Προς το περιεχόμενο

Ελληνική αγορά για κλάμα..


vasilisgeo72

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προφανώς δεν μπορεις να αποδείξεις οτι η απελευθερωση των τιμών σε ανταγωνιστική ή πλήρως ανταγωνιστική αγορά αυξάνει τις τιμές. Ειναι ατοπο. Ειναι divided by zero φαση!

 

Αλλα σε ολιγοπωλειακες αγορές άνετα συμβαίνει.

 

Μάλιστα τα εισητήρια με την μεγαλύτερη αυξηση ειναι αυτά των οικονομικών θέσεων/καμπινών.

 

Καρτέλ δεν ξερω αν υπάρχουν, το σίγουρο είναι οτι έχουν όφελος να δημιουργήσουν άρα και κίνητρο και την δυνατότητα.

 

Βλέπε προσφατο καρτελ κάποιων γαλακτοβιομηχανιών για την τιμή φρέσκου γάλακτος στα μεγάλα σουπερ μαρκετ..

 

 

Ξεφύγαμε από το θέμα βέβαια..

 

Στην περίπτωση των μουσικών οργάνων φυσικά έχουμε πλήρη ανταγωνισμό μια και μιλάμε για παγκόσμια αγορά. Άσχετα με το κόστος των μεταφορικών και του εκτελωνισμού μπορούμε να αγοράσουμε απο όποια γωνιά του κόσμου θέλουμε αν βρούμε καλή τιμή.

 

Ειδικά αν οι τελωνιακοί δασμοί πέσουν ή γίνουν μηδέν όλοι θα αγοράζουμε απο αμερική λόγω του ισχυρού ευρώ..

 

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 190
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

ειδικά στο ελλαδιστάν...

 

Αλλά και αλλού... Όπως για παράδειγμα στην Γηραιά Αλβιώνα όπου οι τρεις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ είχαν κάνει καρτέλ στην τιμή του γάλατος.

 

Ή πάλι από το «νησί» που ο «ανταγωνισμός» μεταξύ των ιδιωτών πάροχων ηλεκτρικής ενέργειας, έφερε τρεις (ή τέσσερις) αυξήσεις στα τιμολόγια τους, μέσα στο 2013.

 

ΥΓ:Bottom line: Ανάλογες πρακτικές συμβαίνουν παντού...

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε αυτό έλειπε να σου πλήρωνε και τα μεταφορικά της επιστροφής... ;)

 

Σχετικά με τα μεταφορικά, έχω να καταθέσω δυο περιπτώσεις:

α) έγραψα στο Τόμαν να τους πω ότι ένα Behringer κουρδιστήρι που είχα παρουσίαζε κάποιο θέμα (τους περιέγραφα στο mail τι συνέβαινε) και αν ισχύει η τρίχρονη εγγύηση που δίνουν (το είχα ήδη ενα δυο μήνες αλλά δεν το είχα βγάλει από το σπίτι). Μου απάντησαν ναι, αλλά ΜΗΝ μας το στείλετε, θα σας στείλουμε εμείς ένα καινούριο, εσείς απλά κρατήστε το 6 μήνες ακόμη, just in case που μπορεί να σας το ζητήσουμε.

 

β) Είχα αγοράσει από Rockinger ένα σύστημα τρέμολο που ήθελα να το βάλω σε LEsPaul και ο μαλάκας, έχασα το ελατήριο του τρέμολο. Μιλάμε για απίστευτη ζημιά.

Απαρηγόρητος και αφού έφαγα τον κόσμο στο δωμάτιό μου, μέχρι στα σκουπίδια κοίταξα, έψαξα να βρω στην Αθήνα ανταλλακτικό. Δεν υπήρχε πουθενά εννοιείται.

Μετά έγραψα στη Rockinger. Δεν μου απάντησαν ποτέ.

Μετά το μετρησε ο τεχνικός μου και βρήκαμε ότι είχε ένα ο tHomann για 6.50 ευρώ. Αυτό: http://www.thomann.de/gb/goeldo_feder_fbigsbytremola.htm

Τοτε έγραψα στο Τόμαν ρωτώντας τα scpecifications και μου απάντησαν μέσα στη μέρα καθώς και μου επιβεβαίωσαν ότι έκανε για το τρέμολο που το ήθελα.

 

Το ζήτημα είναι ότι είχα πληρώσει ήδη 80κάτι ευρώ για το αρχικό τρέμολο και καιγόμουν - αν το παράγγελνα αυτό από Τόμαν, θα μου έβγαινε με τα μεταφορικά +20 ευρώ. Έτσι, βρήκα ένα γνωστό γνωστού στη Γερμανία (στο εσωτερικό της χώρας του ο Τόμαν έχει δωρεάν αποστολή πρέπει να ξέρετε...), το παράγγειλα και απλώς το έστειλα στη διεύθυνσή του.

Το ελαβε την επόμενη κιόλας μέρα! Και μου το ταχυδρόμησε για 4-5 ευρώ. Μέσα σε τέσσερις μέρες δλδ το είχα στα χέρια μου... ευτυχής.

Τότε έσκασε το μέηλ από Τόμαν.

"Αγαπητέ Τάδε", μου έγραφαν, (σημ. και αυτό το σημειώνω παιδιά, για να κατλάβετε πόσο ασχολούνται πραγματικά με τον κάθε πελάτη τους, όσο μικρός κι αν είναι -σε αγοραστική δύναμη- , ότι κι αν πάρει)... "θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν κάνουμε αποστολές για είδη συνολικής αξίας μικρότερης των 20 ευρώ" (πόσοι το ξέρουμε αυτό; Που όλοι αγοράζουμε μαζικά; Ομολογώ ότι τότε δεν το ήξερα λοιπόν ούτε εγώ - αλλά άντε να τους πείσεις...  είμαι βέβαιος ότι στα μάτια τους θα φάνηκα ο πονηρίδης Ελληναράς... ),

"ΩΣΤΟΣΟ σας στείλαμε το spring που παραγγείλατε, διότι καταλάβαμε ότι κάποια ζημιά πρέπει να είχε συμβεί! Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη σας αυτόν τον όρο στις προσεχείς σας παραγγελίες".

ΕΜΕΙΝΑ μ*******> Μου έλεγαν ευγενικά, ότι μεγάλε, ξέρουμε ότι α) το παράγγειλες σε άλλη διεύθυνση (Γερμανία) απ' ότι συνήθως β) το παίζεις πονηρός κάνοντας ότι δεν ξέρεις πως δεν "πιάνεις" καν την ελάχιστη παραγγελία αλλά ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ για μια και τελευταία φορά, απλά την επόμενη να ξέρεις δεν θα υπάρξει.

Δεν ξέρω κανέναν Ελληνα μαγαζάτορα μουσικών ειδών που θα το έκανε αυτό. Και δεν απορώ που ο Τόμαν είναι ίσως ο μεγαλύτερος retailer στην ΕΕ.

 

My two cents: Μια λογική που ισχύει σε όλο τον πολιτισμένο σύγχρονο κόσμο πλην της Κολομβίας των Βαλκανίων που ζούμε, θέλει τις εταιρίες , όσο μεγάλες κι αν είναι, να λειτουργούν με όρους και συνθήκες start up.

Να είναι δηλαδή πιο προσωποποιημνένη η επαφή με τον πελάτη, σε φάση ότι ασχολούνται άτομα με ονοματεπώνυμο μαζί σου, όχι κάποιο ανώνυμο client service, ότι υπάρχει κατανόηση, φροντίδα προσωπική στις ανάγκες σου κι έτσι.

Και αυτό διακατέχει όλο το merchandise τους, είτε παραγγείλεις ένα βινύλιο από μια ανεξάρτητη κολλεκτίβα alternative folk στον Καναδά, που θα σου στείλει το άλμπουμ σε ανακυκλωμένο χαρτί με hand packaging κ.λπ. κατάλαβες που το πάω,

είτε από μια εταιρία σαν του Thomann , που σου στέλνει αυτό που αγόρασες μέσα σε ένα στρέμμα συσκευασία, κούτες χαρτιά κ.λπ. σα να σου λέει "man κι εγώ ΈΤΣΙ θα ήθελα να μου ρθει, χωρίς να πάθει τίποτα" και σα να μην έφτανε αυτό, σου έχει μέσα και ένα κίτρινο χαρτάκι που σου δίνει τη δυνατότητα να το επιστερψεις αν θες, χωρίς καν δικαιολογία - απλά γράφοντας "it did n't match with my sound" ξερω γω. Τι να λέμε.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα 1000 ευρω μαζεψει με πολυ κοπο με δυο παιδια αγγλικα δανεια στεγαστηκα και χαρατσια και δεν καταφερε κανενα καταστημα να μου τα παρει γιατι ολοι οσοι πηγα με κοροιδευαν. Ευτυχως τα πηρε ενας ανεργος που δυστιχος πουλαγε την κιθαρα του σε πολυ δελεαστικη τιμη εδω στο νοιζ ...το οτι εχω τρελα με την κιθαρα θα το πληρωνω αλλα το κουτελο μου δεν γραφει πουθενα ....μαλακας.

 

i love my stratogibsontele

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως αποφεύγω την ελληνική αγορά κυρίως λόγω της απαράδεκτης συμπεριφοράς των υπαλλήλων-ιδιοκτητών.Δυστυχώς, η εμπειρία μου είναι πολύ άσχημη.Τις αυξημένες τιμές, τις περισσότερες φορές, είμαι διατεθειμένος να τις ανεχτώ.Επίσης, όπως είπε και ο theoctapus, το εμπόριο έχει γίνει παγκόσμιο.Επομένως πολλοί δεν θα επιβιώσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

@Tamtam

 

Έτσι όπως τα λες είναι, αλλά πάλι βάζουμε στο ζύγι πολλά με λίγα (Θωμάς- το Χ εγχώριο μαγαζάκι)

 

Τα δικά μου two cents είναι να στηρίξουμε τους καλούς επαγγελματίες στην χώρα μας -όταν είναι εφικτό από άποψη κόστους κτήσης. Φυσικά και Θωμάς και ο Ι Μπέις και όλοι οι άλλοι είναι φίλοι μας, αλλά να μείνει και κάνα μαγαζί εδώ, τουλάχιστον να έχουμε να αγοράζουμε καμιά χορδή. Διότι μια φορά που πήγα να πάρω κάτι χορδές και άκουσα τα γνωστά, «αν δεν πάρουμε cash δεν μας δίνουν εμπόρευμα... κρίση... δυσπραγία... χορδές γιοκ», μου κακοφάνηκε.  

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο θεμα εξυπηρετησης-δοκιμων κλπ προφανως ειμαστε πολυ πισω.

 

Θυμαμαι την εκπληξη που ενιωσα σε μικρα (εως μικροσκοπικα) κιθαρο-μουσικομαγαζα του Λονδινου που τον καθε πιτσιρικο που εμπαινε εκτος απο οτι του εδιναν να δοκιμασει τα παντα (και οταν λεω τα παντα εννοω μεχρι vintage οργανα με τιμες ανω των 5000 λιρων),του συμπεριφεροταν λες και ηταν ο αυριανος ροκσταρ. (βεβαια ισως τις τελευταιες δεκαετιες πολλοι τετοιοι πιτσιρικαδες που περασαν απο εκει να εγιναν οντως ροκσταρ)

 

 

Στο θεμα τιμων νομιζω οτι ειμαστε σε καλο δρομο και πλεον παιζουν στα ισα (ή και καλυτερα) απο τις "γερμανικες".

Χθες μολις,πηρα προσφορα για ενα πακετο ηχητικων-οργανων απο ελληνικη αντιπροσωπεια και η τιμη ηταν σαφως καλυτερη απο οποιουδηποτε Γερμανου,οποτε δεν βρισκω κανεναν λογο για να μην τους προτιμησω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να βάλω και μια ακόμη παράμετρο. Το λιανικό εμπόριο στην Ελλάδα, όπως και σχεδόν κάθε επαγγελματική δραστηριότητα, είχε παραδοσιακά βασιστεί στις μικρές επιχειρήσεις. Ένας μαγαζάτορας άντε και ένας, δυό υπάλληλοι σε ένα μικρό μαγαζί με λίγο στοκ. Η δουλειά γινόταν με την γειτονιά κυρίως. Και κάθε γειτονιά είχε ένα σωρό μαγαζιά. Αυτό το οικονομικό μοντέλο είναι καθαρά τοπικό. Πως μπορεί να σταθεί όταν το εμπόριο γίνεται παγκόσμιο; Απάντηση, δεν μπορεί.

 

Δυστυχώς οι συνθήκες έχουν αλλάξει και δυστυχώς δεν μπορούμε να συντηρούμε τον ασθενή με μηχανική υποστήριξη (στηρίξτε τα ελληνικά μαγαζιά γιατί αλλιώς θα πεθάνουν). Αυτή είναι η ψυχρή αλήθεια.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Terry

δυστυχώς, τα αθηναϊκά μαγαζιά τα έχω μόνο ως δεύτερη μου επιλογή - ακόμη και για χορδές, πένες ή για κανενα καποτάστο (σε αυτό δεν συμπεριλαμβάνω  τα μεταχειρισμένα, όπως π.χ. ο Κωνσταντίνος στο Βιμπράτο).

Και γενικά πλέον, πρώτα παίρνω τηλέφωνο και μετά πάω από εκεί και μόνο για αν συντρέχει μεγάλη ανάγκη.

 

Εχω συναντήσει βέβαια και εξαιρετικά εξυπηρετικούς μαγαζάτορες και υπαλλήλους, αλλά συμπεριφορές σαν αυτή που περιέγραψα νωρίτερα στο Music Accessories με βγαζουν από τα ρούχα μου. Και εκεί δεν υπάρχει δέυτερη - δεν τους τη χαρίζεις.

Εξάλλου όπως είπε νωρίτερα ένας εδώ "θα έρθεις να δοκιμάσεις πετάλι/κιθάρα κ.λπ. επειδή έχεις καιρό για σκότωμα; "

Ε όχι ρε φίλε... Με κόβεις δηλαδή από την όψη για χασομέρη και δεν με αφήνεις να δοκιμάσω αυτό πυο πουλάς; Κακό δικό σου. Δεν θα ξαναπεράσω ούτε απ' έξω με τέτοια συμπεριφορά. Και θα το χαρώ κιόλας.

 

Επίσης:

Όταν βλέπω τα shakers στο Νάκα να έχουν 5 ευρώ και στο Τόμαν 0.90, (δεν τα φτιάχνω με κίντερ έκπληξη και ρύζι καλύτερα;)

όταν παίρνω τηλέφωνο αθηναΪκό μαγαζί και τους λέω ότι ψάχνω καλώδιο Υ -δυο μονο τζακ σε ένα στερεο τζακ-, και εκείνοι

α) στην αρχή δεν ξέρουν τι είναι

β) μετά δεν ξέρουν αν το έχουν

γ) μετά με παίρνουν πίσω να μου πουν ότι όντως έχουν τέτοιο και

δ) ότι κάνει 29.50 (!)

ενώ το Τόμαν το έχει -σε τρεις ποιότητες, από 3.70 έως 7.60 (το 1.5 μέτρο!) ,

 

ε τι σε κάνει να πιστεύεις πως θα κάνω τον κόπο να ψάξω να παρκάρω έξω από το μαγαζί τους για να παρω τι; Πένες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Δυστυχώς οι συνθήκες έχουν αλλάξει και δυστυχώς δεν μπορούμε να συντηρούμε τον ασθενή με μηχανική υποστήριξη (στηρίξτε τα ελληνικά μαγαζιά γιατί αλλιώς θα πεθάνουν). Αυτή είναι η ψυχρή αλήθεια.

 

  Όταν θα αρχίσουν να σκέφτονται έτσι οι περισσότεροι Έλληνες ΤΟΤΕ θα πάμε μπροστά.

 

 

.... Λεει ελα ντε και το ντε ερχεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου