Προς το περιεχόμενο

Γνώμονας ΦΑ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, BassicallyGuitarist είπε

Άρα, για να βρούμε ποιά από τις 12 Μι της ταστιέρας της κιθάρας είναι μία Μι στο κλειδί του Σολ, πρέπει να ακονίσουμε τα αυτιά μας, να χρησιμοποιήσουμε κουρδιστήρι κλπ.

 

Θέματα που λύνει αυτόματα η ταμπλατούρα (κι έτσι μάς βοηθά να αποθηκεύσουμε για πάντα με απόλυτη σαφήνεια και ακρίβεια μία σύνθεση).

 

Αυτό λέω.

 

Για 'μένα, είναι σαφέστερη από τη παρτιτούρα.

 

 

 

Οπως ξεκάθαρα είπα και στο προηγόυμενο post μου, do not know, do not care.

 

Άλλά οπου και να καταλήξεις, ακόνισε και τα τα αυτάκια σου, μουσική είναι, τα αυτία σου ειναι οι κυριοι αισθητηρες, τι να κανουμε τωρα. Μην καταντήσεις σαν κάτι άτομα που διαβάζουν και εκτελουν real-time, on the fly παρτιτουρες αλλα οταν τους παιζεις 2 νοτες δεν μπορουν να κανουν detect το τι σχεση έχουν (κοινως, δεν ξερουν καν τι ακουν, που ειναι και η ουσια της μουσικής για μένα).

 

Freedom out...

 

 

 

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...Αpussyα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Freedom είπε

 

Οπως ξεκάθαρα είπα και στο προηγόυμενο post μου, do not know, do not care.

 

Άλλά οπου και να καταλήξεις, ακόνισε και τα τα αυτάκια σου, μουσική είναι, τα αυτία σου ειναι οι κυριοι αισθητηρες, τι να κανουμε τωρα. Μην καταντήσεις σαν κάτι άτομα που διαβάζουν και εκτελουν real-time, on the fly παρτιτουρες αλλα οταν τους παιζεις 2 νοτες δεν μπορουν να κανουν detect το τι σχεση έχουν (κοινως, δεν ξερουν καν τι ακουν, που ειναι και η ουσια της μουσικής για μένα).

 

Freedom out...

 

 

 

Δεν λέω αυτό: η μουσική θέλει αυτί. Πώς θα γίνει αλλιώς;...!

 

Αυτό που λέω είναι ότι άν θέλουμε να παίξουμε πανεύκολα ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο ένα κομμάτι που δεν ακούσαμε ποτέ ή, ακόμη σημαντικότερο, να αποθηκεύσουμε για πάντα με σαφήνεια και ακρίβεια μία σύνθεση, ώστε να τή παίξει άψογα κάποιος χωρίς να μάς έχει ακούσει ποτέ, (ή ακόμη κι εμείς οι ίδιοι χωρίς να ξανακάνουμε όλη τη διαδικασία απ' την αρχή), η ταμπλατούρα is the way to go.

 

Εί δε μή, γιατί να έχουμε παρτιτούρες και ταμπλατούρες;

 

Άς δουλεύουμε πάντα from scratch με το αυτί, αυτό μού λές.

 

Επεξεργασμένο από BassicallyGuitarist
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ένας συνθέτης ήθελε να αποβάλλει τον ανθρώπινο παράγοντα, δε θα χρησιμοποιούσε καν ορχήστρα...

 

Επίσης δε γίνεται να μιλάς για τέλειες παρτιτούρες αλλά και ότι η μουσική θέλει αυτί... Διάλεξε.

Επεξεργασμένο από Alex Raptakis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσείς οι νεώτεροι δεν έχετε γνωρίσει ποτέ κάποιους σαϊμπερτζόνυδες εδώ.

Αλλά αυτοί αναπαράγονται.

Ήρθε η ώρα λοιπόν.

Ζούμε μεγάλες στιγμές ξανά.

Απολαύστε το όσο κρατήσει.

ΖΗΤΩ ΤΟ NOIZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ον: Προφανως και η παρτιτουρα σου λεει ΑΚΡΙΒΩΣ ποιο Μι πρεπει να παιξεις. Το κλειδι στην αρχη αυτο κανει - σου υποδεικνυει ακριβως ποιο Μι (ή Φα ή Σολ ή...) βρισκεται σε ποιο σημειο του πενταγραμμου. Και προφανως δεν χωραει 2 οκταβες το πενταγραμμο, read a book ξερω γω...

 

2ον: Οταν μιλαμε για καποιο εγχορδο οργανο οπως η κιθαρα, οπου το ιδιο Μι (ή Φα ή Σολ ή...) μπορει να βρεθει σε πολλαπλα σημεια, σε διαφορετικες χορδες τοτε υπαρχουν επιλογες. Συχνα δεν αναγραφεται καποια ενδειξη του που στην κιθαρα πρεπει να παιχτει η συγκεκριμενη νοτα, επειδη "τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται", ειναι δηλαδη πολυ ευκολο μεσω του context της παρτιτουρα να καταλαβεις ΠΟΥ ειναι λογικο να παιχτει αυτη η νοτα. Αλλα αν θελεις, ειτε επειδη θεωρεις οτι ειναι complicated το συγκεκριμενο σημειο, ειτε επειδη θελεις απο τον παικτη το συγκεκριμενο ηχοχρωμα μιας χορδης, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και μπορεις να υποδειξεις οχι μονο τη νοτα αλλα και σε ποια χορδη θα παιχτει. Συνηθως αυτο γινεται με ενα κυκλακι με ενα μικρο αριθμο διπλα στη νοτα.

 

Classical Guitar Notation question :: MakeMusic Forum

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνετε.

Το πρόβλημα δεν είναι στην παρτιτούρα, αλλά στην κιθάρα.

Γιατί δηλαδή το ίδιο ΜΙ να είναι σε πολλές θέσεις?

Και πώς θα ξέρουμε εμείς που να το παίξουμε?

Ποιος φωστήρας το σκέφτηκε?

Η κιθάρα είναι λάθος κύριοι.

Ή καταργείστε την ή διορθώστε την.

  • Χαχα 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, BassicallyGuitarist είπε

Θα βρώ λοιπόν 2-3 Μι στην ίδια συχνότητα.

 

ΠΩΣ θα βρώ ποιά να επιλέξω;

Αυτο ειναι μερος της μουσικης διαδικασιας.

 

3 ώρες πριν, BassicallyGuitarist είπε

Ενώ με τη ταμπλατούρα όλα έτοιμα, ίδια και σαφή με έναν απλό αριθμό.

Μπορεις να βαλεις κατευθειαν το δισκο που το παιζει ακριβως και να μην ασχοληθεις καθολου με ολα αυτα που σε μπερδευουν

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τείνω να συμφωνώ με τον guitarist. Δεν ξέρω από κιθάρα απλά με προβληματίζει η οπαδικη στάση των υπολοίπων προς το θέμα 😂

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακολουθησα με ενδιαφερον το αλλο θεμα στο οποιο ειχε συμμετοχη ο ΜπασσικαλυΓκιταριστ.

Ηθελα πολυ να προσθεσω κατι αλλα απο τη στιγμη που ειχαν συνισφερει στο θεμα ατομα με πολυ περισσοτερη γνωση επι του θεματος κ αρκετα αναλυτικα (σε σημεια), ωστε να απαντησουν σε καποιες απο τις ερωτησεις του ΟΡ ή τουλαχιστον να του δειξουν προς τα που να κοιταξει για να αρχισει να καταλαβαινει τι εννοουν, αποφασισα να μην το κανω.

Το ιντερνετ σε πολλες περιπτωσεις ειναι φιλος μας κ με τοσες υποδειξεις  ο ΟΡ μπορει να κανει την ερευνα του για να καταλαβει καποια πραγματα απο αυτα που του ειπαν . Tο πιο σημαντικο δωρο που μπορει να δωσει ενας δασκαλος σε ενα μαθητη ειναι να τον κανει να καταλαβει πως να μαθαινει. Ο δασκαλος δινει υλικο κ κατευθυνση κ εξηγησεις αλλα η γνωση ερχεται μετα απο προσωπικη μελετη, τριβη κ κοπο. Κ η κατευθυνση δοθηκε

 

 Οσο περισσοτερο διαβαζα τοσο περισσοτερο ειχα την απορια αν ο ΟΡ ειναι τρολ η  αρχαριος. Φανταζομαι ολοι αυτο σκεφτομασταν (καλα οχι ολοι μιας κ πολλοι μαλλον ειχαν καταληξει στο πρωτο)

 

Κ καπου εδω ερχομαι σ'αυτο το θεμα. Οταν εισαι μπασσιστας κ λες η κιθαρα εχει 6 χορδες αρα 2 επι 6 = 12 οκταβες, 2 ειναι τα τινα (κ το λεω με ολη την καλη διαθεση στον ΜπασσικαλυΜπασσιστα):

 

α) Σε καποια πραγματα μπορει να βλεπεις αποτελεσματα (κυριως τεχνικη) αλλα εχεις σοβαρες ελλειψεις στην κατανοηση του πως λειτουργει το οργανο σου. Κατα πασα πιθανοτητα  η εμπειρικη σου προσεγγιση στο πως "φτιαχνουμε" μουσικη (θεωρια, αρμονια, συνθεση κλπ) εχει πιο μεγαλες τρυπες γνωσεων καθως αυτα ειναι πιο πολυπλοκα πραγματα απο την απλη σχεση 2 χορδων. 

Σου κανει κακο στην παρουσα φαση να συμμετεχεις σε θρεντ για μαεστρους καθως μια πληρης απαντηση θα ηθελε κ πολλες σελιδες κ δεν γινεται απο ενα φορουμ κ στην παρουσα φαση υπαρχουν πιο βασικα πραγματα που πρεπει να κατανοηθουν πριν απο αυτο. Ηδη υπαρχει πολυ υλικο να κοιταξεις απο τις απαντησεις αλλα δεν ξερω αν ειναι το καταλληλο να κανεις αυτη την στιγμη οπως ειπε λιγο πιο πανω

 

η αλλη περιπτωση ειναι πως....

 

β) Μας τρολλαρεις. Αλλες φορες πιο πετιχυμενα (αλλο θρεντ) αλλες λιγοτερο (αυτο το θρεντ)

ΥΓ: συγγνωμη για τον τονο μου. Εκανα edit στο αρχικο post για να θεσω την κουβεντα σε οσο πιο εποικοδομιτικη βαση γινεται

 

 

Επεξεργασμένο από billaraskats27
  • Συμφωνώ 2

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, billaraskats27 είπε

[το περιεχόμενο κρίθηκε ότι είναι ακατάλληλο για άνω και κάτω των 18 ετών και διαγράφηκε :-) :-) ]

 

Μια που έχει και survivor τελικούς σήμερα:

ο  billaraskats27  δίκασε..

 

 

Επεξεργασμένο από John Tzinieris
  • Χαχα 1

 

🔇🔇🔇

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • πριν LK κλείδωσε το θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου