Προς το περιεχόμενο

Ένα τραγούδι για το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης


Lampiris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ποιο τραγούδι του Χατζηνάσιου ή του Πολυκανδριώτη τους κατατάσει στους Μουσικάρες????

 

ΕΛΕΟΣ!!! :roll:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 87
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Administrator

lampiris ευχαριστούμε για τα βιογραφικά.

 

Είναι για να μαθαίνουν οι νεότεροι αλλά κυρίως γι αυτούς που δεν σέβονται λόγω του ότι πέρνουν τον εαυτό τους σαν σημείο αναφοράς.

 

Ο lambrosgg λειτουργεί καθαρά σαν troll με κουβέντες για τα καλλιστεία (αφού βρίσκονται στο ίδιο καλιτεχνικό επίπεδο!) αλλά και ότι βλέπει στην τηλεόραση, πάντα μέσα από το προσωπικό του υποκειμενικό πρίσμα.

 

Φίλε μου αρκετά με το ζαμπόν... Αν έχεις κάτι πιό σχετικό με τη μουσική (σαν μουσικός) γράψε. Αλλά μόνο τότε.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόλαυτα δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε το γεγονός ότι συνήθως τα μέλη κριτικών επιτροπών ελληνικών διαγωνισμών ( συμπεριλαμβανομένου και του φεστιβάλ τραγουδιού θεσσαλονίκης ) δεν έχουν τις απαιτούμενες μουσικές γνώσεις αλλα περιορίζονται συνήθως στην ελληνική λαική και έντεχνη μουσική.

Θα πω 2 πράγματα:

1ον Πώς μπορεί ο κατ εμέ πολύ ταλαντούχος κ. Χατζηνάσιος να κρίνει ένα κομμάτι που ανήκει στο χώρο πχ της Electronica τη στιγμή που ίσως να μην ξέρει καν τί είναι η Electronica;;;

2ον Σας δίνω το link ενός άλλου ελληνικού διαγωνισμού μουσικής σύνθεσης για να ακούσετε ένα από τα κομμάτια που βράβευσε ελληνική κριτική επιτροπή στην Κατηγορία POP ( προσέξτε... στην Κατηγορία Pop ). Το link που δίνω είναι τα αποτελέσματα του κοινού, τα οποία πιθανόν να μην τα έλαβε υπόψη η κριτική επιτροπή παρόλο που ισχυρίζονται για το αντίθετο. Διότι δεν γίνεται ένα κομμάτι που βγαίνει τελευταίο ( και εδώ αναφέρομαι σε έναν άλλον διαγωνιζόμενο του ίδιου διαγωνισμού ) με 1 ψήφο στο κοινό να βγαίνει 1ο ( !!! ) στην τελική κατάταξη ( ήταν από κοινού η ψηφοφορία επιτροπή - κοινό )!!! Ακούστε το... Pop κομάτι του Αντωνίου Βασίλη ( και αν δεν ακούσετε ένα καθαρό Rock κομμάτι με τις κιθάρες στη διαπασών εγώ δεν θα ξαναπαίξω μουσική ). Το λέω αυτό γιατί συνήθως τα μέλη ελληνικών κριτικών επιτροπών δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις όχι μόνο για να κρίνουν το επίπεδο μιας σύνθεσης αλλά δεν μπορούν να ξεχωρίσουν ούτε καν ένα Pop από ένα Rock κομμάτι!!!

 

http://www.iekdeltaradio.gr/beyourmusic/symmetoxes.html

 

( πατήστε πάνω δεξιά το "Δείτε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Δηλαδή το θέμα μας είναι... Οι κριτικές επιτροπές;

 

Γιατί θέτεις τόσο αόριστα θέματα;

Τι να συγκρίνουμε;

Δεν είναι όλοι οι διαγωνισμοί οι ίδιοι.

Κι εσύ και ο καθένας μπορεί να κάνει κάποιον.

Το θέμα είναι τι κύρος θα'χει.

Για το Φεστιβάλ Θεσ/νίκης μιλάμε.

 

Κατι βασικό.

Δεν έχουμε όλοι το ίδιο υποκειμενικό κριτίριο.

Εμένα μου αρέσει το κόκκινο κι εσένα το άσπρο.

 

Πριν κρίνεις κάτι πρέπει να ξέρεις και τις προδιαγραφές και τη φιλοσοφία του ζητούμενου για να κρίνεις σε όσο το δυνατόν αντικειμενική βάση.

 

Ας μη το ξεχειλώσουμε το θέμα με υποθετικά πράγματα. Δεν βγαίνει άκρη έτσι.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα μας αγαπητέ Γιάννη όχι, δεν είναι οι κριτικές επιτροπές, άλλοι το ξεκίνησαν και μίλησαν για βιογραφικά και μέλη επιτροπών και εσύ και εγώ δώσαμε συνέχεια. Έπρεπε όμως να το γράψω αυτό το μήνυμα για να ξέρουν οι διαγωνιζόμενοι ελληνικών διαγωνισμών τί θα έχουν να αντιμετωπίσουν μελλοντικά...

Ακρόαση του 1 λεπτού

και έλλειψη γνώσεων όλων των μουσικών ειδών

εκ μέρους του κάθε ενός μέλους των κρτιτικών επιτροπών, κάτι που δεν θέλω να πιστεύω, αλλά αφού εσύ το υποστήριξες ( αυτό για το ένα λεπτό ) σε πιστεύω ότι έτσι γίνεται.

 

Επιμένω όμως ότι τα κομμάτια θα πρέπει να κούγονται ολόκληρα ξανά και ξανά ( διότι αν έχεις να κρίνεις 1.000 τραγούδια πώς θα θυμάσαι το τραγούδι με τον αριθμό 134 όταν φτάσεις στο 976;)

και επίσης τα μέλη των επιτροπών να έχουν πολύ περισσότερες μουσικές γνώσεις πάνω σε πολλά είδη μουσικής.

 

Και για να έρθουμε και στο φεστιβάλ τραγουδιού θεσσαλονίκης, λέει το καταστατικό ότι γίνονται δεκτά ΟΛΑ τα είδη μουσικής. Πώς θα κριθούν όμως ΟΛΑ τα είδη μουσικής αν τα μέλη που βάζεις για κριτές δεν ξέρουν τί γίνεται πέρα από την ελληνική λαική και έντεχνη μουσική;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το electro είναι πολύ καλό, θα εκτιμηθεί και από τους σκυλάδες και από τους ροκάδες και από τους κλασικούς κι ας μην έχουν εκούσει ποτέ electro.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το electro είναι πολύ καλό' date=' θα εκτιμηθεί και από τους σκυλάδες και από τους ροκάδες και από τους κλασικούς κι ας μην έχουν εκούσει ποτέ electro.[/quote']

 

Το τί συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα, απέχει πολύ από αυτό που αναφέρεις.

Σε καμιά διοργάνωση του νέου φεστιβάλ τραγουδιού θεσσαλονίκης δεν έχουμε ακούσει και άλλα είδη μουσικής πέραν του σκυλάδικου, του έντεχνου και τραγουδιών της δεκαετίας του 1940 και 1950 ( βλέπε περσινό νικητή ). Έτυχε να περάσουν και κανά 2 κομάτια ποπ και ροκ και αυτό ήταν όλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Φίλε Sonic_Z ή Βασίλη(; ).

Αν θες να μου απευθύνεσαι, σε παρακαλώ να χρησιμοποιείς το ψευδόνυμο μου όπως όλοι σε αυτό το forum.

 

Συνέχεια δεν έδωσα στις επιτροπές αλλά προσπάθησα σαν admin να βάλω μια τάξη στην κουβέντα.

 

Να σου απαντήσω όμως στα ερωτήματα που σε βασανίζουν.

 

1.Για το 1 λεπτό μίλησα προσωπικά. Αυτό έκανα εγώ. Δεν πήρα στους ώμους μου τους πάντες.

 

2.Επειδή ξέρεις τη δημοσιευμένη δουλειά το "Χ" Χατζηνάσιου, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ακούει ή γράφει κι άλλες μουσικές. Η ζωή, όπως θα διαπιστώσεις σιγά-σιγά, είναι μεγάλη και χωράει πολλά πράγματα.Εξ άλλου γι αυτό δεν είναι μονοπρόσωπες οι επιτροπές. Για να αλληλοκαλύπτονται.

 

Και πάλι θα πρέπει να λάβεις υπ'όψη ότι ζούμε σε ένα κόσμο ανθρώπινο με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται. Προσωπικές σχέσεις, αντιπάθειες, άγνοια, ημιμάθεια, άρπα-κόλλα, κλπ. Ολα μέσα στο παιχνίδι είναι. Γι αυτό αντί να γκρινιάζεις, μη συμμετέχεις και μην ασχολείσαι με αυτά. Θα σε απογοητεύουν συνέχεια.

 

Η προσωπική μου λοιπόν πρόταση προς κάθε επίδοξο συμμετέχοντα οποιουδήποτε διαγωνισμού, είναι να λάβει τα παραπάνω υπ'όψη και αν μπορεί, σαν ένα βήμα παραπάνω, να φιλτράρει τους διαγωνισμούς που γίνονται για λόγους προβολής και μάρκετινγκ εταιριών, από αυτούς που μπορούν να του αποφέρουν πραγματικό κέρδος.

 

Είτε σε προβολή, είτε σε χρήμα, είτε σε επιβεβαίωση και αναγνώριση της δουλειάς τους.

 

Σε τελική ανάλυση, είναι σημαντικός ο φορέας και οι άνθρωποι που τα διοργανώνουν.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπρεπε όμως να το γράψω αυτό το μήνυμα για να ξέρουν οι διαγωνιζόμενοι ελληνικών διαγωνισμών τί θα έχουν να αντιμετωπίσουν μελλοντικά...

Ακρόαση του 1 λεπτού

και έλλειψη γνώσεων όλων των μουσικών ειδών

εκ μέρους του κάθε ενός μέλους των κρτιτικών επιτροπών' date=' κάτι που δεν θέλω να πιστεύω, αλλά αφού εσύ το υποστήριξες ( αυτό για το ένα λεπτό ) σε πιστεύω ότι έτσι γίνεται.

 

Επιμένω όμως ότι τα κομμάτια θα πρέπει να κούγονται ολόκληρα ξανά και ξανά ( διότι αν έχεις να κρίνεις 1.000 τραγούδια πώς θα θυμάσαι το τραγούδι με τον αριθμό 134 όταν φτάσεις στο 976;)

και επίσης τα μέλη των επιτροπών να έχουν πολύ περισσότερες μουσικές γνώσεις πάνω σε πολλά είδη μουσικής.[/quote']

 

Ρε συ Sonic_Z, πρακτικά τι μπορεί να γίνει; Έστω ότι έχεις να ακούσεις 1000 τραγούδια εσύ. Πώς ακριβώς θα τα ακούσεις όλα με την ίδια προσοχή, και επιπλέον με την ίδια φρεσκάδα (του τύπου έλλειψη κούρασης), την ίδια ψυχολογία κλπ κλπ κλπ, δίνοντας στο καθένα και 2-3 ακροάσεις; Δε γίνεται αυτό, εκ των πραγμάτων. Θέλει υπερβολικά πολύ χρόνο για πλήρεις ακροάσεις, και μάλιστα για τραγούδια που ακούς εξ αρχής ότι ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ αυτόν το χρόνο. Θες να σου στείλω 15 cd από αυτά που μου ερχόντουσαν για review; Να δεις ότι όντως σε 5 λεπτά θα ξέρεις ποιο αξίζει και ποιο όχι. Πόσο μάλλον για ένα τραγούδι. Όταν ακούς το πρώτο λεπτό και είναι ΜΑΠΑ, πόσο να σωθεί στα δύο επόμενα; Επιπλέον, έχοντας μια (μικρή πάντα) σχετική εμπειρία, θα σου πω ότι στο σορό με τα βαρετά, το 134 θα το θυμάσαι πολύ καλά όταν φτάσεις όχι μόνο στο 976 αλλά και στο 2976. Μπορεί να μη θυμάσαι ακριβώς, αλλά θα θυμάσαι ότι ως τραγούδι άξιζε. Λάβε υπ'όψιν σου και ότι τα τελευταία 2.500 χρόνια υπάρχει και η γραφή, οπότε μπορούν οι άνθρωποι άνετα να κρατάνε και σημειώσεις για το τι τους άρεσε και τι όχι :) :lol:

 

Τώρα για το άλλο που λες, μα πώς είναι δυνατόν να συγκρίνεις ένα χορευτικό latin κομμάτι με ένα εσωστρεφές ακουστική κιθάρα/φωνή; ¶λλος ο στόχος του κάθε τραγουδιού πρωτίστως, και επιπλέον το προσωπικό γούστο μπαίνει στη μέση. Βέβαια και πάλι καταλαβαίνεις αν κάποιο είναι καλό ενώ το άλλο είναι κακό, αλλά αν είναι και τα δύο καλά τι κάνεις; Και σε κάθε περίπτωση, διαγωνισμός είναι στον οποίον πας ΑΝ θες, δεν είναι πανελλήνιες που θες κάτι απαραιτήτως αντικειμενικό. Στο διαγωνισμό κρίνουν και βάσει του γούστου τους ;)

 

Κλείνοντας, για να είμαι ειλικρινής δε μου αρέσει η στάση σου. Δε διάβασες προσεκτικά αυτό που σου έγραψα πριν και μου τα έχωσες κανονικά. Οι περισσότεροι θα σου απαντούσαν σε ανάλογο ύφος. Εγώ δεν το έκανα και απλά σου εξήγησα τι εννοούσα. Νομίζω ότι το να πεις ένα "συγνώμη, λάθος" θα ήταν πιο λογικό από το να μη μου απαντήσεις καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να απαντήσω πρώτα στον yameth. OK, θα σε αποκαλώ yameth. Α και δεν με λένε Βασίλη.

Τώρα απαντώντας σε σένα menelaos δεν αισθάνθηκα ότι θα έπρεπε να σου ζητήσω συγνώμη, διότι μπήκες στη μέση της συζήτησης και μάλιστα στο χρονικό σημείο που μιλούσα εγώ με τον yameth για το 1 λεπτό ακρόασης. Για να το έκανες αυτό προφανώς θέλησες να υπερασπιστείς την άποψη ότι ναι μέσα σε 1 λεπτό μπορείς να κρίνεις ένα ολόκληρο κομμάτι!!! Αν δεν το έκανες για αυτό το λόγο και κατάλαβα λάθος, για ποιο λόγο πόσταρες το μήνυμά σου τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή; Δεν κατάλαβα το λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να σου ζητήσω συγνώμη. :roll:

Και κλείνοντας να πω ότι από τη στιγμή που δεν μπορείς να βάλεις στην άκρη αντιπάθειες, συμπάθειες κλπ, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια κρίσης μιας σύνθεσης ως καλής ή κακής, από τη στιγμή που δεν μπορείς να κρίνεις 1.000 τραγούδια θεωρώντας το αδύνατο, μην διοργανώνεις διαγωνισμό και μην βάζεις σε τέτοιες διαδικασίες τους νέους έλληνες καλλιτέχνες. Αν θέλεις πραγματικά να τους βοηθήσεις και να τους αναδείξεις, χρησιμοποίησε άλλους τρόπους. Οι διαγωνισμοί δεν είναι μονόδρομος. Τόσο απλό είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου