Προς το περιεχόμενο

Komplete κανείς?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια ερώτηση 

Ποση μνημη έχει το μονταζ?

Α και

Ενα πιανο σαν το δικο μου το 20ετιας roland hp102e τι δειγματα πιάνου εχει σε σχεση με του μονταζ?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Ενα πιανο σαν το δικο μου το 20ετιας roland hp102e τι δειγματα πιάνου εχει σε σχεση με του μονταζ?

Δεν ξέρω αν παίζουν ρόλο μονο τα δείγματα.

 

Το πιάνοτεκ π.χ. εγώ το αγόρασα μέσα σε 50 λεπτά από την ώρα που κατέβασα το ντέμο. Όμως... το ντέμο το άκουγα παίζοντας στο ηλεκτρικό μου πιάνο, που α. το κλαβιέ είναι αυτό που είναι, και β. τα πεντάλ λειτουργούν ως πεντάλ και τα τρία, και ιδιαίτερα το damper που λειτουργεί ως συνεχές, κι όχι ως switch.

 

Το πιάνοτεκ χωρίς πετάλι και σε ΑΚΑΙ mk3 π.χ., το παίζεις και λες τι μπουρούχα ειναι τούτη. Πρέπει και το μηχάνημα να μπορεί να εκμεταλλευτεί τα δείγματα. Σε ένα ηλεκτρικό πιάνο, το κλαβιέ και τα πετάλια δεν είναι αμελητέες ποσότητες. Για μένα, χίλιες φορές καλό κλαβιέ, και 10 βελόσιτυ λέιερς, παρά σκατά κλαβιέ και 128 βελόσιτυ λέιερς που βαράνε στην τύχη.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Οτι ειπε ο Αλι.

 

 Εχω το synth action πανω απο το electric piano.

 

 

 Παιζεις τον ηχο με το synth action και λες τι ΜΟΥΦΑ ειναι αυτη.

 

 Καπακι τον ιδιο με το βαρυκεντρισμενο και λες ΤΙ ΗΧΑΡΑ 😆

 

 

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Ενα πιανο σαν το δικο μου το 20ετιας roland hp102e τι δειγματα πιάνου εχει σε σχεση με του μονταζ?

πέραν απο το πλήθος και το μέγεθος των δειγμάτων δείγματα εδώ παίζει ρόλο και αυτό που λέμε η "μηχανή" που για να μην γράφουμε τεχνικά θέματα , απλά από την εξέλιξή της προκύπτει και η μεγαλύτερη διαστρωμάτωση και εκφραστικότητα.

 Δεν είναι μόνο η διαφορά μεγέθους των δειγμάτων.

 Εξάλλου η εξέλιξη των "synth engines" επιτρέπει λόγω των πιο εξελιγμένων αλγορίθμων την συμπίεση χωρίς να χάνεται η ποιότητα και την προσομοίωση άλλων στοιχείων που χαρακτηρίζουν τα φυσικά όργανα. 

 

 Το πιάνο του ΜΟΝΤΑGE είναι ποιοτικότερο και αυτή η μηχανή του δίνει μεγαλύτερες δυνατότητες variation  των πιάνων σε συνδυασμό και με τα πιο εξελιγμένα effects.

 

 Του Montage θα δίνει περισσότερη εκφραστικότητα λόγω αυτού του γεγονότος και φυσικότητα.

 

 

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, cos_dr είπε

 

Δεν βγαίνει με τίποτα με κανένα hardware "μεγαθήριο"😀 Είναι ΑΧΡΗΣΤΑ για ένα τέτοιο κομμάτι.

Το παραπάνω βγαίνει χαλαρά με οποιοδήποτε Motif (ES/XS/XF) και το sequencer του (και με Kronos επίσης). Το μόνο που δεν θα βγει ίδιο είναι προφανώς οι ήχοι των VSTs, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Υπάρχουν άπειροι παρόμοιοι ήχοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. 
Το δε Montage M μπορεί να βγάλει το κομμάτι χωρίς καν να αλλάξει performance, και χωρίς τη χρήση sequencer. Με 8 arpeggiators να παίζουν ταυτόχρονα, οι οποίοι arpeggiators δεν αλλάζουν απλά μουσικές φράσεις αλλά και data/settings από άπειρες πηγές, το παραπάνω κομμάτι είναι piece of cake. Κατάλληλο προγραμματισμό χρειάζεται, τίποτα το extreme εδώ. 

Επεξεργασμένο από Waterfall-K
  • Χαχα 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως ειπε και αυτος που παρουσιαζε το Yamaha Montage 😆 " Δεν μπορεις να αποφυγεις τις ορχηστρικες βιβλιοθηκες" 😁 Αν το λεει αυτο ο ειδικος της Yamaha, την ωρα που παρουσιαζει το καινουργιο της συνθ, καταλαβαινεις τι γινεται. 😆

 

 Π.χ. αυτη η βιβλιοθηκη για το kontakt MONO με ορχηστρικα percussions ειναι 50 Giga 😆

https://www.native-instruments.com/en/products/nks-partners/heavyocity/damage-2/

 

 Και ολο το montage εχει 9 giga.

 

 Που πας καραβακι με τετοιο καιρο.

 

 Το οτι η εξελιξη εδω και 20 χρονια εχει μεταφερθει στο software ειναι δεδομενο. Και φυσικα το μην ασχολεισαι με την εξελιξη της τεχνολογιας, ειναι δικαιωμα σου.

 

 Απλα θα ηταν καλο να εισαι λιγο πιο εγκρατης οταν τη λες σε αυτους που εχουν κολλησει με τα αναλογικα. Αυτοι εμειναν στην προ 40 ετων εξελιξη, εσυ στην προ 20 ετων, θα περιμενα να τους συμπαθεις περισσοτερο 😆

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από manosx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, manosx είπε

Π.χ. αυτη η βιβλιοθηκη για το kontakt MONO με ορχηστρικα percussions ειναι 50 Giga 😆

https://www.native-instruments.com/en/products/nks-partners/heavyocity/damage-2/

Και? Πάλι τα ίδια θα γράφουμε? Ας είναι και 850 Giga. Αυτό σχολιάζουμε? Το κομμάτι που ανέβασε ο Cos είναι το θέμα, και κατά πόσο αυτό μπορεί να παιχτεί μόνο με Omnisphere & ΝI όπως λέει. Και απαντάω 

"Το παραπάνω βγαίνει χαλαρά με οποιοδήποτε Motif (ES/XS/XF) και το sequencer του (και με Kronos επίσης). Το μόνο που δεν θα βγει ίδιο είναι προφανώς οι ήχοι των VSTs, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Υπάρχουν άπειροι παρόμοιοι ήχοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν."

Τι δεν καταλαβαίνεις? Σιγά τους WOW ήχους στη τελική, καρα-basic ήχοι είναι που υπάρχουν σε ένα μύριο βιβλιοθήκες για διάφορα synths. Αν εσύ ακούς το συγκεκριμένο κομμάτι και λες "ΠΩ ΡΕ Π@$^$Η ΜΟΥ, ΤΙ 50GB ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΗΧΑΡΕΣ ΑΚΟΥΩ?", τότε Μεγειά τα αυτιά!😄 

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Δε μιλαμε προφανως για το sequencer. Μιλαμε για τους ηχους.

 

 Ειδικα τα κρουστα των hardware, ακομα και στο kronos που το εχω δουλεψει, δεν εχουν καμμια σχεση με τα κρουστα των software. Ειναι κλασεις κατωτερα.

 

 Τωρα το τι αποτελεσμα μπορει να βγαλει ο καθενας, αυτο ειναι θεμα ικανοτητων. Δεν εχω ακουσει παντως demo, απο τις παλιατζουρες σε στυλ motif es που αναφερεις, να πλησιαζει στον ηχο του cos dr.

 

 Να εδω τα demo songs της εταιριας

 

 

 

 

 Στο 6.20 αρχιζει το ορχηστρικο, σα καραγκιοζ μπερντε ειναι μπροστα στο cos, και μιλαμε το εφτιαξαν οι τοπ παραγωγοι.

 

 Τελος παντων, ο ειδικος της Yamaha ειπε και ελαλησε, ακομα και με το καινουργιο πανακριβο montage m "δεν μπορεις να αποφυγεις τις ορχηστρικες βιβλιοθηκες", αν εσυ μπορεις μαγκια σου, προσεξε μονο μην ειναι εσενα τα αυτια σου 😆

 

 Αλλωστε το θεμα στην τελικη ειναι και θεμα ευκολιας. Αν ειναι να φαω δυο βδομαδες editing και sampling για να καταφερω τελικα να φτασω κοντα στον ηχο που παιρνει ο cos πατωντας ενα πληκτρο στο kontakt να το χεσω. Αν ξερεις τι κανεις, μπορεις να κανεις θαυματα με λιγα εργαλεια, δεν εχω καμια αντιρρηση για αυτο. Ο cos ομως εβαλε το κομματι για να δειξει το τι αποτελεσμα εχεις με το software χωρις πολλα πολλα. Ε, εχεις γαματο αποτελεσμα, τι να κανουμε, εχεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, manosx είπε

Τελος παντων, ο ειδικος της Yamaha ειπε και ελαλησε, ακομα και με το καινουργιο πανακριβο montage m "δεν μπορεις να αποφυγεις τις ορχηστρικες βιβλιοθηκες", αν εσυ μπορεις μαγκια σου

'Άνετα. Εχω ξαναπει ότι οι ακουστικοί ήχου οποισδήποτε κατηγορίας δεν με ενδιαφέρουν, δεν αγοράζω synths για τα καλά τους πιάνα/πνευστά/έγχορδα κλπ. Η σύνθεση ήχου με ενδιαφέρει κυρίως, όχι το πόσο πιστά ακουστικά όργανα κουβαλάει το ΧΨ hard/soft synth. Και σε αυτόν τον τομέα τα σύγχρονα hardware synths είναι κάτι παραπάνω από ανεξάντλητα. Είναι και ο βασικός λόγος που δεν χρησιμοποιώ και VSTs, δεν έχω ακούσει κάποιον μη-ακουστικό ήχο που να με κάνει να ασχοληθώ με αυτά. 

Οπότε παραμένουμε hardware.😎

  • Like 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αμα ειναι ετσι αλλαζει το πραγμα 😃

 

 Τα δειγματα και οι ακουστικοι ηχοι ειναι που ξεκινησαν την επανασταση στo software. Βγηκε το gigasampler προ αμνημονευτων ετων και βαλε, και τα hardware sampler αρχισαν να τρεμουν τα ποδια τους. Δεν αργησε και πολυ να γινουν obsolete με το kontakt.

 

 Τα συνθεσαιζερ ομως, οι ηχοι που παιζουν μπαλα με waveforms 😆 δηλαδη με κυμματομορφες που αγαπαμε, τα FM, τα (Virtual)/ Analog τα wavetable και ολη η παλιοπαρεα, συνεχισαν για πολλα χρονια να ειναι τα τοπ και τα κορυφαια σε hardware μορφη.

 

 Μονο μετα απο πολλα χρονια, ας πουμε χοντρικα το 2015 σα ενδειξη, με την κυκοφορια κορυφαιων vst οπως το Dune, μπορεσε το software να σταθει μπροστα σε συνθαρες οπως π.χ. το virus.

 

 Και μαλιστα αν σκεφτουμε οτι σε τετοιου ειδους μηχανηματα παιζει μεγαλο ρολο και το interface, δεν ειναι οτι απλα διαλεγεις το preset arco strings και καθαρισες, τοτε μπορουμε να πουμε οτι το hardware παντα θα εχει πλεονεκτηματα, ανεξαρτητα ας πουμε αν με το dune 3 vst ηχητικα εισαι πασας.

 

 Οταν βλεπεις να βγαινει hardware σε στυλ hydrasynth η prophet, καποια αναγκη καλυπτει. Οταν παλι βλεπεις να μην υπαρχει ενα Hardware Sampler στο στυλ των παλιων behemoths, και ακομα και το κορυφαιο montage να μη διαθετει sampling λειτουργια, παλι κατι αλλο καλυπτει αυτην την αναγκη, to each his own.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου