Προς το περιεχόμενο

Mε τα ματια του μαστορα...


yann

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

ποσο χρεωνει (ή ποσο θα επρεπε να χρεωνει) καποιος επισκευαστης την αλλαγη ταστων?

....

 

Όσο θέλει. Ο καθένας τη δουλειά του την κοστολογεί όσο κρίνει.  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 86
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

πρέπει να χρησιμοποιούνται με προσοχή, καθώς (για παράδειγμα) στο δικό μου κόσμο ... όταν κάτι δεν παρατηρείται αμέσως (ή εμμέσως) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

 

O Yann μίλησε για ό,τι δεν ΜΠΟΡΟΥΜΕ να δούμε ή να ακούσουμε. Και ο δικός σου ο κόσμος, Harilatron, βρίθει παραδειγμάτων για πράγματα που δεν μπορούμε να δούμε ή να ακούσουμε (χωρίς τη χρήση συγκεκριμένων οργάνων).

 

@Yann

Σε καταλαβαίνω. Απόλυτα. Δυστυχώς, το Noiz, καλώς ή κακώς, έτσι είναι. Θα το συνηθίσεις.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά... το παρόν θέμα δεν έχει πάει πουθενά (ακόμα) και δεν είναι κατανοητό το που πηγαίνει. Τι θέλεις να κάνουμε?

- Ενα Q and A με το Γιάνν?

- Μια σειρά άρθρων?

- Αναπαραγωγή θεωριών με δόση προσωπικής εμπειρίας?

(Προσδιόρισε πως θέλεις να γίνει..... και το φτιάχνουμε  Smiley )

 

+1000

 

 

Πες μας που πας να σε παμε (που ελεγε και ο ΟΑΣΑ) :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλεπω οτι ο τιτλος του thread πειραξε καποιους τοσο,που το μονο που μπορεσαν να κανουν ειναι να με χλευασουν :P (Η αληθεια ειναι οτι εκανα χιουμορ για "τα ματια της Ελλης"...χωρις ομως να χλευασω, που "να το πιασουν" ομως καποια χαμηλου I.Q. nerds....) 8) Αλλα φαινεται οτι απο τοτε που "βγηκε" το ιντερνετ,εχουν γινει ολοι μαστορες,παρτορες και καστορες, και εχουν τη δικη τους γνωμη για την ΠΡΑΚΤΙΚΗ δουλεια μου και τα υλικα της....

 

Αγαπητέ yann, μάλλον νομίζεις ότι είσαι ο μόνος που έβλεπε "τα μάτια της Έλλης" - σε πληροφορώ λοιπόν ότι η απόπειρα για χιούμορ που έκανα, στηριζόταν ακριβώς στην αναγνώριση αυτού του υπαινιγμού. Πέραν αυτού, είναι ξεκάθαρο ότι η εγκυρότητα του thread αμφισβητείται από την πρώτη στιγμή: τουλάχιστον δύο παλαιά μέλη σου έχουν πει ότι δεν καταλαβαίνουν τι ακριβώς επιδιώκεται μέσα από αυτά τα ποστ, ακριβώς την ίδια στιγμή που σου αναγνωρίζουν την αυθεντία που σου αξίζει. Οπότε, αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, σαφώς δεν έχει σχέση ούτε με το ίντερνετ, ούτε με nerds, ούτε με τους κάστορες.

 

Ναι, ΚΑΙ αυτό υπαινιγμός είναι.

 

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά με ικανοποιεί που κάποιος εδώ μέσα δηλώνει μάστορας και μάλιστα είναι πρόθυμος να απαντήσει σε ερωτήσεις και να μεταδώσει γνώση γενικότερα. Φαντάζομαι οτι απο αυτό το θέμα μπορούν να βγούν χρήσιμες πληροφορίες για όλους όσους απο εμάς ασχολούμαστε με το DIY ή και ακόμα με την οργανοποιία (έστω και ερασιτεχνικά). :)

 

Επειδή ετοιμάζομαι να ξεκινήσω ενα project το Φεβρουάριο....

 

Ερωτήσεις:

Είσαι Αθήνα?

Έχεις εργαστήριο? (μήπως μπορώ να σε βρώ γιατί έχω πολλά τεχνικά θέματα να σε ρωτήσω)

Κατασκευάζεις όργανα απο το μηδέν ή κάνεις μόνο επισκευές κλπ? Τι όργανα? (για να δώ τι θα σε ρωτήσω)

Απο που προμηθεύεσαι ξύλα, hardware (γέφυρες κλπ)? Ελλάδα? εισαγωγή? eshop? ebay?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα έλεγα να σταματήσουμε εδώ. Το παρόν θέμα - πέρα από το γεγονός ότι ο yann μας συστήθηκε ως οργανοποιός - είναι εντελώς αόριστο και καταδικασμένο να γεμίσει από χαβαλεδιάρικα ποστ. Από την άλλη, θα ήταν πολύ χρήσιμο αν ο yann άνοιγε threads για συγκεκριμένα θέματα οργανοποιίας / επισκευής / συντήρησης.

 

Και όσον αφορά τα ξύλα, ίσως θα ήταν καλύτερο να περιοριστούμε στα ακουστικά όργανα (όπου οι περισσότεροι μπορούμε να διακρίνουμε εύκολα την επίδρασή τους στον ήχο) και να μην επεκταθούμε στα ηλεκτρικά (όπου το θέμα έχει χιλιοσυζητηθεί και θα οδηγηθεί σε ποστ του τύπου "άκουσα το bird's eye στην τάδε ηχογράφηση :P" και "είχα μία κινέζικη SG copy από κόντρα πλακέ που ακουγόταν καλύτερα από την Tom Anderson του φίλου μου του Θανάση").

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

O Yann μίλησε για ό,τι δεν ΜΠΟΡΟΥΜΕ να δούμε ή να ακούσουμε. Και ο δικός σου ο κόσμος, Harilatron, βρίθει παραδειγμάτων για πράγματα που δεν μπορούμε να δούμε ή να ακούσουμε (χωρίς τη χρήση συγκεκριμένων οργάνων).

.....

 

Μα... mscmkr κι εγώ μίλησα για παρατήρηση έστω και έμμεση.

Αντίθετα με την κοινώς επικρατούσα άποψη, η παρατήρηση μέσω των αισθήσεων (όραση, ακοή κλπ) μπορεί να ποσοτικοποιηθεί.

Θα ξαναπώ το ίδιο παράδειγμα μέχρι να το βαρεθείτε ;D:

Οταν προσδιορίζουμε τα καταλληλότερα γυαλιά για έναν ασθενή δεν τον ρωτάμε "πως του φαίνεται ο κόσμος και αν είναι λαμπερά τα χρώματα" αλλά προσδιορίζουμε το ελάχιστο μέγεθος του γράμματος που μπορεί να διακρίνει. Το γυαλί Α συγκρίνεται με το γυαλί Β μέσω της σύγκρισης των αντίστοιχων μεγεθών των αντίστοιχων γραμμάτων. ("Με τα γυαλιά Β καταφέρνεις να δεις και λίγα γράμματα και από την αποκάτω γραμμή σε σχέση με αυτήν που κατάφερες με τα Α, άρα θα πάρεις τα γυαλιά Β").

 

Εδώ και καιρό, σκέφτομαι αντίστοιχες διαδικασίες (σωστά στημένες) για το χαρακτηρισμό ακουστικών συστημάτων. Θα έχετε νέα επ' αυτού ελπίζω σύντομα (εννοώ κάποια ακουστικά test για να παίξουμε όλοι μαζί online).

 

Πέραν όμως της ύπαρξης (ή μη) επιδράσεων στον ήχο των διαφόρων σχεδιαστικών και κατασκευαστικών παραμέτρων των οργάνων (περιλαμβανομένων και των υλικών) υπάρχει και το θέμα του context μέσα στο οποίο συζητιούνται αυτές οι διαφορές.

Εχω εξηγήσει πολλάκις (σε γνωστούς και φίλους που δεν έχουν σχέση με τη μουσική) ότι αυτό που παίζω εγώ (ηλεκτρική με 137 εφφφέ) δεν έχει καμία (ΜΑ ΚΑΜΙΑ) σχέση με την κλασική κιθάρα και ότι δεν θα ήταν και πολύ ευχάριστο (γι αυτούς  ;D ) να καθήσουν απέναντι και να με ακούσουν να τους "παίξω κάτι" (έτσι.... μόνος μου  :D).

 

Υπό την ίδια έννοια πρέπει κι εμείς να κρατήσουμε κατά νου ότι η ηλεκτρική κιθάρα δεν είναι ένα συγκεκριμένο όργανο και ο καθένας απο εμάς μπορεί να έχει κάτι τελείως διαφορετικό στο μυαλό του. Άλλοι ψάχνουν ξεκάθαρη "άρθρωση" της κάθε καθαρής νότας χωρίς διαφοροποιήσεις στην ένταση και την καθαρότητα απο τάστο σε τάστο, άλλοι ψάχνουν τον "κλασικό vintage ήχο fender/gibson/whateva" που άκουσαν στην αγαπημένη τους ηχογράφηση και άλλοι ψάχνουν κομπρεσσαρισμένο feedback η περίεργους ήχους από fuzz factory.

 

Γι αυτό ισχύει το περίφημο (που λέει ο superfunk) One man's dream is another man's nightmare. (Η κάπως έτσι).

 

Και για να γυρίσω στο παράδειγμα με τα γυαλιά.....

Ναι, υπάρχουν τα μόρια της μπογιάς στον πίνακα με τα γράμματα. Αλλά δεν έχει σημασία. Καθώς κανείς δεν μπορεί να τα δει από τα 6 μέτρα την ακριβή τους διάταξη στο χώρο, αυτή δεν έχει καμία σημασία στο ποιά γυαλιά θα πάρει τελικά ο ασθενής.  ;)

 

Με πιάνς? (Κατά το Γιάννς  :D )

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

 

Ερωτήσεις:

Είσαι Αθήνα?

Έχεις εργαστήριο? (μήπως μπορώ να σε βρώ γιατί έχω πολλά τεχνικά θέματα να σε ρωτήσω)

Κατασκευάζεις όργανα απο το μηδέν ή κάνεις μόνο επισκευές κλπ? Τι όργανα? (για να δώ τι θα σε ρωτήσω)

Απο που προμηθεύεσαι ξύλα, hardware (γέφυρες κλπ)? Ελλάδα? εισαγωγή? eshop? ebay?

Κάποια από τα παραπάνω δεν αφορούν το φόρουμ και γι αυτό υπάρχουν και τα πμ, ενώ αντιβαίνουν και τους κανονισμούς.

 

Λοιπόν yan, ας κλείσει εδώ το θέμα όπως λέει και ο spy διότι παραπατάει. Το φόρουμ έτσι κι αλλιώς, είναι ανοιχτό να δεχτεί οποιαδήποτε ουσιαστική συμμετοχή σου επί συγκεκριμμένου θέματος. 

Χρόνια πολλά!

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι οι mods έχουν θέσει σωστά το ζήτημα. Και εγώ θα ήθελα να διαβάσω από τον yann για συγκεκριμένα πράγματα και εφαρμογές, και όσο πιο αναλυτικά γίνεται (σε ξεχωριστά θέματα ίσως). Χωρίς αμφιβολία θα πρόκειται σε μεγάλο βαθμό για προσωπικές απόψεις και προτιμήσεις, αλλά σίγουρα κάτι θα έχουμε να μάθουμε. Αυτό το thread όπως είναι τώρα, σίγουρα είναι καταδικασμένο.

 

Από την άλλη, και εγώ αν ήμουν στη θέση του yann δεν θα αισθανόμουν άνετα να γράψω ο,τιδήποτε, διαβάζοντας απαντήσεις για κάστορες, τζάκια και λοιπές ανοησίες. Συγγνώμη, αλλά η παρατήρηση "έτσι είμαστε εμείς εδώ, χαβαλεδιάρηδες" δεν μου πολυαρκεί...  ::)

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

Από την άλλη, και εγώ αν ήμουν στη θέση του yann δεν θα αισθανόμουν άνετα να γράψω ο,τιδήποτε, διαβάζοντας απαντήσεις για κάστορες, τζάκια και λοιπές ανοησίες. Συγγνώμη, αλλά η παρατήρηση "έτσι είμαστε εμείς εδώ, χαβαλεδιάρηδες" δεν μου πολυαρκεί...  ::)

 

 

 

+1

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου