Προς το περιεχόμενο

ProTools 28 χιλ. ευρώ vs. Reason 400e... blind test!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

@menelaos

Όταν λέμε ότι κάτι δεν έχει αντικειμενική αξία, εννοούμε ότι έχει υποκειμενική αξία, ήτοι ότι καθένας το αξιολογεί διαφορετικά. Αντικειμενική αξία έχει π.χ. ο χρυσός (παντού στο κόσμο κάνει κάποια συγκεκριμένα χρήματα). Υποκειμενική αξία έχουν οι υπηρεσίες mastering που προσφέρονται σε τριτοκοσμικές χώρες όπως η δική μας, δηλαδή καθένας τις αξιολογεί διαφορετικά. Δεν είπα ούτε ότι η αξία είναι μηδενική, ούτε τίποτε παρόμοιο - απλά ότι κάπου χρειάζεται και αυτή η ψιλομυθολογία που καλιεργείται από τους μαστεράδες προκειμένου να συνεχίσουν να πουλάνε τις υπηρεσίες τους.

 

Σημείωσε ότι η αμφισβήτηση της ακριβής τεχνολογίας και των συναφών νοοτροπιών δεν είναι δικό μου εύρημα - αυτό δεν ήταν άλλωστε το έρεισμα γι' αυτό το thread; Μήπως ξεχνάς ποιο περιοδικό ξεκίνησε αυτή τη συζήτηση; Μήπως ξεχνάς πόσοι και ποιοι έχουν μιλήσει στο παρελθόν κολακευτικά γι' αυτό το περιοδικό, το οποίο κάνει παρέα σε όλους τους home studio τρελούς εδώ και πολλά-πολλά χρόνια;

 

@GeoK

Δε μου λες παληκάρι μου, δε ντρέπεσαι καθόλου; Με τι δικαίωμα με λες τυχαίο; Επειδή διαφωνώ με τις βλακείες που λέει όλη η επαγγελματική φάρα σου; Επειδή είπα ότι σαν επαγγελματίας που είσαι, θα μπορούσες να μας δώσεις και τη γνώμη σου για το θέμα του thread;

 

Μάθε ότι εδώ μέσα όλοι τυχαίοι είμαστε - σεβόμαστε την ανωνυμία του άλλου και δεν απαιτούμε τα στοιχεία του ή περγαμηνές επαγγελματικής εμπειρίας για να τον πάρουμε σοβαρά και να του απαντήσουμε. Ποιος είσαι εσύ που θα πεις ότι "βγαίνω και μιλάω επώνυμα πράγμα που θα πρεπε να κάνουν πολλοί από εδώ μέσα είναι για να μπορεί η άποψη μου να έχει ισχύ για το τι λέω";  Θα αλλάξουμε τους κανονισμούς του φόρουμ (με τους οποίους συμφώνησες για να γραφτείς) προκειμένου να αποκτήσουν ισχύ αυτά που λες; Εδώ μέσα έχεις μπει για να μιλάς με τυχαίους - άμα θες να μιλάς με επωνύμους, πάρε κανά συνάδελφό σου τηλέφωνο και αμέτε να παίξετε κανένα τάβλι ή (ακόμη καλύτερα) φτιάξτε ένα δικό σας φόρουμ και επιτρέψτε συμμετοχή σε αυτό μόνο σε όποιον έχει χρυσούς δίσκους (δηλ. τη Βανδή και τον Χατζηγιάννη). Αυτά που λες έχουν ισχύ όταν είναι σωστά, όχι αν τα υπογράφεις με το βαρύ σου επώνυμο.

 

Ακούστε τι λέει ο άνθρωπος : "Κρίτική στη δουλειά σας οχι στην δική μου...". Τι λες ρε; Εσύ δε μπήκες εδώ μέσα και ανακοίνωσες τιμές για το μαγαζί σου; Εγώ το έκανα; Ή μήπως πρέπει να σε πληρώσουμε πρώτα για να αποκτήσουμε το δικαίωμα κριτικής; Είσαι τυχερός που δεν έχω χρόνο, αλλιώς θα έβλεπες τι πάει να πει κριτική.

 

Η απλή αλήθεια είναι ότι δε θες να πεις τη γνώμη σου για το θέμα του thread επειδή κατά πάσα πιθανότητα θα πέσεις έξω - και άααντε μετά να δικαιολογήσεις το πως έπεσες έξω όταν προσπαθείς να πασαριστείς σαν τύπος που θέλει να κάνει τζίρο 9 χιλιάρικα το μήνα (έτσι δεν είπες, αν κλείσουμε αποκλειστικά το στούντιο, μαζί με τους μπακλαβάδες που ίσως κεράσεις), προσφέροντας ειδικές γνώσεις και χρυσά αυτιά;

 

Λέει επίσης : "Ίσως γιατί οι ίδιοι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο αξιόλογο στη ζωή τους από το να κρίνουν τους άλλους". Μπράβο το βρήκες. Παραδέχομαι ότι εγώ δεν έχω μπίζνα που να διαφημίζεται στο μέταλ-χάμστερ. Είμαι μία καταπιεσμένη ψυχή που παραμονεύει να τσακωθεί με επιτυχημένους και αστραφτερούς επαγγελματίες όπως εσύ.

 

 

Υ.Γ. Για την αποκατάσταση των ισορροπιών, εγώ ποτέ δεν υπαινίχθηκα, ούτε σκέφτηκα ότι ο GeoK έχει μπει εδώ μέσα για να κάνει διαφήμιση. Αν υπήρχε τέτοιος υπαινιγμός θα είχε δεχτεί τις όχι και τόσο τυχαίες επιπλήξεις εδώ και πολύ ώρα.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 139
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

Κι επειδή φοβάμαι μην "πέρασε" λάθος αυτό που έγραψα προηγουμένως....

GeoK, δεν είπα ότι συμμετέχεις για να διαφημιστείς. Όμως -αναμφίβολα- οι επώνυμες τοποθετήσεις σε ένα forum όπως αυτό, είναι μέρος της δημοσιότητάς σου. Γνώμη μου είναι ότι μια τεχνική συζήτηση θα ήταν πιο επωφελής για την εικόνα σου. Δεν είναι όμως δουλειά μου (ούτε έχω δικαίωμα) να σου πω πως θα πορεύεσαι.  :)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που όπως είπα και στο εναρκτήριο πόστ του θρεντ, οι συγκρίσεις είναι ανεδαφικές και μάλλον ανέφικτες, γιατί να πρέπει να υποχρεώσουμε έναν άνθρωπο να πει τη γνώμη του για τα mix αυτά, και με ποια σαθρά επιχειρήματα θα στραφούμε εναντίον του αν τελικά το ένα mix πει ότι είναι Pro Tools-ικό ενώ προέρχεται από το Reason;

 

Συγγνώμη eye αλλά είναι προφανές τοις πάσι ότι δυναμίτισες ένα thread που μέχρι πρότινος ήταν ήρεμο (και μάλλον υποτονικό). Όπως και παλαιότερα, αν μυριστείς ότι κάποιος μαστεράς της ημεδαπής ποστάρει κάτι στο φόρουμ, αυτομάτως γίνεται για σένα κόκκινο πανί και του επιφυλάσσεις τη... δέουσα (κατ' εσέ) υποδοχή. Γιατί άραγε;

 

Τώρα "τσίγκλησες" τον νεοφερμένο GeoK, αυτός υπερασπίστηκε τον εαυτό του, εσύ έκρινες ότι προσβάλλεσαι (κοινώς αρπαχτήκατε), ανέβηκαν ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΕΙΑΣΤΑ οι τόνοι και το αποτέλεσμα ποιο είναι τελικά; Ένα θρεντ που ίσως να μπορούσε κάποια στιγμή να φτάσει σε αξιόλογο επίπεδο, το μόνο επίπεδο που θα δει τελικά από δω και πέρα είναι ο... πάτος του κάλαθου των αχρήστων. Happy now?  >:(

 

 

Και ΚΡΙΜΑ ρε π μου γιατί πραγματικά ήθελα να ακούσω μερικές απόψεις.

 

 

 

(Για την ιστορία, αυτό έχει ξαναγίνει άπειρες φορές στο παρελθόν. Δεν επεκτείνομαι αλλά ο νοών νοείτω.)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ eye, νομίζω κι εγώ ότι έτσι είναι όπως τα λέει ο bloody. Πάντως νομίζω ότι όντως ενίοτε γίνονται παρεξηγήσεις από πράγματα που στο γραπτό σου ακούγονται πιο επιθετικά απ'όσο τα εννοείς - φιλικά πάντα, απλώς σου το επισημαίνω γιατί είναι κρίμα να δημιουργούνται καταστάσεις ;) Σε κάθε περίπτωση, ας μην είμαστε επιθετικοί, κρίμα είναι. Θα μπορούσαμε να κάνουμε τόσο ενδιαφέρουσες (ή έστω απλώς ευχάριστες) συζητήσεις, να βγούμε όλοι μαζί παρέα για μια μπύρα (έλα, Κώστα, περιμένω να μου την πεις τώρα ;D), να παίξουμε μουσική παρέα... κρίμα είναι να τσακωνόμαστε με κάποιον πριν καν προλάβουμε να τον γνωρίσουμε. It's a waste γαμώτο!!!  >:( :(

 

@menelaos

Όταν λέμε ότι κάτι δεν έχει αντικειμενική αξία, εννοούμε ότι έχει υποκειμενική αξία, ήτοι ότι καθένας το αξιολογεί διαφορετικά.

 

Συγνώμη, έχεις δίκιο στο συγκεκριμένο, παρερμήνευσα εντελώς αυτό που εννοούσες, my mistake ;) Συγνώμη λοιπόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εδέησα να τα ακούσω στο κανονικό μου σύστημα και έχω να πω ότι μου άρεσε περισσότερο το Α. Σε κάποιες στιγμές εκείνο το "παραμορφωμένο" πιάνο μου άρεσε περισσότερο στο B (όπως επίσης και σε ορισμένες άλλες στιγμές τα τύμπανα μου άρεσαν περισσότερο στο Β) αλλά αν μου έλεγε κάποιος να κρατήσω (συνολικά) ένα από τα 2 θα διάλεγα το Α. Και δεν με ενδιαφέρει ΠΩΣ έγινε.  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα το ακούσω και εγώ αυριο που θα μπορώ να ανεβάσω την ένταση και θα ποστάρω..

 

Και ΚΡΙΜΑ ρε π μου γιατί πραγματικά ήθελα να ακούσω μερικές απόψεις.

 

να γιατί πρέπει να το κάνεις poll, τουλάχιστον να βλέπουμε κανα στατιστικο, εκτός από τα ποστς  :)

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πληρώνω σε περιοδικά για την διαφήμισή μου όπως το sound maker, Computer music, Metal Hammer κλπ.

 

Το οτι βγαίνω και μιλάω επώνυμα πράγμα που θα πρεπε να κάνουν πολλοί από εδώ μέσα είναι για να μπορεί η άποψη μου να έχει ισχύ για το τι λέω και όχι για διαφήμιση.

Αλλά από οτι κατάλαβα μερικοί το παίρνουν πολύ ανάποδα οταν βγαίνει κάποιος και εκφράζει την άποψη του επώνυμα και πίσω από την ανωνυμία τους κάνουν διάφορα σχόλια και υπενιγμούς εις βάρος του. Ίσως γιατί οι ίδιοι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο αξιόλογο στη ζωή τους από το να κρίνουν τους άλλους. Αν έβγαινα ανώνυμα τι θα λέγατε;

 

Στο κάτω κάτω αυτή είναι η άποψη μου και οφείλετε να την σεβαστείτε είτε σας αρέσει είτε όχι. 

 

Κρίτική στη δουλειά σας οχι στην δική μου.... Εγώ δεν μπήκα στο forum για να με κρίνει ούτε ο κάθε τυχαίος Wow! αλλά ουτε και κανένας άλλος....

 

Το θέμα της συζήτησης είναι άλλο και όχι εγώ!

Καληνύχτα!

κουράγιο

πρώτη φορά ακούω απο κάποιον να απαιτεί την άποψη κάποιου ενώ είναι προφανές οτι δεν τρέφει καμία εκτίμηση για την αποψή του και το πρόσωπό του.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, για να εκτεθώ κι εγώ, θα σας πω τη στερούμενη κάθε σχετικής εμπειρείας άποψη μου.

 

Το κομμάτι συνθετικά δεν μου κάνει καθόλου κούκου, αλλά αν έπρεπε να πω κάτι με το πιστόλι στον κρόταφο, θα έλεγα ότι το Β μου ακούγεται, αορίστως, πιο "προφέ". Παρόλο που έχω την εντύπωση ότι οι "άκρες" του θα έπαιρναν λίγο μάζεμα ακόμα.

 

Πιθανότατα βέβαια οι προθέσεις του περιοδικού είναι, το λιγότερο, χώρος για μια μεγάλη συζήτηση. Άρα δεν αποκλείω να υπάρχουν σκόπιμες παρεμβάσεις στις δύο εκδοχές, αόρατες στα δικά μου μάτια, για να μπερδέψουν τους σχετικούς. Σε κάθε περίπτωση, την είπα κι εγώ την π@π@ρι@ μου.

 

Πάντως δεν βρίσκω σε κάποιο απ'τα δύο track βάσιμο έδαφος για να πω, "ώπα μεγάλε, κόβεσαι". Μπορεί εν τέλει αυτός να είναι ο στόχος. ???

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγώ την γνώμη μου. Το να ξεχωρίσει ένας επαγγελματίας που έγινε μια Α ή  Β μίξη ειδικά όπως η συγκεκριμένη δεν μπορεί να γίνει. Οπως και δεν είναι γι αυτόν κάποιου είδους εξέταση. Για τέτοιου είδους συγκρίσεις πρέπει να πληρούνται κάποιοι όροι. Για να μην τους αναφέρω όλους, το λιγότερο θα πρέπει να είναι ο ίδιος ηχολήπτης, στον ίδιο χώρο με ίδιο σύστημα monitoring. Μόνο το DAW θα αλλάζει και τίποτε άλλο, και τα άλλα είναι πάρα πολλά.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση ένας ηχολήπτης με τους παραπάνω όρους και στα 2 DAW θα μπορούσε να φέρει τέτοιο αποτέλεσμα που δεν θα ξεχώριζε εύκολα.

Αρα αυτό που μπορεί να κάνει ένας επαγγελματίας του χώρου στο συγκεκριμένο "τυφλό" τεστ είναι να σχολιάσει τις δύο μίξεις ξεχωριστά απο την δική του οπτική.

Οι δύο μίξεις έιναι τόσο διαφορετικές που δεν έχει νόημα το που έγινε. Η B έχει πολύ compression, με άγριες δυναμικές που ανάλογα που ακούς σε ξαφνιάζουν, έντονα τονισμένα μεσαία και πλαδαρά χαμηλά και μέγάλη εικόνα.

Η Α είναι σαφώς πιο ισσοροπημένη με πιο διακριτό το μπάσσο, ελεγχόμενη δυναμική περιοχή και πιο φυσικό ήχο.

Τελικά οι δύο μίξεις είναι για μένα δύο ξεχωριστές ηχοληπτικές απόψεις που δεν έχουν να κάνουν τίποτα με το που έγιναν.

Να συμπληρώσω πάντως εδώ πως οι δυνατότητες των PT ξεπερνούν κατά πολύ και τις δύο απόψεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τα άκουσα και εγώ

 

κατ'αρχήν μου άρεσε περισσότερο το Α, πιστεύω πως είχε πιο "mild" συχνότητες ας το πούμε..

 

το Β είχε πολύ ενοχλητικά μεσαία κυρίως στο φλάουτο στην αρχή και προς το τέλος που έχει κάτι σα χορωδία

 

ωστόσο, το Β μου άρεσε περισσότερο στα ξαφνικά "ξεσπάσματα" με crush και χαλκινα κλπ, μάλλον λόγω του ότι σα μίξη μου φάνηκε περισσότερο "δυναμικά ανεξέλεγκτη" από το Α.

 

 

ΥΓ: μόλις τελείωσα την ακρόαση, έβαλα καπάκι το Dark Side Of The Moon για να δω πως είναι μια ΚΑΛΗ παραγωγή που όμως έχει και ΚΑΛΗ μουσικη  ;D :P

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου