Προς το περιεχόμενο

Η εκπαίδευση στην Ελλάδα σε σύγκριση με άλλες χώρες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για ρώτα κάποιον που έχει κάνει αίτηση για ερευνητικό κονδύλι. Εμείς ακόμα περιμένουμε απάντηση (απάντηση, όχι λεφτά) για αίτηση που έγινε προ διετίας. Άσε μην το ψάχνεις, εδώ και αν γίνεται το έλα να δείς.

 

Καλά, μην νομίζεις ότι και εδώ είναι τόοοοοοσο εύκολο. Το ότι το έκανε κάποιος, κάπου, κάποτε δεν σημαίνει ότι το κάνουν όλοι, συνέχεια, παντού. Είναι επικίνδυνη γενίκευση.

 

Στο 1ο γενικευεις καπως. Το "εδώ" που κολλαει; (εικαζω οτι με το εδω εννοεις Ελλαδα), αφου εγω μιλαω καθαρα για μερικα Πανεπιστημια της Μεγαλης Βρεταννιας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 186
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Κι ομως σε ορισμενα σχολεια επαγγελματικης εκπαιδευσης γινεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ...βεβαια αυτο συμβαινει λογω των καθηγητων που ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και δεν πανε μονο για το μισθουλακο τους...εχω βρεθει σε τετοια ΕΠΑΛ (πρωην ΤΕΕ) και εχω μεινει αφωνος απο τα αποτελεσματα των μαθητων και το εργο που παραγουν...μην τα υποτιμαμε και ολα...βεβαια στην πλειοψηφια τους το επιπεδο ειναι αρκετα χαμηλο...

 

Εγω παλι σε αυτα που εχω δει (πολυ προσφατα) εχω δει μεχρι και εγκληματικες καταστασεις, τωρα για μαθημα θα σου πω απλα πως σβηνουν 50 απουσιες καθε φορα που οι μαθητες συμμετεχουν στην παρελαση, γιατι δεν υπαρχει συμμετοχη.

 

Ωραια πραματα..  :)

I got some, if you need it...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο 1ο γενικευεις καπως. Το "εδώ" που κολλαει; (εικαζω οτι με το εδω εννοεις Ελλαδα), αφου εγω μιλαω καθαρα για μερικα Πανεπιστημια της Μεγαλης Βρεταννιας;

 

Πες το έτσι ρε μεγάλε  :) Γράψε λάθος, παρανόηση, εγώ μιλάω για Ελλάδα.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα απο τα κλασσικα επιχειρηματα υπερ των ελληνικων πανεπιστημιων (και ειδικοτερα, πολυτεχνειων) ειναι ο ογκος της διδακτεας υλης - αναφερθηκε μαλιστα λιγες σελιδες ποιο πριν.

 

Ας αφησουμε στην ακρη την απλη λογικη που λεει οτι καλυτερα να μαθεις 5 πραγματα σωστα παρα να πασαλειψεις 25 και να μη μαθεις τιποτα. Ας αφησουμε και το γεγονος οτι αυτη η υλη σπανια καλυπτεται.

 

Εγω παντως, σπουδαζοντας σε μεγαλο Βρετανικο πανεπιστημιο ΔΕΝ την ειδα πουθενα αυτη τη διαολεμενη υπεροχη σε ογκο υλης. Εχω γνωστους μου στο ιδιο ετος/σχολη με εμενα σε Αριστοτελειο αλλα και αλλα ελληνικα πολυτεχνεια και απο συνεχεις συζητησεις μαζι τους, ΔΕΝ εχουν καλυψει παραπανω υλη απο εμας, τουναντιον μου εχει τυχει να κανω φροντιστηριο σε φιλους για να περασουν μαθηματα. Και μιλαμε για πραγματικα καλους φοιτητες, που σκιζονται στη δουλεια αλλα πολυ απλα οι σημειωσεις/συγγραματα που τους δινονται συχνα ειναι της πλακας με αποτελεσμα να δυσκολευεσαι να κατανοησεις την υλη.

 

Ενα αλλο παραδειγμα με το οποιο ηρθα σε επαφη φετος ειναι το εξης: Bρισκομαι στο 3ο ετος, και ορισμενα απο τα μαθηματα που κανουμε τα παρακολουθουν και ατομα που κανουν MSc στο αντικειμενο. Εχουμε λοιπον σε ορισμενα μαθηματα 4-5 Ελληνες που ηρθαν για μεταπτυχιακο, ατομα που τελειωσαν καποιο 5ετες πολυτεχνειο στην Ελλαδα και παρακολουθουν τωρα μαθηματα με υλη επι το πλειστον αγνωστη σε αυτους, υλη που εγω και οι συμφοιτητες μου καλυπτουμε στο 3ο ετος.

 

Οποτε, κατα την ταπεινη μου γνωμη & εμπειρια, αν μιλαμε για σοβαρα Βρετανικα πανεπιστημια, η λεγομενη υπεροχη υλης των ελληνικων πανεπιστημιων ειναι μια τρυπα στο νερο, ενα αβασιμο και γενικολογο επιχειρημα για αυτους που αρεσκονται να βαυκαλιζονται περι ανωτεροτητας του Χ ελληνικου πανεπιστημιου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποτε, κατα την ταπεινη μου γνωμη & εμπειρια, αν μιλαμε για σοβαρα Βρετανικα πανεπιστημια, η λεγομενη υπεροχη υλης των ελληνικων πανεπιστημιων ειναι μια τρυπα στο νερο, ενα αβασιμο και γενικολογο επιχειρημα για αυτους που αρεσκονται να βαυκαλιζονται περι ανωτεροτητας του Χ ελληνικου πανεπιστημιου.

 

Σύμφωνοι, δε μίλησα για σοβαρά Βρετανικά πανεπιστήμια. Απλώς δε συμφωνώ και με το αντίθετο επιχείρημα, ότι εκεί κανουν πιο πολλά. Πάνω κάτι τα ίδια κάνουν και οι γενικεύσεις είναι λίγο άτοπες.

 

Για άπειρη γνώση και πασαλείμματα συμφωνώ, ειδικά όμως σε μικρότερες βαθμίδες, ειδικότερα στη δευτεροβάθμια, που κοντεύουμε να κάνουμε ...γενική σχετικότητα και δεν ξέρουμε την απλή μέθοδο των τριών.

 

το διαλυσε το..ανθρωπινο κτηνος που αναφερω παραπανω (πως να μη διαλυθει οταν στη Γερμανια π.χ. ενας ανεργος βγαζει....περισσοτερα απο τα επιδοματα του  απο αυτα που βγαζει  ενας εργαζομενος απο τον μισθο του? :o)

 

τώρα να δεις τι θα βγάζουν κι οι δύο μαζί.  :) Κι όταν σκάσουν και τα σπουδαστικά δάνεια...

 

εδω κανεις ΤΕΡΑΣΤΙΟ λαθος,οι περισσοτεροι συμμαθητες μου ηταν απο πολυ φτωχες οικογενειες...(μερικες ουτε καν αμερικανικες) αν ΑΞΙΖΕΙΣ θα σπουδασεις στις ΗΠΑ οσο φτωχος και αν εισαι trust me 

 

Μπορείς να μου εξηγήσεις πώς γίνεται αυτό; γιατί ξέρω πως τα αμερικάνικα πανεπιστήμια είναι ότι έχουν πολλά μηδενικά στα δίδακτρα. Εννοείς με υποτροφίες;

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Μπορείς να μου εξηγήσεις πώς γίνεται αυτό; γιατί ξέρω πως τα αμερικάνικα πανεπιστήμια είναι ότι έχουν πολλά μηδενικά στα δίδακτρα. Εννοείς με υποτροφίες;

 

υποτροφιες, δωρεες, προγραμματα σπουδων για φτωχους φοιτητες, υπαρχουν απειρα τετοια στην αμερικη, μεχρι και για ξενους φοιτητες.. για τον μεσο φοιτητη ειναι ακριβα, αλλα αν εισαι αριστουχος μπορεις να σπουδασεις πρακτικα οτι και οπου θελεις ανεξαρτητως οικονομικης καταστασης..

 

.. εχοντας παντως καποια εμπειρια στο θεμα, μια και σπουδασα στο πολυτεχνειο θεσσ/νικης και μετα στην αμερικη, στην εκπαιδευση οπως και σε ολα τα αλλα πραγματα, αν συγκρινουμε την ελλαδα με αφρικη, και λοιπο τριτο κοσμο υπερτερει. απο ευρωπη και αμερικη ομως, ειναι δεκαετιες πισω..

 

.. η μεγαλυτερη διαφορα που ειδα στον πανεπιστημιακο χωρο αναμεσα σε ελλαδα και αμερικη δεν ηταν οι υποδομες, η οργανωση, το συστημα δουλειας, κτλ, αλλα το ηθος και η αξια των ανθρωπων που στελεχωνουν τα εκει ιδρυματα, σε σχεση με την αθλιοτητα των εδω πανεπιστημιακων. ειναι στα γονιδια μας μαλλον..

 

...και θυμαμαι, εφετος το καλοκαιρι πηγα στην ισπανια. κανοντας λοιπον βολτες στην πολη (εχω την εντυπωση μαδριτη, αλλα μπορει ναταν και σεβιλλη γιατι ψιλογυρισαμε σε πολλες), πετυχαμε το κτιριο του πανεπιστημιου. ενα πανεμορφο συγκροτημα κτιριων με ηλικια αιωνων, πεντακαθαρο, γεματο εργα τεχνης, τοιχογραφιες, αιθουσες οπου γινοταν παραστασεις μουσικης η χορου, χωρους με παρτερια, συντριβανια παγκακια οπου καθοταν κοσμος και διαβαζε. ενα μερος δημιουργιας και ομορφιας. μετα θυμηθηκα την καταντια των δικων μας πανεπιστημιων, ειδικα αυτο της αθηνας οπου περνω συχνα, με τα σκουπιδια, τη βρωμια, τα σπασιματα, το υβρεολογιο, τη διαλυση.... μ επιασε θλιψη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι όταν σκάσουν και τα σπουδαστικά δάνεια...

 

δεν υπαρχουν σπουδαστικα δανεια στη Γερμανια,η παιδεια ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ δωρεαν (και το φαγητο και η στεγη για οσους ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δεν εχουν πορους)..

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.. η μεγαλυτερη διαφορα που ειδα στον πανεπιστημιακο χωρο αναμεσα σε ελλαδα και αμερικη δεν ηταν οι υποδομες, η οργανωση, το συστημα δουλειας, κτλ, αλλα το ηθος και η αξια των ανθρωπων που στελεχωνουν τα εκει ιδρυματα, σε σχεση με την αθλιοτητα των εδω πανεπιστημιακων. ειναι στα γονιδια μας μαλλον..

Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με γονίδια. Υπάρχει ένα σάπιο σύστημα που διαιωνίζεται εδώ και δεκαετίες και καταπίνει σχεδόν όλους όσους εντάσσονται σε αυτό, ανεξάρτητα με τις αρχικές τους προθέσεις και τις αντιστάσεις τους.

 

Κλασσικό παράδειγμα είναι οι Έλληνες καθηγητές που επαναπατρίζονται από το εξωτερικό. Η συνήθης πορεία είναι η εξής.

 

-Ο καθηγητής Χ εργάζεται σε πανεπιστήμιο / ερευνητικό ίδρυμα του εξωτερικού. Ο μισθός του είναι αρκετά μεγάλος και το μόνο που απαιτείται από αυτόν είναι η ενασχόληση με την έρευνα και με τη διδασκαλία, στα οποία είναι ιδιαίτερα επιτυχημένος.

 

-Ο καθηγητής Χ αποφασίζει να επιστρέψει στην Ελλάδα. Παρότι το επιστημονικό του έργο είναι παραπάνω από επαρκές για τη διεκδίκηση θέσης σε ελληνικό πανεπιστήμιο, είναι υποψιασμένος ότι χρειάζονται και "άλλα" πράγματα. Οπότε αναθερμαίνει τις σχέσεις του με αυτούς που αργότερα θα τον κρίνουν, αρχίζει και κάνει επαφές με πολιτικούς που επηρεάζουν καταστάσεις κλπ.

 

-Ο καθηγητής Χ τελικά εκλέγεται σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Αρχικά δηλώνει αηδιασμένος με το εδώ σύστημα και θέλει να κάνει αυτό που έκανε στο εξωτερικό. Όμως, αρχίζει να μαθαίνει και κάποια καινούρια πράγματα: ότι θα πρέπει να είναι αιώνια υπόχρεος στο μυστακοφόρο μεγαλοκαθηγητή που τον "βοήθησε", ότι για να αντιμετωπίσει τη γραφειοκρατία θα πρέπει να τα έχει καλά με την κυρα-Μαρίκα στη γραμματεία η οποία "λύνει και δένει", ότι θα πρέπει να έχει καλές σχέσεις με τους συνδικαλιστές φοιτητές και ότι για να εξασφαλίσει χρήματα για ερευνητικά προγράμματα και για ταξίδια θα πρέπει να γεμίζει σελίδες επί σελίδων με ψέματα επειδή "έτσι κάνουν όλοι". Επίσης διαπιστώνει ότι υπάρχουν αμόρφωτοι π.χ. υπάλληλοι ΔΕΚΟ ή οδηγοί λεωφορείων που αμείβονται καλύτερα από αυτόν λόγω επιδομάτων.

 

-Μετά από 5-6 χρόνια, ο καθηγητής Χ είναι πλήρως εντεταγμένος στο ελληνικό σύστημα. Παραμένει καλός επιστήμονας, αλλά τώρα ξέρει να ελίσσεται. Μπορεί να κάνει οτιδήποτε για να εξασφαλίσει κάποια επιπλέον χρήματα, έχει κάνει συμμαχίες με κατάπτυστα άτομα για να εξασφαλίσει την εξέλιξή του και μπορεί να εκμεταλλεύεται φοιτητές κατά τον χειρότερο τρόπο.

 

Στο παραπάνω υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις, αλλά κατά τη γνώμη μου είναι απελπιστικά λίγες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μετα θυμηθηκα την καταντια των δικων μας πανεπιστημιων, ειδικα αυτο της αθηνας οπου περνω συχνα, με τα σκουπιδια, τη βρωμια, τα σπασιματα, το υβρεολογιο, τη διαλυση.... μ επιασε θλιψη..

 

ΚΑΙ ΤΙ;;;;;;;;;;; ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΥΘΕΙ ΤΟ ΑΣΥΛΟ;;;;;;; ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΘΑΡΟ ΤΟΙΧΟ, ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ;;;;;; ΜΕΤΑ ΠΩΣ ΘΑ ΠΛΑΚΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΘΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΧΑΣΙΣΑΚΙ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΤΙΚΑ CDS;;;;;;; ΟΥ ΡΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕ!!!

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα αποσπασματικά το θρέντ.

Δεν πρόσεξα αν το έχετε ξαναποστάρει, αλλά αξίζει τα 19,5 λεπτά του.

 

http://www.ted.com/talks/ken_robinson_says_schools_kill_creativity.html

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου