Προς το περιεχόμενο

ξυλα και κιθαρες


mogwai

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Sitka Spruce-Ελατο Sitca:

Ιδανικά για χρήστες που προτιμούν ένα δυνατό και ρυθμικό στύλ.

Παράγουν ευρύ δυναμικό εύρος συχνοτήτων

 

Western Red Cedar-Κέδρος (κόκκινος):

Πιο «μαλακό», κάπως ζεστότερο τόνο από το έλατο, τα καπάκια από κέδρο προτιμούνται απο πολλούς fingerstylists

 

Tropical American Mahogany-Μαόνι (τροπικό Αμερικάνικο):

Λαμπρό, καθαρό και με μοναδική τονική ισορροπία, παράγει ευρύ δυναμικό εύρος

 

African Mahogany-Μαόνι (Αφρικάνικο):

Παρόμοιο με το τροπικό Αμερικάνικο μαόνι, παράγει ζεστό τόνο με «ανοιχτές» και ηχηρές μεσαίες

 

Engelmann Spruce-Ελατο Engelmann:

Παράγει ζεστές και μεστές αρμονικές και αποκρίνεται σε πιο απαλό παίξιμο

 

Big Leaf Maple-Κελεμπέκι (πλατύφυλλο):

Τα σκληρά και στενά «νερά» του παράγουν καθαρό, συμπιεσμένο και ισόρροπο τόνο με γρήγορο decay

 

Ovangkol-Οβανκολ:

Παρόμοιο με τον παλίσανδρο όσον αφορά τις αρμονικές και την απόκριση χαμηλών

 

Indian Rosewood-Παλίσανρος (Ινδικός):

Αξιοζήλευτο για την πλούσια απόκριση χαμηλών συχνοτήτων, τις σύνθετες αρμονικές, την εξαιρετική προβολή και «σκάσιμο» καθώς και το μεγάλο sustain

 

Sapele-Σαπέλε (είδος μαονιού):

Σκληρότερο και πυκνότερο από το μαόνι, παράγει λαμπρό και σκαστό ήχο

 

Inbuia - Ινμπούγια:

Σκληρό και πυκνό. Παράγει σχετικά «σφιχτό», λαμπρό και άμεσο τόνο

 

Cocobolο - Κοκομπόλo (είδος παλίσανδρου):

Ο πυκνότερος και σκληρότερος της οικογένειας των παλισάνδρων, παράγει πλούσιο, γεμάτο ήχο με ένταση που εκπλήσσει

 

Brazilian Rosewood-Παλίσανδρος (Βραζιλίας):

Το πολυτιμότερο των τονικών ξύλων, παράγει θαυμαστές και σύνθετες αρμονικές, σαν συμπλήρωμα στα πλουμιστά και πολυποίκιλα νερά του

 

Claro Walnut-Καρυδιά (τύπου claro):

Γρήγορη απόκριση με εξαιρετικά ζεστές χαμηλές – βαθύς τόνος παρόμοιος του παλίσανδρου

 

Hawaiian Koa-Κοα (Χαβάης):

Ισχυρές μεσαίες, καθαρά πρίμα, και απόκριση χαμηλών κάπου ανάμεσα σε maple (κελεμπέκι) και rosewood (παλίσανδρο)

 

Ebony-Έβενος Μαδαγασκάρης:

Ο εβενος είναι ένας θάμνος που βρίσκεται στους ποταμούς της Αφρικής,είναι από τα πολυτιμότερα ξύλα και χρησιμοποιείται για τα πολυτελέστερα έπιπλα, για πιάνα και για άλλα μουσικά όργανα κτλ

 

 

ΥΓ: Εχω κανει Bold τα ποιο mainstream...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 83
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν κάνει τίποτα φιλαράκο...

 

Λοιπον...

ξεχασα και τον Βακελίτη το HPL=υψηλής ποιότητας συμπιεσμένων ξύλινων ινών

που τα έχουν οι Martin!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλός Περούβιαν αλλά να δίνεις και την πηγή... (αν όντως προέρχεται από εκεί): http://forum.kithara.gr/index.php?board=;action=display;threadid=70388

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλός Περούβιαν αλλά να δίνεις και την πηγή... (αν όντως προέρχεται από εκεί): http://forum.kithara.gr/index.php?board=;action=display;threadid=70388

 

Δεν ήξερα αν μπορούσα...γιατι είναι "αντίπαλο" φορουμ...

αλλα και αυτα απλή μετάφραση ειναι...

Απο ξένο το οποιο το ειχα βρει αλλα το έχασα...

Τες πα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το πολυτιμότερο των τονικών ξύλων, παράγει θαυμαστές και σύνθετες αρμονικές, σαν συμπλήρωμα στα πλουμιστά και πολυποίκιλα νερά του

 

 

 

 

τα πλουμιστά και πολυποίκιλα νερά

 

 

Είδα σε φώς πανσέληνου

τα πλουμιστά νερά σου

είδα πώς έλουζε η δροσιά

το χρυσοκέντημά σου

 

Είδα σε φως χαράματος

ύδατα πολυποίκιλα

στομαχικ' 'ομως ένιωσα κενό

κι από Αβραάμ παρήγγειλα

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατι τετοιο εννοουσα φιλε.ευχαριστω πολυ.

 

θα ήθελα να επισημάνω την άποψή μου σχετικά με τις αναλυτικές περιγραφές των ξύλων που παρέθεσε ο περουβιανός

 

πιστεύω λοιπόν πως οι παραπάνω περιγραφές αναφέρονται και έχουν τόσο μεγάλη σημασία στα ακουστικά όργανα, άλλωστε για ακουστική κιθάρα μιλάει και το προτότυπο ποστ του κιθάρα και δε θα μπορούσε άλλωστε να μιλάει για ηλεκτρική κιθάρα και να χρησιμοποιεί τόσο "φουσκωμένες" εκφράσεις για τις ηχητικές ιδιότητες των ξύλων.

 

μη περιμένεις δηλαδή σε μια ηλεκτρική κιθάρα να έχεις τα ηχητικά αποτελέσματα σε τέτοιο βαθμό που περιγράφονται παραπάνω

 

προσωπική μου θέση είναι οτι για την ηλεκτρική θα διάλεγα ξύλα με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους (βάρος, υφή, αν λερώνει, αν "ιδρώνει") και την ομορφιά (χρώμα, νερά, αν ταιριάζει)

 

προσοχή! όσα λέω δεν τα λέω για να αρχίσουμε πάλι με τα ξύλα και τους καπλαμάδες, είναι απλά η προσωπική μου άποψη ;)

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mogwai, ρωτάς κάτι πολύ συγκεκριμένο για τα ξύλα της ηλεκτρικής κιθάρας και εκλαμβάνεις ως σωστή απάντηση ένα ελλιπέστατο και ασαφές "άρθρο" που αναφέρεται σε ξύλα ακουστικής κιθάρας. :o

 

Μάλλον θα ήταν καλύτερο να δεις το link που έδωσα μέσα από κάποια μηχανή μετάφρασης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε καταλαβαινω τι γινεται ρε παιδια.δεν εκλαμβανω τιποτα ως σωστο.ευχαριστησα τον peruvian επειδη ειχε τη διαθεση να μου στειλει κατι μεταφρασμενο,χωρις απαξιωτικο υφακι οπως ο πρωτος που μου απαντησε.θα ευχαριστουσα οποιονδηποτε εχει προθεση να βοηθησει,ανεξαρτητα απ την ορθοτητα της απαντησης του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου