Προς το περιεχόμενο

Ελατωματικα οργανα - βρισκεις το δικιο σου?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από το εξωτερικό αγόρασα και γω πρίν 4 χρόνια μία highway1 fat strat. Ήρθε με το συμπάθειο μπουρούχα! Πουλήθηκε άρων - άρων!!!! (πιό "πλαστικό" ήχο από στράτ δεν είχα ξανακούσει)

Δοκίμασα με μιά Fender strd fat strat! Αυτή πουλήθηκε όπως ήρθε! Δεν ακούγονταν ΚΑΝ! Το μανίκι της από τα χειρότερα που είχα ακουμπήσει, και ακόμα και ο διπλός ΜΙΚΡΟΦΩΝΙΖΕ!!!!!!!!!! (κακές κολλήσεις!)

 

Με συγχωρείς, αλλά δε θεωρώ λύση να πουλάμε τα κακά όργανα σε άλλους.

Θα ήθελες να αγόραζες αύριο το ελαττωματικό αυτοκίνητο ενός άλλου;

 

Επίσης, το θέμα μας δεν είναι η σύγκριση συχνότητας εμφάνισης ελαττωμάτων σε Έλληνες και ευρωπαίους εμπόρους.

Το θέμα μας είναι πως αντιδρά ο έμπορος όταν μπαίνεις με το εμπόρευμά του πίσω στο μαγαζί και του λες "υπάρχει πρόβλημα".

 

Παρότι υπονοήθηκε (όχι από σένα taq) ότι αυτοί που αντιμετώπισαν πρόβλημα με Έλληνες εμπόρους είναι λίγοι (2-3?) οι οποίοι καταναλώνουν το χρόνο τους γράφοντας -εναλλάξ- σε περιοδικά και μουσικά forum, εγώ θα πω ότι ξέρω ΠΟΛΛΟΥΣ και αντιμετώπισαν πρόβλημα και είχα και ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρία παλαιότερα (πολύ παλαιότερα).

 

Άλλά μάλλον θα είμαι από αυτούς τους 2-3 που γράφουν ξανά και ξανά στα περιοδικά καταγγέλλοντας τους ευσυνείδητους Έλληνες επιχειρηματίες, που όσο κι αν έψαξα στην Ελλάδα (στην Αθήνα για να είμαι ειλικρινής) δε βρήκα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 96
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Περνει που λετε ολο χαρα το απαστοριο μπασσο το φερνει το ανοιγει ,επαιζε..μου λεει ρε ελα δες..το κοιταω..οκ του λεω απλα ρυθμιση θελει το μπρατσο(ηταν σαν πιστα για skateboard).Οκ.τους περνει και του λενε...ε ναι θα το κοιταξουμε αλλα μετα το καλοκαιρι.Τι να κανει ο αμοιρος καταναλωτακος..περιμενε..μετα κατα τον σεπτεμβριο κοντα,οταν κουνισαν το κολο τους και το ειδαν του το `ρυθμισανε` κ καλα..

  Παιζοντας καταλαβε οτι δεν επαιζε σωστα,οπως και οτι το μπρατσο δεν ηταν και τοσο ρυθμισμενο..Ολα φαλτσα,τριξιματα..καλα ειπαμε..δε μπορει να ειναι και ολοισιο! δε θα παιζει!Αλλα σα κομπλεξικος μπασιστας (καλα κ εγω χειροτερος θα ημουν)το παει και σε αλλους ποιο γνωστους μαστορες.Το κοιτανε και του λενε οτι υπαρχει καποιο κατασκευαστικο λαθος γιατι το rodd δεν πηγαινει οσο μεσα πρεπει ωστε να αντισταθμισει την δυναμη και να ερθει το μπρατσο ισια.Κανονικα ολοι ξερουμε οτι ειναι φυσιολογικο να εχει μια μικρη κληση αλλα αμα γουσταρεις το πας οσο ισια θες.

 

Καποιες διευκρινησεις θα ηθελα..

 

Κατρχην το αγορασε ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ απο τη Πατρα (απο το Στολλα) η απο καποιο αντιπροσωπο....

 

Δευτερον...αγορασε μπασο απο μαγαζι ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΕΤΑΡΟΥΝ?? :o

 

Τριτον ΠΟΥ το πηγε για ΠΡΩΤΗ φορα να του το ρυθμισουν? (κατα 99,9% ΕΚΕΙ εγινε η ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΖΗΜΙΑ δηλ. του ΠΑΡΑΕΣΦΙΞΑΝ το truss rod......)

 

Σε αυτους που το "ρυθμισαν" για πρωτη φορα να πατε...

 

Στη Fender (αν παει ποτε το μπρατσο εκει) θα καταλαβουν ΠΟΙΟΣ το χαλασε και θα παρετε.....τα ....γνωστα.....

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περνει που λετε ολο χαρα το απαστοριο μπασσο το φερνει το ανοιγει ,επαιζε..μου λεει ρε ελα δες..το κοιταω..οκ του λεω απλα ρυθμιση θελει το μπρατσο(ηταν σαν πιστα για skateboard).Οκ.τους περνει και του λενε...ε ναι θα το κοιταξουμε αλλα μετα το καλοκαιρι.Τι να κανει ο αμοιρος καταναλωτακος..περιμενε..μετα κατα τον σεπτεμβριο κοντα,οταν κουνισαν το κολο τους και το ειδαν του το `ρυθμισανε` κ καλα..

  Παιζοντας καταλαβε οτι δεν επαιζε σωστα,οπως και οτι το μπρατσο δεν ηταν και τοσο ρυθμισμενο..Ολα φαλτσα,τριξιματα..καλα ειπαμε..δε μπορει να ειναι και ολοισιο! δε θα παιζει!Αλλα σα κομπλεξικος μπασιστας (καλα κ εγω χειροτερος θα ημουν)το παει και σε αλλους ποιο γνωστους μαστορες.Το κοιτανε και του λενε οτι υπαρχει καποιο κατασκευαστικο λαθος γιατι το rodd δεν πηγαινει οσο μεσα πρεπει ωστε να αντισταθμισει την δυναμη και να ερθει το μπρατσο ισια.Κανονικα ολοι ξερουμε οτι ειναι φυσιολογικο να εχει μια μικρη κληση αλλα αμα γουσταρεις το πας οσο ισια θες.

 

Καποιες διευκρινησεις θα ηθελα..

 

Κατρχην το αγορασε ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ απο τη Πατρα (απο το Στολλα) η απο καποιο αντιπροσωπο....

 

Δευτερον...αγορασε μπασο απο μαγαζι ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΕΤΑΡΟΥΝ?? :o

 

Τριτον ΠΟΥ το πηγε για ΠΡΩΤΗ φορα να του το ρυθμισουν? (κατα 99,9% ΕΚΕΙ εγινε η ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΖΗΜΙΑ δηλ. του ΠΑΡΑΕΣΦΙΞΑΝ το truss rod......)

 

Σε αυτους που το "ρυθμισαν" για πρωτη φορα να πατε...

 

Στη Fender (αν παει ποτε το μπρατσο εκει) θα καταλαβουν ΠΟΙΟΣ το χαλασε και θα παρετε.....τα ....γνωστα.....

 

 

 

??? ??? ???

Jam House

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα σας ρωτήσω πως στην ευχή του θεού αυτές οι κακοτοπιές δεν αναφέρονται ποτέ από τους επαγγελματίες που συχνάζουν στο noiz. Επίσης, πως γίνεται εγώ κάθε φορά που έχω πρόβλημα με κάτι που αγοράζω (το πιο πρόσφατο είναι ένα microKorg που αγόρασα από το Μαρούσι), η ανταλλαγή γίνεται άμεσα και με πολλά χαμόγελα;

 

Στην Ελλάδα (κατά κανόνα) για να εξυπηρετηθείς θα πρέπει να ανήκεις σε 1 από τις παρακάτω 2 κατηγορίες αγοραστή:

 

1) Να είσαι επώνυμος.

Όπως και να το κάνουμε, άλλη αντιμετώπιση θα έχει πχ ο Σπάθας που θα πάει να ακούσει μια κιθάρα, ή ο Λάντσιας ένα synth και άλλη ο...Λιάκος από τα Γιάννενα που δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του (άσχετα με το αν στο "ταγάρι" του έχει περισσότερα φράγκα για ξόδεμα από έναν επώνυμο). Επίσης, όπως αναφέρθηκε, ο επώνυμος (και κατά πάσα πιθανότητα και πιο έμπειρος μουσικός απο τον Λιάκο) θα έχει και περισσότερες τεχνικές γνώσεις επί του θέματος, οπότε θα αποφύγει τις πιθανές κακές αγορές.

 

2) Να είσαι "καλός πελάτης".

Είναι λογικό ότι όλα τα μαγαζιά (και όχι μόνο τα μουσικά) φροντίζουν τους καλούς πελάτες τους. Στη "φροντίδα" αυτή, συμπεριλαμβάνονται όχι μόνο οι καλές τιμές, η δυνατότητα δοκιμής, αλλαγής του οργάνου κλπ, αλλά και η ευγένεια και η αντιμετώπιση του καταναλωτή με ευθύτητα, ειλικρίνεια και κυρίως σοβαρότητα.

 

Ευτυχώς δεν είναι όλοι έτσι, αλλά δυστυχώς, ο κανόνας στην Ελλάδα λέει ότι για να απολαύσεις τα παραπάνω προνόμια του "καλού πελάτη", θα πρέπει να έχεις πιθανότατα "χτίσει το μαγαζί", ή να έχεις παίξει τουλάχιστον μια φορά στο Ηρώδειο με τον Θεοδωράκη βρε αδερφέ...

 

Προφανώς, η πλειοψηφία του κόσμου δεν είναι ούτε σε θέση, ούτε διαθετημένη να αποκτήσει τα προνόμια των παραπάνω 2 κατηγοριών πελατών και έτσι επιλέγει τον εύκολο δρόμο της online αγοράς...

 

Τουλάχιστον έτσι, γνωρίζει ότι θα έχει τα αυτονόητα δικαιώματα του καταναλωτή (ανταγωστικές τιμές, εξυπηρέτηση, δικαίωμα αλλαγής κλπ κλπ) χωρίς απαραίτητα να είναι ούτε επώνυμος, ούτε "καλός πελάτης".

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

vre paidia epeidi tin exw patisei kai egw me mia agora ,kai den vrisko akri genika me tin parti tous,thelw ta lefta m pisw,ak ieixa akousei oti kapos ginetai afto,kati m eipane gia tin prostasia t politi kai kala mesw kep den thimamai kala,an gnorizei kaneis na me enimerosei..

www.beatonboard.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Με συγχωρείς, αλλά δε θεωρώ λύση να πουλάμε τα κακά όργανα σε άλλους.

Θα ήθελες να αγόραζες αύριο το ελαττωματικό αυτοκίνητο ενός άλλου;

 

 

Γιατί??? Αυτός που την πήρε τον υποχρέωσα να την αγοράσει? Τον έδειρα? Αν δεν του άρεσε ας μην την αγόραζε!

Τι να έκανα να την ΕΘΑΒΑ στην αυλή???? Μνισθητί μου Κύριε!!

Μήπως την έδωσα ακριβά?

και στις 2 ΕΧΑΣΑ 30-35% της αξίας!!! και ήταν και του ΚΟΥΤΙΟΥ!! Στο κάτω κάτω ΕΓΩ την άκουγα κακή (τώρα γιατί, πές ότι έχω αυτί ξυράφι ξέρω γω?) του άλλου όμως πραγματικά του άρεσε.

Εντάξει !! Εγώ φταίω δηλαδή που είχα ακούσει 100 στρατ στη ζωή μου και εκείνος 5?

Εγώ φταίω που διέκρινα κάποια πράγματα (ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ) που με έκαναν να απογοητευτώ, και εκείνος δεν άκουγε τίποτα?

 

τι να κάνω φροντηστήριο πως ΕΓΩ ακούω και πως ΕΓΩ παίζω στον άλλον? Και με πιό κριτήριο δηλαδή ΕΓΩ αγοράζω κιθάρα?? Θα ήταν το λιγότερο ΓΕΛΟΙΟ ρε συ!

 

Αγγελία έβαλα, όχι θεμέλια για Ίδρυμα!!!!

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα σας ρωτήσω πως στην ευχή του θεού αυτές οι κακοτοπιές δεν αναφέρονται ποτέ από τους επαγγελματίες που συχνάζουν στο noiz. Επίσης, πως γίνεται εγώ κάθε φορά που έχω πρόβλημα με κάτι που αγοράζω (το πιο πρόσφατο είναι ένα microKorg που αγόρασα από το Μαρούσι), η ανταλλαγή γίνεται άμεσα και με πολλά χαμόγελα;

 

Στην Ελλάδα (κατά κανόνα) για να εξυπηρετηθείς θα πρέπει να ανήκεις σε 1 από τις παρακάτω 2 κατηγορίες αγοραστή:

 

1) Να είσαι επώνυμος.

Όπως και να το κάνουμε, άλλη αντιμετώπιση θα έχει πχ ο Σπάθας που θα πάει να ακούσει μια κιθάρα, ή ο Λάντσιας ένα synth και άλλη ο...Λιάκος από τα Γιάννενα που δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του (άσχετα με το αν στο "ταγάρι" του έχει περισσότερα φράγκα για ξόδεμα από έναν επώνυμο). Επίσης, όπως αναφέρθηκε, ο επώνυμος (και κατά πάσα πιθανότητα και πιο έμπειρος μουσικός απο τον Λιάκο) θα έχει και περισσότερες τεχνικές γνώσεις επί του θέματος, οπότε θα αποφύγει τις πιθανές κακές αγορές.

 

2) Να είσαι "καλός πελάτης".

Είναι λογικό ότι όλα τα μαγαζιά (και όχι μόνο τα μουσικά) φροντίζουν τους καλούς πελάτες τους. Στη "φροντίδα" αυτή, συμπεριλαμβάνονται όχι μόνο οι καλές τιμές, η δυνατότητα δοκιμής, αλλαγής του οργάνου κλπ, αλλά και η ευγένεια και η αντιμετώπιση του καταναλωτή με ευθύτητα, ειλικρίνεια και κυρίως σοβαρότητα.

 

Ευτυχώς δεν είναι όλοι έτσι, αλλά δυστυχώς, ο κανόνας στην Ελλάδα λέει ότι για να απολαύσεις τα παραπάνω προνόμια του "καλού πελάτη", θα πρέπει να έχεις πιθανότατα "χτίσει το μαγαζί", ή να έχεις παίξει τουλάχιστον μια φορά στο Ηρώδειο με τον Θεοδωράκη βρε αδερφέ...

 

Προφανώς, η πλειοψηφία του κόσμου δεν είναι ούτε σε θέση, ούτε διαθετημένη να αποκτήσει τα προνόμια των παραπάνω 2 κατηγοριών πελατών και έτσι επιλέγει τον εύκολο δρόμο της online αγοράς...

 

Τουλάχιστον έτσι, γνωρίζει ότι θα έχει τα αυτονόητα δικαιώματα του καταναλωτή (ανταγωστικές τιμές, εξυπηρέτηση, δικαίωμα αλλαγής κλπ κλπ) χωρίς απαραίτητα να είναι ούτε επώνυμος, ούτε "καλός πελάτης".

 

 

 

Oχι σε όλους χερρ Ελαβντου.Υπάρχει και η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.Εγώ ούτε του Ζαχου όυτε του Σταυρου το μαγαζί το έχω χτίσει.Ουτε λεφτάς είμαι ,και το μεγαλύτερο όνομα με το οποιο έχω παίξει είναι...το band in a box.

Στις περισσότερες περιπτώσεις βέβαια ισχύει αυτό που λές.

 

Απλά εγώ θα ξαναπώ ότι και εδώ στην Ελλάδα υπάρχουν ορισμενοι επαγγελματίες,με after sales service και καλές τιμές.Παιδευτηκα να τους βρώ αλλά τώρα ου ξέρω ποιοι είναι τους προτιμώ.

 

Γενικά τα μαγαζιά τύπου super market ποτέ δε μου κάναν ιδιαίτερη αίσθηση.Του εξωτερικου τα super market(πχ thomann) εχουν χαμηλές τιμές,κάτι γίνεται ,αλλά εδώ (Νακας στόλλας κλπ) είαναι άλλη κατάσταση.

 

 

@ taq

Kαλά πόσες sunburst έχεις ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί??? Αυτός που την πήρε τον υποχρέωσα να την αγοράσει? Τον έδειρα? Αν δεν του άρεσε ας μην την αγόραζε!

Τι να έκανα να την ΕΘΑΒΑ στην αυλή???? Μνισθητί μου Κύριε!!

Μήπως την έδωσα ακριβά?

και στις 2 ΕΧΑΣΑ 30-35% της αξίας!!! και ήταν και του ΚΟΥΤΙΟΥ!! Στο κάτω κάτω ΕΓΩ την άκουγα κακή (τώρα γιατί, πές ότι έχω αυτί ξυράφι ξέρω γω?) του άλλου όμως πραγματικά του άρεσε.

Εντάξει !! Εγώ φταίω δηλαδή που είχα ακούσει 100 στρατ στη ζωή μου και εκείνος 5?

Εγώ φταίω που διέκρινα κάποια πράγματα (ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ) που με έκαναν να απογοητευτώ, και εκείνος δεν άκουγε τίποτα?

 

τι να κάνω φροντηστήριο πως ΕΓΩ ακούω και πως ΕΓΩ παίζω στον άλλον? Και με πιό κριτήριο δηλαδή ΕΓΩ αγοράζω κιθάρα?? Θα ήταν το λιγότερο ΓΕΛΟΙΟ ρε συ!

 

Αγγελία έβαλα, όχι θεμέλια για Ίδρυμα!!!!

 

ΟΚ, εγώ μάλλον μιλούσα για την περίπτωση πραγματικού κατασκευαστικού λάθους.

Άλλο το όργανο που είναι φτιαγμένο σωστά αλλά δεν ακούγεται πολύ καλά (πχ κακή επιλογή υλικών/ξύλων) και άλλο το όργανο με ελάττωμα.

Στη δεύτερη περίπτωση (ακόμη κι αν δεν ανήκει η περίπτωσή σου σε αυτές), πρέπει να πηγαίνει για αλλαγή και όχι για μεταπώληση, νομίζω συμφωνούμε όλοι σε αυτό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάτι τέτοια διαβάζω, το συνδυάζω και με την περίπτωση βλάκα γνωστού μου, που του έσπασε "επαγγελματίας" το truss rod του μπάσου του, καθώς από κει ρυθμίζεται το intonation (έτσι του έλεγε), παρά τα παρακάλια μου να το πάει σε κάποιον άλλον να το δει (αφού δε με πίστευε ότι το ιντονατιον ρυθμίζεται από τη γέφυρα) και τσαντίζομαι.

Τσαντίζομαι από την από τους διάφορους άσχετους που δεν ρωτάνε και κανά άλλον να τους πει, αλλά περισσότερο από όλους τους ψευδοεπαγγελματίες που κάθονται και κοροϊδεύουν το όποιο θύμα πέσει στα χέρια τους.....

 

Είμαστε πάντως καταναλωτές με τη συνεχή κλάψα μας και ταυτοχρόνως, με την μη διεκδίκηση των όσων δικαιωμάτων μας ανήκουν (αυτό που πάνω κάτω λέει και ο eye), αλλά και οι απατεώνες επαγγελματίες για μολότοφ!

Πάλι καλά που δεν είμαστε και όλοι ίδιοι δλδ...... 

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oχι σε όλους χερρ Ελαβντου.Υπάρχει και η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.Εγώ ούτε του Ζαχου όυτε του Σταυρου το μαγαζί το έχω χτίσει.Ουτε λεφτάς είμαι ,και το μεγαλύτερο όνομα με το οποιο έχω παίξει είναι...το band in a box.

 

 

Προφανώς, για αυτό, αν πρόσεξες, έγραψα:

Ευτυχώς δεν είναι όλοι έτσι, αλλά δυστυχώς, ο κανόνας στην Ελλάδα λέει ....

 

Τον Ζάχο που αναφέρεις, δεν τον γνωρίζω για να έχω άποψη, αλλά τουλάχιστον ο Σταύρος είναι κατά τη γνώμη μου μια από τις φωτεινές εξαιρέσεις του χώρου ;)

 

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου