Προς το περιεχόμενο

Ξεκίνησα sweep picking, συμβουλές για βελτίωση τεχνικής αλλά και ρυθμού!!!


nbampaliaris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, billaraskats27 είπε

 Το προβλημα εδω μεσα ειναι πως κ 100% σωστα να ειναι οσα του λεμε, δεν ειναι δυνατον να παιρνει feedback κ καθοδηγηση ανα τακτα χρονικα διαστηματα.

 

Και επίσης το βασικότερο, είναι ότι δεν έχει τρόπο να αξιολογήσει τις πληροφορίες που του δίνονται.

Απλά τα δέχεται σαν θέσφατα.

Κι αν κάτι από όλα αυτά δεν είναι σωστό (ή δεν του ταιριάζει ρε παιδί μου) δυστυχώς θα το υιοθετήσει χωρίς να ξέρει καν γιατί.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Χρειάζεσαι καθοδήγηση. Μην την ψάχνεις στα φόρα, που ο ένας λέει το κοντό του και ο άλλος το μακρύ του. Και φυσικά μπορεί να έχουν δίκιο σ' αυτά που λένε, αλλά αυτή είναι η πλευρά του καθένα μας που βγάζει προς τα έξω, και δεν ξέρεις αν και πώς θα λειτουργήσει σε σένα.

Κάθε ένας είναι μοναδικός. Πρέπει να έρθεις σε επαφή με κάποια πράγματα με τον δικό σου τρόπο.

Μόνο που για να γίνει αυτό, και να μην χάνεσαι στα στενά δεξιά και αριστερά ψάχνοντας να φτάσεις κάπου, πρέπει κάποιος να σου δείξει τον δρόμο.

Αν μπεις εκεί, μετά θα τον περπατήσεις, θα τον ψάξεις, θα ρίξεις και ένα βλέφαρο στα στενάκια τριγύρω, αλλά δεν θα χαθείς.

Γιατί θα έχεις τον κεντρικό δρόμο πάντα μπροστά σου.

1.000 συμφωνώ κι ένα καφάσι μπύρες.

 

@nbampaliaris

Παλιά χρησιμοποιούσαν μια λέξη σε κατι βιβλία: Μέθοδος. Ο μέσος δρόμος. 100 άτομα να πάρεις, 100 διαφορετικοί παίχτες θα είναι, με 100 διαφορετικές γνώμες. Κι αν με τα χρόνια αποκτάς το γνώθι σ'αυτόν, και μπορείς να συζητάς με τον άλλον πώς και γιατί κάνεις ό,τι κάνεις, στην αρχή θέλει να πάρεις τον μέσο δρόμο, τον κεντρικό που λέει και ο κυρφιουζιονάρας. Κι αν δεν μπορείς να βρεις δάσκαλο, πρέπει εσύ να κάνεις αυτή τη δουλειά. Και θέλει αρκετή πειθαρχία πνευματική, να μην άγεσαι και φέρεσαι, να μη σε πλανεύουν οι σειρήνες. Ένας δάσκαλος κρατάει και λίγο τα γκέμια, σου λέει μην ξεστρατίζεις στα πουρνάρια ρέι θα σε φάει η αρκούδα. Ψυχραιμία, και μέθοδος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Και επίσης το βασικότερο, είναι ότι δεν έχει τρόπο να αξιολογήσει τις πληροφορίες που του δίνονται.

Απλά τα δέχεται σαν θέσφατα.

Κι αν κάτι από όλα αυτά δεν είναι σωστό (ή δεν του ταιριάζει ρε παιδί μου) δυστυχώς θα το υιοθετήσει χωρίς να ξέρει καν γιατί.

Για αυτο ακριβως για το παιξιμο του προτεινα 2 κ μονο κλασσικες κ οργανωμενες πηγες.

 

Ενα site που τα εχει ολα οργανωμενα απο step 1 (σα βιτρινα των μαθηματων του). Εξηγει φοβερα, λιγο θεωρια, λιγο ρυθμος, λιγο τεχνικη, λιγο fretboard visualization κ λιγο βασικες ιδεες για να παιξει κατι δικο του.

 

Κ μια ολοκληρωμενη μεθοδο τεχνικης (που εχει μεγαλωσει γενιες) με περισσοτερο εμφαση στη βασικη τεχνικη (alternate picking) αλλα κ καλες συμβουλες για τις αλλες. Κ παιζει το 80% με καθαρο κ δειχνει κ το παραδειγμα αργα για να εχει να συγκρινει ηχο.

 

Αν κανει αυτα  μονος του θα παρει περισσοτερα απο το να του γραφουμε σελιδες. Γιατι αλλο ενας πετυχημενος beginner intermediate δασκαλος (justinguitar) που εκανε ονομα για το ποσο οργανωτικος κ μεταδοτικος ειναι στο free υλικο του, αλλο εμεις οση διαθεση κι αν εχουμε.

 

8 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Κι αν δεν μπορείς να βρεις δάσκαλο, πρέπει εσύ να κάνεις αυτή τη δουλειά. Και θέλει αρκετή πειθαρχία πνευματική, να μην άγεσαι και φέρεσαι, να μη σε πλανεύουν οι σειρήνες.

 

Κ την επιλογη του πιο tried and tested υλικου που μπορεις να βρεις. Κ φυσικα να το κανεις σωστα. Αλλα αν δεν εχεις προσβαση σε δασκαλο δεν εχεις αλλη επιλογη απο το να το κανεις σωστα. Κ αν το θες πολυ θα το κανεις.

Επεξεργασμένο από billaraskats27
  • Like 3

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Καταρχάς ευχαριστώ για όλες τις συμβουλές.

 

Καταλαβαίνω όλα όσα μου λέτε, και αν δεν έχω τρόπο να τα αξιολογήσω ξέρω να συγκρίνω πληροφορίες στο ιντερνετ, και αυτά που λέτε φαίνονται αξιόλογα. Επίσης είστε οι μόνοι που ασχολείστε τόσο και το εκτιμώ.

 

Έχω φιλαράκι που είναι επαγγελματίας https://www.instagram.com/p/ClRybqqINIO/ (δεν ξέρω αν μπορείτε να το δέιτε, είναι στο instagram το βιντεάκι), αλλά κάθε φορά λέμε να βγούμε και δεν βγαίνουμε ποτέ.

 

Είδα τα βιντεάκια του Gambale και κατάλαβα τρομερά πράγματα, και για το down escape και για τον άρτιο/ζυγό αριθμό νότων που πρέπει να έχει ένα κομμάτι.

 

Για τον ήχο τώρα τι να κάνω; Λέω να ανοίξω νέο thread να συζητήσουμε εκεί. Το καθαρό στον ενυσχυτή μου, μου αρέσει αλλά το νιώθω αδύναμο, και δεν ξέρω αν είναι νορμάλ αυτό. Τα pull offs δεν μπορώ να τα κάνω δεν ακούγονται αν δεν κουνήσω την χορδή πολύ δυνατά ή αν δεν την πατήσω με μεγάλη δύναμη. Γενικά θέλει να το συζητήσουμε αυτό να μου προτείνεται κάτι, γιατί και με το πεταλάκι και στο βρόμικο τα pull offs αλλά και το tapping δεν ακούγονται σχεδόν καθόλου αν δεν βάλω τέρμα δύναμη στα δάκτυλα και μου βγει η πίστη. Λογικά αυτό έχει να κάνει με τον εξοπλισμό σωστά;

 

Επίσης στο alternate picking είμαι όντως πολύ κακός το είχα μάθει τέρμα λάθος (το έμαθα από ερασιτέχνες οργανοπαίκτες λαϊκής μουσικής, το οποίο αυτοί το λέγαν διπλό-πενιά).

 

Ο Gambale έχει και course στο ιντερνετ μόνο που το χρυσοπληρώνεις (300-400 ευρώ).

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, nbampaliaris είπε

 

Επίσης στο alternate picking είμαι όντως πολύ κακός το είχα μάθει τέρμα λάθος (το έμαθα από ερασιτέχνες οργανοπαίκτες λαϊκής μουσικής, το οποίο αυτοί το λέγαν διπλό-πενιά).

 

Ο Gambale έχει και course στο ιντερνετ μόνο που το χρυσοπληρώνεις (300-400 ευρώ).

 

 

 

 

Ο καλός παίχτης μπουζούκιου στο alternate picking είναι αιώνες μπροστά από εμάς. Πρέπει να βγάζει ήχο με ακουστικο όργανο με διπλές χορδές χωρίς δεκανικια για βοήθεια. Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως θα έχει μεταδοτικότητα στο πως να στο δείξει.

 

Το alternate picking είναι η βάση για όλους, ακόμα κ για τον Gambale. Το λέει κιόλας χαριτολογώντας σε βίντεο του, "σε μια χορδή τι θα παίξεις? Sweep?" 😆

 

Οι μέθοδος του που έχει 300 ευρώ, δεν είναι για τώρα. Σίγουρα θα μάθεις πολλά, αλλά είναι φτιαγμένο για να πάρεις ιδέες πως να σκεφτείς για να φτιάξεις γραμμές κ ρανς που δε θα μπορούσες να τα παίξεις έτσι με άλλη τεχνική . Αυτό θα ακούγεται κάπως παρόμοια με τα θέματα του Γκαμπαλε κ για να το αξιοποιήσεις σε καλό επίπεδο πρέπει ήδη να μπορείς να παίζεις πάνω από changes κ να είσαι πιο προχωρημένος στην αρμονκη σου αντίληψη. Δε το αγοράζεις δηλ για να μάθεις sweep αλλά για αντικαταστήσεις ένα τεράστιο ποσοστό του παιξίματος σου με αντίστοιχες ιδέες που υποστηρίζονται πιο κατάλληλα αν χρησιμοποιείς sweep . Για αυτό έχει τόσο 

 

Το απόγευμα προς βράδυ θα σου πω για δύο αλλά βίντεο του Gambale (που υπάρχουν κ free στο YouTube) που η μια είναι για sweep κ η άλλη technique workout ,που μπορείς να αρχίζεις να κάνεις από όταν αρχίζεις να βλέπεις πως το δεξί λειτουργεί πλέον καλά (που αν κάνεις σωστά τη μέθοδο του Petrucci μπορεί να είναι μόνο σε κάνα δίμηνο). Δεν είμαι σπίτι τώρα κ δε θυμάμαι ακριβώς το ποια είναι αυτά τα βίντεο.

 

Τέλος επειδή βλέπω πως συζητάμε μόνο τεχνική, μην εστιάσεις μόνο εκεί όσο σημαντική κ να είναι. 

 

 

 

Επεξεργασμένο από billaraskats27

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, billaraskats27 είπε

Ο καλός παίχτης μπουζούκιου στο alternate picking είναι αιώνες μπροστά από εμάς. Πρέπει να βγάζει ήχο με ακουστικο όργανο με διπλές χορδές χωρίς δεκανικια για βοήθεια.

 

Επιβεβαιώνω, γιατί είμαι καλύτερος μπουζουξής από κιθαρίστας. Στα σόλο μου που βάζω περισσότερο alternate picking ο κολλητός μου πάντα σχολιάζει το πόσο εύκολα μου βγαίνει λόγω του μπουζουκιού.

 

@nbampaliaris Άλλο η διπλοπενιά στο μπουζούκι, άλλο το alternate picking στην κιθάρα. Θέλει προσαρμογή και αρκετές ώρες στο όργανο για να φτιάξεις ήχο, δεν είναι απλό πράμα. Η κιθάρα είναι πιο λεπτεπίλεπτο όργανο, δε μπορείς να τη βαράς όπως στο μπουζούκι.

 

Τώρα για τα courses που λες, δε χρειάζεται να ξεκινήσεις τόσο βαθεία βρε παιδί μου. Αν θες την άποψή μου, μάθε ΚΑΛΑ τα fundamentals που λέμε. Κλίμακες, arpeggios, συγχορδίες, πεντατονικές κτλ. Μάθε να παίζεις κα-θα-ρα, και όσο ανεβαίνεις tempo, θα δεις ότι θα ενθουσιάζεσαι με τα αποτελέσματα. Το καθαρό παίξιμο είναι 100 φορές καλύτερο από το γρήγορο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

Η κιθάρα είναι πιο λεπτεπίλεπτο όργανο, δε μπορείς να τη βαράς όπως στο μπουζούκι.

 

Προσωπικά, τα βαράω και τα δύο όταν είμαι σε lead mode. Χαιδεύω μονο όταν θέλω να ρίξω δυναμική, ή σε χαλαρά ρυθμικά.

 

 

  • Like 2

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οφφτόπικς: Εγώ νιώθω ότι χαϊδεύω στο μπουζούκι, κι έτσι παίζω και κιθάρα, δεν αλλάζω κάτι. Απορώ όταν λες ότι βαράς στο μπουζούκι πόσα νιούτον βάζεις. (γιατί εγώ που νιώθω ότι "χαϊδεύω", για το δεξί μου ο βασίλης με λέει εκδοροσφαγέα.")

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

 

Προσωπικά, τα βαράω και τα δύο όταν είμαι σε lead mode. Χαιδεύω μονο όταν θέλω να ρίξω δυναμική, ή σε χαλαρά ρυθμικά.

 

Καλά και γω τα βαράω, αλλά αν βαρέσεις την 9άρα χορδή της κιθάρας όπως τις διπλές 11άρες του μποζουκιού, πρέπει να χεις πολλά σετ χορδών για να αλλάζεις 🤣

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου