Προς το περιεχόμενο

K.O.K.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 99
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

επίσης δεν ήθελα να ανοίξω τα μάτια σε κανέναν..είναι γνωστό ότι τα μάτια μάλλον κλείνουν όταν συμμεριζόμαστε ασυζητητί απόψεις άλλων, είτε αυτός ο άλλος είναι ο allobarr είτε ο ιαβέρης..την άποψή μου ήθελα να πω, που σαν κομμάτι τι αιρετική, αντιμετωπίστηκε όπως αντιμετωπίστηκε..όποιος την βρίσκει με την θανατολαγνεία του ιαβέρη, καλά κάνει αφού έτσι την βρίσκει.. : :-*

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υ.γ1 είδα πολλούς να εξοργίζονται με την ανεγκεφαλίτιδα κάποιου που δεν φοράει ζώνη π.χ (..και τί τους νοιάζει στην τελική..) αλλά δεν είδα κανένας να εξεγείρεται που έχουμε μετατραπεί σε "πτώματα" εν κινήσει..

 

Μάλλον δεν κατάλαβες. Ο συλλογισμός είναι ότι αν κάποιος είναι τόσο ανεγκέφαλος να επιμένει να μην φορά ζώνη (οπου είναι και το ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ στην οδήγηση) για τον α ή β λόγο (ο οποίος ΔΕΝ μας νοιάζει), τότε τι να πούμε για τους "βιαστικούς ξύπνιους" που καταφέρνουν και δημιουργούν προβλήματα στην κυκλοφορία σε βάρος όσων τηρούν τους κανονισμούς. Η οδήγηση θέλει ΗΡΕΜΙΑ και ΣΥΝΕΣΗ. Δεν βγάζουμε τα προβλήματά μας και τα απωθημένα μας στο δρόμο.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον δεν κατάλαβες. Ο συλλογισμός είναι ότι αν κάποιος είναι τόσο ανεγκέφαλος να επιμένει να μην φορά ζώνη οπου είναι και το ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ στην οδήγηση) για τον α ή β λόγο (ο οποίος ΔΕΝ μας νοιάζει), τότε τι να πούμε για τους "βιαστικούς ξύπνιους" που καταφέρνουν και δημιουργούν προβλήματα στην κυκλοφορία σε βάρος όσων τηρούν τους κανονισμούς. Η οδήγηση θέλει ΗΡΕΜΙΑ και ΣΥΝΕΣΗ. Δεν βγάζουμε τα προβλήματά μας και τα απωθημένα μας στο δρόμο.

συμφωνώ ότι η οδήγηση θέλει ηρεμία και σύνεση όμως όλοι μας κάποια στιγμή χρησιμοποιήσαμε την οδήγηση ως μέσο ξεσπάσματος και εκδήλωσης επιθετικότητας..δεν είναι έτσι? αυτές τις στιγμές λοιπόν, που χρησιμεύουν όλα αυτά που λέμε, αφού εκείνες τις στιγμές τα ξεχνάμε? και εκείνες οι στιγμές είναι οι στιγμές που κάτι μπορεί να συμβεί..είτε να το προκαλέσουμε, είτε να το προκαλέσει άλλος και να μας πάρει μπάλα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί όταν κάποιος τα έχει πάρει η λογική συνήθως μπαίνει στο πορτ-μπαγκάζ. Ο στόχος είναι να μας γίνει συνήθεια να είμαστε προσεκτικοί και ήρεμοι, οπότε και να έχουμε νεύρα να μην παίρνουν τον έλεγχο.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

όσο για τον Ιαβέρη που αποδέχθηκε τον ρόλο του εθνοπατέρα της οδικής ασφάλειας τί να πω..η κρίση της τρίτης ηλικίας, η μείωση της λιμπίντο, τί να λέει..όταν αυτός και οι ομοίοι του έτρεχαν$ σε αγώνες δεν σκεφτόταν ότι πολλοί πιτσιρικάδες που ήθελαν να γίνουν ιαβέρηδες έπερναν τις στροφές με 180 γιατί δεν είχαν μια πίστα να το κάνουν..

 

ολοι μα όλοι οι οδηγοι αγώνων,εχουν αναφέρει (το αυτονόητο) οτι οι αγώνες ειναι πολύ πιο ασφαλείς από τους δρόμους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O τροπος που οδηγαει καποιος δειχνει αρκετα και για το χαρακτηρα του: οπως ειναι φυσικο και λαμβανοντας υποψη τα χαρακτηριστικα του Ελληνα αυτο δημιουργει ενα εκρηκτικο κοκτειλ στους Αθηναϊκούς και επαρχιακους δρομους.

 

Δυστυχως απο τον Ελληνα οδηγο (τη ξανθια που νομιζει οτι μπορει να σταματαει οπουδηποτε, οποτεδηποτε, τον παππου με παρεγκεφαλιδικη αταξια, τον χερα που νομιζει οτι ειναι απογονος του Κανκουνεν, κλ.π) για να σωθεις χρειαζεσαι κατι παραπανω απο γνωση και τηρηση του ΚΟΚ: πολυ παρατηρητικοτητα και δυνατοτητα να ψυχολογεις και να προβλεπεις τι μα...κια θα κανει ο αλλος ωστε να εισαι παντα μια κινηση πριν απο αυτον.

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως απο τον Ελληνα οδηγο (τη ξανθια που νομιζει οτι μπορει να σταματαει οπουδηποτε, οποτεδηποτε, τον παππου με παρεγκεφαλιδικη αταξια, τον χερα που νομιζει οτι ειναι απογονος του Κανκουνεν, κλ.π) για να σωθεις χρειαζεσαι κατι παραπανω απο γνωση και τηρηση του ΚΟΚ: πολυ παρατηρητικοτητα και δυνατοτητα να ψυχολογεις και να προβλεπεις τι μα...κια θα κανει ο αλλος ωστε να εισαι παντα μια κινηση πριν απο αυτον.

 

Αυτο ξαναπεστο... Εαν υιοθετησουμε αυτη την  αποψη, αν αρχισουμε να σεβομαστε επιτελους στο δρομο, αν αρχισουμε να οδηγουμε αμυντικα,αν δεν βγαζουμε τα νευρα μας στο δρομο, αν αν αν ισως αρχισουμε να βλεπουμε φως.

Μεχρι τοτε... καλα κρασά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

... Εαν υιοθετησουμε αυτη την  αποψη, αν αρχισουμε να σεβομαστε επιτελους στο δρομο, αν αρχισουμε να οδηγουμε αμυντικα,...

Εεεεμ.

 

Είναι γνωστό ότι η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση, έτσι; Μην ξεφεύγουμε και πολύ.

 

Εγώ που είμαι με το ποδήλατο θα πάω στην Συγγρού με τον sf και θα φτιάξω μια ΜΕΓΑΛΗ σφεντόνα, της εταιρίας ACME και μετά θα με εξφεντονίσω με 269 χαω και θα πάω να πέσω κατευθείαν πάνω στον πρώτο ταξιτζί (σπέλλινγκ απο το τζατζίκι) που θα δω να σταματάει στο μέρος που του μυρίσανε τα... αρτίδια (χωρίς αλάρμ και άλλα γνωστά φυσικά).

 

Ομολογώ ότι τα πράγματα καλυτερεύουν όσο περνάει ο καιρος. Στο κάτω κάτω η Χούντα μας έφτιαξε τους δρόμους (!!!!!!) και τώρα έχουμε καλύτερα αυτοκίνητα και όσοι δουλεύουν σε εταιριές έχουν και ημι-τζιπ (για να πηγαίνουν στις Άλπεις με το αυτοκίνητο;;;;)

 

___________________________________

 

Και τώρα το καθημερινό μας κουίζ:

 

1. Έχετε περάσει ΠΟΤΕ με κόκκινο; ΝΑΙ/ΟΧΙ (*αχεμ* ναι)

2. Έχετε πάει πάνω απο το όριο ταχύτητας ΝΑΙ/ΟΧΙ (Μα Ναι!)

3. Έχετε περάσει ποτέ απο δεξιά/αριστερή λωρίδα σε αριστερή/δεξιά στροφή αντίστοιχα; (ομολογώ... ΝΑΙ)

4. Είστε μέλος του νοιζ για πόσο καιρό; (Ναι... ;D)

 

Με λίγα λογια, γενικά καλούλης είμαι, με το ποδήλατο τριγυρνάω, δίνω και αίμα (αυτά τα ξέρετε): Είμαι το παιδί "γαμπρός" που λένε... Αλλά μου έχει τύχει να πατήσω για να περάσω με "σχεδόν" κόκκινο, όπως μου έχει τύχει να παρκάρω "για 2 λεπτά" να αφήσω τη γυναίκα μου, σε κάποιο άσχετο μέρος, όπως μου έχει τύχει να πηγαίνω με παραπάνω απο το όριο ταχύτητας.

 

Κάποια πράγματα στην Ελλάδα είναι παράλογα. Τα όρια ταχύτητας ΔΕΝ είναι ένα απο αυτά! Αλλά αφού τα ξέρουμε όλα...  ::) (και μιλάω για τον εαυτό μου, έτσι;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

allobarr πρέπει να έχεις ιδιαίτερη σχέση με το θάνατο... ή και καμμία. Τυχερέ!

Μόνο που δεν ρώτησες και αυτόν που θα σκάσεις πάνω του όταν θα σε τσιμπήσει η σφίγγα στο μάγουλο (όπως συνέβει στον φίλο μου Δημητρη την προηγούμενη βδομαδα όταν άνοιξε μετα από ταξίδι τη ζελατινα του κράνους θεωρώντας ότι μπηκε στην Αθηνα και "έφτασε"... ) ή όταν σου μπει μυγακι στο μάτι ή στάχτες από τον προηγούμενο καπνιστή οδηγό. Το κράνος δεν εξυπηρετεί στο να μη λερώνεις τους δρόμους με τα μυαλά σου μόνο.

 

Ασε δε που όλα αυτά που αναφέρεις σαν αρνητικά είναι ανεδαφικά και συνήθως ακούγονται από τους άπειρους και αρχάριους. Αναρωτιέμαι πως δεν έχει τα ίδια προβλήματα ο Valentino Rossi όταν οι αισθήσεις του πρέπει να είναι στο 222% προσπερνώντας με 200χλμ σε στροφή με αρνητική καμπή, μεταξύ άλλων δύο που αγωνίζονται ρόδα με ρόδα για το ίδιο πράγμα... Μήπως είσαι ψάρι με τα μάτια στους κροτάφους... ή μήπως αποφασίσε μια μέρα η παγκόσμια κοινότητα (χωρίς εξαιρέσεις) να αμολύσει τους δίτροχους πολίτες της στα τυφλά και ήσυχα εναντίον κάθε άλλου κινούμενου και μη στόχου.

 

Ασε δε που αυτά που λες ισχύουν και για μεσα στο αυτοκίνητο με τη σχετική του μόνωση... Ακούς όσο χρειάζεται. Δεν μειώνεται η στάθμη. Αλιώνεται η καμπύλη του ηχητικού φάσματος. Κόβονται τα πρίμα από τη μόνωση του κράνους και σε ξενίζει αυτό. Λίγο καιρό να το φορέσεις θα συνηθίσεις και τότε άλλα πράγματα θα σ' ενοχλούν. Οπως για παράδειγμα η κουπ που πήγε τσάμπα ας πούμε και θαχεις και δίκιο...

 

Και ναταν μόνο αυτό το πρόβλημα με τις μηχανές... Καβαλάω 30 χρόνια φανατικά.

Οσο φοβάμαι να κυκλοφορήσω τώρα στην πόλη δεν φοβόμουνα ποτέ. Η Αθήνα έχει γεμίσει με μηχανές και σκούτερ που τις οδηγούν άνθρωποι με στόχο να κανουν τη δουλειά τους όσο πιό γρήγορα μπορούν, εις βάρος των άλλων φυσικά.

Οδηγούν σαν να περπατούν (σήματα, φανάρια, μονόδρομοι, πεζόδρομοι δεν ισχύουν) έχουν παντελή άγνοια του Κ.Ο.Κ. (μη σου πω ότι δεν έχουν και δίπλωμα) και από "κεκτημένη ταχύτητα" νομίζουν ότι η διαχωριστική λωρίδα τους ανήκει. Ημαρτον!

Είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ να περνάμε μεταξύ των αυτοκινήτων. Δεν είναι δικαίωμα μας. Το κάνουμε όσο πιό αργά γίνεται και με την ανοχή των αυτοκινήτων, που δεν είναι τρένα και δεν κινούνται σε ράγες. Εχουν το δικαίωμα να αλλάξουν πορεία όταν το αποφασίσουν!

 

Ναι φίλε μου allobarr, η πολιτεία φταίει για πολλά κακως κείμενα. Πολύ Σωστά!

Αλλά ξεχνάς ότι ΕΣΥ είσαι μέλος της και αθετείς τους απλούς κανόνες που συμφωνήσαμε μεταξύ μας σαν κοινωνία για να μη δίνει ο καθένας προσωπικές λύσεις στα αδιέξοδα που μας δημιουργεί το καθεστώς, είς βάρος των συμπολιτών μας. Σκέψου το λίγο.

 

Οι νόμοι υπάρχουν και είναι σωστοί.

Επειδή όμως δεν τηρούνται ή υπάρχουν πάντα εξαιρέσεις και παραθυράκια πέρνουμε την δικαιοσύνη στα χέρια μας; Αποφασίζουμε εμείς τι είναι σωστό και τι δίκαιο; Ακόμα και ο τροχονόμος (εκτελεστικό όργανο) αποδίδει δικαιοσύνη όταν αποφασίζει να με αφήσει να φύγω μετά από προφανή παράβαση, ενώ η δουλειά του είναι να προλάβει ή να διαπιστώσει την παράβαση και τίποτα παραπέρα. Για τα υπόλοιπα πρέπει να αποφασίσει το δικαστικό σώμα με το γράμμα του νόμου.

 

Είτε το θέλουμε είτε όχι είμαστε πάλι πολύ μπροστά :

Η Ελλάδα μας είναι η χώρα της Υπαρκτής Αναρχίας και δεν το'χουμε καταλάβει!

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου