Προς το περιεχόμενο

Ολα ειναι ωραια στο Ελλαδιστάν....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε μια εμπορική συναλλαγή πρέπει να βγουν όλοι ωφελημένοι.

 

Ο πελάτης ΔΕΝ είναι ο χρηματοδότης του εμπόρου. Ο χρηματοδότης είναι εντελώς άσχετο πράγμα. Ο πελάτης θέλει κάτι που διαθέτει ή μπορεί να διαθέσει ο έμπορος και' date=' αν συμφωνήσουν στους όρους, το αγοράζει. Δεν τον εκβιάζει κανένας, εκτός από την περίπτωση μονοπωλίου, που είναι καραμπινάτη παρανομία γι'αυτό το λόγο.

 

Και κάτι ακόμα. Το κράτος (δηλαδή εμείς σε τελική ανάλυση) δεν θα έπρεπε να είναι χρηματοδότης καμίας επιχείρησης, γιατί σε αυτήν την περίπτωση δεν έχει λόγω ύπαρξης.[/quote']

 

Ο καπιταλιστής θα σου πουλήσει το σκοινί με το οποίο θα τον κρεμάσεις.Οι σοβιετικοί λέγανε που και που καμιά σωστή κουβέντα.

 

 

 

Το κράτος συστήνει μια επιχειρήση όταν το ιδιωτικό κεφάλαιο δεν μπορεί,συνήθως κοινής ωφέλειας που χρειάζονται τεράστιες επενδύσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 228
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Να πω και εγω μια γνωμη.

 

Η "καινουργια" κιθαρα των ελληνικων μαγαζιων ειναι η κιθαρα που ειναι κρεμασμενη στο σταντ επι 6 μηνες να την παιρνει ο ηλιος, η υγρασια και οι διαφορες θερμοκρασιας; Αυτη που εχουν παιξει 100 βρωμοχερα επι 100 ωρες χωρις κανεναν να τον νοιαζει να την προσεχει; Αυτη που δεν εχει την οριτζιναλ συσκευασια και το συνοδευτικο μανιουαλακι και που αιωρειται απο το μπρατσο ολο το καλοκαιρι που το μαγαζι εχει γινει φουρνος;

 

Και η μεταχειρισμενη κιθαρα τοτε ποια ειναι; Η δικη μου που την εχω σπιτι μου που δεν την παιρνει ο ηλιος και την προσεχω σα τα ματια μου και την αγγιζω μονο εγω με προσοχη και την γυαλιζω και εχω κρατησει και τα οριτζιναλ αυτοκολλητα;

 

Σε μια αντιπροσωπεια αυτοκινητου το αυτοκινητο που το εχει κανει τεστ ντραιβ η μιση Αθηνα, ειναι εκτος εγγυησης εργοστασιου και εχουν χασει τα αρχικα του μανιουαλς κλπ σας το πουλανε για καινουργιο στην πληρη τιμη; η το παιρνετε χωρις τεστ ντραιβ; (που κανει αμα λαχει και 30.000 και εχει και ρισκο στο να το χτυπησεις στη δοκιμη) ; Ακομα και φετα/ελιες των 2 ευρω να αγορασεις αν ζητησεις σου δινουν να δοκιμασεις. Μονο οι κιθαρες δεν μπορουν να δοκιμαστουν;

 

Και να σημειωθει οτι τα ελληνικα καταστηματα πουλανε τα "μεταχειρισμενα-αλλα-νεα-και-χωρις-δοκιμη" οργανα μιση φορα πανω απο τα ξενα μαγαζια.

 

Αυτοι πρεπει να μας δινουν προκαταβολη για να κλεισει μια αγορα και οχι εμεις γιατι αυτοι στο 99% των περιπτωσεων αυτοι μας επιφυλλασουν δυσαρεστες εκπληξεις.

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια εμπορική συναλλαγή πρέπει να βγουν όλοι ωφελημένοι.

 

Ο πελάτης ΔΕΝ είναι ο χρηματοδότης του εμπόρου. Ο χρηματοδότης είναι εντελώς άσχετο πράγμα. Ο πελάτης θέλει κάτι που διαθέτει ή μπορεί να διαθέσει ο έμπορος και' date=' αν συμφωνήσουν στους όρους, το αγοράζει. Δεν τον εκβιάζει κανένας, εκτός από την περίπτωση μονοπωλίου, που είναι καραμπινάτη παρανομία γι'αυτό το λόγο.

 

Και κάτι ακόμα. Το κράτος (δηλαδή εμείς σε τελική ανάλυση) δεν θα έπρεπε να είναι χρηματοδότης καμίας επιχείρησης, γιατί σε αυτήν την περίπτωση δεν έχει λόγω ύπαρξης.[/quote']

 

Ο καπιταλιστής θα σου πουλήσει το σκοινί με το οποίο θα τον κρεμάσεις.Οι σοβιετικοί λέγανε που και που καμιά σωστή κουβέντα.

 

 

 

Το κράτος συστήνει μια επιχειρήση όταν το ιδιωτικό κεφάλαιο δεν μπορεί,συνήθως κοινής ωφέλειας που χρειάζονται τεράστιες επενδύσεις.

 

Έχω κάνει edit σ'αυτό που έγραψα, δεν ολοκλήρωσα τη σκέψη μου σωστά :wink:

 

Όλοι λένε κάπου κάπου κάτι σωστό αλλά οι πράξεις είναι που μετράνε σε τελική ανάλυση.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον υπάρχει λανθασμένη εντύπωση για το τί σημαίνει αντιπρόσωπος κατασκευάστριας μουσικών οργάνων στην Ε.Ε. και ειδικά στην Ελλάδα.

 

Δεν μιλάμε ούτε για Fender Hellas' date=' ούτε για Γκίμπσον Α.Ε.

 

Σε κάθε περίπτωση οι ανιτπρόσωπο μπορεί να είναι από απλοί εισαγωγείς που έχουν μόνο συμφωνία αγορών με την κατασκευάστρια μέχρι πλήρης επιχείρηση διάθεσης και υποστήριξης αυτών των προϊόντων.

 

Εμεις θέλουμε το τελευταίο αλλά....

 

Σε μια χώρα-βρέφος σαν την Ελλάδα (ίσα-ίσα 11 εκ. κόσμος) με τις υπάρχουσες οικονομικές δυσκολίες και το γνωστό σε όλους "ελληνικότατο" σύστημα, δεν βγαίνει να δίνεις φουλ εξυπηρέτηση αν τη βγάζεις μόνο από τα μουσικά όργανα (εκτός άμα κάνεις μεγάλο τζίρο από αλλού).

 

Υπάρχουν άσχετοι, γάτες, καλοί, κακοί, αγαθοί, κουτοπόνηροι. Είτε είναι επιχειρηματίες είτε πελάτες.

 

Στη χώρα μας τον [u']καλό[/u] τον λένε και χαζό.

 

Όταν η κουλτούρα μας περικλείεται σ'αυτή τη φράση, καταλαβαίνεις ότι ελάχιστοι δεν θα διστάσουν να σε ρίξουν με την πρώτη ευκαιρία & ούτε κάποιος θα σε εμπιστευτεί επειδή δείχνεις αθώος και καλοσυνάτος.

 

Βέβαια δεν αποτελεί δικαιολογία να τους βγάλουμε όλους εκμεταλλευτές με την πρώτη ευκαιρία. Για πολλές αρκουδιές στα ελληνικά καταστήματα (γενικά) ευθύνεται το κράτος, η εφορία, τα τελωνεία. Ο άλλος στο κάτω κάτω έχει επιχείρηση, προσπαθεί να την διαφυλάξει. Θα μεταφέρει το ρίσκο στον πελάτη, εκτός άμα τον ξέρει καλά (εδώ μετράνε οι γνωριμίες).

 

Για το θέμα της προπληρωμής ή της προκαταβολής, την προπληρωμή τη βρίσκω σχετικά απαράδεκτη. Σ'αυτή την περίπτωση ο "μαγαζής" θέλει να διαφυλάξει το κέρδος του και όχι τα τυχόν έξοδά του αν τελικά δεν το πάρεις. Η προκαταβολή είναι οκ.

 

Αν όμως θα το κάνει παραγγελία ειδικά για σένα και αμέσως κιόλας τότε δεν το κατακρίνω για το ύψος του ποσού.

 

Βέβαια η συμπεριφορά του πωλητή καμιά φορά μας στέλνει οπότε παίζει και αυτό ρόλο. Αρκετές φορές ήμουν με τα λεφτά στο χέρι να πάρω κάτι και η συμπεριφορά του μαγαζιού με έκανε να κάνω μεταβολή και δρόμο.

 

Οταν εισαι ''πελατης'' ενος καταστηματος εν ελλαδι πρεπει να αξιολογησαι κ απο αυτο.Ο υπαλληλος μπορει να σε ξερει και να θελει να σε εξυπηρετησει αλλα για τον ιδιοκτητη εισαι ενας αγνωστος.Ξερω τις δυσκολιες που αντιμετωπιζονται στην χωρα μας απο εφορια,τελωνεια γιατι πολλες φορες σκονταψα και εγω εκει αλλα....

 

Οταν εχεις χωσει πολλα χιλιαρικα σε εναν εμπορο και αντιπροσωπο,οταν η επικοινωνια σου με αυτον ειναι σχεδον καθημερινη για διαφορα θεματα εξοπλισμου και σερβις τοτε ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙΣ οτι εισαι αλλη μια γραμμη στο πελατολογιο και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ την ψυχρη λογιστικη αντιμετωπιση που πολλοι σου δειχνουν.Εκει λοιπον συγκρινεις και επιλεγεις μεταξυ σε εγχωριους και εξωτερικου.

 

Ενα παραδειγμα θα πω και τελειωνω, εκανα μια παραγγελεια σε online store πριν λιγο καιρο αξιας 1500 ευρω,επικοινωνισε μαζι μου ο υπαλληλος και μου ειπε οτι το ταδε αξιας 900 ευρω δεν το εχω (ολα οσα παραγγειλα παρεμφερει μεταξυ τους-πιατινια και βασεις τους) ειπα και εγω αφου δεν το εχεις αυτο μην μου στελνεις ουτε τα αλλα.Δεν περασε μια ωρα και με πηρε τηλ να μου πει οτι μου εχει βρει οτι του ελειπε και μου τα στελνει.

 

Τωρα εγω ρωταω?εχει αναγκη το megastore που πουλαει σε ολον τον κοσμο τα δικα μου 1500 ευρω?Δεν θα μπορουσε να με γραψει και να μην ασχοληθει μαζι μου?Οπως και να εχει ομως, εχει πολιτικη! Ειτε εισαι πελατης των 50ευρω ειτε των 10.000 ασχολουνται μαζι σου το ιδιο.

Στην ελλαδα ομως κανεις το σταυρο σου πριν μπεις μεσα στο καταστημα η πριν μιλησεις στο τηλ γιατι δεν ξερεις τι σε περιμενει.. :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω κάνει edit σ'αυτό που έγραψα' date=' δεν ολοκλήρωσα τη σκέψη μου σωστά :wink:

 

[/quote']

 

Οk,τώρα το είδα.Όντως έτσι πρέπει να είναι,άλλωστε ελεύθερη αγορά έχουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγω μια γνωμη.

 

Η "καινουργια" κιθαρα των ελληνικων μαγαζιων ειναι η κιθαρα που ειναι κρεμασμενη στο σταντ επι 6 μηνες να την παιρνει ο ηλιος' date=' η υγρασια και οι διαφορες θερμοκρασιας; Αυτη που εχουν παιξει 100 βρωμοχερα επι 100 ωρες χωρις κανεναν να τον νοιαζει να την προσεχει; Αυτη που δεν εχει την οριτζιναλ συσκευασια και το συνοδευτικο μανιουαλακι και που αιωρειται απο το μπρατσο ολο το καλοκαιρι που το μαγαζι εχει γινει φουρνος;

 

[/quote']

 

Aυτό είναι μεγάλη αλήθεια!!! Ειδικά σε μικρότερα μαγαζάκια!

 

Γι αυτό άλλωστε υπάρχουν και τα demo, αλλά 3 πουλάκια κάθονταν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις απόλυτο δίκιο στο θέμα της έλλειψης σεβασμού botiskt.

 

Γι'αυτό και μίλησα για την κουλτούρα μας πιο πάνω. Είμαστε για τα μπάζα και αυτό μεταφράζεται και στα μαγαζιά με μουσικά όργανα και παντού.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου