Προς το περιεχόμενο

O Ελληνας και το εμβολιο


evris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι δίκιο έχεις αλλά και τα δύο υπέκεινται στην γενικότερη κατηγορία του "δικαίωμά σου". Δηλ. ποιος θα σε εμποδίσει να οδηγήσεις πιωμένος (αν δεν είσαι με παρέα);;; Κανείς. Άρα και πάλι πρόβλημά σου. Το ίδιο ισχύει και με τη ζώνη. Και δεν χρειάζεται να είσαι πιωμένος για να παρασύρεις και άλλους. Και αν μιλάς στο κινητό το ίδιο μπορεί να γίνει.....

 

Ναι αλλά η πολύ ειδική κατηγορία των συνεπειών και μάλιστα των αυξημένων συνεπειών να πάρεις κ άλλους μαζί τα κάνει να διαφέρουν πάρα πολύ στην ουσιά.

Κοινώς αν τρακάρεις σε κολώνα και δε φοράς ζώνη και σκοτωθείς μαλακία σου.

Αν τρακάρεις άνθρωπο γενικά, μαλακία σου, αλλά ο άλλος τι σου φταίει;

 

Λοιπόν επιστρέφω στο θέμα μιας και έκανα μια κουβέντα παραπάνω πόση ώρα για το εμβόλιο, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση, αν όντως το να κάνεις το εμβόλιο είναι κίνηση κοινωνικής ευθύνης, δηλαδή προστατεύεις τους άλλους από το να μη νοσήσουν.

Όσοι το κάνουν ή θα το κάνουν. Κάνατε τα ίδια και στην κοινή γρίπη, όπου βγαίνουν κάθε χρόνο εμβόλια και ξεκληρίζει κόσμο και κοσμάκη;

Γιατί σε αυτή συγκεκριμένα το θεωρείτε άξιο περαιτέρω ανάλυσης και φοβίας;

 

Κ άλλο παραθέτω από τον WHO

http://www.who.int/csr/disease/swineflu/frequently_asked_questions/about_disease/en/index.html

 

Η συγκεκριμένη γρίπη λοιπόν είναι το ίδιο μεταδοτική όπως η κοινή γρίπη.

Η μόνη έννοια που έχουν είναι ότι είναι ένας καινούριος ιός στον οποίο οι άνθρωποι δεν έχουν αντισώματα ακόμα, με αποτέλεσμα πολλοί περισσότεροι να νοσήσουν σε αντίθεση με την κοινή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 172
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Θα απαντήσω evilnye. Εγώ προσωπικά ποτέ δεν έκανα εμβόλιο για τη γρίπη (την εποχιακή). Μόνο όταν ήμουν μικρός (όπως σε όλα τα μικρά παιδιά).

 

Σ' αυτή την περίπτωση, θα διαχωρίσουμε (πιστεύεις; ) την κλασική εποχιακή γρίπη μ' αυτή κατά κάποιο τρόπο;; Σκοπός μας είναι να δούμε τι κάνει αυτή την γρίπη των χοίρων να διαφοροποιείται απ' τις άλλες.

 

Διαφοροποιείται; Αν όχι, τζάμπα τρώμε 2 και 3 ώρες απ' τη ζωή μας για να γράφουμε. Αν ναι, τότε ποια τα αίτια; Μετάλλαξη του ιού;; Μεγαλύτερη θνησιμότητα; Μεγαλύτερος κίνδυνος σε ευπαθείς ομάδες; Μεγαλύτερη "επιρροή" ανθρώπων που έχουν κολλήσει σε σχέση με άλλους; Τι;

Πάντως, η προσέγγισή σου είναι σωστή. Αλλά μην ξεχνάς ότι αυτό δε θα βγάλει ασφαλή συμπεράσματα αν η λογική σου είναι αυτή που υποθέτω...

"Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα απαντήσω evilnye. Εγώ προσωπικά ποτέ δεν έκανα εμβόλιο για τη γρίπη (την εποχιακή). Μόνο όταν ήμουν μικρός (όπως σε όλα τα μικρά παιδιά).

 

Όχι σε όλα, δεν έτυχε να κάνω ποτέ μου εποχιακό εμβόλιο για τη γρίπη.

 

Αυτό  που την κάνει να διαφοροποιείται είναι ότι είνι ένας εντελώς νέος ιός σε αντίθεση με την κοινή, στον οποίο δεν έχουμε αντισώματα.

Παρ' αυτά το εμβόλιο όσο καταλαβαίνω από όσα διαβάζω, προστατεύει τον οργανισμό μας, δημιουργόντας τα κατάλληλα αντισώματα, και όχι με το να μην επιτρέπει να μεταφερθεί σε άλλους ανθρώπους. Έτσι ναι ας πάνε οι ευπαθείς ομάδες να κάνουν το εμβόλιο, αλλά δε βλέπω γιατί και οι υγιείς πχ. Δεν είναι ίσως και πιο σωστό να το δημιουργήσουν το αντίσωμα μόνοι τους όπως πολύ καλά κάνει το ανοσοποιητικό μας γενικά;

Επιμένω πάντως πως έχει γίνει πάρα πάρα πολύ πανικός για το θέμα, χωρίς να το δει ο κόσμος ψύχραιμα, είτε οι εμβολιασμένοι είτε οι "ψαγμένοι"

 

Προς όλους, προφανώς δεν πάμε να κάνουμε 2 στρατόπεδα εδώ, τους υπέρμαχους του εμβολίου και τους κατά, αλλά εφ' όσον υπάρχει διάθεση να δούμε με λογική και ψυχραιμία την όλη κατάσταση.

Αν μη τι άλλο πιστεύω δε θα μπορέσουμε να βγάλουμε σοβαρό συμπέρασμα αν πρέπει ή όχι να το κάνουμε το εμβόλιο συζητώντας το εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάτι άλλο στον audiokosta: γιατί δεν είναι; Επιχειρηματολόγησε την άποψή σου. Θεωρώ καλό να ξέρουμε να επιχειρηματολογούμε και να συζητάμε σαν δημοκρατικοί πολίτες και σαν σκεπτόμενοι άνθρωποι. Εξήγησε το λόγο που διαφωνείς.

Νόμιζα ότι είναι αξιωματικά δεδομένο ότι:

α) Η παρανομία δεν είναι ζήτημα προσωπικής επιλογής

β) Οταν είσαι ντίρλα στο αλκοόλ ή μιλάς στο κολλητό σου στο κινητό για το ντέρμπι και πορώθηκες ή χαριεντίζεσαι ή ψάχνεις τα τσιγάρα / CD την ώρα που οδηγάς στην Επίδαυρο είναι δικαίωμα στην ανοησία και όχι στην επιλογή. Και ακριβώς λόγω των παραπάνω θα με πάρεις παραμάσχαλα εμένα και την μηχανή μου, δεν είναι θέμα επιλογής. Την ζώνη και το κράνος έχω πάψει να τα θεωρώ αντικείμενο συζήτησης. Για μένα είναι αυτονόητα.

 

Άλλο ικανότητα, άλλο δυνατότητα, άλλο δικαίωμα.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την ζώνη και το κράνος έχω πάψει να τα θεωρώ αντικείμενο συζήτησης. Για μένα είναι αυτονόητα.

 

Άλλο ικανότητα, άλλο δυνατότητα, άλλο δικαίωμα.

 

Προφανώς είναι αυτονόητα και για σένα και για μένα. Αλλά πόσοι ακόμα γύρω μας το θεωρούν δεδομένο;; Προφανώς συμφωνώ με σένα σ' αυτό τον τομέα αλλά όχι όλοι. Οπότε;;

"Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αναιρεί βρε συ Διονύση το ότι είναι προσωπικά ηλίθια επιλογή το να μη φοράς ζώνη τίποτα.

Τι οπότε;

Άσε κατα μέρος το οδηγώ πιωμένος, επιλογή σου αλλά θα πάρεις κ άλλους και το πάω χωρίς κράνος ζώνη. Σκέψου τα λίγο σοβαρά κ ξαναέλα.

Κ ας κόψουμε το οφτόπικ με την οδήγηση. Πέστε τα σε πμ αν θέλετε να το συνεχίσετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Προηγουμένως υπερέβαλα.

Σαφώς και δεν θεωρώ χαζό όποιον διερωτάται τη σκοπιμότητα του εμβολιασμού ή όποιον διστάζει να αποφασίσει.

 

Απλά θέλω να πω ότι όπως ΔΕΝ είναι δικαίωμά μας να οδηγούμε μεθυσμένοι ή να καπνίζουμε σε καπνίζουμε σε χώρο που βρίσκονται άλλοι ή να πετάμε τα σκουπίδια στο δρόμο, έτσι δεν είναι δικαίωμά μας να φτερνιζόμαστε ή να βήχουμε σε χώρο που βρίσκονται άλλοι.

Μέχρι να μου αποδείξει κάποιος ότι βήχοντας μπροστά μου (αν υποθέσουμε ότι είμαστε και οι δύο χωρίς ανοσία κατά του ιού) ότι δεν έχει μια μικρή πιθανότητα να με ρίξει στο κρεβάτι με 40 πυρετό για 3 μέρες, να χάσω μια βδομάδα δουλειάς και μια στις χίλιες να πεθάνω στο τέλος, εγώ θα εξακολουθώ να αντιμετωπίζω όσους βήχουν ως εξίσου αδιάφορους με αυτούς που καπνίζουν σε κλειστούς χώρους.

 

Θυμηθείτε: Αν μια δασκάλα καπνίσει ένα τσιγάρο σε μια τάξη κανένα παιδί δεν θα πάθει τίποτα (σωματικά).

Αν βήξει η δασκάλα, ένα στα 2000 παιδιά θα πεθάνει.

Δεν είναι δικαίωμά της να κυκλοφορεί χωρίς να έχει εμβολιαστεί.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμηθείτε: Αν μια δασκάλα καπνίσει ένα τσιγάρο σε μια τάξη κανένα παιδί δεν θα πάθει τίποτα (σωματικά).

Αν βήξει η δασκάλα, ένα στα 2000 παιδιά θα πεθάνει.

Δεν είναι δικαίωμά της να κυκλοφορεί χωρίς να έχει εμβολιαστεί.

 

 

Στατιστικό το οποίο προκύπτει από ... ?

 

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι πως αυτό το αντιμετωπίζεις γενικά και στην κοινή γρίπη.

Πέρυσι πχ, μετά από 15 χρόνια που είχα να αρρωστήσω βρέθηκα με 39 πυρετό για 3 ημέρες. Όχι η νέα γρίπη, η παλιά καλή η γνωστή.

Αυτό εάν συναναστρεφόμουν με άλλους θα το μετέφερα άνετα βάζοντάς τους σε άμεσο κίνδυνο.

Έτσι ένα από τα καλά που μπορώ να παραδεχθώ με τη νέα γρίπη είναι ότι βάζει τον κόσμο σε μια εγρήγορση για να μη βήχει στα μούτρα του κόσμου και να τηρεί κανόνες υγιεινής και προστασίας.

Για το εμβόλιο, παραμένω ακόμα πολύ σκεπτική.

 

Στατιστικό το οποίο προκύπτει από ... ?

 

 

Το ότι υπάρχουν θάνατοι και από αυτή και την παλία γνωστή γρίπη υπάρχουν.

http://www.noiz.gr/index.php?topic=172545.msg383670#msg383670

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά θέλω να πω ότι όπως ΔΕΝ είναι δικαίωμά μας να οδηγούμε μεθυσμένοι ή να καπνίζουμε σε καπνίζουμε σε χώρο που βρίσκονται άλλοι ή να πετάμε τα σκουπίδια στο δρόμο, έτσι δεν είναι δικαίωμά μας να φτερνιζόμαστε ή να βήχουμε σε χώρο που βρίσκονται άλλοι.

Μέχρι να μου αποδείξει κάποιος ότι βήχοντας μπροστά μου (αν υποθέσουμε ότι είμαστε και οι δύο χωρίς ανοσία κατά του ιού) ότι δεν έχει μια μικρή πιθανότητα να με ρίξει στο κρεβάτι με 40 πυρετό για 3 μέρες, να χάσω μια βδομάδα δουλειάς και μια στις χίλιες να πεθάνω στο τέλος, εγώ θα εξακολουθώ να αντιμετωπίζω όσους βήχουν ως εξίσου αδιάφορους με αυτούς που καπνίζουν σε κλειστούς χώρους.

 

Εδώ όμως δημιουργείται ένα περίεργο φαινόμενο, σχεδόν ρατσιστικό. Έχετε παρατηρήσει πως κοιτάνε όποιον βήχει ή φτερνίζεται σε ένα ΜΜΜ; Λες και είναι λεπρός. Και μην ξεχνάμε ότι 1) δεν μπορείς να ξέρεις ποιος έχει τον ιο απλά και μόνο βλέποντάς τον, και 2) υπάρχουν χίλια-δυό πράγματα που μπορούν να προκαλέσουν βήχα/φτέρνισμα.

 

Εδώ και καιρό όταν μου έρχεται να βήξω προσπαθώ να το κρατήσω, αν βέβαια αυτό είναι δυνατόν εξ αρχής, απλά και μόνο για να μην με κοιτάνε περίεργα και αναγκαστώ να χρησιμοποιήσω τα γαλλικά μου.

 

Αυτό και αν αποτελεί άλλη μια απόδειξη για το πόσο φοβισμένος και ευκολόπιστος είναι ο κόσμος.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου