Προς το περιεχόμενο

Έχει λύση η πειρατεία στα VSTs και τα Plug-ins;


awardwinner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Μάστα.. Το βγαλα το "συμπέρασμα" από την "επικοδομητική" μας συζήτηση..

Πρέπει να αρχίσω "βαράκια" γιατί αν γίνει κάνα meeting και βρω χρόνο να συμετάσχω, πρέπει ναμαι προετοιμασμένος...Είμαι και αγύμναστος τελευταία..θα "φάω" πέντε" και δεν θα "ρίξω" καμμία..ΑΝΑΨΤΕ τα "φώταααααα"

 

ΥΓ.Μάθημα Ιστορίας..Κάποτε έξω από την περιβόητη Atomic παίζαμε ξύλο με τους "καρεκλάδες" εμείς οι κακοί "μαλλιάδες" (αχ τα κατσαρά μαλλάκια μου...που πήγανε?).Τώρα μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί τσακωνόμαστε..Ντάξει ζητώ την κατανόησή σας..μπορεί να ξεκούτιανα, αλλά δώστε μου ένα λόγο να αισθάνομαι ακόμα rock με ανοιχτό μυαλό και βλέμμα καθαρό στην "ουσία των πραγμάτων"..

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 78
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

προς: συντονιστές

έχω την εντύπωση ότι ακούστηκαν όλες οι θέσεις και ο καθένας μας έβγαλε τα δικά του συμπεράσματα.

 

Οι ανακύκλωση του θέματος δεν έχει κανένα όφελος, παρά μόνο το ποιος

θα πει την τελευταία κουβέντα.

 

βλέπω ότι άρχισαν πάλι προσωπικοί χαρακτηρισμοί του στυλ ρε βλαμένε!

και το έχουμε ξαναδεί το έργο που καταλήγει συνήθως, μάλον θα πρέπει

να πάρετε θέση, γιατί στο τέλος θα αρχίσουμε να βριζόμαστε όλοι εδώ μέσα.

 

 

φιλικά

brain

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι είναι στο χέρι μας να δείξουμε σ'αυτούς που άρχισαν τους χαρακτηρισμούς ότι μπορεί να γίνει μια εποικοδομητική συζήτηση χωρίς αυτά. Είναι απαράδεκτο να χρειαζόμαστε επιτήρηση για να συζητήσουμε! 8O

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ sorry για τα "κακά" λόγια. Απλά φούντωσαν τα νεύρα μου εκείνη την στιγμή. Διότι το σβήσε όλα τα mp3 απο τον υπολογιστή σου και μετά μίλα είναι μεγάλη κουβέντα. Νομίζω οτί το θέμα με τα mp3 έχει παρεξηγηθεί τελείως, δεν είναι μόνο το download... White noise δεν προσπάθησα να κάνω κανέναν να νιώσει κάπως και ούτε να το παίξω κάποιος. Απλά με ενόχλησε κάτι και ήρθα σε αντιπαράθεση κάπως έντονα οκ. Πρώτη φορά μετα απο τόσο καιρό εδώ μέσα πέρνω μέρος σε καυγά και παραδέχομαι πως είναι μεγάλη χαζομάρα και ζητώ συγνωμη για τα άσχημα λόγια μου. Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν ισχύουν οι απόψεις μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Παρακολουθώ με ενδιαφέρον...

Είμαι σίγουρος ότι οι χαρακτηρισμοί ξέφυγαν πάνω στη κακιά στιγμή.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Brain έχει δίκιο όταν λέει ότι οι πιο πολλές απόψεις ακούστηκαν, οπότε δεν θα συνεχίσω: αρκετά ανέλαβα τον ρόλο του αυτοπροσδιορισμένου προστάτη των προϊόντων της Steinberg. Υπάρχει μία μόνο κατηγορία θεμάτων που δεν έχει αναπτυχθεί αρκετά: εκείνη που σχετίζεται με τα πλεονεκτήματα που υπάρχουν στο να είναι κανείς νόμιμος χρήστης των προγραμμάτων που χρησιμοποιεί. Ναι, υπάρχουν τέτοια πλεονεκτήματα, τα οποία σκοπίμως αποκρύπτονται από εκείνους που ασχολούνται με την διακίνηση και κλεπταποδοχή παράνομου λογισμικού. Εγώ, σαν νόμιμος ιδιοκτήτης αρκετών προγραμμάτων, έχω γευτεί κάμποσα από αυτά οπότε ιδού τι λέει η εμπειρία μου:

 

α) Έχεις το βιβλίο οδηγιών του προγράμματος. Πάνω από το 70% των ερωτήσεων που απασχολούν τον παράνομο ιδιοκτήτη ενός προγράμματος, δεν θα υπήρχαν αν αυτός είχε πρόσβαση στο βιβλίο οδηγιών. Είναι αλήθεια ότι μερικές εταιρείες δεν πολυπροσέχουν το βιβλίο οδηγιών (με την έννοια ότι είναι φτωχό ή κακοφτιαγμένο) αλλά αυτό είναι ένα ακόμη από τα κριτήρια που χρησιμοποιώ όταν επιλέγω τι θα αγοράσω. Ενδεικτικά αναφέρω ότι το υπέροχο και οικονομικά προσιτό Sonar έχει ένα θαυμάσιο βιβλίο οδηγιών, ενώ το ίδιο ισχύει και για ναυαρχίδες όπως το Samplitude.

 

β) Έχεις πρόσβαση στην εταιρεία κατασκευής. Με την ιδιότητα του νόμιμου ιδιοκτήτη έχω τηλεφωνήσει πολλές φορές στην Native Instruments, την Cakewalk, την Applied-Acoustics κλπ. Εκεί δεν απαντά κάποιος κουστουμαρισμένος εξηντάχρονος όπως ίσως νομίζετε αγαπητοί πειρατόπληκτοι αλλά εικοσάχρονα παιδιά (οι τεχνικοί και προγραμματιστές του τμήματος υποστήριξης) οι οποίοι σκίζονται να σε εξυπηρετήσουν. Ενδεικτικά αναφέρω ότι το Tassman (το οποίο κανονικά δικαιούται τρία activations) του έχω κάνει activate πάνω από 15 φορές, διότι στην ζωντανή επικοινωνία ο άλλος καταλαβαίνει ότι πράγματι έχεις τεχνικό πρόβλημα και ότι δεν προσπαθείς να τον εξαπατήσεις. Αντίστοιχα ο τεχνικός της Native Instruments κυριολεκτικά με καθοδήγησε βήμα-βήμα σε ένα πρόβλημα που είχα με το Fm7.

 

γ) Έχεις επαφή με τους άλλους νόμιμους ιδιοκτήτες του προγράμματος μέσα από τα φόρουμ της εταιρείας. Ποια διαφορά έχουν αυτοί από τους παράνομους χρήστες; Ότι όταν βρίσκουν ένα πρόβλημα, δεν τα παρατάνε στη λογική του "Ωχ αδερφέ, θα βάλω άλλο πρόγραμμα, έτσι και αλλιώς τζάμπα είναι", αλλά κάθονται κάτω και βρίσκουν λύση, είτε μόνοι τους, είτε σε συνεργασία με τους προγραμματιστές που αναπτύσσουν το πρόγραμμα (οι οποίοι συχνότατα παρακολουθούν αυτά τα φόρουμ). Έτσι, όταν χρειαστείς εσύ βοήθεια, τότε υπάρχουν πάντα καμιά εικοσαριά λεβεντόπαιδα να σε βοηθήσουν άμεσα.

 

δ) Οι τιμές δεν είναι τόσο χάλια όσο νομίζει κανείς. Ναι, σύμφωνοι, η αρχική απόκτηση ενός προγράμματος (όταν δεν έχεις αγοράσει ποτέ σου τίποτε) τσούζει λίγο αλλά από εκεί και μετά τα updates έχουν συνήθως πολύ χαμηλή τιμή, που δεν κολώνεις να την πληρώσεις. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες έχουν θεσπίσει τον θεσμό του crossgrade, δηλαδή μπορεί να έχεις το Cubase αλλά να θέλεις να πάρεις το Samplitude, οπότε το κάνεις δίνοντας τα μισά χρήματα ή και ακόμη λιγότερα σε κάποιες περιπτώσεις. Έτσι, η αρχική σου επένδυση ποτέ δεν χάνεται εντελώς, αλλά μάλλον μεταφέρεται διαρκώς μαζί με τις επιλογές σου.

 

ε) Επειδή πληρώνεις, αρχίζεις να έχεις απαιτήσεις και κριτήρια. Δεν πετάς σαν πεταλουδίτσα από το Nuendo στο Sonar και μετά στο Samplitude και μετά ένας θεός ξέρει που. Με δυο λόγια σταματάς να είσαι επιπόλαιος χειριστής του μουσικού λογισμικού σου, και αρχίζεις να το ψάχνεις σε βάθος, κάτι που (όποιος το έχει κάνει θα το βεβαιώσει) κάνει καλό στη μουσική σου τελικά. Επίσης, βοηθάς τον ανταγωνισμό, διότι ο κάθε κατασκευαστής έχει λόγους να σε ακούσει όταν ζητάς κάποιο νέο χαρακτηριστικό, άρα η τελική ποιότητα του λογισμικού που είναι στην αγορά ανεβαίνει. Μέσα από την ανάπτυξη ορθών κριτηρίων κάνεις και σημαντική οικονομία: ναι, ωραίο πρόγραμμα το Nuendo, αλλά πραγματικά το χρειάζεσαι αν γράφεις μόνο σονάτες για πιάνο; Όχι, τότε πάρε το Tracktion και με τα ρέστα πάρε μία κιθάρα, μία σοκολατίνα, πήγαινε εκδρομή με την κοπέλα σου και πάρε της και καινούργια εσώρουχα (πάλι το σεξ σκέφτομαι).

 

στ) Προστατεύεις την ακεραιότητα των μικρών εταιρειών. Ακούω συνέχεια ότι "γαμώ το, το Logic πουλήθηκε στην Apple, και τώρα δεν έχουμε Logic". Αφού ρε μπουμπουνάκια δεν το αγοράζατε! Βαρεθήκαν οι άνθρωποι να κάνουν τους κόπανους και τους δοσατζήδες, τα πήραν μία φορά χοντρά και τώρα ψαχτείτε εσείς με τα Mac. Η Steinberg πουλήθηκε στην Pinnacle, η οποία έκρινε σκόπιμο σε ελάχιστο χρόνο να την ξαναπουλήσει στην Yamaha (τόσο καλό της έκανες φίλε simboy...). Εγώ άμα ήμουν η Yamaha, θα πέρναγα όλο το Cubase σε μία πλακέτα, θα το έκλεινα σε ένα ωραίο μπλε κουτί, θα έγραφα απ' έξω Yamaha και μετά θα σας κούναγα καλαματιανό μαντήλι που δεν θα μπορούσατε πλέον να το αντιγράψετε. Δεν σας κάνει εντύπωση ότι το κύριο προϊόν μίας εταιρείας όπως η Steinberg δεν αρκεί για να την κρατήσει ανεξάρτητη; Λέτε η πειρατεία να έχει κάποια σχέση με αυτό το περιστατικό ή πουληθήκανε γιατί τους έπιασε η μέση τους και δεν μπορούσαν να εργαστούν πλέον; Αν δεν σας αρέσουν οι μονοπωλιακές πολιτικές της Microsoft, αν θέλετε πραγματικά να είστε "επαναστάτες" βοηθείστε τις μικρές εταιρείες να διατηρηθούν στη ζωή. Το μέλλον όλων μας θα είναι καλύτερο.

 

ζ) Κάνεις το σωστό και το ξέρεις. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ κάθε φορά που επέμεινα να κάνω μαλακίες στη ζωή μου στο τέλος μου βγήκε σε κακό. Όταν λέμε κακό μην πάει το μυαλό σας σε τίποτε θανάσιμο, για απλά πράγματα μιλάμε. Αν εσύ χάνεις τη μισή μέρα σου να βρεις πως γίνεται κάτι απλό στο Cubase, ενώ ο νόμιμος χρήστης το βρίσκει με την μία, αυτός ο χρόνος είναι χαμένος χρόνος εις βάρος της μουσικής. ¶ρα δεν κάνεις αυτό που θέλεις, απλά χάνεις τον χρόνο σου για ένα θέμα που δεν σε ενδιαφέρει πραγματικά.

 

Η ηθική δεν είναι μία "αμπελοφιλοσοφική" έννοια, είναι ένας τρόπος ζωής που υποστηρίζει τους ανθρώπους μίας κοινότητας - η έλλειψή της τους καταστρέφει. Η πειρατεία δεν οφελεί την μουσική κοινότητα (ούτε καμία άλλη). Ο πιο ριγμένος από όλους είναι κατά τη γνώμη μου ο παράνομος χρήστης του όποιου προγράμματος, ο οποίος είναι καταδικασμένος να έχει μία εντελώς διαστρεβλωμένη εικόνα της πραγματικότητας. Για παράδειγμα, όλοι το ξέρουμε ότι το Logic ήταν καλύτερο πρόγραμμα από το Cubase (ίσως ακόμη να είναι), αλλά ο μέσος έλληνας μουσικός νομίζει ότι το Cubase είναι το καλύτερο πρόγραμμα της αγοράς. Γιατί; Διότι χωρίς το βιβλίο οδηγιών κανείς δεν μπορεί να καταλάβει το πως λειτουργεί το Logic. Έτσι, ένα θαυμάσιο πρόγραμμα δεν βρήκε ποτέ την δικαίωσή του στον πολύ κόσμο. Θα είχε γίνει ποτέ αυτό αν ο κόσμος πλήρωνε το λογισμικό που χρησιμοποιεί; Σιγουρα όχι.

 

Η αντίληψη που έχουν κάποιοι ότι είμαστε λεφτάδες και δεν ξέρουμε τι να κάνουμε τα λεφτά μας οπότε πάμε και τα δίνουμε σε προγράμματα δεν είναι μέρος της πραγματικότητας. Απλά προσπαθούμε να κάνουμε το λογικό και το σωστό. Ναι, κάποτε θα χρειαστεί να τρέξεις και κάποιο παράνομο πρόγραμμα. Για παράδειγμα, μπορεί να θες να γράψεις μία γραμμή με hammond σε ένα-δύο κομάτια, εν'τάξει δεν περιμένει κανείς ότι θα πας να πάρεις το B4, ούτε βέβαια ότι θα ψάξεις να βρεις αληθινό hammond. ¶λλο αυτό όμως, και άλλο να πορώνεσαι σε μία λογική μόνιμου κλεπταποδόχου καταδικάζοντας εκείνους που επιλέγουν να απολαμβάνουν τα παραπάνω πλεονεκτήματα.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι λυπηρό αλλα εχω παρατηρήσει οτι ορισμένοι το συνηθίζουν να αποπροσανατολίζουν την κουβέντα μπερδεύοντας ασχετα παραδείγματα και ταυτόχρονα προσβαλουν συνηθως νεα μελη. Νομίζουν οτι με ειρωνίες και χαρακτηρισμους θα εχουν αναγνωστικό κοινο.

Καμια συζητηση δεν μπορει να ευδικιμησει με αντιπαραθέσεις επι προσωπικού. Ειναι λυπηρο επισης οτι τα εν λογω μέλη δεν δεχονται παρατηρήσεις απο τους συντονιστές για προκλητικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Παρακολουθώντας την συζήτηση με μεγάλο ενδιαφέρον, θα ήθελα να προσθέσω και εγώ λίγες γραμμές από μία άλλη οπτική.

 

Πρόσφατα εξαγοράστηκε η Steinberg από τη Yamaha.

Τι συνέπειες μπορεί να έχει αυτή η κίνηση σ' εμάς τους χρήστες του Cubase και του Nuendo;

Θα υπάρξει συνέχεια και υποστήριξη;

 

Η Yamaha θα εκμεταλλευθεί την τεχνογνωσία της Steinberg καθώς χρειάζεται λύσεις software για τις ψηφιακές της κονσόλες, εφφέ κλπ. Αυτό είναι σίγουρο.

Ακούστηκε επίσης ότι θα δημιουργήσουν τον μεγάλο αντίπαλο των Pro Tools συνδυάζοντας την τεχνογνωσία τους, (η Steinberg στο software και η Yamaha στο hardware).

 

Καλό μου ακούγεται και μακάρι νά'ναι έτσι, αλλά η Steinberg έχει ήδη την πρόταση Nuendo. Ίσως το προωθήσουν διαφορετικά...

 

Βέβαια όλοι ξέρουμε και τις συνέπειες της προηγούμενης παρόμοιας αγοράς.

 

Όταν η Apple αγόρασε την Emagic πολλοί χρήστες του δημοφιλέστατου Logic έμειναν στα κρύα του λουτρού.

 

Κοιτώντας τα δικά της συμφέροντα η νέα μαμά το έστρεψε αποκλειστικά στην δική της πλατφόρμα.

 

Όσοι λοιπόν είχαν την έκδοση για το PC έπρεπε ν' αλλάξουν πλατφόρμα ή να παραμείνουν με την τελευταία έκδοση, μέχρι κάποια στιγμή που θα έρθει αργά ή γρήγορα, να πάρουν την μεγάλη απόφαση και ν' αλλάξουν sequencer.

Και δεν μένουν πολλές επιλογές για τους φανατικούς υποστηρικτές του.

 

Κάτι τέτοιο έγινε και με την Sonic Foundry (βλέπε Acid) που αγοράστηκε από την Sony. Κι εκεί τα πράγματα δεν έχουν ξεκαθαρίσει ακόμα... Θα δούμε που στοχεύουν. Μάλλον στο video.

 

Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι αυτό το οικοδόμημα του Audio software, που θεωρούμε δεδομένο και δημιουργεί την τελευταία δεκαπενταετία λύσεις για τους μουσικούς, φέρνοντας το στούντιο στον υπολογιστή μας, πόσο ευάλωτο είναι.

 

Οι εταιρίες Audio που για μας φαντάζουν μεγάλες, είναι τοσοδούλες για τα μεγαθήρια.

Αντιθέτως είναι μικρές “βιοτεχνίες” που κάνουν μεγάλη δουλειά.

Και τα οικονομικά τους σίγουρα δεν είναι τόσο εύρωστα όσο νομίζουμε.

 

Δεν τους λυπάμαι. Επιχειρηματίες είναι.

 

Εμάς λυπάμαι όμως, γιατί τελικά... “αγοράζοντας” πειρατικό clopyright, μήπως βγάζουμε οι ίδιοι τα μάτια μας;

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι λυπηρο επισης οτι τα εν λογω μέλη δεν δεχονται παρατηρήσεις απο τους συντονιστές για προκλητικότητα.

 

Κάνεις λάθος. Απλά γίνεται με προσωπικά μηνύματα και εφόσον υπάρχει λόγος. Όπως βλέπεις οι παρεξηγήσεις μπορεί να λυθούν από τους ίδιους με λίγη ψυχραιμία. Στο κάτω-κάτω, μουσικός που να μην είναι παθιασμένος δεν υπάρχει...:)

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια και αναφέρθηκε η εξαγορά της Steinberg, καλό είναι να αναφερθεί και το ότι η Steinberg γλίτωσε την τελευταία στιγμή από τα δόντια της Avid (βλ. Digidesign, "Pro Tools"), καθώς η τελευταία μόλις αγόρασε την Pinnacle. Σκεφτείτε τι τύχη θα είχε το SX και το Nuendo...

 

Όσον αφορά την κόντρα με τα Pro Tools, αυτό που ακούγεται από ανθρώπους πολύ κοντά στην Steinberg (βλ. Fredo, moderator στο forum του Nuendo), είναι ότι δε θα είναι περιορισμένο σε συγκεκριμένο hardware το software της Steinberg, αλλά optimized για κάποιο.

 

eye, ακόμα και το παράδειγμά σου προέβλεψε η NI κι έβγαλε τα Xpress Keyboards. :wink:

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου