Προς το περιεχόμενο

Ελληνικο ροκ


aposperitis7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από τη στιγμή που γίνεται συζήτηση γι 'αυτό και αναφέρεται επί 10 σελίδες σίγουρα υπάρχει, έστω και σαν μη-πραγματική/υποθετική έννοια, έστω και σαν κατασκεύασμα της νόησης (ή ανοησίας) μας  ;D

 

Μπααα... που να δεις πόση συζήτηση έχει γίνει και πόσα βιβλία έχουν γραφτεί για την Ατλαντίδα....

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 253
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Και ναι, αμφισβητώ ότι το ροκ έχει σαν βάση την αμφισβήτηση στο κατεστημένο: το ροκ εμπνέεται και μιλάει για ένα σωρό συναισθήματα - εμπειρίες -καταστάσεις. Μην προσπαθείς να το παρουσιάσεις σαν στρατευμένη τέχνη.
Έλα ντε!

 

εχω την παρτιτουρα του fear of the dark 4/4 ειναι και ο Dickinson τονιζει το Fear kai ΟΧΙ το Of...κουφος δεν ειμαι.

Ε ούτε κι εγώ. Μπορεί ο Dickinson να τονίζει τη λέξη Fear, αλλά ο ρυθμός τονίζει το Of και το Dark. Δεν είναι ανάγκη να πέφτουνε μαζί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως μετά τους gorgoroth θα τρέξω να ουρλιάξω στο δάσος των αναβρύτων, τώρα τι μου λέτε εσείς....

medium-smiley-064.gif

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O ρυθμος στο ταμπουρο ναι, αλλα ΔΕΝ ειναι κατι το περιεργο αυτο οπως ειπα σχεδον ολα τα γκρουπ αυτο κανουν δεν ειναι προνομιο των δυτικων οπως ειπωθηκε, αν ρωτησετε οποιονδηποτε ντραμερ ελληνικου γκρουπ αυτο κανει.

Και ΑΛΛΟ πραγμα αυτο και ΑΛΛΟ η μουσικη, η μουσικη τονιζει παντα στο 1 και 3, δες τις κιθαρες και τη μελωδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που γίνεται συζήτηση γι 'αυτό και αναφέρεται επί 10 σελίδες σίγουρα υπάρχει, έστω και σαν μη-πραγματική/υποθετική έννοια, έστω και σαν κατασκεύασμα της νόησης (ή ανοησίας) μας  ;D

 

Μπααα... που να δεις πόση συζήτηση έχει γίνει και πόσα βιβλία έχουν γραφτεί για την Ατλαντίδα....

 

 

Τι;;; Δεν υπάρχει η Ατλαντίδα ;;;;  :o :o  ;D ;D

 

 

 

 

 

 

 

Υ.Γ. Νομίζω ότι το "μη-πραγματική/υποθετική έννοια" είναι αρκετά σαφές...Όπως και το ότι η ατλαντίδα είναι μυθολογική τοποθεσία. Δεν έχει φυσική υπόσταση, έχει όμως λογοτεχνική.

Υ.Γ.2 Μη μιλήσω για πόση συζήτηση και πόσοι χοντροί τόμοι θεολογίας έχουν γραφτεί, και με πάρουν κάποιοι με τις πέτρες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Ελληνική Ροκ Σκηνή Υπάρχει εδώ και 30 χρόνια και υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν μπάντες ,καλλιτέχνες  και κόσμος που την στηρίζει, όσο και να θέλουν κάποιοι να την θάψουν, δεν είναι τωρινό φαινόμενο, υπήρχαν και το '80 και το '90 όπως και στην δεκαετία του 2000, ατομα πουτην σνόμπαραν και έβγαζαν σπυριά, συνήθως μεγάλα ψώνια που δέχονταν μόνο ότι είχε ετικέτα made in usa! μερικά από αυτά τα ψώνια τυγχάνουν και μουσικοί και έχουν ελληνικό στίχο! που τους έμαθε τον δρόμο ο Σάββόπουλος και ο Σιδηρόπουλος και τώρα τους έπιασε το ψώνιο της παρθενογέννησις!

 

Για το Ελληνικό Ροκ ένας από τους πρωτεργάτες ήταν ο Παύλος Σιδηρόπουλος ο οποιος είχε επιρεαστει από τον Σαββόπουλο,

ο Γιάννης Αγγελάκας από το συγκρότημα Τρύπες και αυτός με την σειρά του είχε επιρεαστεί από τον Παύλο σε σχέση με την χρησιμοποίηση της γλώσσας. Σε κάποια συνέντευξη που πήραν από τον Αγγελάκα για τον "Παύλο" είπε:

<< Ο Παύλος Σιδηρόπουλος είναι ένας άγιος της ελληνικής ροκ σκηνής.......κλπ

ο Δήμητρης Πολύτιμος έλεγε¨: << Ο δίσκος ΦΛΟΥ και το Μεταφορές ο Μήτσος τους θεωρώ σαν τα καλύτερα δείγματα ελληνικού ροκ

 

Υπάρχουν άρκετά αποσπάσματα που μπορώ να σας παραθέσω από αρκετούς καλλιτέχνες για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ που τώρα κάποιοι προσπαθούν να το μηδενίσουν όπως κάποτε στο περιοδικό "ΗΧΟΣ" κάτι άτομα σαν τον δημοσιογράφο Αλέκο Παπαδόπουλο ή σαν τον δημοσιογράφο! Κώστα Λυμπερόπουλο έβγαζαν το κόμπλεξ τους και προσπαθούσαν απεγνωσμένα να τους προσέξουμε, θάβοντας δίσκους ορόσιμο για το ελληνικό ροκ όπως το ΦΛΟΥ το ΕΝ ΛΕΥΚΟ κά....

 

Ενώ στην απέναντι όχθη υπήρχαν δημοσιογράφοι που το στήριζαν όπως: ΑΡΓΥΡΗΣ ΖΗΛΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΟΒΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΙΩΤΑΚΗΣ, ΜΑΚΗΣ ΜΙΛΑΤΟΣ, ΜΑΝΩΛΗΣ ΝΤΑΛΟΥΚΑΣ, ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΖΙΝΑΚΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΥΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥ,

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, κά.............................

 

 

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ ΖΕΙ! όσο και να προσπαθούν να το θάψουν κάποιοι.....

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Καμμιά φορά ο ντράμμερ μπορεί να παίζει πριν το μετρονόμο και ο

μπασίστας μετά. Αυτή η διαφορά δημιουργεί το λεγόμενο "pocket" του groove δηλαδή ένα χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο

μπορούν να πέφτουν τα υπόλοιπα όργανα και να ακούγεται όλο το groove σωστά. Εννοείται ότι αυτοί οι χρονισμοί είναι τόσο

μικροί και αναπαίσθητοι που γίνονται αντιληπτοί μόνο σαν "feel" και συνήθως δε γίνονται επίτηδες αλλά προκύπτουν από το

"feel" των μουσικών. Ελάχιστοι είναι οι μουσικοί που μπορούν να βάζουν το beat όπου θέλουν ανάλογα με τις ανάγκες κάθε κομματιού όπως για παράδειγμα ο πανμέγιστος και αίμνηστος Jeff Porcaro των Toto δείτε εδώ

http://jeffporcaro.blogspot.com/2006/12/porcaro-lessons-manipulating-time-parts.html

Παρόμοια λογική με τους χρονισμούς των άρσεων τετάρτων στη ροκ υπάρχει στου χρονισμούς των άρσεων

ογδόων ή δεκάτων έκτων στις μουσικές blues, funk, R&B. Άλλοι παίζουν ακριβώς όγδοα (dead center) και άλλοι

σπρώχνουν λίγο τα 2 και 4 μπροστά ώστε να ακούγονται σχεδόν τρίηχα. Και αυτό το swing feel ή το έχεις ή δεν

το έχεις ή αν έχεις χρόνια εμπειρίας μπορείς να το βάζεις όπου και όσο πρέπει...

 

Από δω το φέρατε, από κει το φέρατε, και εσύ και ο Superfunk, λίγο πολύ είπατε ότι για το ότι δεν υπάρχει ελληνικό ροκ, πάλι ο ντράμερ φταιει!

Ωραία λοιπόν, ομολογώ: εγώ τρύπησα το όζον! (και το φχαριστήθηκα... αααχ!).  ;D

 

Για το - περιβόητο - pocket, το swing, το to groove κ.λπ. θα επανέλθω αλλά σε άλλο θρεντ, γιατί έχει μεν ενδιαφέρον, αλλά πάει αλλού τη συζήτηση.

Επιμένω πάντως ότι πολλά ελληνικά γκρουπ το 'χουν το θέμα. 

 

Μπααα... που να δεις πόση συζήτηση έχει γίνει και πόσα βιβλία έχουν γραφτεί για την Ατλαντίδα....
;D

 

 

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν άρκετά αποσπάσματα που μπορώ να σας παραθέσω από αρκετούς καλλιτέχνες για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ που τώρα κάποιοι προσπαθούν να το μηδενίσουν όπως κάποτε στο περιοδικό "ΗΧΟΣ" κάτι άτομα σαν τον δημοσιογράφο Αλέκο Παπαδόπουλο ή σαν τον δημοσιογράφο! Κώστα Λυμπερόπουλο έβγαζαν το κόμπλεξ τους και προσπαθούσαν απεγνωσμένα να τους προσέξουμε, θάβοντας δίσκους ορόσιμο για το ελληνικό ροκ όπως το ΦΛΟΥ το ΕΝ ΛΕΥΚΟ κά....

 

Ο Λυμπερόπουλος δεν ήταν επαγγελματίας δημοσιογράφος, αλλά υπάλληλος του ΟΤΕ.

Πέραν αυτού, θυμάμαι ότι δεν είχε κάποια στάση ενάντια στο ελληνικό ροκ - αντιθέτως πολλές φορές είχα πάρει δίσκους του είδους παρακινόμενος από γραπτά του (π.χ. τους δίσκους των Yell-O-Yell. Μήπως τον μπερδεύεις με κάποιον άλλο;

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και φυσικα δεν φταιει μονο ο ντραμμερ ,οπως και φυσικα και οι ελληνες "ροκαδες" παιζουν σε 4/4 το FEEL ομως ουδεμια σχεση εχει με αυτο του "πραγματικου" (ετσι,ετσι να αναβω φωτιες μου αρεσει!! :) ;D) ροκ...

 

τεσπα δεν γινεται να το εξηγησω ΓΡΑΠΤΑ αυτο που θελω να πω οποτε αντε καλο Σ/Κ ! ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου