Προς το περιεχόμενο

David Byrne: 'The internet will suck all creative content out of the world'


RayDTutto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Emena opu me pigan proxthes theatro kai vgike mia xontri kienas xontros kai tsirize h xontri kai fonaze o xontros ke anixa ta patatakia giati varethika kai me koitouse o mprostinos kai i gineka mou perimene na akousi ti mousiki apo th diafimisi. e eden katalava tipota kai varethika kiolas. E sto telos malosame me ti guneka mou giati ths leo ti meferes edo. Xalia perasa kai eixe kalh tainia sthn thleorash me ton Nicolas Cage. Pantos dn hxera oti paizh kai mousiki o typos. Xathike teleftea. Apo pou mporo na katevasw diskografia?

Είσαι ο προσωπικός μου θεούλης για τα επόμενα 4:33 δευτερόλεφτα.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 365
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Θες να μου πεις εσυ δηλαδη θα ξεχωριζες τη μουτζουρα του πικασσο απο τη μουτζουρα ενος πιτσιρικα.....πςςςς εως που φτανει ο ανθρωπος για να πουλησει οτι ειναι γνωστης ::)....

 

  Αν και η ερώτηση απευθύνεται σε άλλο μέλος, σου απαντώ: όπως εσύ θα ξεχώριζες τον Paul Gilbert από έναν bedroom player στο youtube (που παίζει κάτι σε παρόμοιο στυλ αλλά έχει πολύ κακή τεχνική, λάσπη ήχο κλπ.), έτσι κι ένας γνώστης του αντικειμένου.

  Οι υπόλοιποι δεν θα ξεχωρίσουν και πολλά πράγματα.

 

  Πιστεύω ότι προκαταβάλλεσαι από την επιλογή του Πικάσσο να ζωγραφίσει έτσι (σαν παιδική μουτζούρα όπως λες). Υπάρχουν και στη μουσική τέτοια παραδείγματα όπως του Mark Ribbot. Μεγάλος κιθαρίστας με ίσως παράδοξα σημεία για κάποιους, όμως με εξαιρετική τεχνική και -το σημαντικό- αναγνώριση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αν και η ερώτηση απευθύνεται σε άλλο μέλος, σου απαντώ: όπως εσύ θα ξεχώριζες τον Paul Gilbert από έναν bedroom player στο youtube (που παίζει κάτι σε παρόμοιο στυλ αλλά έχει πολύ κακή τεχνική, λάσπη ήχο κλπ.), έτσι κι ένας γνώστης του αντικειμένου.

 Οι υπόλοιποι δεν θα ξεχωρίσουν και πολλά πράγματα.

 

 

Αν ο Paul Gilbert με τον bedroom player  προσπαθουσαν να παιξουν μουσικη....τοτε ναι....αλλα αν και οι δυο βαρουσαν τις κιθαρες χωρις αισθηση μετρου η οποιασδηποτε μορφη αρμονιας(το αντιστοιχο του στυλ πικασσο δηλαδη με τις ακανονιστες μπουρδες)...δεν θα σου ελεγα οτι καταλαβαινω ποιος κοπαναει ποιο...επαγγελματικα ;).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.αλλα αν και οι δυο βαρουσαν τις κιθαρες χωρις αισθηση μετρου η οποιασδηποτε μορφη αρμονιας(το αντιστοιχο του στυλ πικασσο δηλαδη)...

 

-------------

 

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Για να το πάμε λίγο παραπάνω σε μουσικά αντίστοιχα, λες ότι αυτό

 

http://www.youtube.com/watch?v=vsqk5o-hXCM

 

= αυτό;

 

http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Για να το πάμε λίγο παραπάνω σε μουσικά

 

 

 

Για να το παμε μουσικα και παραλληλα με το μεγαλειο πικασο, ειναι σαν να εχεις ενα παικτη με μια κιθαρα να βαραει ακορντα οτι να ναι, χωρις καμια αισθηση key center χωρις να τον νοιαζει ο ρυθμός  για κανα διλεπτο (κατι αντιστοιχο με τον ζωγραφο που σχεδιαζει αφηρημενα οτι θελει).Μετα ενα δευτερο παικτη...καλλιτεχναρα γνωστη ;D που να κανει ομως ακριβως το ιδιο.Εχεις λοιπον δυο κομματια παρομοιας καλλιτεχνικής ωριμοτητας ::)....θα καταλαβαινες ποιο ειναι του γνωστου καλλιτεχνη? Ειναι το αντιστοιχο με τα αφηρημενα χοντροσχηματα του πικασο και ενος αγνωστου.....θα καταλαβαινες ποια ειναι του πικασο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να το παμε μουσικα και παραλληλα με το μεγαλειο πικασο, ειναι σαν να εχεις ενα παικτη με μια κιθαρα να βαραει ακορντα οτι να ναι, χωρις καμια αισθηση key center χωρις να τον νοιαζει ο ρυθμός  για κανα διλεπτο (κατι αντιστοιχο με τον ζωγραφο που σχεδιαζει αφηρημενα οτι θελει).Μετα ενα δευτερο παικτη...καλλιτεχναρα γνωστη ;D που να κανει ομως ακριβως το ιδιο.Εχεις λοιπον δυο κομματια παρομοιας καλλιτεχνικής ωριμοτητας ::)....θα καταλαβαινες ποιο ειναι του γνωστου καλλιτεχνη? Ειναι το αντιστοιχο με τα αφηρημενα χοντροσχηματα του πικασο και ενος αγνωστου.....θα καταλαβαινες ποια ειναι του πικασο?

 

Όσον αφορά τα μουσικά, θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια αυτό που μου κεντρίζει το ενδιαφέρον, ή ενδεχομένως αυτο που δεν με εκνευρίζει αν και τα δυο είναι χαλια  ::)

 

Όσον αφορά τα ζωγραφικά, αν ο άγνωστος χ ήταν συγχρονός μας, μπορεί να τον ξεχώριζα  από τους ζωγράφους των αρχών του εικοστού αιώνα. Αν ήταν σύγχρονος του Πικάσσο θα ήταν ίσως πιο δύσκολο- αν τον αντέγραφε κιόλας... Κι αν τον αντέγραφε δεν θα είχε και καμια καλλιτεχνική αξία.

 

Δεν έχω και μούρλα πια με τον Πικάσσο, να εξηγούμαι. Μια φορά όμως κοιτούσα πολύ μικρά σημεία από καμβάδες σπουδαίων ζωγράφων του 20ου αιωνα και σύγχρονων ζωγράφων (μάλλον φοιτητών όμως) και εντόπιζα ποιοτικές διαφορές στους τόνους των χρωμάτων και στην υφή.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να το παμε μουσικα και παραλληλα με το μεγαλειο πικασο, ειναι σαν να εχεις ενα παικτη με μια κιθαρα να βαραει ακορντα οτι να ναι, χωρις καμια αισθηση key center χωρις να τον νοιαζει ο ρυθμός  για κανα διλεπτο (κατι αντιστοιχο με τον ζωγραφο που σχεδιαζει αφηρημενα οτι θελει).Μετα ενα δευτερο παικτη...καλλιτεχναρα γνωστη ;D που να κανει ομως ακριβως το ιδιο.Εχεις λοιπον δυο κομματια παρομοιας καλλιτεχνικής ωριμοτητας ::)....θα καταλαβαινες ποιο ειναι του γνωστου καλλιτεχνη? Ειναι το αντιστοιχο με τα αφηρημενα χοντροσχηματα του πικασο και ενος αγνωστου.....θα καταλαβαινες ποια ειναι του πικασο?

 

Απλά σαν αναφορά, χωρίς να θέλω να επέμβω στον ατέρμονα διαλογισμό όλων σας, μεταφέρω μια εμπειρία μου περί εικαστικών στα οποία είμαι ανίδεος.

Βρίσκομαι ακούσια σε έκθεση νεαρού ''ταλαντούχου'' ζωγράφου και παρατηρώ ''έργα τέχνης'' σκεπτόμενος πως κι εγώ αν ήθελα να διαθέσω λεφτά για μερικά μπουγέλα μπογιάς, ένα χώρο που να μη με νοιάζει να τον κάνω κ@λ@ απ τις πιτσιλιές των χρωμάτων που θα πέταγα πάνω στους καμβάδες ασκαρδαμυκτί και έχοντας και κανά γνωστό γκαλερίστα, μια φίλη αμπιγιέζ να με σενιάρει με τραγιάσκα, πίπα και περισπούδαστο ύφος, μάλλον θα αποτολμούσα μια έκθεση ζωγραφικής.

Δίπλα μου στεκόταν, ένας ηλικιωμένος φίλος, καθηγητής  της Αρχιτεκτονικής, τελειόφοιτος της καλών τεχνών και απ τους μεγαλύτερους εν ζωή Έλληνες ζωγράφους που τα έργα του πουλιούνται από 5ψήφιο νούμερο και πάνω ( έχων δλδ επιστημονική επάρκεια και ΄΄επαγγελματική '' εμπειρία του χώρου).

Όταν του εξήγησα πως θα μπορούσα κι εγώ να αμολήσω μερικά μπουγέλα χρώμα στο καμβά, με είπε πως απ όσο με ξέρει, Α) δεν θα μπορούσα με τη καμία να φτιάξω το χρώμα καθότι δεν ήταν λαδομπογιά από χρωματοπωλείο, αλλά ο νέος είχε πειραματιστεί και το είχε δουλέψει μοναδικά και Β) αμφιβάλει αν θα είχα την ικανότητα να συνδιάσω τα χρώματα και τα σχήματα- μορφές με το τρόπο που ο εν λόγο νεαρός καλλιτέχνης είχε συνδυάσει .

 

 

Πέραν αυτού όπως και ο Νικ είπε σε προηγούμενο ποστ αγγλιστί

http://www.youtube.com/watch?v=vReve0g9rbk

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου