Προς το περιεχόμενο

Mε τα ματια του μαστορα...


yann

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ πάλι πιστεύω ότι ακόμα και η παραμικρή λεπτομέρεια έχει να κάνει έστω και μια ελάχιστη την οποία και εγώ θεωρώ φινίρισμα. τα ξύλα της ταστιέρας πιστεύω ότι έχουν περισσότερο με το design της κιθάρας αλλά κυρίως με το feeling του παίκτη. Για το σκάφος αλλά και το μανίκι είναι σίγουρο ότι το ξύλο έχει να δώσει το χρώμα του στον ήχο (μπορεί λίγο) αλλά δίνει.

Κάθε συζήτηση έχει να προσφέρει σε γνώση γι αυτό και ότι και να μάθω καλό είναι.

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 86
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

Harilatron: Για την ακρίβεια, δοκίμασα 30 Gibson και PRS. Oι περισσότερες Gibson οι οποίες δοκίμασα ήταν της σειράς "Supreme". Διαπίστωσα ότι σχεδόν όλες οι PRS παίζαν πολύ καλύτερα (σαν playability και σαν ήχος) παρόλο που ξεκίνησα σαφώς διατεθειμένος για να αγοράσω Les Paul. Tις κιθάρες τις δοκίμασα δίπλα-δίπλα στον ίδιο ενισχυτή. Τελικά βρήκα για την ακρίβεια δύο Gibson που έπαιζαν, μια Pre-Historic '52 Reissue του '82 μεταχειρισμένη και την R0 του 2003. Να σημειώσω ότι αυτές τις κιθάρες τις δοκίμασα τελευταίες γιατί δεν μου άρεσαν καθόλου στο χρώμα. Τελικά πήρα την R0 γιατί προτίμησα τους Humbuckers από τους P90.

 

Τώρα δεν ξέρω αν είναι τυχαίο το ότι μόνο οι R0 του Α΄ εξαμήνου του '03 βγαίναν με Brazilian Rosewood και σήμερα πωλούνται πανάκριβα ή αν απλά ήταν εντελώς τυχαίο. Όπως και τα πολύ θετικά σχόλια όσων έχουν παίξει με την συγκεκριμένη κιθάρα.

 

Να σημειώσω επίσης ότι τα τελευταία 17 χρόνια έχω παίξει με πάνω από 100 Telecaster όλων των ειδών. Telecaster (MIJ) ήταν και η πρώτη μου κιθάρα την οποία κράτησα 4 χρόνια, και ακόμα έχω μια Τokai Breezysound. Πριν 3-4 μήνες ενδιαφέρθηκε ένας φίλος μου για μια και τελικά φέραμε μια Don Grosh. Θα το πώ απλά. Δεν έχω ξανακούσει ποτε κάτι τέτοιο.

 

Εν ολίγοις, πολλές φορές έχουμε την αίσθηση ότι γνωρίζουμε κάτι χωρίς να έχουμε όμως το κατάλληλο όργανο αναφοράς.

 

O βραζιλιάνικος παλίσανδρος ξεχωρίζει απο τις μάυρες γραμμές λεπτές ή χοντρές αν πρόκειται για curly. To χρώμα του κατα τ' άλλα δεν είναι απαραίτητα βαθύ σκούρο. Ξεκινάει από ένα γλυκό σοκολατί και μπορεί να φτάει το εντελώς μάυρο αν όλο το κομματι της ταστιέρας προέρχεται από το νεκρό κομμάτι του δέντρου. Επίσης έχει ελάχιστους πόρους σε αντίθεση με πολλά παρόμοια ξύλα.

 

Για να μην ακούω επίσης άλλες ανακρίβειες να προσθέσω ότι το συγκεκριμένο ξύλο δεν προέρχεται απο τα τροπικά δάση αλλά φυτρώνει στις όχθες. Επίσης δεν απειλείται με εξαφάνιση, αντίθετα υπάρχει σε εξαιρετική αφθονία άσχετα αν η βραζιλιάνική κυβέρνηση το έχει θέσει σε ειδική κατηγορία για να περιορίσει τις εξαγωγές, αυξάνοντας τις τιμές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδω (και σε πολλα αλλα sites ) αλλα λεει παντως (επισημα δηλαδη το b.r ΑΝΗΚΕΙ στα endangered species protected by CITES )

 

http://www.highbeam.com/doc/1P3-1011840491.html

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Rosewood

 

http://www.acousticmusic.org/CITES-and-ESA-sp-78.html

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Για να μην ακούω επίσης άλλες ανακρίβειες να προσθέσω ότι το συγκεκριμένο ξύλο δεν προέρχεται απο τα τροπικά δάση αλλά φυτρώνει στις όχθες. Επίσης δεν απειλείται με εξαφάνιση, αντίθετα υπάρχει σε εξαιρετική αφθονία άσχετα αν η βραζιλιάνική κυβέρνηση το έχει θέσει σε ειδική κατηγορία για να περιορίσει τις εξαγωγές, αυξάνοντας τις τιμές.

Για ν' αποφευγονται οι ανακρίβειες όπως πολύ σωστά λες, καλό θα ήταν οταν γράφεις κι εσύ που θες η γνώμη σου να είναι βαρύνουσα και τεκμηριωμένη, να παραθέτεις αναφορές γι αυτό που γνωρίζεις. Διαφορετικά είναι εξ ίσου ανακριβές.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το σκάφος αλλά και το μανίκι είναι σίγουρο ότι το ξύλο έχει να δώσει το χρώμα του στον ήχο (μπορεί λίγο) αλλά δίνει.

Eπειδή τηρώ "σιγήν ασυρμάτου", δεν σημαίνει ότι δεν σας παρακολουθώ...απλά σας αφήνω να εκτίθεστε!!!! Καλή χρονιά σε όλους και ελπίζω το 2009 να έχει την απάντηση για τα κουρδισμένα ξύλα που όλοι ψάχνουμε.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Για ν' αποφευγονται οι ανακρίβειες όπως πολύ σωστά λες, καλό θα ήταν οταν γράφεις κι εσύ που θες η γνώμη σου να είναι βαρύνουσα και τεκμηριωμένη, να παραθέτεις αναφορές γι αυτό που γνωρίζεις. Διαφορετικά είναι εξ ίσου ανακριβές.

 

'Εχοντας γυρίσει πάνω από τον μισό πλανήτη για διάφορες εργασιακές υποχρεώσεις, έχοντας μείνει στην Βραζιλία για κάποιους μήνες, όντας γιός ξυλουργού που έχει μεγάλο ερασιτεχνικό ενδιαφέρον και έχει δουλέψει με την ξυλεία σχεδόν όλων των ειδών και ερασιτέχνης κιθαρίστας τα τελευταία 17 χρόνια αυτή είναι μια πληροφορία την οποία γνωρίζω έχοντας ρωτήσει και ενδιαφερθεί προσωπικά, στον τόπο παραγωγής της συγκεκριμένης ξυλείας.

 

Έκανα search στο google μετά από το σχόλιο του sf για να βρώ κάτι που να το υποστηρίζει, δυστυχώς δεν κατάφερα κάτι. Δεν ξέρω αν πρέπει πρώτα να ψάχνω τo internet και μετά να θεωρώ ότι γνωρίζω κάτι για να το postάρω.

 

Υπαρχουν μέλη στο forum με τα οποία γνωρίζομαι προσωπικά εδώ και πολλά χρόνια και μπορούν να επιβεβαιώσουν τις παραπάνω ιδιότητές μου.

 

Νομίζω ότι είμαι πάρα πολύ σαφής και ο καθένας μπορεί να αξιολογήσει διαβάζοντας τα παραπάνω την αξία ή μη της γνώμης μου.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εγώ με 20 κιθάρες έχω παίξει στη ζωή μου(Σύνολο), θα μου πείς ακόμα 21 είσαι...

 

Δεν έχω βγάλει ούτε το 1/100 των συμπερασμάτων που έχετε βγάλει και δεν έχω καθόλου εμπειρία...

 

Παρόλα αυτά διαβάζω το thread και το βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον!

 

Keep walking!

 

;D ;D ;D ;D

Ήταν μια λέξη μοναχά...ελευθερία!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού το thread καλά κρατεί, ίσως θα έπρεπε να εξελιχθεί σε κάτι πιο ενημερωτικό από αυτό:

 

http://www.noiz.gr/index.php?topic=1795.0

 

Διότι μέχρι τώρα μάθαμε ότι (α) o παλίσανδρος δεν είναι τριανταφυλλιά, (β) ο βραζιλιάνικος θεωρείται καλύτερος για ανεξιχνίαστους λόγους και (γ) ο βραζιλιάνικος είναι ακριβότερος. Sorry, αλλά αυτά τα ξέρει και ένας πάστορας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αγαπητοί φίλοι, κουρδισμένοι και ξεκούρδιστοι, χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους.

Νομίζω ότι ο spy τελικά έπιασε την ουσία αυτού του thread.Δηλαδή τίποτα.

Ο καθένας έχει και μπορεί να διαμορφώνει άποψη από όποια πηγή θέλει.Καλό θα ήταν βέβαια να μοιράζεται αυτήν την πηγή μπας και μάθουμε κάτι και οι υπόλοιποι.Οι virtual μάστορες γι'αυτό υπάρχουν και εξακολουθούν να είναι μάστορες(παραθέτουν και φωτό μαζί με τις απόψεις τους), κάτι που αποδεδειγμένα γίνεται και εδώ!Εγώ ας πούμε εμπνέομαι από τις κατασκευές των μελών του φόρουμ και σαφώς επηρρεάζομαι από τις προτάσεις σας.Π.χ alderbody για την partscaster μου,Sf για τους toneriders μου κ.τ.λ.

Προσωπικά όμως δεν μου αρέσει κανένας, ακόμη και κάποιος αναγνωρισμένος και καλός μάστορας να μου κουνάει το δάχτυλο και να προσπαθεί να με πείσει.Δηλαδή ο τρόπος-ιντερνετικός λόγος,τελικά παίζει ρόλο.

Μου άρεσε που ο yann διέθεσε εαυτόν για ερωταπαντήσεις, αλλά εμφανώς δεν οδηγεί πουθενά παρά μόνο σε χαβαλέ και χιούμορ(που είναι 100% μέσα στο "κόλπο" του φόρουμ και καλά κάνει)διότι ο διάλογος είναι κατά την γνώμη μου λίγο υπερεκτιμημένος όταν υπάρχουν φιξαρισμένες απόψεις για υποκειμενικό θέμα.

Από τους μάστορες (επαγγελματίες και μή) θα ήθελα να δω τεκμηριωμένα και τεχνικά πράγματα π.χ pictorials από καθάρισμα τάστων μέχρι μοντάρισμα bolt-on κιθάρας και γιατί όχι και video όπου θα μας δείχνουν πως το κάνουν, τι εργαλεία χρησιμοποιούν κ.τ.λ.Δεν θα κλέψουμε την τέχνη κανενός εδωπέρα και θα υπάρχει και υλικό για συζήτηση.

Και αν έχουν (οι μάστορες)πραγματικά μεράκι, ας οργανώσουν και κανένα σεμινάριο για πέρασμα χορδών, για σετάπ, για αλλαγή μαγνητών, για κατασκεύη , ακόμη και έναντι αντιτίμου και μόνο για εγγεγραμμένα μέλη αυτού του φόρουμ.Αυτό δεν είναι το νόημα της on-line κοινότητας?Να μοιραζόμαστε εμπειρίες και γνώση?Εδώ σε θέλω μάστορα... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα search στο google μετά από το σχόλιο του sf για να βρώ κάτι που να το υποστηρίζει, δυστυχώς δεν κατάφερα κάτι. Δεν ξέρω αν πρέπει πρώτα να ψάχνω τo internet και μετά να θεωρώ ότι γνωρίζω κάτι για να το postάρω.

 

για να καταλαβω δηλαδη,τα λινκ που παρεθεσα ισχυουν η δεν ισχυουν? γιατι ηδη στη Γερμανια απαγορευεται η εισαγωγη κιθαρων με brazilian rosewood αν ειναι καινουργιες και οχι vintage.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου