Προς το περιεχόμενο

Ολα ειναι ωραια στο Ελλαδιστάν....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δλδ ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ είναι λογικό-θεμιτό-¨έντιμο¨ προς την εταιρεία που αντιπροσωπεύει-παρουσιάζει σοβαρή εικόνα αντιπροσώπου, όταν ζητάει προκαταβολή για να εισάγει προϊόν αξίας 300 ευρώ. :!: :!:

 

Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ 8O :D :D :D :?: :?:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 228
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

και βέβαια είναι,αν ξέρει οτι τελικά θα του μείνει και δεν πρόκειται να το δώσει ποτέ αλλού και μείνει στην αποθήκη του για πάντα αν ο αρχικός πελάτης που το παρήγγειλε δεν το πάρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω και εγω να δινεται προκαταβολη,κυριως σε μικρα μαγαζια.

Ακομα και αν εχει την δυνατοτητα ο μαγαζατορας να επιστρεψει το

προιον οσο ναναι εκτιθεται και εχει ευθηνη προς τον κεντρικο αντιπροσωπο.Κατα τα αλλα ,αυτο που με νευριαζει ειναι οταν παω σε ενα μαγαζι να ρωτησω για κατι και μου λενε ,μια στιγμη να παρω τηλεφωνο

στα κεντρικα να μου πουνε τι ειναι αυτο το πραγμα που θελεις.

Και μιλαμε οχι για εξειδικευμενα πραγματα.

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ είναι λογικό-θεμιτό-¨έντιμο¨ προς την εταιρεία που αντιπροσωπεύει-παρουσιάζει σοβαρή εικόνα αντιπροσώπου' date=' όταν ζητάει προκαταβολή για να εισάγει προϊόν αξίας 300 ευρώ. :!: :!:

 

Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ 8O :D :D :D :?: :?:[/quote']

 

Ναι. :!: :!: :!:

 

Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ δεν είναι η αποθήκες του εργοστασίου. Οκ? :evil:

 

Ο αντιπρόσωπος δεν είναι υποχρεωμένος να έχει στοκ

όλα τα προϊόντα των εταιρειών που αντιπροσωπεύει,

εκτός και αν έχει κάνει τέτοια συμφωνία με την εταιρεία.

(σιγά μην κάνει, βλάκας είναι; :lol: )

 

Η προκαταβολή που ζητά είναι η εγγύηση που δίνεις

για το αληθές των προθέσεών σου.

Αν δεν πάς να το πάρεις, χάνεις την εγγύηση που πλήρωσες.

 

Γιατί δεν θέλεις να δώσεις την εγγύηση; Τι φοβάσαι; :roll: :?

 

Αν μάλιστα θέλεις να του βάλεις τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι

απαίτησε να μην λάβεις έτσι γενικά και αόριστα,

μια απλή απόδειξη είσπραξης ενός ποσού,

αλλά να γράφει πως κατέβαλες προκαταβολικά τα χρήματα αυτά,

ΩΣ ΕΓΓΥΗΣΗ για την αγορά του τάδε προϊόντος.

 

Αν δεν στο φέρει θα πρέπει να σου επιστρέψει την εγγύηση εις διπλούν. :wink:

 

Αν ο έμπορος δεν δεχθεί να γράψει ως αιτιολογία στην απόδειξη

την λέξη «εγγύηση» ή έστω την λέξη «προκαταβολή για το τάδε προϊόν»,

τότε φεύγα. 8)

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι ξαναλεω: λες στον μαγαζατορα να σου στειλει το προιον με αντικαταβολη. Αν δεν πληρωσεις, δεν το παιρνεις.

Αν παλι δεν το εχει και πρεπει να κανει παραγγελια(και εισαι σιγουρος οτι θες να το παρεις χωρις να το εχεις ακουσει), τοτε πρεπει να δωσεις προκαταβολη. Sounds logical.

Κill the wise one!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα αν θέλεις να είσαι 10000000% κατοχυρωμένος,

δώσε την εγγύηση – προκαταβολή με πιστωτική κάρτα.

 

Αν δεν σου φέρει το προϊόν, ή υπάρχει γενικά πρόβλημα,

κάνεις ένα χαρτί στην τράπεζά σου αρνούμενος την συναλλαγή

με την αιτιολογία πως εξαπατήθηκες.

 

Η τράπεζα θα αφαιρέσει από τον λογαριασμό του τα χρήματα

και θα στα επιστρέψει.

 

¶σε που θα έχει πρόβλημα και ως προς την σύμβαση με την τράπεζα (VISA, MASTER κλπ )

 

Το έχω κάνει στο παρελθόν, όταν κάποιος στην Αμερική

ΝΟΜΙΣΕ πως με κορόιδεψε και μου έφαγε χρήματα.

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε λίγα λόγια αν θέλεις να είσαι σωστός μαγαζάτορας πρέπει να κάνεις bypass τους εγχώριους αντιπρόσωπους!

 

Botiskt Αυτό δεν εννοείς?

 

Σε καμια περιπτωση δεν τους βαζω ολους εγχωριους αντιπροσωπους στην ιδια μοιρα.Προσφατα μαλιστα ειχα επικοινωνια με καποιους των οποιων η αντιμετωπιση και το ενδιαφερον με εξεπληξε ευχαριστα.Εχω επισης γνωρισει υπαλληλους μεγαλων καταστηματων που ενδιαφερθηκαν για τις οποιες αναγκες και αποριες ειχα σχετικα με εξοπλισμο αλλα το θεμα και αγκαθι ταυτοχρονα στην υποθεση ειναι οτι οι υπαλληλοι δεν διαμορφωνουν τις πολιτικες καταστηματων και αντιπροσωπων.Εαν δεν σταματησει η ψυχρη λογιστικη λογικη του ''φερνω οτι πουλαει'' και δεν λαβουν σοβαρα καποια θεματα οπως after sales service και customer support θα ειναι μονιμα χαμενοι απο καποιον thomann kai music productiv και δεν ξερω ποιον αλλον.Η εμπορια μουσικων οργανων και εξοπλισμου δεν εχει αναγκη πολιτικη ''μπακαλη'' που πολλοι υιοθετουν αλλα ουσιατικοτερη προσεγγιση του πελατη - μουσικου.Δεν εχει σημασια αν μιλαμε για επαγγελματιες η ερασιτεχνες.Ολοι ανεξερετως τα σκαμε και ακριβα καποιες φορες απλα πρεπει και οι εμποροι να καταλαβουν επιτελους οτι οταν κερδιζουν την εμπιστοσυνη της αγορας (εμας)προσφεροντας εκτος απο προιοντα και υπηρεσιες, τοτε θα τους προτιμαμε κ ας ειναι λιγο πιο ακριβοι απο ενα ξενο online store.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον υπάρχει λανθασμένη εντύπωση για το τί σημαίνει αντιπρόσωπος κατασκευάστριας μουσικών οργάνων στην Ε.Ε. και ειδικά στην Ελλάδα.

 

Δεν μιλάμε ούτε για Fender Hellas, ούτε για Γκίμπσον Α.Ε.

 

Σε κάθε περίπτωση οι ανιτπρόσωπο μπορεί να είναι από απλοί εισαγωγείς που έχουν μόνο συμφωνία αγορών με την κατασκευάστρια μέχρι πλήρης επιχείρηση διάθεσης και υποστήριξης αυτών των προϊόντων.

 

Εμεις θέλουμε το τελευταίο αλλά....

 

Σε μια χώρα-βρέφος σαν την Ελλάδα (ίσα-ίσα 11 εκ. κόσμος) με τις υπάρχουσες οικονομικές δυσκολίες και το γνωστό σε όλους "ελληνικότατο" σύστημα, δεν βγαίνει να δίνεις φουλ εξυπηρέτηση αν τη βγάζεις μόνο από τα μουσικά όργανα (εκτός άμα κάνεις μεγάλο τζίρο από αλλού).

 

Υπάρχουν άσχετοι, γάτες, καλοί, κακοί, αγαθοί, κουτοπόνηροι. Είτε είναι επιχειρηματίες είτε πελάτες.

 

Στη χώρα μας τον καλό τον λένε και χαζό.

 

Όταν η κουλτούρα μας περικλείεται σ'αυτή τη φράση, καταλαβαίνεις ότι ελάχιστοι δεν θα διστάσουν να σε ρίξουν με την πρώτη ευκαιρία & ούτε κάποιος θα σε εμπιστευτεί επειδή δείχνεις αθώος και καλοσυνάτος.

 

Βέβαια δεν αποτελεί δικαιολογία να τους βγάλουμε όλους εκμεταλλευτές με την πρώτη ευκαιρία. Για πολλές αρκουδιές στα ελληνικά καταστήματα (γενικά) ευθύνεται το κράτος, η εφορία, τα τελωνεία. Ο άλλος στο κάτω κάτω έχει επιχείρηση, προσπαθεί να την διαφυλάξει. Θα μεταφέρει το ρίσκο στον πελάτη, εκτός άμα τον ξέρει καλά (εδώ μετράνε οι γνωριμίες).

 

Για το θέμα της προπληρωμής ή της προκαταβολής, την προπληρωμή τη βρίσκω σχετικά απαράδεκτη. Σ'αυτή την περίπτωση ο "μαγαζής" θέλει να διαφυλάξει το κέρδος του και όχι τα τυχόν έξοδά του αν τελικά δεν το πάρεις. Η προκαταβολή είναι οκ.

 

Αν όμως θα το κάνει παραγγελία ειδικά για σένα και αμέσως κιόλας τότε δεν το κατακρίνω για το ύψος του ποσού.

 

Βέβαια η συμπεριφορά του πωλητή καμιά φορά μας στέλνει οπότε παίζει και αυτό ρόλο. Αρκετές φορές ήμουν με τα λεφτά στο χέρι να πάρω κάτι και η συμπεριφορά του μαγαζιού με έκανε να κάνω μεταβολή και δρόμο.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και βεβαια ο πελατης ειναι ο χρηματοδοτης ενος εμπορου!! Αλοιμονο! Απο που θα εχει κερδος ο εμπορος? Απο την Παναγιτσα που της αναβει καθε βραδυ το καντηλι?

 

Ο πελάτης είναι το κομμάτι το οποίο τελικά πρέπει να βγει ωφελημένο από μια εμπορική συναλλάγή. Γι αυτόν γίνονται όλα' date=' για να αποκτήσει το προϊόν για το οποίο ενδιαφέρεται.

 

Όταν του ζητάμε να χρηματοδοτήσει τον εκβιάζουμε. Το ρόλο του χρηματοδότη σε μια επιχείρηση συνήθως τον παίζουν οι φορείς της επιχείρησης, οι πιστωτές, οι τράπεζες, ενίοτε και το κράτος. όταν όμως αναλαμβάνει αυτό το ρόλο ο πελάτης, τότε υπάρχει κρίση στην αγορά.

 

[/quote']

 

Σε μια εμπορική συναλλαγή πρέπει να βγουν όλοι ωφελημένοι.

 

Ο πελάτης ΔΕΝ είναι ο χρηματοδότης του εμπόρου. Ο χρηματοδότης είναι εντελώς άσχετο πράγμα. Ο πελάτης θέλει κάτι που διαθέτει ή μπορεί να διαθέσει ο έμπορος και, αν συμφωνήσουν στους όρους, το αγοράζει. Δεν τον εκβιάζει κανένας, εκτός από την περίπτωση μονοπωλίου, που είναι καραμπινάτη παρανομία γι'αυτό το λόγο.

 

Και κάτι ακόμα. Το κράτος (δηλαδή εμείς σε τελική ανάλυση) δεν θα έπρεπε να είναι χρηματοδότης καμίας επιχείρησης, γιατί σε αυτήν την περίπτωση δεν έχει λόγω ύπαρξης. (*edit: εννοώ χρηματοδότης επιχείρησης που αδυνατεί να τα βγάλει πέρα μόνη της, δηλαδή μη βιώσιμης επιχείρησης)

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου