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες, πιστεύω πως θα διαπιστώσεις από επόμενα δείγματα και από μια πλήρη παρουσίαση ότι υπάρχουν όλα αυτά που αναφέρεις αλλά και γιατί επέλεξα αυτό σαν πρώτο demo :)

 

Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας!

  • Like 2

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

καλησπέρα και πάλι...

στη συνέχεια του προηγούμενου δείγματος - τεστ ανεβάζω σήμερα μία δεύτερη εκδοχή του ίδιου midi pattern με κάποιες διαφοροποιήσεις σε ότι αφορά:


1. το "ταβάνι" του velocity (στο πρώτο δείγμα το έχω ορίσει ως ταβάνι για το velocity στο snare μία τιμή της τάξης του 94 που σημαίνει ότι δεν αντιλαμβάνεται ως πιο δυνατά hits πάνω από αυτό - η λογική όπως έγραψα και πιο πάνω ήταν να δωθεί η αίσθηση από ένα πιο relaxed παίξιμο) Εδώ πάλι η προσπάθεια είναι να φανεί σχεδόν όλο το εύρος των δυναμικών του συγκεκριμένου snare.

2. στο kick (και εδώ είναι το "ζουμί") έχουμε το ίδιο instrument ΑΛΛΑ muffled, με εντελώς διαφορετική αναλογία ανάμεσα στα elements του kick (beater, cell,subkick, distant mics) και την "είσοδο" ενός parallel comp.

3. στα tom έχει αλλάξει η αναλογία ανάμεσα στα close mics, overheads & room

4. στο κυρίως μέρος υπάρχει διαφορετική επιλογή σε ότι αφορά την τεχνική overheads που χρησιμοποιήται (ORTF σε σχέση με G.Johns)
 

  
γενικά η λογική πίσω από το library είναι  μία πιο studio orientated προσέγγιση με τον χρήστη να έχει στην διάθεση του τις ανάλογες επιλογές σε ότι αφορά το όργανο (διαφορετικά τμήματα του κάθε element, muffling, noise κλπ) τα μικρόφωνα (διαφορετικές επιλογές και τεχνικές, χώροι κλπ) αλλά και την επεξεργασία (parallel compression, saturation, clipping κλπ) σε επίπεδο sample processing κυρίως στο αναλογικό domain πριν την dsp engine του kontakt (δλδ κάθε τμημα επεξεργασίας είναι διαφορετική ομάδα δειγμάτων ηχογραφημένη έτσι)

...επειδή φυσικά τα σκέτα τύμπανα ακούγονται "κάπως" ανέβασα και δυο εκδοχές των έως τώρα τεστ - δειγμάτων με μία (εντελώς) υποτυπώδη μουσική συνοδεία ώστε να είναι λίγο πιο καταννοητό το αποτέλεσμα...
 

 


(η εισαγωγή είναι κοινή σε ότι αφορά τα settings και στα δύο δείγματα)
ότι ακούμε είναι μέσα από το ίδιο το instrument και δεν υπάρχει κάποια επεξεργασία στο daw
ευχαριστώ για άλλη μια φορά για τον χρόνο σας
@Alex Raptakis @stavros_d80 και όποιος άλλος περιμένω γνώμη...

...στις επομενες ημέρες θα ανεβάσω δείγμα του πως συμπεριφερεται το συγκεκριμένο σετ σε πιο extreme settings

  • Like 2

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεράστια διαφορά θα έλεγα! Πήγε από το ένα άκρο στο άλλο. Όχι απαραίτητα καλύτερο ή χειρότερο, αλλά βλέπω ότι έχει πολύ ψωμί! Φαντάζομαι στο τελικό προϊόν, όλες αυτές οι αλλαγές θα μπορούν να γίνουν από το χρήστη, σωστά?

 

Αυτό που παρατήρησα είναι ότι, μου ακούγεται σαν να το ακούω από τη μεριά του ίδιου του παίκτη, και όχι του ακροατή. Δε νομίζω να το έχω ξανασυναντήσει σε άλλο plugin αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
10 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

Τεράστια διαφορά θα έλεγα! Πήγε από το ένα άκρο στο άλλο. Όχι απαραίτητα καλύτερο ή χειρότερο, αλλά βλέπω ότι έχει πολύ ψωμί! Φαντάζομαι στο τελικό προϊόν, όλες αυτές οι αλλαγές θα μπορούν να γίνουν από το χρήστη, σωστά?

 

Αυτό που παρατήρησα είναι ότι, μου ακούγεται σαν να το ακούω από τη μεριά του ίδιου του παίκτη, και όχι του ακροατή. Δε νομίζω να το έχω ξανασυναντήσει σε άλλο plugin αυτό.

ναι ναι όλα τα settings είναι φουλ παραμετροποιησιμα και εντελώς σε real time για τον χρήστη μέσα από πολύ εύκολα στην χρήση, dedicated ρυθμιστικά στο GUI. Όπως επίσης είναι διαθέσιμα και σαν CC ώστε να μπορούν να αυτοματοποιηθουν.

 

Και γενικά το ζητούμενο είναι ακριβώς αυτό....ένα κιτ που ο χρήστης θα μπορεί να "ξεζουμίσει" κυριολεκτικά όπως γίνεται και στην πραγματικότητα
(Και αρκετά ακόμη που θα φανούν στην πλήρη παρουσίαση του library 🙂 )

ναι σε ότι αφορά την στερεοφωνία είμαι οπαδός αυτής της προσέγγισης για τα τύμπανα, αλλά όπως και όλα τα υπόλοιπα είναι εντελώς θέμα επιλογής του χρήστη τόσο μεσω panpot control για τα spot/close mics όσο και μέσω stereo flip switch για stereo overheads, stereo room mics κλπ  

Επεξεργασμένο από nikodemos
  • Like 1

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...
  • Guru

καθώς ολοκληρώνεται σιγά σιγά το drum library ετοιμασα ενα βιντεακι με κάποιες πληροφοριες καθώς και ενα πιο ολοκληρωμνεο audio example...
 

 

  • Like 2

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου