Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, cos_dr είπε

ε. δεν  νομίζω  πως γίνονται πιο δυνατά. Πιο ελαφριά και πλαστικά γίνονται και αναμασούν τις ίδιες επι δεκαετϊες "μηχανές σύνθεσης", τις ίδιες δρομολογήσεις από εφφέ και φίλτρα, τους ίδιους σε ανάλυση sequencers, τις ίδιες εισόδους - εξόδους

Δεν παίζει αυτό που λες. Σύγκρινε το Korg Trinity με το Nautilus, το Roland Fantom X με το σημερινό Fantom, το Yamaha W7 με το Montage M κλπ. Η μέρα με τη νύχτα. Η άποψη ότι τα workstations δεν εξελίσσονται είναι μύθος. Στα πάντα εξελίσσονται, και θα συνεχίσουν να εξελίσσονται όσο εξελίσσεται η τεχνολογία. Τα μόνα που πραγματικά δεν εξελίσσονται είναι τα αναλογικά, εκεί η τεχνολογία τους έχει τερματίσει εδώ και δεκαετίες. Παρ'όλ'αυτά, συνεχίζουν και κατασκευάζονται. Δεν νομίζω ότι υπήρξε ποτέ άλλη εποχή με τόσα αναλογικά synths στην αγορα.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Waterfall-K είπε

Δεν παίζει αυτό που λες. Σύγκρινε το Korg Trinity με το Nautilus, το Roland Fantom X με το σημερινό Fantom, το Yamaha W7 με το Montage M κλπ. Η μέρα με τη νύχτα. Η άποψη ότι τα workstations δεν εξελίσσονται είναι μύθος. Στα πάντα εξελίσσονται, και θα συνεχίσουν να εξελίσσονται όσο εξελίσσεται η τεχνολογία. Τα μόνα που πραγματικά δεν εξελίσσονται είναι τα αναλογικά, εκεί η τεχνολογία τους έχει τερματίσει εδώ και δεκαετίες. Παρ'όλ'αυτά, συνεχίζουν και κατασκευάζονται. Δεν νομίζω ότι υπήρξε ποτέ άλλη εποχή με τόσα αναλογικά synths στην αγορα.

έχουμε άλλες απόψης σε αυτό. 😀

Επειδή το θέμα είναι για τη NAMM δεν θα επεκταθώ για τα workstations και την εξέλιξή τους.

 Άμα γίνει άλλο thread σχετικό με αυτό θα πω και άλλες απόψης εκεί.

  • Συμφωνώ 1

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, cos_dr είπε

 Άμα γίνει άλλο thread σχετικό με αυτό θα πω και άλλες απόψης εκεί.

Δεν χρειάζεται άλλο θρεντ, τα έχουμε γράψει άπειρες φορές. Πιάσε την Korg πχ, μια και είσαι πιο κοντά σ'αυτή την εταιρεία, πέρνα όλα ανεξαιρέτως τα workstations της, απ'το Μ1 ως και το Nautilus, σύγκρινε τα specs, και αν δεν δεις την μεγάλη εξελικτική πορεία τους, τι να πω? Κερνάω καινούργιο ζευγάρι γυαλιά σε έναν οφθαλμίατρο της αρεσκείας σου, τζάμπα όλα λέμε.😆

  • Μπερδεύτηκα 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξέλιξη, είναι να κάνεις νέα πράγματα (η μία άποψη) και να κάνεις αυτά που έκανες και πριν, αλλά να τα κάνεις καλύτερα (η άλλη άποψη). Η δεύτερη τιμάται από τους κατασκευαστές, αλλά η πρώτη όχι και τόσο. Ίσα-ίσα τα sequencer έχουν πάει περίπατο, το sampling ας τα λέμε καλά, η ενσωμάτωση καινοτόμων μηχανών σύνθεσης ήχων (π.χ. physical modelling), ακόμη λιγότερο.

 

Είναι φανερό ότι, σε συνδυασμό με την προσπάθεια να κρατήσουν τις τιμές σε λογικό πλαίσιο, οι κατασκευαστές δεν ενσωματώνουν νέες δυνατότητες στα workstation, απλά αυξάνουν την πολυφωνία και την ποιότητα των εφέ και ωραία, αλλά μέχρι εκεί. Και βάζουν και καλύτερες οθόνες. Εξέλιξη λοιπόν, αλλά ίσως και όχι.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα διακόψω λίγο τη ροή για τα πληκτροφόρα με ένα σφηνάκι για τους μπασίστες. Η SansAmp θα παρουσιάσει και το XB Driver 

XB_Driver_4Webpage-2048x1733.jpg

 

XB_Driver_LO9_BackPanel_Illus-1024x338.p

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, trolley είπε

Εξέλιξη, είναι να κάνεις νέα πράγματα (η μία άποψη) και να κάνεις αυτά που έκανες και πριν, αλλά να τα κάνεις καλύτερα (η άλλη άποψη). Η δεύτερη τιμάται από τους κατασκευαστές, αλλά η πρώτη όχι και τόσο.

Ναι.

 

46 λεπτά πριν, trolley είπε

Ίσα-ίσα τα sequencer έχουν πάει περίπατο, το sampling ας τα λέμε καλά, η ενσωμάτωση καινοτόμων μηχανών σύνθεσης ήχων (π.χ. physical modelling), ακόμη λιγότερο.

Ποια sequencers έχουν πάει περίπατο? Όλα τα flagship μοντέλα από Korg, Yamaha, Roland, Kurzweil και Akai, τις εταιρείες δηλαδή που κατασκευάζουν ακόμα workstations, διαθέτουν sequencer. Sampling κάνουν οι 4 από αυτές (Korg, Roland, Akai, Yamaha), με την Yamaha να μην μπορεί να επεξεργαστεί τα samples με τον κλασικό τρόπο που κάνουν τα dedicated samplers και οι άλλες τρεις εταιρείες. Τη βαριά δουλειά (multisampling) την έχει αφήσει για τους υπολογιστές, εκεί που πραγματικά πρέπει να γίνεται. Αν το ζητούμενο είναι να ηχογραφήσουμε την πόρτα του μπάνιου που τρίζει και να την παίξουμε στα πλήκτρα, όλα τα workstations των παραπάνω εταιρειών θα κάνουν μια χαρά τη δουλειά. Αν θέλουμε να φτιάξουμε ένα multisample από το vintage πιάνο του παππού μας, κανένα workstation δεν θα βοηθήσει, αυτές οι δουλειές θέλουν επαγγελματίες και dedicated μηχανήματα για να βγει ένα σοβαρό αποτέλεσμα, δεν γίνονται με το χέρι.

 

1 ώρα πριν, trolley είπε

Είναι φανερό ότι, σε συνδυασμό με την προσπάθεια να κρατήσουν τις τιμές σε λογικό πλαίσιο, οι κατασκευαστές δεν ενσωματώνουν νέες δυνατότητες στα workstation, απλά αυξάνουν την πολυφωνία και την ποιότητα των εφέ και ωραία, αλλά μέχρι εκεί. Και βάζουν και καλύτερες οθόνες. 

Ξανά ναι (σχεδόν). Οι κατασκευαστές προχωράνε και εξελίσσουν τα workstations με βάση την δεδομένη τεχνολογία και την αγορά. Τίποτα δεν εμποδίζει την Yamaha να βγάλει αύριο το Montage Max, με 24πύρηνο i9, 20 sound engines, 1,024-voice πολυφωνία, 64-part multitimbrality, 10 MIDI Out, 24 line Out, 10 pedal/foot switch In, 2TB flash RAM, ενσωματωμένο πλήρες Cubase (που είναι και δικό της), 4Κ OLED touch screen και poly-aftertouch πληκτρολόγιο. Αλλά όταν το βγάλει στο Thomann στα €20,000, γιατί τόσο θα το βγάλει, μην έχετε καμία αμφιβολία, άντε να δω πόσοι και ποιοι θα το αγοράσουν. Κάτσε, σκέφτομαι ήδη δύο.🤔 J.M. Jarre και Hans Zimmer. Άλλοι? Άντε να βρεθούν και άλλοι 15-20 φραγκάτοι και 5-6 στούντιο, και τέλος.

H Yamaha όμως δεν είναι μπουτίκ εταιρεία πεταλιών με 1-2 εργαζόμενους, η Yamaha είναι εταιρεία κολοσσός, μακράν η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής μουσικών οργάνων, και αν περίμενε να επιβιώσει από τους διάφορους Jarre κ' Zimmer αυτού του πλανήτη, θα είχε βάλει λουκέτο εδώ και δεκαετίες.

Τα ίδια πάνω-κάτω ισχύουν για όλες τις παρόμοιες εταιρείες που κατασκευάζουν (και) τεχνολογικά προϊόντα, πρέπει να απευθύνονται στην πλειονότητα του αγοραστικού κοινού, το οποίο -και δυστυχώς για αυτές- δεν αποτελείται από Jarres & Zimmers.

Εξέλιξη υπάρχει λοιπόν, αλλά βγαίνει στην αγορά με ρέγουλα. Αυτό γινόταν πάντα έτσι κι αλλιώς. Είδατε τι έγινε με το Korg PS-3300 που λέγαμε πιο πίσω, τα specs του ήταν αδιανόητα για την εποχή (ακόμη είναι στα αναλογικά synths), το ίδιο όμως και το κόστος παραγωγής και η τιμή του, και το αποτέλεσμα γνωστό, ούτε 25 κομμάτια δεν πούλησαν.😛 Πάνω-κάτω τα ίδια έπαθε και το CS80, κάτω από 800 μονάδες μπόρεσαν να κατασκευάσουν πριν σταματήσουν την πανάκριβη παραγωγή του. Αντίστοιχα "θύματα" υπήρξαν και τα πρωτοποριακά Yamaha VL1, VL7 & VP1. Το δε VP1 πούλησε μόνο...2 ή 3 κομμάτια!😆 Mιλάμε για ένα physical modelling/virtual acoustic synth που κυκλοφόρησε το 1994 παρακαλώ, αλλά η εποχή δεν το σήκωνε, η συγκεκριμένη τεχνολογία ήταν τότε απίστευτα ακριβή και το πρωτοποριακό αυτό mega-synth πήγε άπατο.
Τουλάχιστον έδειξε τον δρόμο σε πολλούς (που σήμερα το παίζουν...innovators), κάτι είναι κι αυτό.

  • Like 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Waterfall-K είπε

Κάτσε, σκέφτομαι ήδη δύο.🤔 J.M. Jarre και Hans Zimmer.

 

Όχι, ο Jarre θα παραγγείλει μία ειδική έκδοση σε μουσμουλί χρώμα με rainbow πλήκτρα :).

 

Εντάξει, έτσι είναι όπως τα λες, άλλωστε το ίδιο έγραψα, λιγότερο περιφραστικά. Οπότε, ας συμφωνήσουμε ότι πραγματική εξέλιξη είναι όταν κάποιος vendor κατορθώνει να διαθέσει νέες δυνατότητες σε προσιτή τιμή, αρκετά νέες ώστε να ξενίζουν όσους είχαν συνηθίσει στις παλιές δυνατότητες. Εξέλιξη είχαμε όταν βγήκε το πρώτο smartphone, ή όταν βγήκε το Μ1... τώρα έχουμε τη "ρέγουλα" στην οποία αναφέρθηκες και εσύ. Επειδή όμως η "ρέγουλα" αφορά μόνο τις hardware υλοποιήσεις (το software έχει εντελώς διαφορετικούς ρυθμούς εξέλιξης), δικαίως υπάρχουν απορίες για το μέλλον των workstations.

  • Like 1

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Άλλο ένα 6φωνικό από την Supercritical Synthesizers, το Redshift 6. Στην τιμή των €1285.

Επίσημη σελίδα κατασκευαστή.

 

redshift6_top2.png

 

 

 

Υ.Γ. Να πω την αμαρτία μου, θα έδινα άλλα €1000 να πάρω το Regen με 98 πολυφωνία και άλλα...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εισοδος της Taylor στο χωρο των ενισχυτων, με το νεο τους ακουστικο ενισχυτη Circa 74. 
 

A Class D solid state 150-watt 2-channel combo, weighing 24lbs without its stand, the Circa 74 features a 10-inch full-range speaker designed to accommodate acoustic guitar and vocalists. Each channel includes its own three-band EQ and reverb control. There's Bluetooth and auxiliary inputs for your backing tracks too, plus a headphone output. 

 


 
https://www.musicradar.com/news/namm-2024-acoustic-amps-arent-cool-taylor-says-otherwise-with-its-circa-74-guitar-and-vocal-combo

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου