Προς το περιεχόμενο

Mixing αποκλειστικά με channel strip plugin (Waves SSL Channel)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator
4 ώρες πριν, MGs είπε

Εισαι πλέον έτοιμος να σηκωθείς απο το χαράκωμα και να ριχτείς στην μάχη.Οι συμπολεμιστές,σου δίνουν κουράγιο,απέναντι σου άγνωστο τοπίο,στημένα πολυβόλα και έσυ κρατάς ακόντιο.Αντέ να δούμε μέχρι πού θα φτάσεις και εσύ.Ενα ζευγάρι αυτιά χρειαζεσαι για να μιξάρεις,καλή αντίληψη και αισθητική για τον ήχο που θές να βγάλεις.Μετά ερχονται τα εργαλεία.Είσαι σίγουρος οτί τα πρώτα τα έχεις ήδη?

 

Πολύ αρνητικότητα να ουμ.

Ακόμα και η αισθητική είναι κάτι που γίνεται develop.

Εγώ θα έλεγα να φάει τα μούτρα του (fail) πολλές φορές και να μάθει από αυτά. Είναι ένα παιχνίδι που θέλει άπειρη επιμονή και υπομονή.

 

  • Συμφωνώ 2

https://www.bigfootsound.com | Studio Ηχογραφήσεων | Metal, Rock, Jazz, Acoustic, Electronic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Phase Shift είπε

 

 

Οι παλιοι λεγανε "I play the console like an instrument".

 

 

 Πολυ ωραια. Πολυ σωστα. 

 

 Δεν ξερω και τι DAW εχει ο ΟΡ, αλλα ας παρουμε το cubase.

 

 I play the console like an instrument. OK.

 

 Ε λοιπον η "console" του cubase παιζεται ετσι

 

 

 

 

 

 Γιατι λοιπον ο OP να μην παιξει το μικτη του προγραμματος του like an instrument, οπου θα εχει ΑΠΕΙΡΩΣ μεγαλυτερη ευκολια, απειρως μεγαλυτερη αμεσοτητα, απειρως καλυτερο οπτικο feedback, και απειρως μεγαλυτερη ευκολια ρυθμισης. Γιατι να τα χασει ολα αυτα; Για να να εχει μια σκευομορφικη μαλακια μιας ΑΛΛΗΣ κονσολας του παρελθοντος, που ουτε οπτικο feedback του συχνοτικου περιεχομενου εχει, η ρυθμιση της ειναι θλιβερη μπροστα στο mouse click and drag, χρειαζεται extra steps για να αναθεσεις plug in και να το ανοιξεις, και τα σημαντικοτερο, δεν μπορεις να εχεις την αμεση εποπτεια για τις ρυθμισεις του συνολου των καναλιων;

 

  Ισως να εχει καποιο νοημα αυτο, αν ο στοχος ειναι μια πιο ολιστικη προσεγγιση στο χειρισμο μηχανηματων, μια εικονικη εκπαιδευση ας το πουμε σε αναλογικες κονσολες. Αυτο παντως δε θα πρεπει σε καμια περιπτωση να μπαινει εμποδιο στο να μαθει καποιος καλα το βασικο του DAW, θα πρεπει να ειναι δηλαδη μια ΕΠΙΠΛΕΟΝ προσεγγιση και εξασκηση, και οχι να αφησουμε το ενα για το αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
12 ώρες πριν, Phase Shift είπε

Μην πεσεις στην παγιδα του decision paralysis

 

15 ώρες πριν, Slew Rate είπε

Απλά επιμένω ότι έχει να κάνει με το επίπεδο που βρίσκεται κάποιος.

 

δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω αμφοτέρως...

 

ειδικά το πλήθος των επιλογών, "επιβάλλεται" να τηρεί "αυστηρά" την αναλογία τους με την εμπειρία, ώστε να αποφεύγονται και οι σκόπελοι της κατά περίπτωση "α-καταλληλότητας" τους... π.χ. κάποιος άπειρος οδηγός είναι πολύ εύκολο να επιλέξει (αν έχει την οικονομική ευχέρεια) μια ferrari ως πρώτο αμάξι... το ίδιο εύκολο όμως είναι να βρεθεί με αυτή καρφωμένος στον πρώτο στύλο... ή (ακόμα χειρότερα ίσως) στο χωριό όταν πήγε να την επιδείξει, να βρεθεί με ένα αχώνευτο τριτοξάδερφο να τον προσπερνάει σα σταματημένο σε ένα κατσικόδρομο με το σαράβαλο τρακτέρ του, ρωτώντας τον παράλληλα πως μπαίνει η δευτέρα...😎

 

23 ώρες πριν, john_guitar είπε

Αυτό κάνω, έχω μερικά που τα ξέρω και αυτά χρησιμοποιώ κυρίως 😀

Οπότε καταλλήγουμε ότι δεν έχει νόημα κάτι τέτοιο! 

 

όλοι έχουμε περάσει λίγο πολύ από τους προβληματισμούς σου και εύχομαι γρήγορα να μην νιώθεις καν την ανάγκη για παρόμοιες ερωτήσεις για εργαλεία, όντας ικανοποιημένος από το ηχητικό αποτέλεσμα της χρήσης αυτών που θα έχεις επιλέξει-καταλήξει και να μας το παρουσιάζεις εδώ οπότε να συζητάμε πλέον πάνω σε αυτό...

 

 

ΥΓ. το matching και η αλληλεπίδραση των εργαλείων μεταξύ τους (σε αναλογικό και ψηφιακό επίπεδο) είναι για μένα το σημαντικότερο θέμα που έχω καλεστεί να αντιμετωπίσω στήνοντας ένα σετάπ για κάποιο πρότζεκτ... παρεμπιπτόντως κανένα channel strip δεν με κέρδισε ποτέ ολοκληρωτικά ώστε να μην μπω στον πειρασμό να αντικαταστήσω κάποιο part του (αν είχα την ευκαιρία)... και οξύμωρα από την ανάποδη όμως, μερικά από τα πιο αγαπημένα μου αποτελέσματα τα πέτυχα με channel strip που αναγκαστικά συνυπήρξα για κάποιο διάστημα χωρίς δυνατότητα να αλλάξω, καθώς σε όλο το στάδιο της παραγωγής ήμουν πλήρως εξοικιωμένος με τα χούγια τους και τα δούλευα "τυφλά"... η απολυτότητα του άσπρου μαύρου λοιπόν (όταν αφορά την υποκειμενική μου κρίση) δεν με ακουμπά πλέον... την βρίσκω εύκολα και με κάποια γκρι ενδιάμεση κατάσταση άμα λάχει...😉

 

  • Like 2

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
4 ώρες πριν, MGs είπε

Ενα ζευγάρι αυτιά χρειαζεσαι για να μιξάρεις,καλή αντίληψη και αισθητική για τον ήχο που θές να βγάλεις.

Υπαρχει αυτη η εσφαλμενη θεωρια, λες και υπαρχουμε ολοι σε δοκιμαστικο σωληνα. "Αν εχεις αισθητικη θα σαι οκ" "Αν ξερεις τι ηχο  θες να βγαλεις..."

 

ΔΕΝ ξερω. ΔΕΝ εχω αισθητικη. Τι να κανω τωρα? να πα να πεθανω? Η μηπως να χρησιμποιησω κανα εργαλειο ως μουσα μπας και ενεργοποιηθει το γουστο που δεν ηξερα οτι ειχα? 

 

Η line 6  ειχε ενα εκπληκτικο moto, back in the day: "Tune or Tone?". Παιζεις μια μελωδια και μετα βρισκεις τον καταλληλο ηχο για αυτην, ή πιανεις ενα Kerry king jcm800  και αυτοματα σου ρχεται να παιξεις Slayer?

 

Τα εργαλεια μας δεν ειναι εκει μονο για να μας υπακουσουν. Ειναι εκει και για να μας εμπνευσουν, ή μεσω των περιορισμενων επιλογων να μας δειξουν και αλλους τροπους για να παμε απο το Α στο Β.

 

14 λεπτά πριν, manosx είπε

 

 Γιατι λοιπον ο OP να μην παιξει το μικτη του προγραμματος του like an instrument, οπου θα εχει ΑΠΕΙΡΩΣ μεγαλυτερη ευκολια, απειρως μεγαλυτερη αμεσοτητα, απειρως καλυτερο οπτικο feedback, και απειρως μεγαλυτερη ευκολια ρυθμισης. Γιατι να τα χασει ολα αυτα; Για να να εχει μια σκευομορφικη μαλακια μιας ΑΛΛΗΣ κονσολας του παρελθοντος, που ουτε οπτικο feedback του συχνοτικου περιεχομενου εχει, η ρυθμιση της ειναι θλιβερη μπροστα στο mouse click and drag, χρειαζεται extra steps για να αναθεσεις plug in και να το ανοιξεις, και τα σημαντικοτερο, δεν μπορεις να εχεις την αμεση εποπτεια για τις ρυθμισεις του συνολου των καναλιων;

 

Γιατι οι σκευομορφικες μαλακιες του παρελθοντος κανανε  tap πιο ευκολα στην ικανοτητα μας να ακουμε, οχι να βλεπουμε. 

 

Alex

  • Like 2
  • Συμφωνώ 2

www.unrealstudioz.com

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Κανείς δε γεννήθηκε με αισθητική, ούτε με αυτιά που κάνουν auto-mix σε κακοtreated δωμάτια.

 

Δοκίμασε ό,τι σου επιτρέπει ο χρόνος και η τσέπη σου, κατέληξε κάπου, κάνε A/B με παραγωγές που σου αρέσουν και σιγά σιγά θα αποκτήσεις και αυτί και αισθητική και θα μάθεις το gear σου.

 

Οι ερωτήσεις που κάνεις πάντως δείχνουν ότι είσαι σε καλό δρόμο.

 

Το mix/master είναι μια δουλειά από μόνα τους, ένας δικός του κόσμος. Είναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ που γράφουν, παίζουν και μιξάρουν σε επαγγελματικό επίπεδο. Μη βάζεις εκεί τον πήχη. Ξεκίνα από το να φτιάχνεις ωραία ντέμο και βλέπεις στην πορεία πώς θα το χειριστείς.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Εγώ τώρα θα γίνω ο κόπανος της παρέας.

 

Αλλα για εμένα είναι το elephant in the room.

 

Και αυτό είναι, ότι είναι ένα δημόσιο forum και είμαστε όλοι με πολύ όμορφα usernames και λέει ο καθένας την αποψή του, και ο καθένας εχει το δικαίωμα να μιλήσει (και έτσι πρέπει), αλλά χωρίς να έχουμε τη παραμικρή ιδέα ποιος και τι είναι.

 

Το πρόβλημα (εδώ και σε όλα τα forum) είναι ότι μπορεί να μιλάνε και να έρχονται σε αντιπαράθεση 2 άτομα, ο ένας να είναι ένας 25χρονος που μόλις μίξαρε ένα κομμάτι trap και έγινε επιτυχιάρα και νομίζει ότι είναι παραγωγάρα, και ο άλλος είναι ένας 40χρονος που έχει φάει όλη του τη ζωή στα βιβλία και στο στούντιο και έχει βγάλει με συνοχή ένα σορό δισκάρες που αναγνωρίζονται παγκοσμίως.

 

Δεν εννοώ κανέναν συγκεκριμένα, όπως και δεν βγάζω ούτε τον εαυτό μου απ΄ έξω, ασχέτως με το αν είμαι admin ή όχι.

 

Αλλά ειλικρινά είναι ένα θέμα που θα ήθελα να προσπαθήσω να λυθεί, η "βαρύτητα" των λεγόμενων του καθένα.

 

Καθόλου εύκολο να λυθεί.

 

Βρίστε!

  • Συμφωνώ 1

https://www.bigfootsound.com | Studio Ηχογραφήσεων | Metal, Rock, Jazz, Acoustic, Electronic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Phase Shift είπε

Γιατι οι σκευομορφικες μαλακιες του παρελθοντος κανανε  tap πιο ευκολα στην ικανοτητα μας να ακουμε, οχι να βλεπουμε. 

 

 

 

 

  Μια χαρα εβλεπες τα equalizer ολων των καναλιων ταυτοχρονα στις κονσολες, δε χρειαζοταν να ανοιγεις παραθυρα σε ενα ενα για να τα δεις.

 

 Και αν τελoς παντων ειναι τοσο ενοχλητικο το visual feedback, που θα πρεπει δηλαδη να εισαι εντελως ADHD ατομο για να σε αποσπασει η καμπυλη ενος EQ 😆 αλλα λεμε, τοτε ειναι χιλιαδες φορες προτιμοτερο να παρεις ενα βασικο DAW hardware controller και να αναθεσεις στα knobs του το EQ και τελος. Ετσι αποφευγεις τελειως την οθονη, και αυτο γινεται ανετα και ωραια με το stock eq.

 

 Το οτι οι κονσολες ειχαν τη μορφη που ειχαν ηταν ΚΑΘΑΡΑ θεμα της τοτε τεχνολογιας, δεν στηριζονταν στα ποτενσιομετρα για να μην εχεις οπτικα εμποδια, απλα με ποτενσιομετρα δουλευαν τα κυκλωματα τους. Αν υπηρχε η δυνατοτητα καλυτερου οπτικου feedback οπως στις σημερινες εικονικες, ειναι 100% βεβαιο οτι θα το υιοθετουσαν.

 

 Και βεβαια, εννοειται πως η τελικη αποφαση πρεπει να ειναι με ηχητικα κριτηρια. Ομως αυτη η αποφαση δε θα εξαρτηθει απο τη δυσκολια ρυθμισης ενος eq. Ρυθμιζουμε με τη μεγιστη δυνατη ευκολια το eq, και μετα με την ιδια σταθμη κανουμε Α/Β τεστ το πριν και το μετα. Μπορουμε και να κλεισουμε τα ματια οταν το κανουμε 😆

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
12 λεπτά πριν, manosx είπε

τοσο ενοχλητικο το visual feedback, που θα πρεπει δηλαδη να εισαι εντελως ADHD ατομο για να σε αποσπασει η καμπυλη ενος EQ

 

Αυτό που προσπαθεί να πει ο @Phase Shift (και συμφωνώ) είναι ότι εγγενώς η όραση μας κάνει override την ακοή. Το παθαίνουν όλοι ανεξαρτήτως εμπειρίας.

 

Η όραση είναι άλλη μία αίσθηση που κατα τη γνώμη μου μπορεί και πρέπει να χρησιμοποιείται, αλλά θέλει να βρεις ένα καλο εσωτερικό balance στο πως να το κάνεις.

  • Συμφωνώ 1

https://www.bigfootsound.com | Studio Ηχογραφήσεων | Metal, Rock, Jazz, Acoustic, Electronic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Slew Rate είπε

 

Αυτό που προσπαθεί να πει ο @Phase Shift (και συμφωνώ) είναι ότι εγγενώς η όραση μας κάνει override την ακοή. Το παθαίνουν όλοι ανεξαρτήτως εμπειρίας.

 

Η όραση είναι άλλη μία αίσθηση που κατα τη γνώμη μου μπορεί και πρέπει να χρησιμοποιείται, αλλά θέλει να βρεις ένα καλο εσωτερικό balance στο πως να το κάνεις.

 

 

 Συμφωνω. Υπαρχει αυτο το προβλημα.

 

 Αλλα υπαρχει και ενα αλλο προβλημα: Το προβλημα του να εχουμε το control του project. Ανα πασα ωρα και στιγμη, θα πρεπει να ξερουμε τι κανουμε και γιατι το κανουμε. Για αυτο και οι κονσολες ας πουμε ειχαν συμμετρια στα ρυθμιστικα τους, με εμφανεις ενδειξεις για τη λειτουργια τους, με τους καταλληλους χρωματισμους στα knobs κλπ. Διοτι μας ξεγελανε τα ματια μας, ΟΚ, αλλα ακομα περισσοτερο μας ξεγελανε τα αυτια μας. Αν δεν ηταν εμφανεις οι λειτουργιες στις κονσολες, η μπαλα θα χανοταν εντελως, αν αρκουσε δηλαδη να γυριζουμε κουμπια χωρις να ξερουμε τι κανουν θα ηταν καλα, αλλα εδω τα γυριζουμε γνωριζοντας και παλι πεφτουμε σε παγιδες 😆

 

 

 Α/Β τεστ λοιπον, η μονη λυση, δεν υπαρχει αλλη λυση. Κλεινεις τα ματια, πατας οσο πιο γρηγορα μπορεις το bypass για να χασεις και το ποιο ειναι ποιο 😆 και ακους Α μετα Β μετα Α κοκ ωσπου να καταληξεις. Ετσι ξεπερνας τον σκοπελο των οπτικων παρενοχλησεων.

 

 Το να επιλεγεις απλα το visual feedback του 1970 αντι για το visual feedback του 2023 δεν αρκει.

Επεξεργασμένο από manosx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Slew Rate είπε

Αυτό που προσπαθεί να πει ο @Phase Shift (και συμφωνώ) είναι ότι εγγενώς η όραση μας κάνει override την ακοή. Το παθαίνουν όλοι ανεξαρτήτως εμπειρίας.

 

 

Για αυτό και εγώ εδώ και χρόνια χρησιμοποιω σε όλα τα κανάλια,πλην MB, αυτό εδώ το ΑργαΛειΟ

 

https://www.nomadfactory.com/products/p173-ASP-Studio-Channel-SC-226/

 

Ούτε ταλαιποΡγια ούτε τίποτα 😅

Και είναι και πανευκολο στη χρήση

 

 

Screenshot_20230731_125828_SamsungInternet.thumb.jpg.9e5f2d065c8c5e5bead79bb43edd74df.jpg

  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • πριν Slew Rate κλείδωσε το θέμα
  • πριν Slew Rate ξεκλείδωσε το θέμα

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου