Προς το περιεχόμενο

Bon studio και τιμολογιακή πολιτική


psilosm2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω προσφατα εκανα αγορα μαγνητων απο γνωστο μαγαζι στο κεντρο και η τιμη που πληρωσα ηταν ελαφρως χαμηλοτερη απο την αντιστοιχη στο thomann για να μην πω για το καπελο των μεταφορικων που θα ετρωγα αν εκανα παραγγελια κατω των 300 ευρω στο thomann..

τελως παντων...πιστευω πως πλεον γινεται να ψωνιζεις και απο Ελλαδα μιας και το 80% των καταστηματων που εχω παει εχουν συμορφωθει στις τιμες τους και μονο σε καποια προιοντα οπως χορδες ERNIE BALL και κιθαρες gibson βλεπω ακομα καποιες απαραδεκτες διαφορες στην τιμη....

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 181
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

να κάνω μια παρατήρηση σχετικά με αυτά που γράφτηκαν για την γκρίνια.

 

Σύμφωνοι, δε λέει τίποτα να καθόμαστε και να γκρινιάζουμε ΜΟΝΟ, αλλά ούτως ή άλλως, σε ένα φόρουμ, δεν γίνεται να κάνεις και κάτι άλλο.

 

Συζητάμε επι θεωρητικής βάσης και ο καθένας νιώθει την ανάγκη να πει τον πόνο του. Δεν ειναι και τόσο κακό αυτό. Άλλωστε, τι αλλο μπορουμε να κάνουμε στο φόρουμ, σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα?

 

 

Απο εκεί και πέρα, συμφωνώ με αυτους που λένε πως πλέον έχουν αλλάξει τα πράγματα. Το έχω διαπιστώσει απο πρώτο χέρι. Ακόμα και στην εξυπηρέτηση φαίνονται να αλλάζουν οι συμπεριφορές (αν και για να είμαι ειλικρινής αυτό το αποδίδω και στο γεγονός οτι δεν είμαι πια 18)

 

 

Να πω και κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει όχι μονο σε συζητήσεις εδώ, αλλά και κατα τη διάρκεια παζαριών με μαγαζάτορες:

ΚΑΝΕΝΑΣ δεν αφήνει το παραμικρό περιθώριο να εκτιμήσεις τα πραγματικά νούμερα. Πατάνε στα κομπιουτεράκια 1 ωρα, σου λενε δε βγαίνω, ολοι εδώ λένε για νοικια, εξοδα, περιθώρια κέρδους, αλλά ΠΟΤΕ δε θα μπορέσεις να υποθέσεις έναν τυοικό μηνιαίο ισολογισμό ενός μαγαζιου.

 

προφανως είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ τους, και καλά κάνουν, αλλά έτσι κι εγώ δεν θα μπορέσω να βγάλω κάποιο γενικό συμπέρασμα, επομένως ό,τι μου λένε για τα έξοδα, την μειωμένη κίνηση, "δεν βγαίνω" κλπ κλπ, απλά θα το γράφω.

 

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις αγορές ευρωπαϊκών χωρών συγκρίσιμου μεγέθους με την Ελλάδα (π.χ. Σουηδία, Δανία, Αυστρία, Ολλανδία) τα μικρομάγαζα έχουν ίδιες ή υψηλότερες τιμές απ'ό,τι εδώ.

 

Τυχαία μόλις τώρα μιλούσα με ένα σουηδό πελάτη και τον ρώτησα τιμές για κιθάρες.

Μου είπε οτι πήρε τον Απρίλιο μία μαύρη Fender Highway 1 HSS, την είχαν με τιμή καταλόγου 6800 κορώνες, δηλαδή €730 και την πήρε για 6000 κορώνες δηλαδή €644 και μπορούσε λέει να πάει και πιο κάτω αν επέμενε κι'αλλο.

Εδώ πόσο έχει? €860? Και με τι έκπτωση να την πάρεις απο εδώ, 20%? Δηλαδή €690 ΑΝ σου κάνουν 20%

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Ακόμα και στην εξυπηρέτηση φαίνονται να αλλάζουν οι συμπεριφορές (αν και για να είμαι ειλικρινής αυτό το αποδίδω και στο γεγονός οτι δεν είμαι πια 18)

Αυτό κι αν είναι κατακριτέο! Η ίση αντιμετώπιση με ευγένεια και σεβασμό ενός ανήλικου είναι δείγμα κουλτούρας.

 

ΚΑΝΕΝΑΣ δεν αφήνει το παραμικρό περιθώριο να εκτιμήσεις τα πραγματικά νούμερα. Πατάνε στα κομπιουτεράκια 1 ωρα, σου λενε δε βγαίνω, ολοι εδώ λένε για νοικια, εξοδα, περιθώρια κέρδους, αλλά ΠΟΤΕ δε θα μπορέσεις να υποθέσεις έναν τυοικό μηνιαίο ισολογισμό ενός μαγαζιου.

 

προφανως είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ τους, και καλά κάνουν, αλλά έτσι κι εγώ δεν θα μπορέσω να βγάλω κάποιο γενικό συμπέρασμα, επομένως ό,τι μου λένε για τα έξοδα, την μειωμένη κίνηση, "δεν βγαίνω" κλπ κλπ, απλά θα το γράφω.

 

Και καλά κάνεις γιατί ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ. Οταν βρίσκεις κάτι που σε συμφέρει δεν ζητάς τον ισολογισμό του πωλητή, ούτε εκείνος τον δικό σου. Μια συναλλαγή γίνεται που είτε συμφέρει και τους δύο, είτε όχι. Είναι αμφίδρομη σχέση.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό κι αν είναι κατακριτέο! Η ίση αντιμετώπιση με ευγένεια και σεβασμό ενός ανήλικου είναι δείγμα κουλτούρας.

ακριβώς επειδή είναι δείγμα κουλτούρας, πρέπει κανεις να σκεφτεί και τον μαγαζάτορα εδώ. Πιστεύω πως κι αυτοί θα την έχουν πατήσει με απρόσεχτους πιτσιρικάδες.

Στις μέρες μας, και οι πιτσιρικάδες δείχνουν πλέον δείγματα κουλτούρας, σεβόμενοι τον μαγαζάτορα, επομένως και οι μαγαζάτορες αρχίζουν να φέρονται και πιο σωστά ;D

Γενικά, ΚΑΙ η μια (καταναλωτές) ΚΑΙ η άλλη (πωλητές) πλευρά, βελτιώνονται συνεχώς :)

 

 

Και καλά κάνεις γιατί ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ. Οταν βρίσκεις κάτι που σε συμφέρει δεν ζητάς τον ισολογισμό του πωλητή, ούτε εκείνος τον δικό σου. Μια συναλλαγή γίνεται που είτε συμφέρει και τους δύο, είτε όχι. Είναι αμφίδρομη σχέση.

 

συμφωνώ, και ό,τι έγραψα δεν το έγραψα επειδή πιστεύω πως ο κάθε μαγαζάτορας πρέπει να μου δίνει εμένα λογαριασμό.

Απλά επειδή τέθηκε το ζήτημα της γκρίνιας των καταναλωτών, θεώρησα δίκαιο να δείξω πως και η γκρίνια των πωλητών (και όλων αυτών που "γκρινιάζουν" για λογαριασμό των πωλητών, αναφέροντας νοίκια, ιδιαιτερότητες της αγοράς, καπέλα, περιθώρια και ένα σωρό άλλα απροσδιόριστα νούμερα) είναι εξίσου χωρις νόημα και δεν μπορεί κανείς να την πάρει στα σοβαρά.

 

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινά αδυνατώ να κατανοήσω την συζήτηση και τις παρόμοιες συζητήσεις.....πλέον.

 

Τα ξανάπαμε αλλά να τα πω για μένα πάλι.....

 

Είμαι ένας ώριμος (προς το σάπιος) καταναλωτής που πριν κάθε αγορά έχω ψάξει (αν η τιμή είναι τέτοια που αξίζει ψάξιμο αλλιώς είναι μάλλον χάσιμο χρόνου) τι ζητάω.

Η αγορά του εκάστοτε συγκεκριμένου προϊόντος περιβάλλεται και από 2-3 άλλους (πέραν της τιμής) παράγοντες που προσωπικά έχω αξιολογήσει κατά πόσον ποσοστιαία καθορίζουν την αγορά από τον ένα ή τον άλλο πωλητή.

 

Δόξα τω Θεώ είμαστε σε μία ανοιχτή και παγκοσμοιοποιημένη αγορά (Σπύρο πάνε οι εποχές που όλος ο κόσμος ήταν η Τ. Χαρούπη) και ο καθείς μας έχει πρόσβαση στην πληροφορία. Πως την αξιοποιεί, είναι αλλουνού Πάπα Κοράνι.

 

Ούτε κρατάω κακίες σε μαγαζιά γιατί εκεί κάποιος καραγκιόζης μου χε φερθεί γελοία πριν 10 χρόνια καθότι, σε κάθε αγορά, τα 5-6 τοπικά μαγαζιά που μπορούν να με εξυπηρετήσουν, έχουν το δικαίωμα της προσφοράς στο μικρό και ταπεινό μου RFP (Request for Purchase). Με κάποιους που έχουν συνέχεια και συνέπεια στην συμπεριφορά τους να έχουν κάποια προτεραιότητα σαφώς.

 

Ούτε και με ενδιαφέρει η λογική της τιμολογιακής πολιτικής του εκάστοτε αντιπρόσωπου. Διότι τα περί profit margin, ελαστικά / ανελαστικά overheads, market segmentation/penetration, volume discounts είναι ωραία κι έμορφα για τους ασχολούμενους με την Διοίκηση Επιχειρήσεων ή τους ιδιοκτήτες αλλά ποσώς με ενδιαφέρουν όταν πάω να αγοράσω το μουσικό όργανο και θα τα ακούσω μόνο όταν ο ιδιοκτήτης έχει κεράσει καφεδάκι και είναι φιλαράκι. Διαφορετικά, αλλάζω ευγενικά την συζήτηση προς το προς αγορά αντικείμενο του πόθου.

 

Εξάλλου ο εκάστοτε ιδιοκτήτης έχει στο μυαλό του μια συγκεκριμένη πολιτική και είτε σωστά την σκέφτηκε και τα βγάζει και δεν πα να λέτε σεις τα δικά σας, είτε παίζει την κιθαρούλα του χαζεύοντας από τη βιτρίνα τους αγοραστές να περνούν και να μη παίρνουν και εν καιρώ θα δούμε την ταμπέλα "Ενοικιάζεται" κρεμασμένη απ' όξω.

 

Και μην μου πείτε ρομαντικοί μου μουσικοί ότι τότε δεν θα τρέξετε χωρίς καμία ενοχή να πάρετε το πεταλάκι που το σκοτώνει στην εκποίηση ο τύπος που τόσα του σούρατε στο νοιζ.....  ;)

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μην μου πείτε ρομαντικοί μου μουσικοί ότι τότε δεν θα τρέξετε χωρίς καμία ενοχή να πάρετε το πεταλάκι που το σκοτώνει στην εκποίηση ο τύπος που τόσα του σούρατε στο νοιζ.....  ;)

Σωστόστ ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μην μου πείτε ρομαντικοί μου μουσικοί ότι τότε δεν θα τρέξετε χωρίς καμία ενοχή να πάρετε το πεταλάκι που το σκοτώνει στην εκποίηση ο τύπος που τόσα του σούρατε στο νοιζ.....  ;)

 

+1000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μην μου πείτε ρομαντικοί μου μουσικοί ότι τότε δεν θα τρέξετε χωρίς καμία ενοχή να πάρετε το πεταλάκι που το σκοτώνει στην εκποίηση ο τύπος που τόσα του σούρατε στο νοιζ.....  ;)

 

φυσικό δεν είναι;  ???

 

δεν έχουμε κάτι προσωπικό με το μαγαζάτορα...

 

και σίγουρα δεν θα έχουμε κανένα λόγο να αισθανόματε κάποια  "ενοχή"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μην μου πείτε ρομαντικοί μου μουσικοί ότι τότε δεν θα τρέξετε χωρίς καμία ενοχή να πάρετε το πεταλάκι που το σκοτώνει στην εκποίηση ο τύπος που τόσα του σούρατε στο νοιζ.....  ;)

Γιατί να έχουμε και ενοχές, εμείς φταίμε που έκλεισε? Ας πρόσεχε-πρόσεχαν.... ;)

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου