Προς το περιεχόμενο

Έπαιξα πρώτη φορά ακριβή κιθαρα


elephant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Δεν ειμαι 50. Δεν εχω συλλογη κιθαρων

 

Ναι αλλα εισαι πλουσΓιος...

Δεν μπορει να εισαι παντου ΤΕΛΕΙΟΣ ρε φιλε, καποιο ΨΕΓΑΔΙ θα το εχεις.

Οποτε να περιμενεις σημειωμα απο την εΥΦορια

  • Χαχα 2
  • Ευχαριστώ 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Superfunk είπε

 

Ναι αλλα εισαι πλουσΓιος...

 

Κρυβε λογια. Προσπαθω εντεχνως να το κρατησω μυστικο τοσο καιρο

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, vrasidas27 είπε

Κρυβε λογια. Προσπαθω εντεχνως να το κρατησω μυστικο τοσο καιρο

 ελπιζω να μην εισαι και αργοσχολος...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Superfunk είπε

 ελπιζω να μην εισαι και αργοσχολος...

Κ απο αυτο ειμαι. Οκ εχεις δικιο, δε συστηθηκα σωστα..😁

  • Χαχα 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε μου φταναν τα 32, με είπαν και 50. Ξαφνικά πονάω παντού. Εγώ που είμαι επαγγελματίας, επιτρέπεται να πάρω παραπάνω κιθάρες; Θέλω 3-4 ακόμα. Άντε 5. Βέβαια... κανονικά είμαι συνθέτης και drummer... Οπότε μάλλον όχι.

 

Τι πράμα κι αυτό να ξεθάβει κάποιος ένα ποστ τριετίας για να γράψει κάτι άστοχο - έστω και τα μισά από αυτά να ήταν σωστά, με όλα τα υπόλοιπα χάνει κάθε credibility, και το post αλλά και ο poster.

 

Τέλος πάντων. Πάρτε κιθάρες παιδιά, ακριβές, φθηνές, και mid. Πάρτε μου κι εμένα μία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, BassicallyGuitarist είπε

@elephant πρέπει να καταλάβεις πως τα μέλη του noiz (τα πολύ ενεργά και καθημερινοί σχολιαστές) έχουν ώς επί το πλείστον "κλείσει" μουσικά. Τό ομολογούν εδώ. Είναι 50άρηδες και άνω που έχουν "κλείσει" δημιουργικά και ίσως γι' αυτό δεν ασχολούνται πιά με τη μουσική αλλά με τα όργανα και κάθε είδους απίθανη και περιττή λεπτομέρεια.

 

Καθώς στον άνθρωπο υπάρχει η ανάγκη για δημιουργία αλλά αυτοί δεν μπορούν να δημιουργήσουν μουσικά και συνθετικά, αρχίζουν να πειράζουν τα όργανα που έχουν αλλάζοντας μαγνήτες, κλειδιά, κλπ, ή μαθαίνουν να φτιάχνουν όργανα από την αρχή.

 

Είναι ευκατάστατοι κι εξαντλούν το ενδιαφέρον τους για τη μουσική πλουτίζοντας τις συλλογές τους από κιθάρες που δεν χρειάζονται και δεν χρησιμοποιούν.

 

Εδώ διαβάζουμε το πολύ σωστό: " Το περισσότερο gear που έχουμε είναι αποτέλεσμα επιθυμίας και όχι ανάγκης."

Όπως κι εδώ διαβάζουμε το επίσης εύστοχο: "Αυτές οι κιθάρες απευθύνονται σε "μεγάλα παιδιά" που είτε θέλουν να έχουν "συλλογή"(...)Δεν ειναι τυχαίο που επενδύουν κυριως στην εμφάνιση, και δευτερευοντως σε ολα τα αλλα."

 

Εδώ έχουμε την ομολογία:

"
σχεδόν όλοι έχουμε πάνω από 3 - 4 κιθάρες ο καθένας, και συζητάμε να πάρουμε κι άλλες, ενώ δεν χρειαζόμαστε πολλές από αυτές στην πραγματικότητα.

Και οι κιθάρες κοστίζουν, δεν κάνουν 4 και 5 ευρώ ...

Άλλοι έχουν 4 - 5 ενισχυτές και ψάχνονται να πάρουν κι άλλους.

Αμ αυτά τα πετάλια?

Χαμός στο ίσιωμα.

Κι ας μην χρησιμοποιούν κάποια από αυτά.

Έχουμε πένες πολύ περισσότερες από όσες χρησιμοποιούμε

(...)

έχω κιθάρες που δεν μου χρειάζονται (αλλά τις χρησιμοποιώ), όπως έχω πένες που δεν μου χρειάζονται (αλλά μου αρέσουν σαν αντικείμενα), κλπ.
"

Έχουν φετίχ με τα όργανα

 

Εμείς όχι: εμείς τά χρησιμοποιούμε για τη μουσική, τη τέχνη μας, γι' αυτό που δημιουργήθηκαν.

 

Καθώς δεν μπορούν να φτιάξουν μουσική με μία πχ κιθάρα, θα φτιάξουν μία συλλογή από 20 κιθάρες αναλύοντας τον ήχο τους.

 

Μή μπορώντας να δημιουργήσουν μουσική, το φετίχ με τα εργαλεία της είναι η μόνη τους επιλογή.

 

Μή ψαρώνεις όταν κουβεντιάζουν για τα live που έχουν παίξει, ή τις απαιτήσεις τους στο soundcheck ή τις αναμνήσεις τους απο live...

 

Δεν παίζουν σε κανένα φοβερό κοινό τίποτε δικά τους τραγούδια!

 

Δεν έχουν γράψει (τα τακτικά και "καθημερινά" μέλη τουλάχιστον) κάποια οργανωμένη σύνθεση ή ένα τραγούδι, παρά μόνο σκόρπιους "ασφαλείς κι ανώδυνους" αυτοσχεδιασμούς, ριφφάκια και σόλα χωρίς νόημα που δεν οδηγούν πουθενά, πατώντας πάνω σε "ασφαλή" shapes όπως την ελάσσονα πεντατονική.

 

Ακόμη παίζουν AC/DC, Deep Purple και Metallica σε μπαράκια, όπως εμείς στα 17 μας

 

Τώρα,

 

...γιατί έχουν απαιτήσεις από τον ήχο τους (και τί απαιτήσεις είναι άραγε αυτες;...) και γιατί αγοράζουν νέες κιθάρες κι ενισχυτές αφού δεν θα δημιουργήσουν κάτι νέο και συγκεκριμένο αλλά θα παίξουν πράγματα που έχουν γράψει κι ηχογραφήσει ήδη με τέλειο πρωτότυπο και προσωπικό ήχο κάποιοι άλλοι...μή μέ ρωτάς: είναι αίνιγμα και για 'μένα...


Προσωπικά δεν βρίσκω λόγο να αγοράσω κάποιο νέο όργανο, άν δεν εξυπηρετεί κάτι συγκεκριμένο στη συνθετική και δημιουργική μου πορεία. Γράφω κάτι, πάω στο στούντιο, τό ηχογραφώ. Μετά τό διαχειρίζεται ο στουντιατζής (recording, mixing, mastering) και πάω σπίτι μου.

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί να αγοράσω καινούργιο όργανο άν δεν έχω σκοπό να γράψω κάτι με αυτό. Κάτι που να ταιριάζει στο νέο όργανο ή που να απαιτεί το συγκεκριμένο όργανο και τα features που αυτό διαθέτει για κάποια νέα μου δημιουργία...


Τα μέλη του φόρουμ αγοράζουν ένα σωρό όργανα για να παίζουν τη μουσική που έγραψαν κάποιοι άλλοι.

 

Οπότε, δεν είναι εδώ το φόρουμ όπου θα συζητήσεις για μουσική αγαπητέ...

 

Μόνο άν θέλεις να συγκρίνεις κλειδιά, ξύλα, μανίκια, μαγνήτες, κλπ και να παρουσιάσεις το καινούργιο σου πανάκριβο απόκτημα που θα στολίσει ώς στολίδι το σπίτι σου...

 

Αλλιώς... δεν.

 

Βλέπεις,

 

Είσαι μουσικός.

 

Ο μουσικός δεν ασχολείται τόσο με τα όργανα αλλά με τη τέχνη του.

 

Τα μέλη του noiz είναι συλλέκτες.

 

Ο συλλέκτης εξαντλεί κάθε συζήτηση για κάθε αντικείμενο που αποτελεί την κιθάρα.

 

Περνούν ατελείωτες ώρες προσπαθώντας να διερευνήσουν άν έχει σημασία στον ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας το ξύλο, η γέφυρα, τα κλειδιά, οι βίδες, η ζώνη και δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο.

 

Σ' αυτό το video που έχει ανέβει ξανά στο φόρουμ, αποδεικνύεται πως το ΜΟΝΟ που έχει σημασία στον ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας είναι οι μαγνήτες.

 

Κάτι στο οποίο συνηγορεί κι ο @gkourmoul1 εδώ "Σε μια ηχογράφηση, μια πχ στρατ των 100 ευρώ θα ακούγεται εξίσου καλά, με μία των 2000, αρκεί να φοράνε ίδιους μαγνήτες και να είναι σεταρισμένη σωστά."

κι ο @Alex Raptakis εδώ "Αν μιλάμε για ήχο, ναι φυσικά, ο μαγνήτης είναι το παν"

 

Κι είναι απολύτως λογικό, για ηλεκτρισμό μιλάμε!


Καθώς δεν παράγουν μουσική, βρίσκουν τρόπο να γίνουν παραγωγικοί διϋλίζοντας τον κώνωπα του ήχου.


Ίσως τα μέλη του noiz να ήταν κάποτε μουσικοί, ίσως να είναι ακόμη... Το σίγουρο είναι πάντως πως έχουν γίνει εξαιρετικοί τεχνικοί και τεχνίτες. Ένας μουσικός που θέλει το καλύτερο για την τέχνη του θα πήγαινε για ρεκτιφιέ του οργάνου σε ένα μέλος του noiz. Σ' αυτό είναι εξαιρετικοί και χρήσιμοι.

 

Τα μέλη του noiz είναι αυτοί στους οποίους απευθυνόμαστε για να βελτιώσουν τον ήχο μας στο studio, για να μάς ηχογραφήσουν, για να μάς ρυθμίσουν τον ήχο στα live. Είναι αυτοί που θα κάνουν service και set up τα όργανά μας.

Είναι οι άνθρωποι που χρειάζεται ένας μουσικός, ένας δημιουργικός καλλιτέχνης.

 

Είναι οργανοποιοί, οργανο-αξιολογητές, οργανο-διορθωτές, τεχνικοί υπολογιστών και τεχνικοί ήχου.

 

Δεν είναι μουσικοί.

 

Εσύ είσαι μουσικός.

 

Το δικό σου όργανο λέγεται "κιθάρα" ή "πιάνο", το δικό τους ξεκινάει από δυσνόητα αρχικά και λέγεται "daw" και "vst" και δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο.

 

Προγράμματα εξομοίωσης μουσικής κι επεξεργασίας ήχου.

 

No wonder γιατί τα μισά νήματα του φόρουμ είναι στη κατηγορία "κιθάρα" και τα άλλα μισά στη κατηγορία... "υπολογιστές"!

 

Να και ο λόγος που even υπάρχει η κατηγορία "υπολογιστές" σε ένα φόρουμ... μουσικής.

 

Οι μουσικοί δεν χρησιμοποιούν έτοιμα δείγματα

 

Ο @roberto30 εδώ ("το ezbass εκτός από το όργανο προσφέρει και πολλές μπάσογραμμές με πολλά ρεαλιστικά articulations που θα σου δώσουν έμπνευση να γράψεις μια μπασογραμμή που δεν θα σου ερχόταν αλλιώς στο μυαλό με το φυσικό μπάσο στα χέρια.")

κι ο @Paris k εδώ ("κάνει ανάλογες μπασογραμμές, απλές ή σου προτείνει από το library διάφορες.")

μάς πληροφορούν ότι αυτά τα προγράμματα γράφουν ακόμη και μουσική μόνα τους!

 

Εδώ, κι εδώ, ο @vrasidas27 μάς πληροφορεί για τα προγράμματα που χρησιμοπούν τα μέλη του noiz πως "Υπάρχουν τρόποι να τα χρησιμοποιείς κ να βγάζεις κομμάτια ενώ δεν είσαι καν μουσικός , ναι . Και μουσικός να είσαι υπάρχουν τρόποι να τα χρησιμοποιείς, ακόμα κ αν δεν έχεις καθόλου έμπνευση -δημιουργικοτητα."

 

Σαν να παιζουν video games στο pc τους. Νοιωθουν μουσικοί, όπως τα παιδιά που παίζουν football manager στο pc νοιώθουν football managers...

 

Ειναι τεχνικοί, όχι μουσικοί.

 

Διϋλίζουν τον κώνωπα του ήχου μή μπορώντας να καταλάβουν πώς 1000 μουσικοί με τον δικό τους απλό ή μή εξοπλισμό, χωρίς επεξεργασία μέσω καρτών ήχου, προγραμμάτων επεξεργασίας ήχου, κλπ ακούγονται ωραία (όπως απόρησε o @fusiongtr εδώ)

 

Στο νήμα για το νέο τραγoύδι των Metallica, τα μέλη του noiz (τουλάχιστον στις τρείς πρώτες σελίδες) δεν σχολιάζουν τη νέα δημιουργία του συγκροτήματος (κι όταν σύντομα η κουβέντα οδηγείται στο παρελθόν, τις παλιές δημιουργίες του συγκροτήματος) ώς μουσικές συνθέσεις, αλλά ώς παραγωγές. Συζητούν για τη παραγωγή, τους ενισχυτές, οτιδήποτε άλλο εκτός από τις συνθέσεις του συγκροτήματος.

 

Διότι αυτά ξέρουν, αυτά συζητούν.

 

Αυτή είναι η δουλειά τους, η ηχοληψία και η ρύθμιση του ήχου, όχι η δημιουργία.

 

 

Οπότε, και σχετικά με το θέμα, πολλοί νομίζουν ότι η κιθάρα των 50.000€ ακούγεται 1.000 φορές καλύτερα από τη κιθάρα των 50€.

 

Η κιθάρα των 50.000€ ΔΕΝ ακούγεται 1.000 φορές καλύτερα από τη κιθάρα των 50€.

 

Ακούγεται αρκετά καλύτερα, καθ' ότι έχει ποιοτικότερα υλικά και ποιοτικότερη κατασκευή.

 

Όχι όμως 1.000 φορές καλύτερα

 

Κι αυτό, διότι εκεί ΔΕΝ πληρώνεις ποιότητα ήχου.

 

Εκεί πληρώνεις όνομα, χρυσές, διαμαντένιες, δερμάτινες και φιλντισένιες επιστρώσεις και λοιπά περιττά λούσα που δεν έχουν ΚΑΘΟΛΟΥ να κάνουν με τον ήχο.


Τώρα λοιπόν καταλαβαίνεις γιατί τα μέλη του noiz σέ αποπήραν έτσι: είναι ηχο-λήπτες και ηχο-διαχειριστές, ενώ εσύ είσαι ηχο-πομπός, μουσικο-δημιουργός, μουσικο-συνθέτης.

 

Να τούς ακούς, όμως: αυτοί μπορούν να βελτιώσουν μία φτηνή κιθάρα, στην οποία εσύ ούτως ή άλλως έπαιζες ώς δημιουργός και καλλιτέχνης τις πανέμορφες δημιουργίες σου.

 

Η δική σου θέση είναι η δημιουργία, η δική τους θέση είναι η διαχείρισή της ηχητικά.

 

Ξέρουν αυτοί.
 


Η "κιθάρα" με τα σκόρπια ξύλα που πόσταρες ώς ειρωνία είναι πολύ περισσότερο κιθάρα από αυτή η οποία ακούγεται ΙΔΙΑ με την αυθεντική και δεν έχει ξύλα, ούτε ΚΑΝ σώμα! Κι όμως ακούγεται καταπληκτικά

 

Διότι ναί, ΜΟΝΟ τα ηλεκτρικά μετράνε

 

Βλέπεις, πρόκειται για... ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ όργανο...!

 

Άρα, ναί, τα σκόρπια ξύλα που πόσταρες ΔΕΝ είναι αστείο.

 

Αφού ΔΕΝ έχει ΚΑΜΜΙΑ σημασία τί βρίσκεται έξω από τους μαγνήτες.

 

Πιστοποιείται από το video και τα σχόλια των αξιόλογων συμφορουμιτών ..

 

Joke's on you
 

 

Επειδή βαριέμαι να απαντήσω... (edited by moderator), θα απαντήσω στο main point σου:

 

Μουσικός δεν είναι απαραίτητα αυτός που δημιουργεί. Η πλειοψηφία των μουσικών (από κλασσικές ορχήστρες μέχρι τα δισεκατομμύρια cover bands που υπάρχουν) είναι μουσικοί εκτελεστές, δηλαδή παίζουν τραγούδια άλλων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Alex Raptakis είπε

κανονικά είμαι συνθέτης και drummer...

 

πολυθεσιτης δηλαδη..

 

καλαααααα....

  • Χαχα 3

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Παιδιά γιατί τρελαίνεστε ;

Εγώ είμαι 50.

Έχω 17 κιθάρες και θα πάρω και άλλες. 

...και ασφαλώς δεν είμαι μουσικός και ούτε θέλω να γίνω. 

.....Μια χαρά τα λέει ο φιλοΖ.

  • Like 3
  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, LK είπε

.....Μια χαρά τα λέει ο φιλοΖ.

Μια χαρά είναι η διαπίστωση, κι εγώ συμφωνώ.

 

Εκεί που διαφωνώ λίγο, είναι ότι όλη η αγόρευση στηρίχθηκε στη δημιουργικά ασαφή ερμηνεία της λέξης "δημιουργικότητα".

 

Γιατί με αρκετή προσήλωση, φανατισμό και επιλεκτική τύφλωση, μπορούμε να καταλήξουμε σε τέτοιου είδους ορθά συμπεράσματα: "έλα μωρέ, όλοι μαλακίες παίζουνε εκει χάμω, έκανε εκεί δύο ψαρωτικά στην κιθάρα, σιγά τον παίχτη... Κι ο μπουζουξής σιγά τη δουλειά που κάνει στην ταβέρνα να έχει 1.000 τραγούδια ρεπερτόριο... Κοντσερτγκεμπάου και μαλακίες, άψυχη μουσική... Τι να μας πει κι ο τριλοκ γκουρτου, βαράει εκεί τα τομάρια..." ΟΥΔΕΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ. Ενώ εγώ κι ένα άρπισμα που κάνω, είναι ψυχωμένο, είναι μοναδικό, είναι ανεπανάληπτο.

 

Τι να κανς; Εφηβεία είναι, θα περάσει.

  • Χαχα 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου