Προς το περιεχόμενο

Ομαδική ικανοποίηση


gerasimos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι master limiter χρησιμοποιήσες?

 

Η μίξη έγινε σε ProTools και ένα mastering (της πλάκας) σε WaveLab με λίγο VST Multiband Compressor' date=' για να boostaρω λίγο τις χαμηλές.

 

Ενδιαφέρον έχει το backward σημείο στο χαμηλό πέρασμα.

 

Ο Angelos είναι, ανάποδα :) ...συγνώμη

 

Αν είχα κάτι να σχολιάσω θα ήταν ίσως το mono compatibility επειδή τα solo όργανα πέφτουν πάντα left ή right αφήνοντας κενό το κέντρο. Καταλαβαίνω βέβαια ότι έτσι δημιουργείς ένα live stage. Εύγε φίλε!

 

Ούτε που το σκέφτηκα φίλε μου το mono...νομίζεις ότι έχει νοήμα να το έχουμε υπόψη μας; Αλήθεια, το λαμβάνει κανείς αυτό υπόψη του γενικά σε παραγωγές; Δεν το γνωρίζω, με προβλημάτισες τώρα...

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 123
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Administrator
Ούτε που το σκέφτηκα φίλε μου το mono...νομίζεις ότι έχει νοήμα να το έχουμε υπόψη μας; Αλήθεια' date=' το λαμβάνει κανείς αυτό υπόψη του γενικά σε παραγωγές; [/quote']

 

Στις περιπτώσεις που το κομμάτι ακουστεί από:

 

1."τρανζιστοράκι"

2.ραδιόφωνικό σταθμό με mono εκπομπή (υπάρχουν τέτοιοι...)

3.τηλεόραση (και εδώ ισχύει το πάνω, ενώ δεν έχει όλος ο κόσμος stereo δέκτες)

4.εγκατάσταση P.A. με μεγάλες αποστάσεις μεταξύ των 2 ηχείων

 

καλό είναι να ληφθεί η μονοφωνική συμβατότητα υπ' όψη. Δηλαδή να μην υπάρχουν μεγάλα stereo pans στη μίξη.

Εδώ όμως δεν νομίζω να ισχύουν τα παραπάνω. :D

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3.τηλεόραση (και εδώ ισχύει το πάνω' date=' ενώ δεν έχει όλος ο κόσμος stereo δέκτες)

 

Εδώ όμως δεν νομίζω να ισχύουν τα παραπάνω. :D[/quote']

 

δηλαδή δε θα το παίξουμε στη Μενεγάκη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάσιμο! :) :) :) :)

 

Η ιδέα να φέρεις την κιθάρα του Angelou 1 μέτρο πίσω μου φαίνεται έξυπνη και ακούγεται υπέροχο το άρπισμα του (στο σημείο που υπήρχε μία διχογνωμία σχετικά με το αν είναι μέσα στον τόνο).

 

Ωραία' date=' περιμένουμε να ακούσουμε κι'άλλα.

 

Γεράσιμος[/quote']

 

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια φίλε Γεράσιμε. Μια ερώτηση μόνο: αυτό το χάσιμο που λές είναι καλό ή κακό; Αν μπορείς να μου το εξηγήσεις (για να διορθώσω κάποια πράγματα δηλαδή), θα με υποχρεώσεις! Thanks!

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση μόνο: αυτό το χάσιμο που λές είναι καλό ή κακό; Αν μπορείς να μου το εξηγήσεις (για να διορθώσω κάποια πράγματα δηλαδή)' date=' θα με υποχρεώσεις! Thanks![/quote']

 

Εννοείται για καλό! Προσωπικά, αυτό που μου άρεσε στην over processed εκδοχή σου είναι ότι δίνει μία διάσταση, πιο psycho...:). Βέβαια, πολύ εφφέ, λιγότερος όγκος, αλλά ταξιδιάρικο.

 

Ούτως ή άλλως, εκ των πραγμάτων, για εμένα (ίσως για κάποιον άλλον να μην ισχύει αυτό) δεν τίθεται θέμα για κριτική των μίξεων, μιας και δεν έχουμε κοινά γούστα, δεν γνωριζόμαστε, δεν ξέρουμε τι θέλει ο καθένας κλπ. Αν είμασταν μπάντα, τότε θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα. Έτσι, οτιδήποτε υπάρξει είναι ενδιαφέρον από μόνο του και καλό είναι να είναι αυθόρμητες οι μίξεις χωρίς επηρρεασμούς του ενός από τον άλλο.

 

Ίσως στο τέλος να μπορέσει ο καθένας να πει ποια θα του ταιριάζει τελικά, αλλά μέχρι τώρα εγώ έχω δει ενδιαφέροντα στοιχεία σε όλες.

 

Τέλος, μάλλον με παρεξηγήσατε: δεν είμαι αυτός που θα πει τι είναι καλό και τι όχι σε αυτό το project. ¶ρα, προτροπές όπως "πες μου τι να αλλάξω" κλπ μου ακούγονται άσχημες. Εγώ έριξα την ιδέα και δυστηχώς αναγκάστικα να κάνω και κάποιες συντονιστικές κινήσεις. Δεν είμαι ο κριτής.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, πήγα να δώσω λίγο ατμοσφαιρικό, αλλαγμένο τόνο, να μην είναι η κλασική ροκιά αλλά κάτι πιό ταξιδιάρικο όπως λές... Πάντως, μην θεωρείς ότι είπα κάτι έχοντας εσένα ως κριτή ή κάτι τέτοιο. Απλά θέλω γνώμες και επειδή στην αρχή δεν έπιασα εντελώς τη δική σου, ζήτησα επεξήγηση! Όπως είναι λογικό και το επεσήμανες και εσύ, τα γούστα μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα, άρα δεν είναι ανάγκη να έχουμε όλοι κοινές απόψεις. Πιστεύω όμως ότι λέγοντας όλοι τις απόψεις τους, βοηθάμε ο ένας τον άλλο να καταλάβουμε καλύτερα τη δουλειά μας και να βελτιωθούμε όσο γίνεται, λαμβάνοντας υπόψη μας γνώμες ατόμων που ξέρουν από μουσική (άσχετα με το είδος). Ευχαριστώ πολύ για τις εξηγήσεις! :wink:

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακουσα και τις 3 εκδοχές με πολύ ενδιαφέρον και ικανοποίηση, θα έλεγα, για την πορεία του project. Δεν έχω καμμία εμπειρία σε μίξη και πραγματικά ενυπωσιάστηκα ποσο επαγγελματικό ήταν το αποτέλεσμα. Δεν βλέπω την ώρα να γράψω τα τραγούδια σε CD ...

 

Θα συμφωνήσω οτι η μίξη του Yameth είναι σφιχτή (μου αρεσε αυτή η λέξη) και αρκετά παραδοσιακή.

 

Μου άρεσε η ιδέα του Γεράσιμου να βάλει ανάποδα τα αρπίσματα της κιθάρας. Το όλο σύνολο ακούγεται "δυνατά" και καθαρά.

 

Alchemist, η ατμοσφαιρική επεξεργασία είναι πολύ ενδιαφέρουσα αν και νομίζω ότι έχει λιγο πιο πολυ reverb απο όσο πρέπει.

 

Θα ήθελα πολύ να ακούσω (διαβάσω) τον τρόπο που έγινε η κάθε μίξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8O Pragmatika exw minei me ta matia anoixta kai ta autia akoma pio anoixta. Sigxaritiria paidia kai ta 3 mix einai tromera. Episis mou arese para poly o hxos tou mpasou, thimizei poly p-bass apo palies funk epoxes. Mpravo!

 

PS. makari to internet sthn ellada na htan pio fthno kai ejeligmeno. Fantastite na eixame oloi broadband kai anti gia mp3 na antalazame wav...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ήχος του μπάσσου με έχει εντυπωσιάσει και εμενα παρα πολύ.

 

Μαλιστα θα ήθελα να ρωτήσω τον Γεράσιμο αν οφείλεται στο πεταλάκι της Tech21, στο μπάσσο του ή στην επεξεργασία.

Στις θεατρικές παραστάσεις μας παίζω μπάσσο κατευθείαν στην κονσόλα και αναρωτιόμουνα αν θα βελτιωνόταν ο ήχος με κατι τετοιο. Λόγω της θεατρικής φύσης δεν μπορώ να έχω ενισχυτή πάνω στην σκηνή και ακούω απο τα μόνιτορ μονο (όποτε ακούω !!!)

 

Υ.Γ. Βρε fleamail ... γουαι ντοντ γιου ραιτ ιν γκρικ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλιστα θα ήθελα να ρωτήσω τον Γεράσιμο αν οφείλεται στο πεταλάκι της Tech21' date=' στο μπάσσο του ή στην επεξεργασία.[/quote']

 

Το μπάσσο είναι ένα Fender Jazz Active, οπότε από μόνο του βγάζει πολύ σφιχτό ήχο. Το Tech21 (Classic) είναι απίστευτο για line ηχογραφήσεις, τόσο για μπάσσο όσο και κιθάρα. Μου αρέσει πάρα πολύ. Δεν έχει επεξεργαστεί καθόλου στο track μπάσσου που έστειλα. Στη δική μου μίξη έχει λίγο compressor για να δέσει με τα τύμπανα και έχει τσιμπήσει και από το Mastering. Πάντως, στο καθαρό track παίζει μόνο το SansAmp. Τέλος, παίζουν κάποιο ρόλο και τα ProTools στον ήχο. Νομίζω ότι για audio εφαρμογές δεν συγκρίνονται ηχητικά με τα υπόλοιπα. Με αυτά έγραψα το μπάσσο.

 

Στις θεατρικές παραστάσεις μας παίζω μπάσσο κατευθείαν στην κονσόλα και αναρωτιόμουνα αν θα βελτιωνόταν ο ήχος με κατι τετοιο. Λόγω της θεατρικής φύσης δεν μπορώ να έχω ενισχυτή πάνω στην σκηνή και ακούω απο τα μόνιτορ μονο (όποτε ακούω !!!)

 

Αναλόγως το setup που έχεις. Σίγουρα θα δεις βελτίωση αν πάς ξερά μπάσσο -> κονσόλα. Το GT2 είναι κελεπούρι για τα λεφτά του, το Classic είναι "εργαλείο" για πειραματισμούς. Αν έχεις λεφτά...PSA-1.

 

Δεν είμαι μηχανικός ήχου, εμπειρικά στα λέω αυτά. "Τον καλό ήχο τον βγάζουν τα καλά όργανα και όχι οι επεξεργασίες" - Γεράσιμος :) :) :)

 

Φιλικά,

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου