Προς το περιεχόμενο

κριτικη και σχολιασμος των clips


Προτεινόμενες αναρτήσεις

το θεμα δεν περιέχει καποιο clip για να βρισκεται εδώ, αλλά αφορα αυτον τον χωρο του Noiz.

οποτε βάλτε το οπου νομιζετε.

 

Με αφορμη σχολιασμους τραγουδιών που ανεβαινουν απο συμφορουμιτες κατα καιρους, εχω διαπιστωσει οτι το >80% του σχολιασμου αφορα την μιξη.

Μηπως πρεπει να δινουμε μεγαλυτερη σημασια στην συνθεση(αν ειναι νεο κομμάτι) η στην εκτελεση (αν ειναι cover) παρα στην μιξη, που οταν ή αν με το καλο παει να βγει, θα φτιαχτει έτσι κι αλλιως? (εκτος και αν το ζηταει ο ιδιος)

Ενας πολύ καλος παικτης η συνθετης μπορει να μην ξερει την τυφλα του απο ηχοληψία και απλά να το προσπαθει με οτι εχει σπιτι του.

λεω να φανταστουμε και λιγο το καμματι φτιαγμένο (οχι αλλαγμένο) και να κρινουμε πανω σε αυτο.

 

δεν ξερω αν το διατυπωσα τοσο σωστά. .....sorry γιαυτο

 

HOME www.noiz.gr/index.php?action=media;sa=album;in=103

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 63
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

αυτο που ζητας ειναι λιγο δυσκολο καθως εδω μεσα τα ατομα που σχολιαζουν δεν ειναι απλοι ακροατες αλλα κυριως μουσικοι, μουσικοτεχνολογοι,ηχοληπτες οργανοπαιχτες κτλ..

 

Σαφως κ το μυαλο μας/τους θα πεσει κατευθειαν στο timing, στο ηχοχρωμα στην μιξη κτλ αν δεν υπαρξει ειδικευμενη ερωτηση που να λεει θελω καθαρα αποψη συνθεσης κ κατα ποσο το κομματι λεει σαν κομματι κ οχι σαν μιξη..

 

Οι περισσοτεροι που ανεβαζουν κλιπς απλα λενε ακουω γνωμες κ ζηταω την γνωμη σας κτλ.. Πολυ γενικευμενο οταν απευθυνεσαι σε ενα 80% που δινουν εμφαση πρωτα στο πως ακουγεται κ μετα στο πως ειναι συνθετικα ενα τραγουδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενας πολύ καλος παικτης η συνθετης μπορει να μην ξερει την τυφλα του απο ηχοληψία και απλά να το προσπαθει με οτι εχει σπιτι του.

λεω να φανταστουμε και λιγο το καμματι φτιαγμένο (οχι αλλαγμένο) και να κρινουμε πανω σε αυτο.

Tότε δεν απευθύνεται στη μάζα των 14.000 μελών του (οποιουδήποτε) Noiz.

Δεν γίνεται να φαντάζεσαι τι θέλει να κάνει ο άλλος γιατί πολύ απλά...μπορεί εκείνος να μην το φαντάζεται. ;)

Στη συγκεκριμένη (παραπάνω) περίπτωση, ή λύση είναι η λέξη συνεργασία. Νοιώθω ότι έφτιαξα ένα κομματάκι που με ξεπερνάει? Ψάχνω συντελεστές...Δεν βρίσκω? Εκτίθεμαι όπως είμαι...δικαιολογίες δεν υπάρχουν.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα δεν περιέχει καποιο clip για να βρισκεται εδώ, αλλά αφορα αυτον τον χωρο του Noiz.

οποτε βάλτε το οπου νομιζετε.

 

Με αφορμη σχολιασμους τραγουδιών που ανεβαινουν απο συμφορουμιτες κατα καιρους, εχω διαπιστωσει οτι το >80% του σχολιασμου αφορα την μιξη.

Μηπως πρεπει να δινουμε μεγαλυτερη σημασια στην συνθεση(αν ειναι νεο κομμάτι) η στην εκτελεση (αν ειναι cover) παρα στην μιξη, που οταν ή αν με το καλο παει να βγει, θα φτιαχτει έτσι κι αλλιως? (εκτος και αν το ζηταει ο ιδιος)

Ενας πολύ καλος παικτης η συνθετης μπορει να μην ξερει την τυφλα του απο ηχοληψία και απλά να το προσπαθει με οτι εχει σπιτι του.

λεω να φανταστουμε και λιγο το καμματι φτιαγμένο (οχι αλλαγμένο) και να κρινουμε πανω σε αυτο.

 

δεν ξερω αν το διατυπωσα τοσο σωστά. .....sorry γιαυτο

 

 

Κατι τετοιο θα με βολευε πολυ, καθως δεν ξερω την τυφλα μου απο ηχοληψια :D

 

Σοβαρα τωρα...Νομίζω οτι σχολιαζονται ολα τα σταδια της δημιουργιας, τις περισσοτερες φορες. Ιδεα, εκτελεση, συνθεση, μίξη. Καλό θα ηταν οπως λες, ο καθενας μας να ζηταει συγκεκριμενα πραγματα για τα οποια θα ηθελε να ακουσει γνωμες.

 

Ομως να σου πω την αληθεια, στα δικα μου κλιπς, ενώ δε μου χρειαζονται ηχοληπτικες παρατηρησεις (διοτι δεν εχω την ορεξη να διορθωσω κατι), ωστοσο με τον καιρο με βοηθανε να εχω μια γενικοτερη αντιληψη οταν γραφω, που περιλαμβανει και λίγο περισσοτερο το ηχοληπτικο μερος της παραγωγης. Κατι απο δω, κατι απο κει, οτι μπορω το διορθωνω, οταν βλέπω πχ οτι ενοχλει πολλους το να είναι ξερα τα ντραμς.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατι τετοιο θα με βολευε πολυ, καθως δεν ξερω την τυφλα μου απο ηχοληψια :D

Μα οι περισσότεροι δεν ξέρουμε. Ευτυχώς, τα σημερινά DAWS που χρησιμοποιούμε, λίγο-πολύ ότι ακούμε γράφουνε...εκτός εάν αρχίσουμε τις ταρζανιές ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Στόχος του χώρου είναι η καλοπροαίρετη κριτική στη δουλειά μας, στην τεχνική και στην πρόοδο μας. Δεν πρόκειται για showcase των δυνατοτήτων μας.

 

Σε ένα χώρο σαν τον δικό μας η φαντασία χωράει μόνο στη σύνθεση. Αν κάποιος με το θεωρητικό υπόβαθρο βλέπει ατέλειες και μπορεί να βοηθήσει, τότε μόνο υπάρχει λόγος για κριτική τοποθέτηση.

 

Ο λόγος που θα ανέβαζε λοιπόν κάποιος κάτι θα ήταν για να δει τα κενά του, να ζητήσει βοήθεια σε τεχνικά μέρη (ηχοληψίας και εκτέλεσης) να τα συζητήσει και να πάρει μια αίσθηση από τρίτους προς τα που πάει.

 

Το "όνειρο το έκανες πάλι κούκλα μου το γλυκό", δεν αρμόζει στο Noiz αλλά μόνο εκεί που δεν είναι ειδικο το κοινό και δεν μπορούν να το αναλύσουν τεχνικά, οπότε απλά ανταλλάσσουν φιλοφρονήσεις. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως η τοποθέτηση μας δεν πρέπει να είναι ευγενική αφου ο κρινόμενος εκθέτει κάθε του αδυναμία και αυτό που μπορεί να κάνει καλύτερα.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα την δεχθεις την κριτική για τα παντα απο την στιγμή που παρουσιάζεις ενα κομμάτι, και ετσι πρέπει να ειναι, αλλά αφου οι περισσότεροι δεν ξερουμε και τοσο καλά, πως αφιερώνουμε το μεγαλυτερο μερος της κριτικής στην ηχοληψία?

 

δεν λεω να μην υπαρχει κριτική για την μιξη αλλά για το ποσο στεκομαστε εκει σε σχεση με την εκτέλεση ή την συνθεση

HOME www.noiz.gr/index.php?action=media;sa=album;in=103

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφου ο κρινόμενος εκθέτει κάθε του αδυναμία και αυτό που μπορεί να κάνει καλύτερα.

...αν το ξέρει ή το παραδέχεται ;)

 

πως αφιερώνουμε το μεγαλυτερο μερος της κριτικής στην ηχοληψία?

Γιατί εάν έχει χτυπητά κενά, καταστρέφει όλο το σύνολο. Δεν θα δοκιμάσεις ένα καλό φαϊ, εάν έχει άσχημη όψη (..υπερβολή για να εξηγήσω...) :D

 

Στη δουλειά μου έχω δεί καταπληκτικές ιδέες που πήγαν άπατες από κακή παρουσία-παρουσίαση

 

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη δουλειά μου έχω δεί καταπληκτικές ιδέες που πήγαν άπατες από κακή παρουσία-παρουσίαση

 

σωστά,...σχεδον παντου γινεται αυτο. ;)

HOME www.noiz.gr/index.php?action=media;sa=album;in=103

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Κριτική κάνεις σε αυτό που γνωρίζεις και μπορείς να προσθέσεις ή να βοηθήσεις.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου