Προς το περιεχόμενο

Εξοπλισμός ή τεχνική;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 81
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Υποψιαζομαι οτι κολλησες το μικροβιο απο τον register :wink:

 

Ναι ρε....... Αυτος φταιει για ολα.... :lol:

Απο παλια οχι απο τωρα.....εχει προιστορια το θεμα register...xaxaxaxa

"Simplicity is gold"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α,και κατι ακομα ΠΟΛΥ σημαντικο!

Για να προχωρησεις μπροστα σαν κιθαριστας θα πρεπει να "ανεβασεις" τον εαυτό σου απο το επίπεδο του "κιθαριστα" στο επίπεδο του "μουσικού",αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να αφιερώσεις & ΠΟΛΛΕΣ ωρες ΑΚΡΟΑΣΗΣ μουσικής και βεβαια να ανοιχτεις ΣΕ ΟΛΑ τα μουσικά είδη & να μη μεινεις κολημμένος σε ενα :wink:

 

Απο την πειρα μου σου λεω ότι ενα απο τα μεγαλύτερα εμποδια που βαζουν οι ιδιοι οι κιθαριστες στην εξελιξη τους ειναι η αποκλειστική ενασχόληση με ΕΝΑ & ΜΟΝΑΔΙΚΟ είδος,(π.χ. το κλασσικο προβλημα που εχουν πολλοι μεταλλάδες κιθαριστες που δεν ξερουν ακκορντα ή και πολλοι "alternative" κιθαριστες που δεν ξερουν να παιξουν μια απλη μελωδικη γραμμη... )

 

Δεν υπάρχει καλύτερος τροπος να εξελιχθεις σαν μουσικός απο το να ΑΚΟΥΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ & να "κλεβεις" απο παντού :wink:

 

Αν προσέξεις το παίξιμο των πραγματικα μεγάλων κιθαριστών θα δεις οτι περιλαμβάνει πολλα είδη μουσικής (π.χ.το γνωστοτερο παράδειγμα ειναι ο Hendrix o οποίος εχει παρα πολλα στοιχεια country & soul στο παιξιμο του...)

 

Τελος σε συμβουλευω να ΜΑΘΕΙΣ ΑΚΚΟΡΝΤΑ (οσο πιο πολλα μπορείς & οχι μονο τα βασικά) θα σου ανοίξουν πραγματικά νεους δρομους έκφρασης :wink: & να μην αμελήσεις την ΡΥΘΜΙΚΗ πλευρά της κιθαρας (που ειναι & η σημαντικοτερη) με αλλα λόγια μάθε να παίζεις για το ΤΡΑΓΟΥΔΙ & οχι για την κιθάρα :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Superfunk (αν βέβαια αναφέρεσαι σε μένα) δεν είμαι τόσο αρχάριος όσο μπορεί να "ακούγομαι"...:D:D:D

χε χε

Απλά με έχουν πιάσει οι ανασφάλειες μου τελευταία και δε λένε να με αφήσουν... Ιχθύς βλέπεις!!! :lol: :lol:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Superfunk.... Οσο αφορα το τελευταιο σου ποστ, πιστευω οτι το τηρω κατα γραμμα ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!!!!

Ακουγεται λιγο εγωιστικο (ψωνισμενος δηλαδη), αλλα δεν ειναι ετσι....

Το εννοω.... και αυτο κανω ακολουθωντας συμβουλες μεγαλυτερων μου (και στην ηλικια και στη γνωση και στο παιξημο και σε πολλα αλλα πραματα)......

"Simplicity is gold"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελος σε συμβουλευω να ΜΑΘΕΙΣ ΑΚΚΟΡΝΤΑ (οσο πιο πολλα μπορείς & οχι μονο τα βασικά) θα σου ανοίξουν πραγματικά νεους δρομους έκφρασης :wink: & να μην αμελήσεις την ΡΥΘΜΙΚΗ πλευρά της κιθαρας (που ειναι & η σημαντικοτερη) με αλλα λόγια μάθε να παίζεις για το ΤΡΑΓΟΥΔΙ & οχι για την κιθάρα :wink:

 

 

Αν και συμφωνώ απόλυτα με τα υπόλοιπα που γράφεις' date=' μ'αυτό δεν μπορώ να συμφωνήσω, εκτός αν δεν το εννοούσες όπως το έγραψες. Το να κάθεται κανείς να μαθαίνει ακκόρντα είναι μια από τις χειρότερες πρακτικές που μπορεί να ακολουθήσει. Όπως και το να κάθεται να παίζει όλη μέρα κλίμακες και modes. Γιατί μετά το μόνο που θα παίζει τελικά θα είναι κλίμακες και ακκόρντα.

 

Αυτό που πρέπει να κάνει αντ'αυτών, είναι να καθίσει να μελετήσει [b']Αρμονία[/b], ώστε να καταλάβει επιτέλους κάποια στιγμή για ποιο λόγο οι συγχορδίες και οι κλίμακες στην κιθάρα έχουν τη μορφή και τη δομή που έχουν! :wink:

 

Και έτσι φτάνουμε στο πρώτο που λες, να γίνει κανείς δηλαδή Μουσικός και όχι απλώς Κιθαρίστας. Δεν αμφιβάλλω και η ιστορία το δείχνει ότι πολλοί αυτοδίδακτοι κιθαρίστες είναι ανάμεσα στους κορυφαίους, χωρίς να έχουν διαβάσει στη ζωή τους μια νότα από το χαρτί, όμως το αν ασχοληθεί κανείς λίγο με τη θεωρία, και να προσπαθεί να "μεταφράσει" αυτά που μαθαίνει στο παίξιμό του, πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος τρόπος. 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που εννοω ειναι οτι το να μαθει καποιος οσο περισσότερο "λεξιλόγιο" (γιατι για εμενα λεξιλόγιο ειναι τα ακκορντα) ειναι ΠΟΛΥ καλό για το παιξιμο του.

 

π.χ. αν καποιος κιθαριστας ο οποιός για χρονια χρησιμοποιεί τους ιδιους & ιδιους μπαρέδες μάθει καποια βασικα inversions τοτε ΟΛΟ του το παιξιμο παιρνει άλλη υφη & ήχο,(και το ΜΥΑΛΟ του βεβαια παίρνει φωτια με την καλη εννοια) η ιδια η γνωση πανω στα ακκορντα σε οδηγει στην αρμονια :wink:

το ιδιο και με τα suspended & non root chords και ου το καθε εξης...

πιστεψε με το εχω δει να συμβαίνει πολλές φορές .......

 

αλλα μαλλον το ιδιο πραγμα λεμε με διαφορετικα λογια :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που εννοω ειναι οτι το να μαθει καποιος οσο περισσότερο "λεξιλόγιο" (γιατι για εμενα λεξιλόγιο ειναι τα ακκορντα) ειναι ΠΟΛΥ καλό για το παιξιμο του.

 

καλα εδω θα διαφωνησω 100%... 8O 8O 8O

οκ καλη και αγια η ρυθμικη αλλα μην ξεγραφεις και το lead παιξιμο ετσι απλα λεγοντας μονο chords και..μετα ο γκρεμος γιατι δεν ειναι ετσι...

 

εκτος αν καποιες φορες υπερβαλλεις λιγο παραπανω για να τονισεις το ποσο σημαντικη ειναι και η ρυθμικη κιθαρα...(που συμφωνουμε ολοι πιστευω)

δηλαδη o miles davis κτλ κτλ...δεν ειχε "λεξιλογιο"... 8O 8O΄;;;;; :?:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου