Προς το περιεχόμενο

Ελληνικο ροκ


aposperitis7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλε Brain, θα ξεκινήσω λέγοντάς σου ότι συμφωνώ μαζί σου: ας αφεθούν να κάνουν ότι γουστάρουν. Θα συμπληρώσω όμως ότι στη χώρα μας ΟΛΟΙ κάνουν ότι γουστάρουν, από τον πρωθυπουργό μέχρι τις γάτες, οπότε μη το αναφέρεις σα να είναι και καμία σπάνια κατάκτηση... Προσωπικά, άμα βρω άνθρωπο να παίζει μουσική ΧΩΡΙΣ να γουστάρει μάλλον θα τον πω μαλάκα... Οπότε το να "γουστάρεις" είναι προϋπόθεση σε αυτό που συζητάμε, όχι καμία κατάκτηση. Σωστά μέχρι εδώ;

 

Αγαπητέ eye, συμφωνούμε αρκετά σε αυτά τα λεγόμενα σου, προσθέτοντας ότι στην τέχνη δεν αρκεί μόνο το "γουστάρεις" πρέπει και να το έχεις κι όλας!

 

 

Έχοντας εξασφαλίσει ότι θα κάνεις/κάνω/κάνουν ότι γουστάρεις/γουστάρω/γουστάρουν, ας δούμε πως χρησιμοποιεί ο καθένας μας αυτή την ελευθερία. Τη χρησιμοποιεί για να πάει πιο πέρα (ότι και να σημαίνει αυτό) ή τη χρησιμοποιεί για να συνεχίσει να αντλεί ηδονή από το ότι κάνει ότι γουστάρει, αδιαφορώντας για το αν αυτό αφορά οποιονδήποτε άλλο; Για παράδειγμα, πριν μερικούς μήνες είχε κάνει ένα ποστ το παιδί από τους X-Spiral για το νέο τους δίσκο. Του λέω (έχοντας ακούσει μερικά κομάτια) "γιατί βγάλατε νέο δίσκο;" και αφού λογοφέραμε λίγο με αποστόμωσε λέγοντάς μου (ούτε λίγο ούτε πολύ) ότι "έτσι γουστάρουμε, για πάντα θα παίζουμε επειδή θα γουστάρουμε και σε όποιον αρέσουμε" κλπ. Τι να πεις σε μία τέτοια στάση;

 

Εγώ απλά θα έλεγα μπράβο! γιατί; γιατί είναι πολυ ωραίο να αντλείς ηδονή από την μουσική που βγαίνει από μέσα σου , αυτό μου δείχνει ότι είναι και γνήσιος καλλιτέχνης παρά να αντλείς ηδονή από τα πολιτικά μπαλκόνια, τα γήπεδα, και από την γαμημένη την τηλεόραση. Το αν δεν είναι κάτι του γούστου μου δεν σημαίνει ότι πρέπει να το ΑΚΥΡΟΣΟ, έχω μάθει να σέβομαι και μουσικές που την συγκεκριμένη στιγμή δεν μου κάνουνε κλικ και έχει έρθει και η στιγμή που να γουστάρω π.χ. πρώτα άκουσα κρητικά, μετά γούσταρα και τα ποντιακά που κάποτε δεν μπορούσα να τα κατανοήσω, όπως και τα θρακομακεδονίτικα, την τζαμπουνα και πολλά άλλα.

 

Το ζητούμενο στον καλλιτέχνη είναι η αποδοχή; για μένα όχι! αν έρθει καλως να ορίσει! μουσική κάνουμε για να εκφράσουμαι τα συναισθηματα μας, από εκει πηγάζει η πραγματική ανάγκη.

 

Λοιπόν, πριν παρατήσω τη συζήτηση, να σου πω ότι αν το ζητούμενο είναι να γουστάρουμε, να παίζουμε σε live των είκοσι ατόμων, με τον ήχο μας σκατά και το μυαλό μας μεθυσμένο, ανάμεσα σε ερασιτέχνες ηχολήπτες και υπεύθυνους φωτισμού, και μαλακοκαπνισμένα που δε βλέπουν την ώρα να τελειώσουμε για να πάνε να πηδήξουν τότε ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, παραδέχομαι ότι όλο αυτό είναι πολύ-πολύ ελληνικό (ως φάση) αλλά καθόλου μα καθόλου ΡΟΚ, διότι το ροκ ποτέ δεν αφορούσε αυτή τη κακώς νοούμενη εσωστρέφια του "σε όποιον αρέσουμε".

 

Εγώ πιστεύω ότι από εκεί ξεκίνησε από το "σε όποιον αρέσουμε"  και τελικά αρέσαν και άφησαν και εποχή, μην κοιτας τώρα που έχει γίνει μεγάλη μόδα!

 

Τώρα για τα live των 20 ατόμων δεν νομίζω να γουστάρει και κανείς ή τον απαραδεκτο ήχο και φωτισμό, αλλά το ροκ αντέχει και κάτω απο γαμημένες συνθήκες, τώρα για τα μαλακοκαπνισμένα την θεωρώ άκυρη έκφραση  θεωρείς ότι είναι πολύ ελληνικό το να καπνίσουνε να άκουνε την μουσική που τους αρέσει και να γαμάνε για μένα αν δεν έχουν εξαρτήσεις καλά κάνουνε και καπνίζουνε και γαμάνε, γιατί όπως έλεγε και ο Τζιμάκος ΓΑΜΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ

 

To να ακούνε την μουσική που γουστάρουν να καπνίζουν και να γαμιούνται δεν είναι ελληνική πατέντα, δηλαδή στο woodstock ή σε club της Αγγλίας ήταν και είναι αλλιώς;

 

 

Ρε συ μην κάνεις σαν κι αυτόν στην ταινία που βάζουν τα Χριστούγεννα έναν τύπο που δεν πιστεύει στο πνεύμα το Χριστουγέννων και στον Άγιο Βασίλη, αφέσου και χαλάρωσε ακούγοντας ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ! και άμα  δεν σ' αρέσει εσύ μπορείς να ακούς "σύγχρονη ηλεκτρική λαϊκή μουσική" :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 253
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μια ωραία συζήτηση όπου παρά το πάθος των δύο ξεκάθαρων "στρατοπέδων"  διατηρείται σε κόσμια επίπεδα...

 

Επιχειρηματολογία και από τις δύο πλευρές, με πιο ενδιαφέρουσα την "αιρετική" που υποστηρίζει ότι ελληνικό ροκ δεν υπάρχει, η οποία είναι καλοδιατυπωμένη και γλαφυρή, αν και διαφωνώ με το τελικό συμπέρασμα. Η μομφή μου αφορά το ότι καταλήγει σε αυτό τον αφορισμό βασιζόμενη κυρίως στην απόδωση αξιολογικών και ποιοτικών κριτηρίων σε ένα κατά βάση ερώτημα ταξινόμησης-κατηγοριοποίησης...

 

Θεωρώ ότι το εύρος του ορισμού του όρου "rock music" είναι στη ευχέρεια του καθενός και δεν είμαι σε θέση να υποδείξω σε κανένα ότι ο δικός του είναι λανθασμένος. Για μένα είναι ένας γενικός όρος σε βαθμό που ενδεχομένως από μόνος του είναι ασαφής, για κάποιον άλλο μπορεί να είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο. Ειδικά αυτοί που έχουν εμβαθύνει έχουν το δικαίωμα μιας αυστηρότερης προσέγγισης-κρίσης, αλλά δε τους καθιστά αυτομάτως πιο σωστούς από τους υπόλοιπους.

 

Εγώ προτιμώ μια συμβιβαστική προσέγγιση, έτσι δανείζομαι από την τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα και λέω ότι το "ελληνικό ροκ"  είναι μια "σύνθετη ονομασία" και ως εκ τούτου το περιεχόμενο της είναι αυθαίρετο ;). Μπορεί να μην είναι ούτε τελείως ελληνικό ούτε τελείως ροκ, μπορεί να μην είναι και τίποτα από τα δύο, και να εμπίπτει τέλεια στο "ελληνικό ροκ"  ;D

 

Rock & Roll is often used as a generic term' date=' but its sound is rarely predictable. From the outset, when the early rockers merged country and blues, rock has been defined by its energy, rebellion and catchy hooks, but as the genre aged, it began to shed those very characteristics, placing equal emphasis on craftmanship and pushing the boundaries of the music. As a result, everything from Chuck Berry's pounding, three-chord rockers and the sweet harmonies of the Beatles to the jarring, atonal white noise of Sonic Youth has been categorized as "rock." That's accurate -- rock & roll had a specific sound and image for only a handful of years. For most of its life, rock has been fragmented, spinning off new styles and variations every few years, from Brill Building Pop and heavy metal to dance-pop and grunge. And that's only natural for a genre that began its life as a fusion of styles.[/quote']

 

Rock music is a form of popular music with a prominent vocal melody accompanied by guitar, drums, and bass. Many styles of rock music also use keyboard instruments such as organ, piano, or synthesizers. Other instruments sometimes utilized in rock include harmonica, violin, flute, banjo and less common stringed instruments such as mandolin and sitar. Rock music usually has a strong back beat, and often revolves around guitar, either electric or acoustic.

 

Rock music has its roots in 1940s and 1950s rock and roll and rockabilly, which evolved from blues, country music and other influences. According to All Music Guide, "In its purest form, Rock & Roll has three chords, a strong, insistent back beat, and a catchy melody. Early rock & roll drew from a variety of sources, primarily blues, R&B, and country, but also gospel, traditional pop, jazz, and folk. All of these influences combined in a simple, blues-based song structure that was fast, danceable, and catchy."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως πηγα και διαβασα το παλιο ποστ για τους Χ-piral και εχω να πω οτι λυπαμαι παρα πολυ για το φιλο εδω που στα καλα του καθουμενου με μια εντελως αναιτια ερωτηση αφησε υπονοουμενα για την εμπορικη πορεια του γκρουπ. Αλλα ετσι ηταν ο Ελληνας παντα, ολο εξυπνακισμοι, και μαχαιρωματα. Εγω θα λεγα στο γκρουπ οτι κανεις προφητης στον τοπο του οποτε να μην πτοουνται απο τετοιες απαντησεις. Δυστυχως οι Ελληνες εχουν μαθει τα παντα πλεον και με το βαρυσημαντο υφος τους πετανε μεγαλοστομες δηλωσεις οπως ειναι του τυπου οτι δεν υπαρχει ελληνικο ροκ, και απο την αλλη εχω προσεξει οτι γλειφουν ΠΑΝΤΑ τα μεγαλα συγκροτηματα του εξωτερικου  με εκφρασεις οπως οι 'θεοι' ταδε, 'οι αλλοι τρωνε για πρωινο στην τεχνικη αλλους΄, δηλαδη εδω μιλαμε για μια κατασταση οτι απο τη ξερουμε τα παντα και απο την αλλη με μια πρωτοφανη δουλοπρεπεια προσκυναμε τους ξενους. Δε μπορω να καταλαβω με ποια λογικη η εμπορικη πορεια να καθοριζει αν ενα γκρουπ ειναι καλο η οχι.Αυτο θα γινοταν αν υπηρχανε ΑΚΡΙΒΩΣ οι ιδιες συνθηκες δηλαδη ιδια εταιρια, ιδια προωθηση,ιδιο αγοραστικο κοινο, απο τη στιγμη που αυτα δεν υπαρχουν κατα διαννοια τι συζυταμε μετα. Οσον αφορα τους τονισμους στο 1 και στο 3 και στο 2 και στο 4....μαλλον ο φιλος εννοει (αν καταλαβα καλα δηλαδη) τους ρυθμους στα τυμπανα, οτι παιζουν αντιστροφα απο οτι οι Ελληνες. Η ροκ μουσικη μουσικολογικα αποτελειται απο 100 πραγματα, τωρα αν το 1 στα 100 αυτα ειναι οντως η Λυδια Λιθος και ο ορισμος της ροκ αυτο δε μπορω να καταλαβω απο που βγαινει. Βεβαια το κατα ποσο σωστη ειναι η δηλωση αυτη και αν οντως ισχυει αυτο το πραγμα σηκωνει πολλη συζητηση. Παντως εγω ξερω απο την αρμονια οτι στα 4/4 το 1 και το 3 μετρο ειναι τα ισχυρα και το 2 και 4 τα ασθενη μερη. Τωρα αν ο drummer παιξει το ταμπουρο στα ασθενη, αυτο δε λεει και πολλα γιατι παλι οι τονισμοι στη μελωδια και απο τα οργανα θα γινουν στο 1 και στο 3. Δεν ειμαι drummer αλλα σα μουσικος ξερω οτι το 80-90% της ροκ παιζεται στα 4/4 οποτε οι τονισμοι εκ του ορισμου δε μπορει να γινουν στις αρσεις(και δεν ενοω οπως ειπα πριν τα χτυπηματα στα τυμπανα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....ουφφ...μολις τελειωσα 10 σελιδες διαβασμα  :o

 

...Ειχα πει οτι δεν θα ξαναγραψω σε τοπικ που αφορα το ελληνικο ροκ με εισαγωγικα ή χωρις αλλα καποιες προσφατες εμπειριες που ειχα θα θελα να τις μοιραστω και να ακουσω την γνωμη σας.

 

....Καταρχην να πω οτι ανηκω στην "παλια γενια" κι οτι ειμαι "ροκας" (και τα 2 με εισαγωγικα , καθοτι τα χρησιμοποιουμε πλεον σαν ταμπελες κι οχι σαν ουσια). Εχω διαβασει κατα καιρους μυριαδες τοπικ που ασχοληθηκαν κι ασχολουνται με το συγκεκριμενο θεμα....και βεβαια παντα η ιδια καταληξη: 3 στρατοπεδα, ενα υπερ, ενα κατα κι ενα στη μεση κι η βασικη ερωτηση (τι ειναι ροκ?) παντα αναπαντητη...κι οχι δεν ξεκινησα να γραψω σε αυτο τοπικ με την ιδιοτητα του ειδημων, ουτε με την ιδιοτητα του μεντορα...θελω απλα να παραθεσω τη δικια μου εμπειρια απο αυτο που ονομαστηκε πρωτα "ροκ" και μετα "ελληνικο ροκ" .

 

....ηθελα λοιπον να αναφερθω στην δεκαετια του 80, τοτε που το ροκ στην Ελλαδα αρχισε να γινεται κινημα και να πεθαινει σαν κινημα στο εξωτερικο. Την εποχη εκεινη εδω στο Ελλαντα αρχισαν να μαζευονται σε διαφορα underground μερη (Σαμοθρακη,Ματαλα, Ιος, μοτοσυκλετιστικες συγκεντρωσεις, πρωιμα river party,κλπ) ατομα με σκισμενα ρουχα, ξεθωριασμενα τζην, μακρια μαλια, σκουλαρικια,κλπ....μην φανταστει κανενας οτι εκαναν καποιου ειδους επανασταση, απλα βρισκοντουσαν ολοι μαζι, επιναν διαφορα παρανομα και νομιμα , καποιοι απο αυτους παιζανε και μουσικη, το βραδυ ολοι μαζι στην συναυλια χτυπιοντουσαν σαν τα κοτουπουλα , βγαζοντας απο μεσα τους ολα αυτα που τους καταπιεζαν, αντιδρουσαν στα καταλοιπα της χουντας τραγουδωντας οσο πιο δυνατα μπορουσαν κι εψαχναν απεγνωσμενα για ανθρωπους με πιο ανοιχτα μυαλα, για ουσιαστκη επικοινωνια, για αληθινη διασκεδαση και πραγματικη φιλια......Να μην ξεχναμε οτι τις εποχες εκεινες αν αφαιρεσεις την Αθηνα σε ολη την υπολοιπη Ελλαδα, η ροκ μουσικη , τα μακρυα μαλια κι οι μηχανες ηταν κατι κατακριτεο που ολοι οι μπαμπαδες κι οι κυρατσες κοιτουσαν αυτους τους τυπους με μισο ματι κι η αστυνομια οταν εβλεπε μαλι πανω απο 10 ποντους μακρος , πρωτα σε χτυπουσε και μετα ζητουσε ταυτοτητα.

 

...Εκεινη την εποχη λοιπον δεν υπηρχε ιντερνετ ουτε καν ραδιοφωνο ετσι ωστε να ακουσεις τετοια τραγουδια, ποσο μαλλον για να ενημερωνεσε για τις εξελιξεις στα κοινωνικα και μουσικα δρωμενα....φανταστειτε οτι δεν ειναι λιγοι , οι ανθρωποι σαν κι εμενα που ξερω σχεδον ολα τα τραγουδια των ACCEPT και των IRON MAIDEN (Που ειχαν βγει τοτε) και παρολα αυτα δεν ξερω οτι ειναι δικα τους....δηλαδη οταν ακουω ενα τραγουδι εκεινης της εποχης , το μουρμουριζω και το σιγοτραγουδαω αλλα δεν γνωριζω ποιανου ειναι ??? ....αυτο συνεβαινε επειδη τοτε για να ακουσουμε καποιο τραγουδι ειτε θα το πετυχαιναμε σε καποιο τοπικο πειρατικο σταθμο (που τα παιδια που εκαναν εκπομπη δεν μιλουσαν γιατι οι τοπικες αρχες μπορουσαν να τους αναγνωρισουν απο τις φωνες τους) ειτε απο καποια συλλογη τραγουδιων που εκανε καποιος που μαζεψε λεφτα και πηγε σε ενα δισκαδικο και τα εγραψε σε κασετα και μετα την μοιρασε σε ολους μας (χωρις βεβαια να αναγραφει συνηθως ονομα και τιτλο δημιουργου και τραγουδιου) ...ισως αυτα να φαινονται πλεον σαν επιστημονικη φαντασια σε πολλους απο εσας αλλα αν θα ρωτησετε ανθρωπους που εζησαν εκεινες τις εποχες (και βεβαια ειχαν σχεση με το αθλημα) θα σας τα επιβεβαιωσουν.

 

...Τελος παντων , με αυτον τον τεραστιο προλογο ηθελα να καταληξω στο γεγονος οτι τοτε δεν ηταν η μουσικη που καθοριζε/οριζε/δηλωνε/ταμπελοποιουσε το Ροκ αλλα η γενικοτερη σταση ζωης, το ντυσιμο , το φερσιμο, η μηχανη, κλπ......εννοω δηλαδη οτι γουσταριζες να ζεις με εναν τετοιο τροπο κι απλα ακουγες και την μουσικη που επαιζαν ανθρωποι που ζουσαν και ντυνονταν σαν εσενα...τοσο απλα , τιποτα παραπανω τιποτα λιγοτερο....τοτε δεν ξεχωριζες το ροκ σε 100 κατηγοριες και ειδη , ουτε το Μεταλ σε 1000....εδω καλα καλα δεν ξεραμε ποιο τραγουδι ηταν ποιανου...απλα καποια σου αρεσαν και καποια οχι.....δεν ντυνοσουν καπως , ουτε μιλουσες καπως επειδη ακουγες ροκ...αλλα επειδη ησουν καπως προτιμουσες/επελεγες να ακουσεις και ροκ μουσικη......κι αυτο το γεγονος ειχε ενα πλεονεκτημα που δυστυχως δεν υπαρχει πια....δεν μπορουσαν να σου πασσαρους τιποτα ψευτικο , δεν μπορουσαν να σου πασσαρουν τους Πυξ Λαξ σαν ροκ μουσικη επειδη το λεει η εταιρια και τους παιζουν ολα τα ραδιοφωνα που (και καλα) παιζουν ροκ....δεν μπορουσαν να σου πασσαρουν τους HIM για μεταλλαδες επειδη ετσι γραφει το Metal Hammer.....γιατι στο φιναλε δεν σε ενοιαζε ποιοι ηταν , ουτε τι ταμπελα τους φορεσαν...αν σου αρεσαν τους ακουγες αν οχι τους αγνοουσες.

 

...Ετσι λοιπον το να καθομαστε σε ενα φορουμ και να προσπαθουμε να βγαλουμε πορισμα για το τι ειναι ροκ και ποιος ειναι ροκ, συζητωντας εχοντας ο καθενας στο μυαλο του διαφορετικα πραγματα χωρις ολοι να τα εχουμε βιωσει ειναι λιγο κουλο.

 

...Το ροκ πανω απο ολα ηταν βιωμα και σε καποιους αρεσε και σε καποιους αλλους οχι.

...οποιος γουσταρει να το ανακαλυψει το μονο που εχει να κανει ειναι να ψαξει και να το βρει και να το ζησει ...και στο τελος ισως να ανακαλυψει οτι δεν τον εκφραζει ρε φιλε..."υπαρχουν χιλιοι τροποι για να ζησεις" κι ακομα περισσοτεροι οταν ζεις οπως γουσταρεις κι εκφραζεσαι.

 

...Το ροκ δεν ειναι κληρονομικο δικαιωμα, ουτε φοραει ταμπελες...το ροκ εχει ταυτοτητα κι ανηκει σε αυτους που το νοιωθουν κι ας εκφραζονται σε οποια γλωσσα γουσταρουν.

 

      Υπαρχει ελληνικο ροκ οπως θα μπορουσε να υπαρξει και κινεζικο φλαμενγκο κι ισπανικο τσαμικο...οταν μιλαμε μονο για μουσικη, γιατι στην ουσια η χωρα μπαινει σαν επιθετικος προσδιορισμος προελευσης στο ειδος μουσικης που επελεξαν να παιζουν οι εκαστοτε μουσικοι...το αν το παιζουν καλα ειναι αλλο θεμα γιατι μπορεις αντικειμενικα να πεις οτι οι Deep Purple παιζουν πολυ καλυτερα απο τα Ξυλινα Σπαθια κι ο Coverdale εχει απιστευτη φωνη μπροστα σε εναν Παυλο.

 

     Υπαρχει ελληνικο ροκ οπως υπαρχει κι αμερικανικο, αγγλικο, ισλανδικο, αλβανικο, κλπ... οταν μιλαμε για τροπο ζωης γιατι στην ουσια εδω καποιοι επελεξαν να ζουν με καποιο τροπο που τους εκφραζει .....το αν ειναι αληθινο ειναι και παλι αλλο θεμα γιατι εδω δεν μπορεις να πεις οτι οι AC DC κι ο Lemmy ειναι πιο αληθινοι απο τους ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ και τον Ασιμο.

 

.....Παντα κατα την ταπεινη μου αποψη

 

 

 

ΥΓ: Τελικα δεν προλαβα να σας παραθεσω τον προβληματισμο μου, θα το κανω σε καποιο αλλο post.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Brain και Εye, σε αυτό το μεγάλο who is who ποστ του Brain και στις μεταξύ σας διαφωνίες δεν πιστεύετε ότι μιλάτε για το ελληνικό new wave - dark wave κι όχι για ροκ; Aν πείτε όχι, αυτομάτως αναγνωρίζετε ότι η ελληνική ροκ σκηνή υπήρχε πραγματικά κι όχι στα χαρτιά και στις φαντασίες δημοσιογράφων. Νομίζω όμως ότι αν ρωτούσατε οποιονδήποτε μουσικό της σκηνής (κι εποχής) εκείνης, θα σας έλεγε ότι δεν τους ενδιέφερε αν έπαιζαν ροκ ή όχι.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To rock είναι στάση ζωής, όχι distortion στην κιθάρα και σκισμένα τζην.

Πολύ σωστά τα είπες φίλε chorrer.

Θα διαφωνήσω μοναχά για τους Αντίδραση.. ;)

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου