Προς το περιεχόμενο

Μελετάτε καθόλου κιθάρα ή μπαίνετε μόνο στο NOIZ :) ?


elavd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτη η θεωρια σχετικα με την jazz, πρωτοειπώθηκε (νομιζω) απο τον

Mr. Tony στην ταιια 24 hours party people....οτι ειναι απαραδεκτο στην μουσικη ο οργανοπαικτης να διασκεδαζει περισσοτερο απο το κοινο!

 

 

συνεχιζω...νομιζω οτι ειχε πει επισης οτι ειναι το τελευταιο καταφυγιο των αταλαντων!!!!!!!!

(χεχεχε...με ποια λογικη αραγε?!)

www.LowerCut.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 105
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

μάλλον θα εκπλαγείς με τη συγγένεια της (καλαίσθητης ακόμα και στην υπερβολή της) κιθαριστικής δεξιοτεχνίας της gypsy jazz του django rheinhardt και της δεξιοτεχνίας των σύγχρονων jazz-fusion κιθαριστών (holdsworth' date='di meola και δε συμαζεύεται) με το shred.[/quote']

 

Xωρις καμμία διάθεση για αντιπαράθεση,πιστεύω πως ουδεμία σχεση υπαρχει μεταξύ Django και shred.Αλλοτε η τεχνικη εξυπηρετει τη μουσικη και αλλοτε την μπουρμπουληθρα.Ειναι φανερο νομιζω οτι σπανια παιζει μπουρμπουληθρες καποιος εκπροσωπος της gypsy jazz.

 

Γι αυτό που λετε για το 24hour party people,εχει γίνει καραμέλα.Κατά την ταπεινη μου αποψη,η jazz είναι η πιο δημιουργική ενασχόληση με τη μουσική αν καποιος ΔΕΝ γραφει δικά του κομματια.Κι εκει μπαίνουν ασταθμητοι παραγοντες (πχ τι κομματια γραφει) αλλα για μενα ειναι ενας οκ χοντρος διαχωρισμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδα ότι σνομπαρίστηκε η jazz και πολύ στεναχωρέθηκα. Ούτε εγώ ακούω' date=' τη θεωρώ βαρετή, αλλά δεν είναι. Προφανώς δεν μπορούμε να την καταλάβουμε. Πρέπει να μεγαλώσουμε πολύ ακόμη. Είναι και θέμα "τρόπου ζωής - εποχής" επομένως μάλλον δεν θα την καταλάβω ποτε.[/quote']

 

δεν υπήρχε καμία απαξίωση της jazz. το post ήταν ειρωνικό.

κατά τα άλλα υπάρχει έντονη παραγωγικότητα σε διάφορα ιδιώματα της jazz ακόμα και σήμερα, συνήθως δε είναι πιο στρυφνή και δυσπρόσιτη από την "κλασική" jazz. οπότε ο βαθμός κατανοήσης δεν είναι θέμα εποχής αλλά προσωπικής ενασχόλησης-τριβής με το αντικείμενο.

 

και επειδή σε κόβω για shredder μάλλον θα εκπλαγείς με τη συγγένεια της (καλαίσθητης ακόμα και στην υπερβολή της) κιθαριστικής δεξιοτεχνίας της gypsy jazz του django rheinhardt και της δεξιοτεχνίας των σύγχρονων jazz-fusion κιθαριστών (holdsworth,di meola και δε συμαζεύεται) με το shred.

 

κάνε ένα κόπο και άκου django ή κάποιον από τους σύγχρονους μουσικούς απογόνους του όπως ο bireli lagrene:

 

(στο συγκεκριμένο σολάρει ένας άλλος που δε γνωρίζω πάντως υπάρχουν μπόλικα ακόμα)

 

 

δεν άντεξα βάζω ένα ακόμα γιατί χάζεψα...

 

 

 

ΤΣΟΥ.

 

 

shredding κάνει και ο Χιώτης....;

 

Μπα.

 

 

Η ειδοπιός διαφορά ρυθμός εστί.

 

 

Όχι ταχύτητα.

 

 

 

Παιδί του Django.... ο τυπάς....;

 

 

μπά....

 

 

 

για δες αυτό...

 

 

 

 

 

και είναι και γύρω στα 24 ο frontman.

 

 

 

 

Και μπάη δε γουέη...

 

 

ποιός δεν θα περάσει καλά με το παραπάνω κομμάτι...;

 

ποιός δεν θα χορέψει... δεν θα συγκινηθεί δεν θα ταξιδέψει...;

 

 

Όπως ξεχωρίζει η "αγάπη" τον άνθρωπο από το κύμβαλο ......

 

 

κάνει και ο ρυθμός στις παρλαπίπες. \edit είτε τζάζ είναι είτε κλασικά είτε trance είτε ό,τι θέτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Γι αυτό που λετε για το 24hour party people' date='εχει γίνει καραμέλα.Κατά την ταπεινη μου αποψη,η jazz είναι η πιο δημιουργική ενασχόληση με τη μουσική αν καποιος ΔΕΝ γραφει δικά του κομματια.[/quote']

 

 

λες αυτο να εννοουσε με το τελευταιο καταφυγιο των αταλαντων?!

:wink:

 

(πλακα,ε!? μην παρεξηγιομαστε....)

www.LowerCut.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ήταν οι Malmstennies στα βιντεο ρε παιδια? Ντακς δεν θεωρώ και τόσο jazz κάτι τέτοιο. ΜΟυ θύμιζε πάντως ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ τη μουσικη του video game Mafia. Δλδ γύρω στ 1930... Επομένως πάλι έξω πέφτω εποχιακά!

 

Τι να σας πώ ρε παιδια... ¨οταν γίνω 60 χρονών παπουδι, θα πάρω μια φεντερ και θα αγιάσω. Μέχρι τότε ομως θέλω να κολαστώ λιγο ακομη....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@granule

καταρχήν θα ήθελα το post σου να είναι λίγο πιο συγκροτημένο μπας και καταλάβω τι εννοείς. με τσου και μπα και τεράστια κενά ανάμεσα δε βγάζω άκρη. παρ' όλα αυτά θα αποπειραθώ να απαντήσω (κ στον blue).

 

το post μου είχε ως σκοπό την προσέγγιση 2 κόσμων μέσω μιας φανερής συγγένειας, δλδ του κοινού παρονομαστή της δεξιοτεχνίας. το που χρησιμοποιείται για μπουρμπουλήθρες κ που για μουσική δε με απασχολεί στη συγκεκριμένη περίπτωση. δεν έκανα κάποιο σχόλιο που να αφορά σύγκριση ποιοτική μεταξύ των στυλ γιατί έτσι εισέρχομαι σε υποκειμενικά και ως εκ τούτου επικίνδυνα πεδία. κ φυσικά δε διαφώνησα πουθενά με τη θεμελιώδη σημασία του ρυθμού στη μουσική έκφραση.

 

εγώ ήθελα να ανοίξω μια νέα προοπτική για κάποιον που βρίσκεται σε συγκεκριμένο χώρο κ θέλει (πιθανόν) να κάνει κάποιο άνοιγμα. αν του πω ότι είναι κάτι εντελώς διαφορετικό θα τον αποθαρρύνω. αν θέλετε εσείς να τα διαχωρίσετε τελείως, με γεια σας!

 

πιστεύω επίσης ότι ακόμα και οι κιθαρίστες της jypsy jazz παίζουν κατά καιρούς "μπουρμπουλήθρες" και το βρίσκω απολύτως δικαιολογημένο γιατί είναι κ λίγο θέαμα κ επίδειξη, όχι μόνο νόημα κ ουσία. και εφόσον περάσαμε σε αυτά τα υποκειμενικά μονοπάτια που φοβόμουν, θα πω ότι δεν είμαι οπαδός του αισθητικού μινιμαλισμού η λακωνισμού που επιβάλει μόνο στα ωραία και τα σημαντικά να εκφράζονται. μου αρέσει η υπερβολή (σε normal δόσεις :D ). και δε νομίζω ότι οι προαναφερθέντες django και χιώτης δε ξέφευγαν ποτέ με μερικές νότες παραπανίσιες...

 

το αν o lagrene είναι μουσικό παιδί του django το έχουν αποφανθεί άλλοι σπουδαιότεροι από εμένα. ο ίδιος έμαθε κιθάρα ακούγοντας κ παίζοντας τους δίσκους του django. αν παρ' όλα αυτά διαλέξεις να αμφισβητήσεις τη συγγένεια τους, με γεια σου και πάλι. πιθανόν κ να έχεις δίκιο.

 

Υ.Γ. 1 ωραίο το κομμάτι κ η εκτέλεση.

 

Υ.Γ. 2 δε τρέφω ιδιαίτερη συμπάθεια στο shred. ο αυτοπεριορισμός των shredders που πρέπει ντε και καλά να παίζουν υπεργρήγορα αποτελεί εμπόδιο για τη μουσική έκφραση, ενώ για κάποιους η δεξιοτεχνία αποτελεί τη μόνη διέξοδο ελλείψει έμπνευσης. ωστόσο υπάρχουν δεξιοτέχνες που δεν ακολουθούν τη νόρμα και παίζουν πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.

 

Υ.Γ. 3 το topic αφορά την μελέτη της κιθάρας οπότε ζητώ συγγνώμη για την μεγάλη off-topic βόλτα (κ τις μεγαλόσχημες αρλούμπες που λέω που και που :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ήταν οι Malmstennies στα βιντεο ρε παιδια? Ντακς δεν θεωρώ και τόσο jazz κάτι τέτοιο. ΜΟυ θύμιζε πάντως ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ τη μουσικη του video game Mafia. Δλδ γύρω στ 1930... Επομένως πάλι έξω πέφτω εποχιακά!

 

Τι να σας πώ ρε παιδια... ¨οταν γίνω 60 χρονών παπουδι' date=' θα πάρω μια φεντερ και θα αγιάσω. Μέχρι τότε ομως θέλω να κολαστώ λιγο ακομη....[/quote']

 

έχεις πέσει μέσα εποχιακά. ο django rheinhardt του οποίου η μουσική αποτελεί το έναυσμα για κάποια από αυτά που ακούγονται στα video έζησε 1910-1953. κ στο παιχνίδι mafia όντως το soundtrack ήταν όντως gypsy jazz (το 'χα παίξει).

 

α και... πολύ θα 'θελε να παίζει έτσι ο malmsteen.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια επειδη στεναχωριεμαι εχοντας κατα καιρους δει διαφορα μεσα στο φορουμ και εχοντας ακουσει ακομα χειροτερα, θελω να τοποθετηθω σε ενα λεπτο σημειο, με το οποιο σιγουρα θα διαφωνισουν πολλοι, αλλα παρακαλω εστω να το επεξεργαστουν πριν απαντησουν.

 

 

Ειναι αδυνατον να συγκρατησεις την ουσια της jazz,να κατανοησεις καποια στοιχεια της καθως και να οδηγηθεις σε καποιους συσχετισμους (πχ Ρεινχαρτ-Χολντζγουορθ κτλ κτλ κτλ κτλ...) σερφαροντας στο νετ,τσαταροντας στο νοιζ και βλεπωντας βιντεακια στο youtube!!!!!

 

Οπως και σε καθε αληθινη τεχνη χρειαζονται θυσιες μελετη και υπομονη για να συλλαβεις την πεμπτουσια της.

Φυσικα με τον ορο μελετη δεν εννοω τις χαζομαρες που εχουν αναφερθει επανηλλημενα εδω μεσα!Μελετη ειναι η διαδικασια με την ποια αυξανεται η αντηληψη σου πανω στο αντικειμενο που μελετας.

 

 

και δυστυχως αν δεν εχεις περασει απο την παραπανω διαδικασια, φρασεις οπως:

 

"ο Holdsworth ειναι ο Coltrane της κιθαρας"

 

"ο Bill Evans καταφερνε αφαιροντας να τα κανει ακομα ποιο πολυπλοκα"

 

"ο Elvin Jones ειχε απιστευτο groove"

 

"o Ron Carter εχει παιξει τα ποιο ωραια lines"

 

και πολλα αλλα....

 

ειναι στερεοτυπα για το Τζαζ&τζαζ και για τις αγαμητες πουρογριες που συνηθως συχναζουν στα jazz clubs !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τού πόηντς.

 

 

s'cream:

 

καταρχήν...

 

 

 

θα ήθελα το post σου να μην είναι συγκροτημένο

 

μπας και καταλάβω τι εννοείς...

 

 

 

 

με τσου και μπα και τεράστια κενά ανάμεσα

 

παρ' όλα αυτά θα αποπειραθώ να απαντήσω (όχι κ στον blue).

 

 

:wink:

 

 

 

 

 

Παρερμήνευσης του πόστ σου. Σόρρυ.

 

 

 

Παρ' όλα τούτα

 

 

άκου τον πιτσιρίκο ... το χει.

 

 

 

Και μην σε "πιάνουν" οι "μεγάλοι"

 

 

 

 

για να μάθεις.... εσύ

 

εγώ

 

ο άλλος απένατι

 

 

κάτι... από κάποιον "μεγάλο" ακούστηκε

 

 

παρένθεσης

 

όχι απαραίτητα

 

κλείνει.

 

 

ειδικά το ί γού 2 με άρεσε! :D

 

 

 

 

 

1984:

 

 

 

 

 

 

Οι .....

 

"θυσίες μελέτη και υπομονή για να ....."

 

 

είναι παντού. Σε όλα.

 

 

και ναι μελέτη excluding "τις χαζομάρες......".

 

 

 

το βικιtube είναι ακόμα χειρότερο απο το youtube.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου