Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ναι καταλαβαινω τι λες superfunk απλα το θεμα ειναι οτι εδω ειναι θεμα των συγκροτηματων γιατι κανεις δεν εκανε μονο 1 live,καθως και οτι τα συγκροτηματα δεν κρατανε στο περασμα των χρονων........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 390
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

....να και μερικές φωτογραφίες από το Live. Όποιος θέλει καμία φωτογραφία σε μεγαλύτερη ανάλυση μην διστάσει να μου το ζητήσει.

 

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/NicePrice1.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/NicePrice2.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/NicePrice3.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Elxis1.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Elxis2.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Elxis3.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Elxis4.jpg

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Intravenus1.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Intravenus2.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Intravenus3.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/usa1.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/usa2.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/usa3.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/usa4.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/yameth.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/x-piral1.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/x-piral2.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/x-piral3.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/x-piral4.JPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...εκεινο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι ολοι με περιμεναν με μαλλια και μεγαλο ηλικιακα....κατι δηλαδη σαν τον Βεγγο μεταλλα....μαλιστα ερχεται ο blue και μολις με βλεπει μου λεει:Εσυ εισαι μικρος ρε!!Ε....αμα ημουν μεγαλος και ελεγα τετοιες μαλακιες θα ημουν το πιθανοτερο ανωμαλος του ειπα...

 

fat-guy-in-jungle-for-aargh.png

 

 

Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα/ξαναείδα. :D :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλο ένα φανταστικό σαββατόβραδο με φίλους του noiz, τώρα πιά θα πεθάνω ήσυχος :lol:

 

Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά σε όλους μας για το υπέροχο αυτό event, είμαι περήφανος που είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω κι εγώ ενεργά σε αυτό,

 

Πιστεύω συζητώντας και με τους άλλους φίλους οτι αυτές οι δύο συναντήσεις ήταν μόνο η αρχή, το noiz είναι μια ζωντανή κοινότητα και όχι απλά ένα ηλεκτρονικό μέσο επικοινωνίας - ενημέρωσης. Ιδιαίτερη εντύπωση στην παρέα μου έκανε το γεγονός οτι όλα αυτά που παρακολούθησαν βγήκαν μέσα από ένα forum, Δεν το πίστευαν.

 

Εύχομαι και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν και άλλες συναντήσεις μας στον έξω κόσμο, και σε live events, και σε ανταλλαγή απόψεων, γιατί όχι ένα μουσικό συνέρδιο, σεμινάριο ήδη οργανώθηκε, γιατί όχι και ένα μουσικό κόμμα, να πολιτευτούμε τελος πάντων και να διαδώσουμε τις μουσικές μας αξίες και απόψεις στους συμπολίτες μας , να μάθουν την αλήθεια, να δούν το φώς :lol: Γαβ!!!

 

Ωραίο ήταν που στις δύο βραδιές, αναδείχτεικαν πολλά μουσικά στύλ, ωραία performance, ωραίος ήχος, και υπήρχε μεταξύ μας μια αλληλεγγύη, ενας συναδελφισμός, μία ζεστή αντιμετώπιση σαν να είμαστε καλοί παλοιοί φίλοι και αυτό πέρασε και στους άλλους θαμώνες νομίζω.

 

Αν και όλοι εμείς βγάλαμε την "βρωμοδουλειά", και ο αρχηγός μας απολάμβανε, οφείλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω (σλούρπ) τον κύριο σκέτο Γιάννη Μεθενίτη (yameth), τον master αυτής της κοινότητας που συντόνισε και οργάνωσε αυτές τις ωραίες δύο βραδιές καθώς και τους άμεσους συνεργάτες του στο εγχείρημα.

 

Οι εθελοντές του Noiz είμαστε μαζί σου!!!!!!!!!! Τι ε΄΄ιπα τώρα, επηρεασμένος απο την εργασία μου στον εθελοντισμό, γιατί μια μέρα να μην επεκτείνουμε την δράση μας σαν όχι μόνο ένα forum αλλά ένας εθελοντικός οργασμός για την μουσική, 5000 εθελοντικές οργανώσεις είναι καταγεγραμμ΄'ενες στην Ελλάδα, ας κάνουμε και μία μουσική

 

Τώρα η καλύτερή μου στιγμή στο Live II ήταν οι x-piral του φίλου chaostar, και το performance του, με το ονειρικό set up (το όνειρο του πληκτρά) που ανέβασε στο stage και δεν τον άκουγα πολύ καλά και στεναχωρήθηκα. φίλε, τιμή μου που σε γνώρισα από κοντά!!!. Η μπάντα έπαιξε πραγματικά φοβερά και με ψυχή. ΚΑι μήν νομίζεις οτι το λέω φίλε επειδή έβαλες την θεϊκή βάση

 

Χάρηκα που σε ξαναείδα και μιλήσαμε vangelisorfas και σε όλα τα παιδιά χαιρετισμούς. :lol:

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, να πω κι εγώ την ιστορία μου...

Κατ' αρχάς να πω τις δύο μεγάλες μου στεναχώριες, στην μία δυστυχώς ευθύνεται το έτερον ήμισυ και δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς, και είναι ότι έφυγα στη μέση του σετ των intravenus, και δεν είδα τους X-piral για τους οποίους ομολογώ ότι έχω ένα soft spot λογω του ότι είναι του σκληρού ήχου. Η άλλη είναι ότι δεν είδα (ή μπορεί να τον είδα και απλώς να μην τον γνώρισα, γιατί τον Chaostar τον είχα δει τελικά και το κατάλαβα από την φωτογραφία) τον antouan_z ο οποίος επίσης με έχει εντυπωσιάσει με τους λεπτεπίλεπτους τρόπους του :P .

 

Κριτική λοιπόν της βραδιάς, και καλά και κακά, για όσο έκατσα:

Οι nice price έπαιξαν γαμάτα, είχαν φοβερό σετ με κομμάτια που αγαπάω(βασικά έπαιξαν, αν εξαιρέσουμε τα bon joviκα, όλα τα κομμάτια που κάποτε έπαιζα κι εγώ με την παλιά μου μπάντα) είχαν τον καλύτερο ήχο (μέχρι την ώρα που έκατσα εγώ τουλάχιστον) αλλά δεν είχαν σκηνική παρουσία (φταίνε ίσως και οι elxis που μπήκαν μετά γκαζωμένοι :) ), αν κι εμένα δεν με νοιάζει προσωπικά αυτό αλλά άλλους γενικά τους ενδιαφέρει.

Οι elxis έπαιξαν επίσης καλά, πολύ πωρωμένα, και αν δεν κάνω λάθος ο μπασίστας ήταν ο fleamail?Αν όχι ήταν πολύ flea το στυλ του :) . O ήχος τους όμως δεν ήταν και τόσο καλός, βασικά ο ήχος όλων που είδα μετά από nice price ήταν χειρότερος, στο πίσω μέρος τουλάχιστον του μαγαζιού. Όταν ερχόμουνα μπροστά ακουγόντουσαν και οι ενισχυτές από τα όργανα, πίσω που καθόμουνα την περισσότερη ώρα, άκουγα μόνο τη μίξη από τα ηχεία. Στους elxis λοιπόν, ειδικά στα δυνατά σημεία, η κιθάρα ήταν μονίμως σκεπασμένη από τα άλλα όργανα. Εγώ την ξεχώριζα, η κοπέλα μου που δεν έχει σχέση με μουσική πχ, πολλές φορές δεν μπορούσε καν να την ακούσει.

Για intravenus τι να πω, φοβερό παίξιμο και ήχος (πολύ ταξιδιάρικα πράματα, φοβερή κιθάρα κτλ), αν και πίσω πάλι δεν ήταν τόσο καλός. Αυτή τη φορά ακουγόντουσαν όλα τα όργανα, αλλά και πάλι δεν είχε σχέση με τον ήχο που είχες μπροστά, ήταν λίγο «ανισσόροπος» και πριμαριστός (ειδικά το σαξόφωνο). Όσο γέμιζε το μαγαζί βέβαια η κατάσταση με τα πρίμα βελτιωνότανε.

 

Αυτά, πέρασα πολύ καλά όσο έκατσα, είδα ότι τα πράγματα (τουλάχιστον από αυτές τις 3 μπάντες) είναι από καλό έως πολύ υψηλό επίπεδο, και παρότι έκανα τον ταξιτζή πέρα δώθε με το παπί βραδιάτικα, ήμουνα στο τσακ να ξανάρθω, αλλά με νίκησε η κούραση και η νύστα :(

 

Υ.Γ.Ελπίζω τουλάχιστον, οι X-Piral να ανακοινώσουν εδώ το επόμενο live τους

 

Υ.Γ.2 τελικά γνώρισα μόνο τον yameth και τον JAM, και είδα φάτσες απο cos_dr, rivera, chaostar,KID,giorgos και νομίζω nuno. Πρέπει όντως να κανονίσουμε και καμιά "κομματική" συνάντηση που λέει και ο cos

leep is a symptom of caffeine deprivation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, υπάρχει πολύ ομορφιά στο να συναντιούνται άνθρωποι που μιλάνε και τσακώνονται μέσα από το Δίκτυο και να διαπιστώνουν ότι από κοντά τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. Βέβαια, κάποιοι από εμάς είχαν μιλήσει στο τηλέφωνο πριν από το περιβοήτο διήμερο στο Lazy και ξέραμε ότι ο ιντερνετικός μας εαυτός είναι κάπως... υπερβολικός σε σχέση με την φυσική μας παρουσία, αλλά για τους περισσότερους αυτή η πρώτη συνάντηση είχε κάτι το εκπληκτικό.

 

Πρέπει να πω, ότι είχα να πάω σε κλαμπ αυτού του τύπου περισσότερα από 8 χρόνια διότι απλά δεν μου αρέσει αυτή η θορυβώδης ατμόσφαιρα όπου πρέπει να ουρλιάζει κανείς την καλησπέρα του στο αυτί του άλλου. Θεωρώ ότι η ακρόαση μουσικής είναι προσωπική υπόθεση την οποία βιώνει κανείς εντελώς ιδιωτικά και σπανιότατα μπορεί να την μοιραστεί με άλλους. Δηλαδή, με δύο λόγια, δεν γουστάρω τα live παρά μόνο όταν έχουν να προσθέσουν κάτι νέο στη μουσική ή όταν παρουσιάζουν υλικό που δεν έχει (ή δεν μπορεί να έχει) δισκογραφηθεί.

 

Αν σκέπτεστε ότι είμαι μούχλας, να μην σας αποπάρω: όντως είμαι, αλλά είμαι μούχλας με ερείσματα και το κακό είναι ότι αντιπροσωπεύω την πλειοψηφία :) :)... Όπως και αν έχει, στο διήμερο που διοργάνωσε ο άξιος yameth, καταφέρατε να μου θυμίσετε ΟΛΟΥΣ τους λόγους για να μισώ τα live, αλλά και ΟΛΟΥΣ τους λόγους για να τα αγαπώ - ναι, τέτοια ποικιλία υπήρχε (ζήλευε τώρα kourosava). Θεωρώ λοιπόν ότι κέρδισα από την εμπειρία (ήτοι, ξεμούχλιασα λίγο) και σας ευχαριστώ όλους γι' αυτό.

 

Δηλώνω ότι λυπήθηκα πολύ που δεν μπόρεσα να μείνω για να ακούσω τους Low Budget Orchestra καθότι με ενδιέφερε πολύ η δουλειά τους με την οποία είχα γνωριστεί από ένα demo cd. Ελπίζω σε κάποια άλλη φορά. Επίσης, δεν μπόρεσα να ακούσω (επειδή άργησα ή επειδή έφυγα νωρίς) τη δουλειά του vangelissorfas και του chaostar, κάτι για το οποίο επίσης λυπάμαι.

 

Έχοντας πει αυτά, σας παραθέτω τα σημεία που (κατά τη γνώμη μου) θέλουν λίγη φροντίδα ώστε στο μέλλον οι ακροατές να απολαύσουν καλύτερα αποτελέσματα. Παρότι είναι γραμμένα με το γνωστό μου στυλάκι, μην βιαστείτε να προσβληθείτε ή να τα πάρετε πολύ σοβαρά, είναι απλώς καλοπροαίρετη κριτική προς ανθρώπους που (υποθέτω) θέλουν να μείνουν στον χώρο - μακάρι να τα ήξερα και εγώ στο παρελθόν, ίσως είχα πάρει άλλη πορεία (στη ζωή, που λέμε).

---

 

Μελανά σημεία λοιπόν:

 

α) Όλοι οι ντράμερς. Από τότε που ήμουν είκοσι χρονών και είχαμε ένα γκρουπάκι, θυμάμαι ότι ο ντράμερ ήταν η κύρια αιτία για τον κακό ήχο στις πρόβες και στα live, διότι απλούστατα οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι θα πει οικονομία, ούτε στις εντάσεις ούτε στην φρασεολογία τους. Το να βγαίνεις και να παίζεις μπροστά σε 100-200 άτομα με τον ήχο που ταιριάζει στο Ολυμπιακό Στάδιο σημαίνει μόνο ένα πράγμα: ότι οι άλλοι πρέπει να παίζουν δυνατότερα από ότι θα έπαιζαν αν απλά έλλειπες, και αυτό με τη σειρά του σημαίνει μόνο ένα πράγμα, ότι ο δύσμοιρος ακροατής θα πάει ένα βήμα πιο κοντά στην κώφωση. Οποιοσδήποτε ντράμερ βγαίνει να παίξει με οτιδήποτε άλλο εκτός από σκουπάκια σε ένα χώρο σαν το Lazy, πρέπει να αντικαθίσταται άμεσα:)

 

β) Οι απαράδεκτα υψηλές εντάσεις. Παρότι και τα δύο βράδυα στεκόμουν πολύ κοντά στην πόρτα (δηλαδή στην αντιδιαμετρική της σκηνής θέση) ήταν αδύνατο να πεις μία καλησπέρα με τον διπλανό σου χωρίς να ουρλιάζεις. Οι ντεσιμπελικές εντάσεις έχουν δύο προβλήματα: πρώτον, δεν είναι απαραίτητα δηλωτικές των εσωτερικών εντάσεων (δηλαδή, μπορεί να βαράς αλλά να μην συγκινείται κανείς) και δεύτερον, είναι ντεμοντέ. Οι άνθρωποι που πάνε να περάσουν ένα Σαββατόβραδο κάπου και να πιούνε το ποτό τους πρέπει να αποφασίζουν μόνοι τους για το αν αυτό που παίζεις τους είναι πραγματικά απαραίτητο για να περάσουν καλά. Αν θέλουν, πρέπει να μπορούν να σε αγνοήσουν και να ρωτάει ο ένας τον άλλο τι ζώδιο είναι - όσο είναι δυνατό κάτι τέτοιο. Εμένα προσωπικά οι πολύ δυνατές εντάσεις με ενοχλούν αφόρητα και (παρ' ότι και εγώ έτσι νόμιζα) δεν οφείλεται στην ηλικία μου - αρκεί να έβλεπε κανείς την ταχύτητα με την οποία έφευγαν οι άνθρωποι από το μαγαζί όταν έπαιξε το πιο loud γκρουπάκι του διημέρου.

 

γ) Οι τραγουδιστές. Αυτοί πρέπει να πάρουν ένα στυλιάρι και να πλακώσουν στο ξύλο όλα τα υπόλοιπα μέρη της μπάντας διότι κάνουν ότι μπορούν ώστε οι τραγουδιστές να μην ακούγονται. Είναι παράδοση εδώ και 50 χρόνια, όταν η μουσική περιέχει τραγούδι να μπορείς να ακούς τον τραγουδιστή/τρια σε δυνατότερη ή ίση ένταση με τους υπόλοιπους αλλά (για το Θεό) όχι σε χαμηλότερη. Ειδικά σε περιπτώσεις σωστών φωνών (όπως τα παιδιά των Intravenus) η αδικία ήταν κτηνώδης.

 

δ) Κατά παρόμοιο τρόπο ήταν μόνιμα αδικημένοι οι πληκτράδες (όλων) αλλά και ο σαξοφωνίστας (των Intravenus) ο οποίος απλά δεν ακουγόταν ο άνθρωπος τις στιγμές που οι άλλοι βάραγαν ανελέητα.

 

ε) Η μουσική που ακουγόταν ανάμεσα στις μπάντες. Το διάλλειμα είναι μία ευκαιρία για να ξεκουραστούν τα αυτάκια μας, για να πούμε δύο κουβέντες κλπ. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να γεμίζει με μουσική και μάλιστα στην ίδια (σχεδόν) ένταση με την ένταση στην οποία έπαιζαν οι ζωντανοί μουσικοί - και μάλιστα όταν είναι τόσο απίστευτα άσχετη με την μπάντα που θα ακολουθήσει. Έτσι, πριν τους Intravenus ακούγαμε The Gun Club (Sex Beat) από έναν ξεχασμένο δίσκο της δεκατετίας του 80, ή από άλλες στιγμές ένα δίσκο των Cramps... Κάποιοι (σχόλιο για τον μγαζάτορα) πρέπει να αναθεωρήσουν τις απόψεις τους για το τι περιμένει ο κόσμος, αν και μομφή πρέπει να γίνει και προς τις μπάντες οι οποίες προφανώς αδιαφόρησαν για το τι μουσική θα προηγείτο της εμφάνισής τους. Μέγα λάθος.

 

στ) Οι διασκευές. Παιδιά... εντελώς φιλικά, οι διασκευές δεν χρειάζονται. Πολύ απλά: δεν χρειάζονται. Δεν είναι ζήτημα του αν τις κάνεις καλά ή όχι, είναι ζήτημα του ότι για εκ/ρια λόγους, όποιος έχει ακούσει το πρωτότυπο κομάτι (και ειδικά αν το αγαπάει) θα του φαίνεσαι λειψός. Απ' ότι είδα δεν λείπει τεχνική ευχέρεια από κανέναν, οπότε ποια είναι ακριβώς η δικαιολογία για το να εμφανίζεται μία μπάντα και να μην παίζει κανένα δικό της κομάτι; Απ' την άλλη, αν τελικά θες να κάνεις διασκευές, τουλάχιστον πρέπει να προσπαθήσεις να μην είσαι προβλέψιμος, ούτε στην επιλογή του υλικού ούτε στην μεταχείριση του υλικού. Χάρηκα τους Intravenus που έπαιξαν το κομάτι των Camel διότι μου πήρε δύο λεπτά να θυμηθώ ποιο ήτανε και γιατί δεν έχω ξαναδεί κανέναν να το παίζει live, αλλά και γιατί το μεταχειρίστηκαν έξυπνα. Η μπάντα του elavd απέδειξε ότι μπορεί να παίζει Simple Minds (όντως το απέδειξε), αλλά το "Don't you forget about me" ??, το ένα κομάτι τους που δεν έχει καμία σχέση με όλη την υπόλοιπη δουλειά τους; Πορκουά;

 

ζ) Ενημερώνω ότι τα ακουστικά όργανα έχουν εφευρεθεί (και μάλιστα πριν από τα ηλεκτρικά). Μια μπαλάντα για το Θεό !!! Μια ακουστική κιθάρα !! Μία καραμούζα τέλος πάντων ! Κάτι για να σταματήσει επιτέλους αυτό το αδιάκοπα δυνατό "σήμα". Είναι στοιχειώδης τακτική για να κρατάς το ενδιαφέρον του ακροατή το να σπας τις εντάσεις, να αφήνεις το session να αναπνέει. Από αυτούς που είδα μόνο οι Intravenus σέβονται αυτό το απλό γεγονός, έχοντας παύσεις στις συνθέσεις τους. Κατά τη γνώμη μου αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για το ότι τους γουστάρει ο κόσμος (όχι ο μόνος βέβαια).

 

---

Αυτά. Και του χρόνου!

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

β) Οι απαράδεκτα υψηλές εντάσεις.

ΠΑΡΑ πολύ σωστός βασικά... και αυτός είναι και ο λόγος για τις ανισορροπίες των οργάνων και τα "σκεπάσματα" πώς να φτιάξεις ήχο όταν όλα τα ποτενσιόμετρα στην κονσόλα πρέπει να είναι τερμα.... και ναι αν και δεν τόλμησα να το πώ πριν' date=' έχεις δίκιο οτι κύριο λόγο σε αυτό έχουν οι ντράμερ...

 

απο το [i']ε[/i] και κάτω βέβαια δεν συμφωνώ σε τίποτα :P

leep is a symptom of caffeine deprivation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να προσθέσω και εγώ στα λεγόμενα του Wow! οτι στεναχωρήθηκα πολύ γιατί χύθηκε το ποτό μου πάνω στα τσιγάρα μου (διπλό το κακό) :?

 

δυστυχώς δεν θυμάμαι ποια μπάντα έπαιζε εκείνη τη στιγμή για να βάλω τον αντουαν να τους βασανίσει……

:D :D

περασαμε πολυ καλα,παιδια,μπραβο και ευχαριστουμε :wink:

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου