Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια με το Cubase


Thomas82gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρά σε όλους!

Θα ήθελα τα φώτα σας όσων αφορά το Cubase.

 

1. Δεν μπορώ να ακούσω αυτό που ηχογραφώ. Μπορώ να το ακούσω μόνο αν πατήσω το play στο πεδίο editor (δες φωτό).

 

2. Γιατί μου βγάζει 2 κανάλια ηχογράφησης?

 

3. Όταν κάνω export απλά δεν ακούω τίποτε. Ένα κενό wave αρχείο.

 

Είμαι άσχετος και τώρα το μαθαίνω...

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!😀

 

Υγ. Έχω συνδέσει τα ηχεία του υπολογιστή με τζακ γιατί δεν έχω μόνιτορ ηχεία.

20240215_161546.jpg

20240215_161539.jpg

20240215_161614.jpg

20240215_161608.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Slew Rate
Το post επιλέχθηκε από τον Slew Rate.

Στον Alex Raptakis απονεμήθηκε το badge 'Πρόθυμος να βοηθήσει' και 30 πόντοι συμμετοχής.

Καλησπέρα! Θα προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε όσο μπορούμε.

Μπαίνοντας σε τέτοια προγράμματα έρχεσαι να αντιμετωπίσεις διάφορες περιέργιες του χώρου, οπότε υπομονή!

 

1. Δεν μπορώ να ακούσω αυτό που ηχογραφώ. Μπορώ να το ακούσω μόνο αν πατήσω το play στο πεδίο editor.

 

Αυτό λογικά συμβαίνει επειδή έχεις το Monitoring ανοιχτό, το οποίο είναι αυτό το πορτοκαλιζέ κουμπί δίπλα από το arm record σε κάθε track.

image.png.b5e090d3d631fd431bfeafdbf75d0c3a.png
 

Τι κάνει το Monitoring: Όταν το ενεργοποιείς, ακούς αυτό που περνάει από το σήμα στο track (μαζί με όλα τα εφέ που συνδέονται με αυτό το track (inserts/sends). Αν έχεις κιθάρα στην κάρτα ήχου, θα ακούσεις την κιθάρα "live". Όταν ηχογραφούμε, ενεργοποιούμε το monitoring έτσι ώστε να ακούμε αυτό που παίζουμε.

 

Για να ακούσουμε αυτό που παίξαμε κατά την ηχογράφηση, απενεργοποιούμε το Monitoring.

 

Η διαφορά με το κουμπί monitor της κάρτας ήχου:

image.png.1492ed7a979857a7dd30e5a3c95c0e64.png