Προς το περιεχόμενο

Σκυλάδικα (και άλλα πολλά)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δέχομαι 100% όσα λες, κι εγώ και οι περισσότεροι νομίζω δεν στεκόμαστε μονάχα σ'ένα καλό στίχο ή μια ωραία φράση της κιθάρας...Τι να την κάνω όταν όλη η δουλειά έχει γίνει άρπα-κόλλα και δεν μπορώ ούτε τα καλά στοιχεία να απολαύσω ;;; Ακόμη περισσότερο θα συμφωνήσω στο ότι να μετατρέπουμε αργότερα την προχειρότητα σε "καλλιτεχνική άποψη" εμένα τουλάχιστον (που δεν μέχρι σήμερα δεν μου πλήρωσε κανένας τις παραγωγές όπως και σε πολλούς άλλους...) μου προκαλεί τάση για εμετό!

 

Έχω όμως μια όμως μικρή ένσταση, τοποθετημένη αν θέλεις και πάνω στην άγνοιά μου λόγω ηλικίας για εκείνη την εποχή (τέλη 80s - αρχές 90s) που αναφέρεται η συζήτηση. Μπορούμε να ρίξουμε τις ευθύνες στους δημιουργούς μιας δουλειάς για το κακό τεχνικά αποτέλεσμα ; 'Η μήπως δεν υπήρχαν οι ανέσεις κάθε είδους που θα εξασφάλιζαν την τεχνική αρτιότητα ; Μήπως δηλαδή κάποια πράγματα γίνονταν και εξ' ανάγκης και όχι από άποψη τότε ;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 244
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Έχω όμως μια όμως μικρή ένσταση' date=' τοποθετημένη αν θέλεις και πάνω στην άγνοιά μου λόγω ηλικίας για εκείνη την εποχή (τέλη 80s - αρχές 90s) που αναφέρεται η συζήτηση. Μπορούμε να ρίξουμε τις ευθύνες στους δημιουργούς μιας δουλειάς για το κακό τεχνικά αποτέλεσμα ; 'Η μήπως δεν υπήρχαν οι ανέσεις κάθε είδους που θα εξασφάλιζαν την τεχνική αρτιότητα ; Μήπως δηλαδή κάποια πράγματα γίνονταν και εξ' ανάγκης και όχι από άποψη τότε ;;;[/quote']

 

Αρχικά μπορεί...

Στη συνέχεια, η μόνη "ανάγκη" που τους περιόριζε ήταν αυτή που θα άφηνε μεγαλύτερο κομμάτι απο το budget της παραγωγής στην τσέπη τους...

 

-"πλάκα μου κάνεις, να πάω να δώσω 22 χιλιάρικα την ώρα στον τάδε επειδή έχει SSL και οι ταινίες του είναι ολοκάινουριες Ampex και Sony ?

Ασε, δεν πειράζει, και η Soundcraft καλή είναι, κι όσο για μπομπίνες, θα χρησιμοποιήσουμε τις περσινές....."

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμμ, και εγώ νόμιζα ότι θα μας έσωζε το μπάνιο... Ωραίος και ο Silot που πάει να την κάνει νιάου λέγοντας ότι βαρέθηκε... Εγώ όμως που δεν βαρέθηκα (εκτός από την πάγια βαρεμάρα μου για greek-origin μεγαλοστομίες) συνεχίζω:

 

Silot ωραία αυτά που λες και γενικώς συμφωνώ αλλά υπάρχει ένα λογικό κενό. Στην εξιστόρησή σου, αυτοί που περιγράφεις περνάνε ξαφνικά από την αρπακολατζίδικη ανυπαρξία στην πανεθνική καταξίωση, αλλά δεν λες το πως έγινε αυτό.

 

Να σου θυμήσω εγώ πως έγινε: το έκανε ο κόσμος. Επειδή σε σέβομαι, φαντάζομαι ότι δε θα σπεύσεις να μου απαντήσεις ότι ο κόσμος δε ξέρει τι του γίνεται.

 

Το ότι ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για το πως ακριβώς έχει ηχογραφηθεί μία κιθάρα δεν είναι κάτι που πρέπει να προβληματίζει αυτούς στους οποίους αναφέρεσαι, αλλά εσένα (ή οποιονδήποτε άλλον επιμένει να δραστηριοποιείται στο χώρο). Μήπως εσάς σας ενδιαφέρει υπερβολικά πολύ το πως θα ηχογραφήσετε τη κιθάρα σας και ως εκ' τούτου είσαστε out-of-sync με το κοινό; Μήπως είσαστε in-sync με δέκα-δεκαπέντε φιλαράκους που είναι διατεθειμένοι να δικαιολογήσουν πολλά (άντε μην αρχίσω με συγκεκριμένα παραδείγματα) αφού άλλωστε η κιθάρα είναι ηχογραφημένη σωστά;

 

Και αν είναι έτσι, γιατί οι δικοί σας και εσείς είστε καλύτεροι, αφού το κοινό των άλλων είναι επίσης διατεθειμένο να δικαιολογήσει πολλά προκειμένου να ακούσει τραγούδια που (καλώς ή κακώς) θεωρεί ότι τον αφορούν;

 

Θα είμαι άραγε ο πρώτος που θα σου πει ότι δε δίνει μία δεκάρα (για να μη πω τίποτε βαρύτερο) για το πως ηχογραφεί ο καθένας τη κιθάρα του; Θα είμαι ο πρώτος που θα σου πει ότι το ίδιο ισχύει για την τεράστια πλειοψηφία των ακροατών; Θα είμαι ο πρώτος που θα σου επισημάνει ότι ούτως ή άλλως δεν υπάρχει ένας ή δύο ή πέντε σωστοί τρόποι για να ακουστεί μία κιθάρα, οπότε η συζήτηση είναι εκ' των πραγμάτων ηλίθια; Θα είμαι ο πρώτος που θα σου θυμίσει ότι τα μεγαλύτερα αριστουργήματα της μουσικής έχουν ελεεινή παραγωγή και ελεινό ήχο (διότι απλούστατα γράφτηκαν σε εποχές που κανείς δεν ήξερε όλα αυτά που εσείς γνωρίζετε σήμερα;).

 

Όχι (απαντάω μόνος μου) δεν θα είμαι ο πρώτος.

 

Έχει παραγίνει το κακό με τις κιθάρες και τις άλλες μαλακ1ε$, επειδή μάθανε κάποιοι να γράφουνε σωστά τη κιθάρα τους σημαίνει ότι καταργείται το έργο άλλων ανθρώπων που προσπάθησαν (υπό πολύ δυσκολότερες συνθήκες) και κατάφεραν ένα-δύο πράγματα;

 

Αφού δεν πείθετε κανέναν ρε Silot μου. Κανένα από τα γκρουπ που μου ανέφερες νωρίτερα δεν έχει κοινό. Και είναι και κόπανοι, αν θες την επαγγελματική μου γνώμη: επίτηδες σε ρώτησα αν έχει κανείς τους site διότι ξέρω ότι δεν έχει κανείς τους (και καλύτερα δηλαδή διότι μπορεί να πέφτανε σε... φριχτές παγίδες... όπως το να διαπιστώνανε τοις πράγμασοι ότι δεν έχουν κοινό, ή να διαπιστώνανε ότι με δυσκολία μπορούν να μαζευτούν όλοι μαζί για να τους βγάλεις μία φωτογραφία - αν υποθέσουμε ότι η σύνθεση που έχουν την Τρίτη ισχύει και την Πέμπτη).

 

Δε λέω, η κριτική για το παρελθόν χρήσιμη και καλή είναι, αλλά εδώ δεν εχουμε κάτι τέτοιο, έχουμε μία... παρθενογέννεση :) :) :) [ Έναρξη συνωμοτικού ψιθύρου] Μετά το 80, μία ομάδα καταπιεσμένων καλλιτεχνικά μουσικών επιχείρησε και επιχειρεί να ξεπεράσει τα βαρειά φορτία που της άφησε η προηγούμενη γενιά ψευτο-ροκάδων. Συνειδητοποιώντας ότι το να λένε ότι παίζουνε ροκ εγείρει στο νου των ανθρώπων τους πλέον δυσάρεστους συνειρμούς, αποφασίζουν ότι παίζουν "εναλλακτική σκηνή" [Τέλος συνωμοτικού ψιθύρου]

 

Η σκηνή είναι ή δεν είναι εναλλακτική, αλλά είναι σίγουρα άδεια. Στο μεταξύ ο Χ''γιάννης έγινε multi-millionaire, στη Eurovision στέλνουμε τη Βίσση, ο Δάντης έχει αναβαθμιστεί σε.. τραγουδοποιό (beyond the "ωραία φωνή" status), η Αδαμοπούλου απέμεινε ψιλογδυτούλα να τραγουδάει το αντίστοιχο του "Διδυμότειχο Blues" και ο Silot χαίρεται επειδή ξέρει πως να ηχογραφήσει τη κιθάρα του.

 

Έλεος!

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς φίλε eye πολλές φορές οι προτιμήσεις του κοινού δεν συμβαδίζουν με το πραγματικά αξιόλογο μουσικό προιόν. Ο κόσμος έβαλε πολλούς καλλιτέχνες στον θρόνο της πανεθνικής καταξίωσης ενώ δεν το άξιζαν, απλά γιατί ήταν οι μόνοι που υπήρχαν μέσα στο τεράστιο πολιτισμικό κενό της νεο-ελληνικής κοινωνίας.

 

Όσο για το αν έχουν κοινό και ιστοσελίδες τα group που αναφέρθηκαν πιο πριν (ανέτρεξα και τα βρήκα...) νομίζω αναγνωρίζεις κι εσύ την ολίγον "προβοκατόρικη" :D :D διάθεση της ερώτησής σου...Μπορώ να σου αραδιάσω πολλά site & myspace profiles από πολλές μπάντες και επίσης ξέρεις κι εσύ που οδεύει συνολικά η ελληνική δισκογραφία και πόσο δύσκολα γεμίζουν οι χώροι ακόμη σε πιο mainstream ακούσματα.

 

Το ότι ο κόσμος μπορεί να μην αντιλαμβάνεται μια κακογραμμένη κιθάρα δεν δίνει κανένα άλλοθι στην προχειρότητα, ούτε απαγορεύει σε όποιον το καταλαβαίνει να το λέει! Η άποψη της μάζας επίσης δεν καθορίζει την ποιότητα και την ουσία της καλλιτεχνικής δημιουργίας...

Και όπως ξανάγραψα ισχύουν και τα ακριβώς αντίστροφα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Iσως και να με πρεσέβαλλε η μονοχνωτη και εσωστρεφής εικόνα που σου άφησε το...λογύδριο μου για εμένα αν είχε σχέση με την αλήθεια, αλλά δεν είναι καθόλου ετσι.

Μακάρι κάποτε να γνωριστούμε και να τα πούμε απο κοντά :wink:

 

Στο μεταξύ βάσει του ...λογυδρίου

....Σαν ακροατής πρωτίστως αλλά και μουσικός, ακολουθώ ένα συγκεκριμένο σύστημα αξιών το οποίο προφανώς καθορίζει και τα γούστα μου.

Προσωπικά λοιπόν, ζηλεύω οτιδήποτε φτιάχνεται με σεβασμό προς εμένα, και φροντίζω να σέβομαι τη δουλειά που με εκθέτει στους άλλους με τον ίδιο τρόπο. Ετσι, αξιολογώ αυτά που ακούω βάσει της πρόθεσης που είχε ο δημιουργός όπως αυτή διαφαίνεται απο το προϊόν που μου πασάρει.

 

Αν η ιδέα είναι καλή, αλλά η ενορχήστρωση ή η παραγωγή γενικά είναι χάλια, τότε προφανώς ευθύνη έχει και ο δημιουργός,και εφόσον δεν σεβάστηκε τη δουλειά του τόσο ωστε να την κάνει όσο πιο ελκυστική γίνεται, γιατί θα πρεπει να τον αξιολογήσω θετικά ?

Μπορεί επίσης μέχρι εκεί να έφτανε η αισθητική του, οπότε εγώ πάλι θα σου πώ πως αυτή η δουλειά δεν μου αρέσει.....

 

Σκέψου τώρα, η κατάσταση αυτή, με τις γενικά ...ενδιαφέρουσες ιδέες, και την κάκιστη "ένδυση" τους να γίνεται κατεστημένο,και ακόμη χειρότερα να περνάει σαν άποψη, καθοριστική μάλιστα για το αισθητήριο όλων όσων την υποστηρίζουν ....

Αυτό λοιπόν, σαν κυρίαρχη πρακτική και αισθητική με εξοργίζει,με κάνει μπαρούτι και απορώ πώς οι άνθρωποι που ασχολούνται σοβαρά με τη μουσική, και όσο νά'ναι έχουν ένα ανεπτυγμένο αισθητήριο σε σχέση με τους υπόλοιπους, υποστηρίζουν παθιασμένοι πως αυτό ειναι όντως μια καλαίσθητη άποψη, δημιουργική και μάλιστα αποτελεί και μέτρο σύγκρισης για άλλους !!

 

Το χείριστο όλων τελικά είναι πως οι πατέρες αυτής της αισθητικής έχουν φτιάξει πλέον το δικό τους "ποιοτικό" χαράκωμα, ποντίφηκες της καλαισθησίας και της ουσίας, και απο το θρόνο που τους έφτιαξε το "τόσα ξέρει, τόσα λέει" κοινό τους, μπορούν να ανεβοκατεβάζουν αβέρτα τους προστατευόμενους τους στο προσκήνιο, αλλά και να έχουν τελεσίδικη άποψη για ότι μουσικό συμβαίνει

 

Ειναι προσωπική μου θέση πως η ουσία της μουσικής δημιουργίας έχει άμεση σχέση με την παραγωγή της, γιατί αυτήν προσέχω πρώτη απο το ραδιόφωνο. Αν αυτή (η παραγωγή,ενορχήστρωση, κτλ) μου προσβάλλει την αισθητική, θα το πώ. Το ότι κάποιοι στέκονται στο στίχο αποκλειστικά ή σε μια φωνή είναι δικαίωμα τους, όπως δικαίωμα μου είναι να κρίνω και όλα τα υπόλοιπα που χτίζουν ένα μουσικό κομμάτι.

Ετσι δεν είναι ?

.......πες μου που έκανα εγώ λάθος στη διατύπωση και εσύ στην ανάγνωση και σου φαίνομαι για χαζοχαρούμενο nerd που το μόνο του ενδιαφέρον είναι ο ήχος της κιθάρας του ?

 

Γιατί δεν βλέπω απόσταση στις θέσεις μας, μια που μιλάμε για διαφορετικά πράγματα...

 

( αυτή τη φορά ...φόρτωσες και παρεξήγησες !)

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογω ολιγοημερων διακοπων εχασα λιγο τη μπαλα μετα τι 13τη σελιδα του παροντος θεματος..σημερα συνεχισα παρακατω για να πω την αληθεια..και σταθηκα σε καποια σημεια που με εκαναν να ιδιατερη εντυπωση ομολογουμενως... :!: Πως ειναι δυνατον καποιος που εχει την εντυπωση οτι ειναι μουσικος (επαγγελματικα..ερασιτεχνικα..και σαν νοοτροπια..) να γελαει ακουγοντας γονιδη η τερλεγκα.Μηπως κανετε πλακα?Ο superfunk παρεθεσε 3 φωτογραφιες σκυλαδων συμφωνα με σας(αραγε με τη κρητιρια τους ονομαζετε ετσι :?: )....(τεραστιων δημοτικων φωνων κατ'εμε..) και καποιοι απο δω γελασανε...και πεσανε και κατω απο το τραπεζι μαλιστα.. Αραγε ολοι εσεις οι rock metal progressive trance hip hop τυποι με την τεραστια ξενη μουσικη παιδια σας...εχετε τα κοτσια και τις ικανοτητες να γραψετε τοσο γελεια και εμετικα τραγουδια?Εχετε τη δυνατοτητα να παιξετε ακκορντα η να σολαρετε σε ενα αμανε του μακη?Ειδα επανηλημενα να αναφερεται οτι νταξει μωρε θα παιξω και σε σκυλαδικο αν εχω αναγκη...συμβιβαστε με λιγα λογια.Το ρωτατε τον τερλεγκα αν θα σας παρει να παιξετε μαζι του..η μηπως γελασει αυτος ακουγοντας σας?Εχω μαθει στο παταρι(οχι δεν επαιζα στο live8 8) ) να σεβομαι την καθε Νουλα Σουλα Κουλα που οντως ειναι αταλαντη...και να μη γελαω μαζι της.Ειναι θεμα γουστου αλλα να ξερετε οτι απο ολα τα ειδη μουσικης εχουμε να παρουμε κατι...εχει τυχει να ακουσω διαφορα ειδη μουσικης...οτι δε μαρεσει το αφηνω στην ακρη..αλλα σε καμια περιπτωση δεν το χλευαζω...γιατι για να βγει καποιος κουραστηκε..σκεφτηκε..εχασε χρονο απο την προσωπικη του ζωη..και αλλα πολλα.Αλλα ειλικρινα δεν περιμενα σε αυτο το forum που ομολογουμενως εχει πολυ ανοιχτομυαλα παιδια... να κατηγορειτε τοσο αλογιστα το σκυλαδικο...και να χαντακονονται τεραστιες φωνες...που πολυ θα θελαν να εχουν στα σχηματα τους ολα αυτα τα παιδακια με τα μακρια μαλλια και τα απειρα πεταλια 8)

 

Υ.Γ Ειμαι σκυλας πυροβολειστε με :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα διαφωνήσω σε πολλά πράγματα, αλλά ρε παιδιά, μπορεί να μην έχω ακούσει τα καλά του Τερλέγκα (παρακαλώ προτείνετε μερικά μήπως αλλάξω γνώμη), ένας δίσκος όμως που άκουσα, είχε ελεεινή τρισάθλια παραγωγή, με ροκ μπαλαντοήχο και powerchords μαζί με τα μπουζούκια(χάλια ήχος όμως), και απαράδεκτη ερμηνεία με "κλεισμένη" φωνή και σφίξιμο τσιρίδα(για να μην πω για στίχους, γιατί εκεί όλοι οι προαναφερθέντες παίζουν απο τη χαζοχαρουμενιά μέχρι τον αληθινό χαβαλέ, και απο το ψεύτικο μέχρι το ποίημα)... Γι αυτό δεν μπορώ να καταλάβω πως συγκρίνεται ο Τερλέγκας με τον Χριστοδουλόπουλο.... βασικά η διαφορά μεταξύ τους μου φαίνεται χαώδης...

leep is a symptom of caffeine deprivation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογω ολιγοημερων διακοπων εχασα λιγο τη μπαλα μετα τι 13τη σελιδα του παροντος θεματος..σημερα συνεχισα παρακατω για να πω την αληθεια..και σταθηκα σε καποια σημεια που με εκαναν να ιδιατερη εντυπωση ομολογουμενως... :!: Πως ειναι δυνατον καποιος που εχει την εντυπωση οτι ειναι μουσικος (επαγγελματικα..ερασιτεχνικα..και σαν νοοτροπια..) να γελαει ακουγοντας γονιδη η τερλεγκα.Μηπως κανετε πλακα?Ο superfunk παρεθεσε 3 φωτογραφιες σκυλαδων συμφωνα με σας(αραγε με τη κρητιρια τους ονομαζετε ετσι :?: )....(τεραστιων δημοτικων φωνων κατ'εμε..) και καποιοι απο δω γελασανε...και πεσανε και κατω απο το τραπεζι μαλιστα.. Αραγε ολοι εσεις οι rock metal progressive trance hip hop τυποι με την τεραστια ξενη μουσικη παιδια σας...εχετε τα κοτσια και τις ικανοτητες να γραψετε τοσο γελεια και εμετικα τραγουδια?Εχετε τη δυνατοτητα να παιξετε ακκορντα η να σολαρετε σε ενα αμανε του μακη?Ειδα επανηλημενα να αναφερεται οτι νταξει μωρε θα παιξω και σε σκυλαδικο αν εχω αναγκη...συμβιβαστε με λιγα λογια.Το ρωτατε τον τερλεγκα αν θα σας παρει να παιξετε μαζι του..η μηπως γελασει αυτος ακουγοντας σας?Εχω μαθει στο παταρι(οχι δεν επαιζα στο live8 8) ) να σεβομαι την καθε Νουλα Σουλα Κουλα που οντως ειναι αταλαντη...και να μη γελαω μαζι της.Ειναι θεμα γουστου αλλα να ξερετε οτι απο ολα τα ειδη μουσικης εχουμε να παρουμε κατι...εχει τυχει να ακουσω διαφορα ειδη μουσικης...οτι δε μαρεσει το αφηνω στην ακρη..αλλα σε καμια περιπτωση δεν το χλευαζω...γιατι για να βγει καποιος κουραστηκε..σκεφτηκε..εχασε χρονο απο την προσωπικη του ζωη..και αλλα πολλα.Αλλα ειλικρινα δεν περιμενα σε αυτο το forum που ομολογουμενως εχει πολυ ανοιχτομυαλα παιδια... να κατηγορειτε τοσο αλογιστα το σκυλαδικο...και να χαντακονονται τεραστιες φωνες...που πολυ θα θελαν να εχουν στα σχηματα τους ολα αυτα τα παιδακια με τα μακρια μαλλια και τα απειρα πεταλια 8)

 

Υ.Γ Ειμαι σκυλας πυροβολειστε με :lol:

 

 

Μάνο, συμφωνώ 200% με όσα γράφεις...

 

Επειδή εγώ (νομίζω) πρωτοέγραψα ότι 'ναι, θα παίξω στο πατάρι αν χρειαστεί', θα πρέπει να διευκρινήσω ότι δεν το θεωρώ αποτέλεσμα συμβιβασμού.

 

Το ίδιο καλό ή κακό θα μου φαινόταν να παίξω session σε έναν death metal δίσκο.

 

Και όπως είπα ο επαγγελματισμός σ'αυτό το χώρο, απλά μειδιά με τις ιδεοληψίες διαφόρων 'προχωρημένων' που... αφοδεύουν από το γέλιο όταν ακούνε σκυλάδικα αλλά έχουν εικόνισμα 'τον Παύλο' στο κομοδίνο τους... :roll: :roll: :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα διαφωνήσω σε πολλά πράγματα' date=' αλλά ρε παιδιά, μπορεί να μην έχω ακούσει τα καλά του Τερλέγκα (παρακαλώ προτείνετε μερικά μήπως αλλάξω γνώμη), ένας δίσκος όμως που άκουσα, είχε ελεεινή τρισάθλια παραγωγή, με ροκ μπαλαντοήχο και powerchords μαζί με τα μπουζούκια(χάλια ήχος όμως), και απαράδεκτη ερμηνεία με "κλεισμένη" φωνή και σφίξιμο τσιρίδα(για να μην πω για στίχους, γιατί εκεί όλοι οι προαναφερθέντες παίζουν απο τη χαζοχαρουμενιά μέχρι τον αληθινό χαβαλέ, και απο το ψεύτικο μέχρι το ποίημα)... Γι αυτό δεν μπορώ να καταλάβω πως συγκρίνεται ο Τερλέγκας με τον Χριστοδουλόπουλο.... βασικά η διαφορά μεταξύ τους μου φαίνεται χαώδης...[/quote']

 

Προφανως δεν εχεις παει σε πανηγυρια του νομου Αττικοβοιωτιας :lol: για να τον ακουσεις να τραγουδαει δημοτικα & να παθεις την πλακα σου.

 

Προτεινω τη "Διαδρομη" (κατα τη γνωμη μου ενας απο τους 10 καλυτερους ελληνικους δισκους της δεκαετιας του 90) & τους "Αρραβωνες"

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου