Προς το περιεχόμενο

2014 - Νέα Keyboards/Synths (NAMM14)


ThS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Mamonu εισαι μονιμως εκτος κλιματος, δεν καταλαβαινεις τι γραφουμε και στο τελος απαντας ασχετα....sleep2.gif

 

καταλαβαινω μονο οτι εισαι δογματικος. λες και ξερεις την αληθεια απο τον παπα

(ενω απλα ξερεις μερος της αληθειας που σε ενδιαφερει... οπως ολοι...)

και εχει πλακα οταν δεν ειναι και οσα λες σωστα....

υπαρχει σφαλμα λογικης στα λεγομενα σου.

 

το οποιο ειναι ακομα εμφανεστερο στα λεγομενα σου σε αυτο το νημα.

 

βασικα.. εισαι...εσυ. κανενας αλλος. τερμα.

 

 

 

 

 

 

 

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 128
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Περι Roland TR08 . Τελικα ειναι VA οχι αναλογικο......

 

χμμμ... ισως αμα η τιμη ειναι καλη....

να αξιζει*??

 

 

 

 

* οχι για μενα ειμαι ευχαριστημενος με το ACIDLAB Miami......

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ μας έφτασαν οι αγαπημένες μας Yamaha, Roland, Korg, αγαπητέ μου Waterfall. Να υφίσταται στην αγορά π.χ. ο κάθε εξυπνάκιας Γερμανός να σου πουλάει κλώνο του 808 στα 9 κατοστάρικα. Τσάμπα πράμα. Πάρε κόσμε φτηνή τεχνολογία για τις μάζες:

 

http://www.acidlab.de/

 

Αναμασημένη Frankenstein τεχνολογία των 80s ειδικά για ειδικούς/γνώστες/πιουρίστες (με το νου τους)

 

::) ::) ::)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταλαβαινω μονο οτι εισαι δογματικος. λες και ξερεις την αληθεια απο τον παπα

 

Από τον πάπα ή από τον παπά;  Και ποιόν παπά, μήπως τον παπά τον παχύ που έφαγε παχύ φακή; Γιατί παπά παχύ έφαγες παχύ φακή;  ;D

 

Βλέποντας το οπτικοακουστικό έργο του FA06 ένιωσα μία λύπη τολμώ να ομολογήσω. Διότι μου θύμισε μία εταιρεία η οποία δεν υπάρχει εδώ και λίγα χρόνια και η οποία έβγαζε κορυφαία όργανα όταν ήθελε. Η εταιρία είναι η GEM και γιατί το βίντεο μου την θύμισε; Επειδή όταν βλέπω τις εταιρίες να παρουσιάζουν σε νέα όργανα τους, δυνατότητες οι οποίες υπάρχουν σε παλαιότερα και να τις παρουσιάζουν με ένα ενθουσιασμό λές και ανακάλυψαν το χρυσόμαλλο δέρας και πρέπει να χαιρόμαστε και να τους υποστηρίζουμε για αυτές τις δυνατότητες, έ, τί να λέμε τώρα, αν πούμε θα βγούμε και κακοί από πάνω.

Για παράδειγμα αυτό που δείχνει στο οπτικοακουστικό για τα studio set και το πόσο άμεσα μπορείς να τα παίξεις-γράψεις τα όργανα, δεν διαφέρει σε τίποτα (έτσι όπως τα λέει στο οπτικ. τουλάχιστον) από τα performances του δικού μου GEM SK880 το οποίο κυκλοφόρησε το 1998...

Το FA06 μου άρεσε πολύ, πρώτον η οθόνη του τα σπάει, δεύτερον το χρώμα του γενικά, τρίτον η ολοκληρωμένη μηχανή του σύνθεσης ήχου. Όμως 5μιση κιλά βάρος= ψεύτικο κλαβιέ, πλαστικούρα και ποιότητα κατασκευής καπούτ. Αν είχα λεφτά για πέταμα θα το αγόραζα καινούριο για να το παίζω σε live, αν δεν είχα λεφτά για πέταμα θα το αγόραζα καινούριο για να το έχω αμετακίνητο σε στούντιο μόνο. Αλλά δεν παίζω Live και δεν έχω λεφτά ούτε για πέταμα ούτε για ξεπέταμα. Οπότε, όταν θα έχω λεφτά θα το ρίξω στις πίτσες.  :o ;D ;D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@axtarmas: ακριβώς αυτό φίλε μου. Όταν λέω ότι μας δίνουν τεχνολογία με το σταγονόμετρο και ορισμένοι χαίρονται κι από πάνω, είμαι υπερβολικός; Αυτό έπρεπε να παρουσιάσει η Roland, που στη φετινή winter NAMM κλείνουν 6 ολόκληρα χρόνια από τότε που ανακοίνωσε το τελευταίο flagship workstation της; Αυτό έκανε το R&D της 6 χρόνια; Αν αυτό μόνο μπορεί, οκ πάω πάσο. Όταν ο ανταγωνιστής έχει πάρει τα σώβρακα και απ' τη μία (Roland) κι απ' την άλλη (Yamaha) η οποία εν έτει 2014 παίζει ακόμα με δείγματα από RAM/ROM και λοιπά παιχνιδάκια, τη στιγμή που οι τεχνολογίες sample streaming, sample-based modeling, analog modeling, physical modeling και γενικά DSP-based synthesis μονοπωλούν τα αντίστοιχα συστήματα σε υπολογιστές, είναι ακόμα πρόθυμοι να πετάνε χιλιάρικα σε τεχνολογίες προηγούμενης πενταετίας; Ο καθένας φυσικά έχει το δικαίωμα να διαθέτει τα χρήματά του με όποιο τρόπο θέλει, αλλά μη μας παρουσιάζει και τα τεχνολογικά ψίχουλα ως τεράστιο bargain. ::)

 

ΥΓ: Τελικά εσύ έχεις το όνομα (=αχταρμάς), άλλοι έχουν τη χάρη και τα έχουν κάνει ολίγον σαλάτα... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και τα έχουμε ξαναπεί, θα τα ξαναπώ. Η όλη φάση με τα ψηφιακά συνθοworkστθμούς πήρε τον κατήφορο μετά το Yamaha EX5 και ίσως άλλα παρόμοια όργανα άλλων εταιριών που δεν μου έρχονται στο μυαλό ενώ πήρε τον ανήφορο μάλλον από το Yamaha sy77 και άλλα παρόμοια όπως π.χ. το kurzweil k2000.

Οταν το yamaha ex5 προσέφερε 4 μηχανές σύνθεσης + σαμπλινγκ ενσωματωμένα στο όργανο είχαμε ένα σπουδαίο εργαλείο για συνθέτες ήχων, έπειτα εις το όνομα του χρήματος αφαίρεσαν τις μηχανές και άφησαν μόνο το ρομπλερ μέσα και έδωσαν κάρτες plg να τις βάλει όποιος θέλει στο motif classic και πάει λέγοντας.

Σπουδαία εργαλεία και τα Motif,triton,fantom κ.λ.π. για σύνθεση ήχου, αλλά δεν μπορείς να συγκρίνεις 1 μηχανή ήχου με 4 οι οποιες μάλιστα μπορούν να δουλέψουν και συνεργατικά. Για μένα το Kronos με τις 9 μηχανές του είναι πλέον ένα βήμα μπροστά μηδέν πίσω, το τί κάνουν οι υπόλοιποι και κυρίως η yamaha, που πουλάνε μόνο μία μηχανή και μάλιστα την ρομπλερ, δεν είναι βήματα μπροστά μά ούτε και πίσω, είναι στασιμότητα και η στασιμότητα φέρνει την σαπίλα.

Η yamaha αν θέλει να κάνει κάτι καλό θα πρέπει να δημιουργήσει νέες μηχανές ή έστω να ξαναπροωθήσει τις γνωστές μηχανές σε Μία ναυαρχίδα ώστε να είναι άξιος ανταγωνιστής του Kronos ο οποίος παίζει πλέον μόνος του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε μπράβο. Ορθώς τοποθετηθέντα επιχειρήματα. Και εντάξει, η Roland με την και καλά "SuperNatural" μηχανή σύνθεσης υποτίθεται ότι κάτι πάει να κάνει προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά περισσότερο κοροϊδεύει παρά υλοποιεί κάτι της προκόπης. Η Yamaha θα μπορούσε να έχει ενσωματώσει στα keyboards της μηχανές σύνθεσης που θα θύμιζαν στον καθένα από που ξεκίνησε. Μήπως δεν ήταν από τους πρωτοπόρους του analog modeling; Του physical modeling (VL1 anyone; ) ; Της FM; Το να επιμένεις να δουλεύεις μόνο με δείγματα, όταν ο κόσμος γύρω σου εκμεταλλεύεται την (φτηνή πλέον) τεράστια υπολογιστική ισχύ που υπάρχει διαθέσιμη και έχει πάει σε DSP synthesis engines κάθε μορφής, ή κοροϊδεύεις τον εαυτό σου ή τους πελάτες σου. ::)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθενας εχει τα δικα του γουστα μετρα και σταθμα θα συμφωνησω και εγω με τον axtarma, οκ και εγω εχω yamaha και τα αγαπαω δεν παυει ομως να μαρεσουν και αλλα οργανα,το fa-6 δεν ειναι καθολου ασχημο αρκει να ειναι και προσιτη η τιμη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Moog Sub 37 - Paraphonic Analog Synthesizer

 

http://www.moogmusic.com/imgs/SUB_37_TRIBUTE.pdf

 

A new Moog Paraphonic synth -  the Sub 37  - from what we can see of the panel image posted it is:

 

    Paraphonic - multiple voices through a single VCA and filter

    Dual oscillators with a single Sub

    LPF Filter with vriable slope  from 6 to 24db

    Multidrive

    Programable arp

    Two LFO's/Mods

    Buttons and knobs for some hidden functions

    At least 16 memories

    37 keys

 

 

Moog με step sequencer...Αν εχει την καταλληλη cv συνδεσιμότητα, θα κλεισει σπίτια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου