Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπον παιδια ζηταω συγνωμη εξαρχης αλλα ειμαι ασχετος με φωνητικα. Ειμαι ο κιθαριστας του συγκροτηματος και εχουμε ενα θεμα με τον τραγουδιστη μας... Ειναι καλιφωνος και πιανει νοτες σχετικα ευκολα. Πολλες φορες παιζουμε οι δυο μας και ακουστικα σε δωματιακι και ακουγεται πολυ ομορφη η φωνη του η τουλαχιστον σωστη(απ'οτι μπορω να κρινω εγω). Το θεμα ειναι πως οταν παμε στο στουντιο δεν ακουγεται τοσο καλα και θεωρω πως φταιει οτι παιζουμε δυνατα(δηλαδη σε φυσιολογικα πλαισια για στουντιο αλλα καταλαβαινετε...) Καναμε δυο rehearsal recordings και δεν ακουγοταν καθολου καλα και φαλτσαρε σε μερικα σημεια... Και ο ιδιος στο καταλαβε και στο δευτερο demo ακουγοταν αρκετα καλυτερος ομως και παλι σε σχεση με αυτο που καταφενρει οταν παιζουμε απλα οι δυο μας και οχι ολη μπαντα μαζι στο στουντιο δεν συγκρινεται... Τι λετε οτι φταιει? Τι μπορει να κανει για να το διορθωσει?

 

Help γιατι δεν το εχω με την φωνη! Ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ηχολήπτη δεν έχετε στο control room?

οι εντάσεις στην ηχογράφηση είναι θέμα ηχολήπτη δεν έχει σχέση με το πόσο δυνατά παίζετε τις εντάσεις τις φτιάχνει αυτός.

 

Το φάλτσο είναι περίεργη υπόθεση.

Αν παίζετε τα σωστά πράγματα όταν είστε όλοι μαζί και όχι ότι να΄ναι πάλι θα πρεπε να υπάρχει θέμα μέτρων και όχι τόνου. Γενικά καλό είναι να κάνουν πρόβες όλοι μαζί και όχι εσύ με αυτόν μόνοι σας. Μετά είναι θέμα πόσο καλά έχει τα κομάτια, αν τα λέει καιρό, αν τα έχει πει live και τα έχει "διαβάσει", να μην έχει άγχος. Εξαρτάται κιόλας γιατί ηλικίες μιλάμε και για τι επίπεδο μπάντας.

 

Τέλος υπάρχουν και τα autotunes...

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα σταυρο...Για εντασεις δεν γινεται λογος...ξερεις εσυ ;)

Οτι πολλες φορες ακους την νοτα αλλοιωμενη  απο τις εντασεις ισχυει...αλλα οχι στο demo...

Το ποιο πιθανον ειναι το παλλικαρι,που απο τα οσα ειπες καταλαμβαινω οτι ειναι αρχαριος,δεν ακουει σωστα και δεν εχει που να πατησει...καντε μια προβα με σωστο ηχο ετσι ωστε να ακουται ολοι καλα και αν παλι φαλτσαρει παει να πει η οτι εχει αγχος η οτι απλα δεν κανει για τραγουδι...

Αν τελικα δεν κανει για τραγουδι ας μαθει μπασο ;D

I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βαράει η μπάντα, το πιο πιθανό είναι πως ο τραγουδιστής δυσκολεύεται να ακούσει για να πατήσει. Έχουν σημασία οι εντάσεις. Κ ο ηχολήπτης δυστυχώς δεν μπορεί να κάνει κ τον ντράμερ να μην βαράει.

Αρχίστε να δουλεύετε τις εντάσεις σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον παιδια ζηταω συγνωμη εξαρχης αλλα ειμαι ασχετος με φωνητικα. Ειμαι ο κιθαριστας του συγκροτηματος και εχουμε ενα θεμα με τον τραγουδιστη μας... Ειναι καλιφωνος και πιανει νοτες σχετικα ευκολα. Πολλες φορες παιζουμε οι δυο μας και ακουστικα σε δωματιακι και ακουγεται πολυ ομορφη η φωνη του η τουλαχιστον σωστη(απ'οτι μπορω να κρινω εγω). Το θεμα ειναι πως οταν παμε στο στουντιο δεν ακουγεται τοσο καλα και θεωρω πως φταιει οτι παιζουμε δυνατα(δηλαδη σε φυσιολογικα πλαισια για στουντιο αλλα καταλαβαινετε...) Καναμε δυο rehearsal recordings και δεν ακουγοταν καθολου καλα και φαλτσαρε σε μερικα σημεια... Και ο ιδιος στο καταλαβε και στο δευτερο demo ακουγοταν αρκετα καλυτερος ομως και παλι σε σχεση με αυτο που καταφενρει οταν παιζουμε απλα οι δυο μας και οχι ολη μπαντα μαζι στο στουντιο δεν συγκρινεται... Τι λετε οτι φταιει? Τι μπορει να κανει για να το διορθωσει?

 

Help γιατι δεν το εχω με την φωνη! Ευχαριστω!

 

Το καλύτερο είναι να πάει σε δάσκαλο φωνητικής να τον ακούσει,και να διαπιστώσει αν τραγουδάει σωστά,αν οι τοποθετήσεις του είναι σωστές,και γενικά να δεί αν υπάρχουν κάποιες αδυναμίες στον τρόπο που τραγουδάει,οπότε αν χρειάζεται να κάνει κάποια μαθήματα.

 

Αν ηχογραφήσεις  (πολυκάναλη ηχογράφηση) ένα demo ακουστικό όπως λές οι δυο σας,κι ένα μπάντα (πάλι πολυκάναλη) σε studio,και το βάλεις εδώ να το ακούσω,ίσως μπορέσω να σε βοηθήσω.

 

Το ότι

 

"Πολλες φορες παιζουμε οι δυο μας και ακουστικα σε δωματιακι και ακουγεται πολυ ομορφη η φωνη του η τουλαχιστον σωστη"

 

"Καναμε δυο rehearsal recordings και δεν ακουγοταν καθολου καλα και φαλτσαρε σε μερικα σημεια..."

 

εξαρτάται απο πολλές παραμέτρους,που έστω και μια ν'αλλάζει,αλλάζουν όλα τα δεδομένα.

 

Μπορεί να συμβαίνει αυτο που είπαν πολύ σωστά η  Evilnye και ο stavros_d80,αλλά μπορεί να συμβαίνει και κάτι άλλο το οποίο  δεν είναι ασφαλές να συμπεράνει κάποιος αν δεν ακούσει. 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.. Επειδή και εγώ το είχα και κάποιες φορές το αντιμετωπίζω και πάλι.. Είμαι σε μπάντα και (προσπαθώ να) τραγουδάω και (προσπαθώ να) παίζω κιθάρα.. Σε ακούστικ σκέψου ότι δεν υπάρχουν drums οπότε είναι πιο εύκολο να "ακούσει" και να "πατήσει" πάνω στον τόνο... 1)Δουλέψτε τις εντάσεις όπως αναφέρθηκε (Σημαντικό!!!) γιατί ούτε εγώ έχω κάνει μαθήματα φωνητικής ούτε κιθάρας και είναι δύσκολο χωρίς μαθήματα να πατάς "στα τυφλά" στον τόνο του κομματιού χωρίς δηλαδή να ακούς τόσο τον εαυτό σου όσο και τα υπόλοιπα όργανα (Keys, κιθάρα, μπάσο) που βοηθάνε σ αυτό.... Πόσω μάλλον όταν έχουμε transposals προκειμένου να έρθει το κομμάτι στον τόνο/στα μέτρα του τραγουδιστή..2) Θα βοηθήσει πάάάάαρα πολύ εάν κατά τη διάρκεια της πρόβας ο τραγουδιστής έχει στα αυτιά του ωτοασπίδες.. Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείς.. (Και εγώ εδώ μέσα στο νόιζ το διάβασα.. ;) ) 3) Δουλέψτε πάνω στον τόνο του τραγουδιστή και φέρτε το κομμάτι στα μέτρα ΤΟΥ.. Εσείς μπορείτε να πάτε 1 τόνο πάνω/κάτω (μιλώντας πάντα για κιθάρες-μπάσα-πλήκτρα) ενώ εκείνου η εμβέλεια είναι πιο περιορισμένη.... Ελπίζω να βοήθησα.. :) Ότι άλλο θες ρώτα και εάν ξέρω βοηθάω.. ;p

Κανιμόθριουμ Σαϊμπερτζόνιουμ (ΑΦΤΟ ΙΝΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Επειδή συμμετέχω σε μπάντες ως κιθαρα αλλά πολλές φορές και φωνή ταυτόχρονα, βασική προυπόθεση για να σου ''βγεί'' ένα τραγούδι είναι να σου βγεί φυσικά. Άμα ξελαρυγγιάζεσαι για να ακουστείς, απλά δεν πατάς σωστά στο κομμάτι. Προσωπικά αρνούμαι να συνεχίσω σε πρόβα αν οι εντάσεις δεν χαμηλώσουν τόσο ώστε να ακούγεται η φωνή και οι στίχοι καθαρά.

 

  Πράγμα που πολλές φορές είναι δύσκολο, γιατί σε μικρούς χώρους όπως τα προβάδικα, τα ντραμς καταλαμβάνουν όλο τον χώρο ακουστικά με αποτέλεσμα μπάσο-κιθάρα να αυξάνουν ένταση ώστε να συμβαδίσουν, αλλά με τη φωνή δεν γίνεται κάτι τέτοιο (το μικρόφωνο ''πικάρει'' πολύ πριν ο ντράμμερ πει την τελευταία του λέξη  ;D όσον αφορά την δύναμη που χτυπάει τις μπακέτες του  ;D). Στο live βέβαια που είναι πιο ανοιχτός ο χώρος η φωνή βγαίνει αρκετά πιο φυσικά (παίζουν ρόλλο και τα καλύτερα μηχανήματα βέβαια).

 

  Τώρα αν ο τραγουδιστής είναι του άλλου άκρου και δεν τραγουδάει με το λαρύγγι του (τις φωνητικές του χορδές) αλλά με την ανάσα του τότε όσο να και να χαμηλώσετε δύσκολα τα πράγματα...εκτός άμα είναι μέλος του φόρουμ ο Πλιάτσικας και μας πει 2 λογια για το πως το καταφέρνει αυτό  ;D

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Επειδή συμμετέχω σε μπάντες ως κιθαρα αλλά πολλές φορές και φωνή ταυτόχρονα, βασική προυπόθεση για να σου ''βγεί'' ένα τραγούδι είναι να σου βγεί φυσικά. Άμα ξελαρυγγιάζεσαι για να ακουστείς, απλά δεν πατάς σωστά στο κομμάτι. Προσωπικά αρνούμαι να συνεχίσω σε πρόβα αν οι εντάσεις δεν χαμηλώσουν τόσο ώστε να ακούγεται η φωνή και οι στίχοι καθαρά.

 

  Πράγμα που πολλές φορές είναι δύσκολο, γιατί σε μικρούς χώρους όπως τα προβάδικα, τα ντραμς καταλαμβάνουν όλο τον χώρο ακουστικά με αποτέλεσμα μπάσο-κιθάρα να αυξάνουν ένταση ώστε να συμβαδίσουν, αλλά με τη φωνή δεν γίνεται κάτι τέτοιο (το μικρόφωνο ''πικάρει'' πολύ πριν ο ντράμμερ πει την τελευταία του λέξη  ;D όσον αφορά την δύναμη που χτυπάει τις μπακέτες του  ;D). Στο live βέβαια που είναι πιο ανοιχτός ο χώρος η φωνή βγαίνει αρκετά πιο φυσικά (παίζουν ρόλλο και τα καλύτερα μηχανήματα βέβαια).

 

+1... Όταν ο ντράμερ παίζει δυνατά τότε ανεβαίνει σε ένταση και η κιθάρα και το μπάσο για να ακουστούν κάτι που φυσικά για τον τραγουδιστή είναι αδύνατον χωρίς να ξελαρυγγιαστεί ή χωρίς feeback... Με τις εντάσεις θα κάνετε θαύματα... ;)

Κανιμόθριουμ Σαϊμπερτζόνιουμ (ΑΦΤΟ ΙΝΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιθανές εξηγήσεις, βασισμένες στην προσωπική μου πείρα (όχι ως τραγουδιστής  :P)

 

α) Η φωνή του έχει ατέλειες, οι οποίες δε φαίνονται χωρίς μικρόφωνο, αλλά με μικρόφωνο γίνονται αντιληπτές.

 

β) Έχει άγχος με μικρόφωνο, ιδιαίτερα όταν το τραγούδι που αποδίδει δεν είναι από το δικό του ρεπερτόριο, αλλά είναι επιλογή της μπάντας και πιθανώς δεν "το ΄χει" ή δεν το πολυγουστάρει.

 

γ) Το τραγούδι έχει πολλές ψηλές, ή άλλα τεχνικά σημεία πέραν των δυνατοτήτων του, τα οποία δεν τα έχει δουλέψει όσο πρέπει. (ίσως εξαιτίας και του β)

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν θελεις δοκιμασε να τον γραψεις με πουστια....ωγειτε ολοι απο το δωματιο....πες του παμε μια προβα...κανε ενα τσιγαρο...και επιστρεψτε....ειναι θεμα αγχους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου